Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda CRX 2g D16Z5 Cuká
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 19:18   Citovat  

Zdravím, mám takovou otázečku už je to pár týdnů co mi najednou CRXo začalo cukat. Cuká to vždycky, když jedu na volnoběh a brzdím motorem, tak po přidání plynu je tam jakoby díra a najdnou to cukne, potom když držím třeba 50km/h tak prostě z ničeho nic jako kdybych plyn pustil a zase přidal, nestává se to pořád, ale je to čím dál tím častější a nedá se s tím jezdit po městě jak to až moc cuká. Ale na volnoběh jde vytočit normálně i když za ní vezmu tak jede. Už jsem vyměnil svíčky (odtrh 0,8 to jsem se dočetl tady na foru, ale to nepomohlo), vyměnil jsem víčko rozdělovače, všechny kontakty ke vstřikům jsem překontroloval a všechny držejí jak mají, je tam jiné TPS, které podle proměření funguje jak má (sice je z ebaye, ale nevím jestli to může být tím), Klapka je vyčištěná, ECU nic nebliká. Ještě mě napadly kabely ke svíčkám, ale jestli nepomůže ani to, tak už fakt netuším, a jsem z toho celej špatnej...
Jestli s tím někdo máte nějakou zkušenost, nebo by jste mi dokázaly poradit, na co se zaměřit, byl bych vám moc vděčný, děkuji Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
HanzZee je teď offline  HanzZee
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 19:36   Citovat  

Zkus zkontrolovat podtlak hadičky a kable ke svíčkam bych taky vyměnil, reset Ecu a uvidíš..může to být i tím čidlem, pokud je palivak vyčištěny a aj vedení paliva do válců, tak uz nevím. Zkus změřit ještě lambdu ta me zlobila občas a auto pak cukalo apod..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 19:52   Citovat  

Lambda je taky nová Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
HanzZee je teď offline  HanzZee
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 21:50   Citovat  

Kolik tlačí palivová pumpa?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 22:15   Citovat  

To nemám jak změřit, Ale kdyby tlačila málo tak by to dělalo pořád ne? ono to právě dělá jenom někdy... Prostě jedu třeba 5 kiláku 50 a neudělá to, pak vyjedu z města jedu 120 vjedu do města a začne to dělat...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 22:22   Citovat  

Svíčky, Kabely máš jaké? Rozdělovač?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2641 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 22:58   Citovat  

Svíčky jsem kupoval od NGK s odtrhem 1 a udělal jsem na nich odtrh 0,8 (když jsem pročítal forum, tak to tam nějakej týpek psal, že je 0,8 je ideál) Kabely jsou origo, a rozdělovač vypadá zdravě, akorád víčko nebylo dobrý, tak jsem tam dal nový.
Mám tady ještě jednu ECU, tak jsem je zkusil vyměnit a zítra to odzkouším, podtlaky jsem prošel, ty jsou v cajku. Zítra ještě zkusím přendat lambdasondu na konec svodů, aby to brala ze všech 4 válců protože origo to tak bylo, ale mám na autě 4-2-1 svody a teď je tam lambda jenom jakoby na jednom válci. (nevím jestli to má nějakej vliv, ale jezdilo to tak normálně Velmi šťastný) A ještě vyměním paliv filtr a projdu vedení paliva až k válci. Jestli ani to nepomůže, tak koupím nový kabely a vyměním je, ale jestli nepomůže ani to, tak fakt nevím....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 23:34  Naposledy upravil Minor dne 7.1.2020 , 23:38, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Ecu bývá v 99% v pořádku, pochybuju, že výměna pomůže.
Lambda je správně blízko u motoru, jen na jednom svodu. Na konec ji ani nedávej, nebude pracovat ve správném teplotním rozmezí a bude to nejspíš vyhazovat chybu. A nepojede to dobře.
Myslel bych si, že je chyba v tlaku paliva.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13680 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 23:38   Citovat  

Tlak paliva jo? Kolik by měl být tlak, a jak zjistím jestli regulátor funguje správně? Když bych teda vyřadil ten regulátor a Nahodil místo něj Externí? pomohlo by to?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 23:39   Citovat  

Tlak paliva měřený na liště má být myslím asi 2,5 - 3 kPa nebo nějakých jednotek, najdeš to v manuálu.
Ale začal bych prostě tím filtrem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13680 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2020 , 23:46   Citovat  

Dobrá, tak já se nejdřív vrhnu na tu palivovou soustavu. Úsměv
Díky za rady (aspoň vím na co se zaměřit) až na něco přijdu, tak se ozvu. Úsměv Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 8.1.2020 , 9:24   Citovat  

Špatně seřízene tps, nema správně minimální pozici, ecu pak vypíná vstriky i když už by nemela
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5205 H+ body: 45 1988 Prelude  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.1.2020 , 0:45   Citovat  

takové chování je typické pro TPS
takže bych začal tím jak píše Monty Mrk zvlášť po tom, co došlo k výměně
při zavřené klapce naměříš 0,5 V, při plně otevřené 4,5 V
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2020 , 16:45   Citovat  

Tak UPTADE. Je tam nový palivový filtr, nové TPS (staré bylo špatné ukazovalo blbosti) A cukání zmizelo. Ale objevil se nový problém (už i se starým TPS to začlo dělat, ale myslel jsem že se to cukání jenom zhoršuje). Jednou za čas se stane jakoby motor uplně vypnul, přestane reagovat na plyn a po chvilce se to zase spraví a zase jede jak má. Ale několikrát se mi stalo, že když jsem dojížděl na křižovatce a vymáčknul spojku vyhodil rychlost, tak auto zdechlo. Mohl by to dělat tlak paliva? Přemýšlel jsem, že bych koupil externí regulátor a nahodil ho tam, ale nevím kolik Bar má být v liště. Popř. pak budu muset koupit jiný čerpadlo, protože nevím kolik tlačí (je nový je tam tak 4 měsíce, ale nikde nemůžu vyhledat udaj kolik tlačí) Tak bych chtěl jenom vědět jestli to "vypínaní" motoru může dělat tlak paliva. Velmi šťastný Velmi šťastný
Nebo kabely ke svíčkám ty jsou starý, ale když vyndám svíčky, tak 3 jsou krásný, ale na 1. válci je taková černější.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2020 , 22:04   Citovat  

svíčky se měnily naposledy kdy?
v liště má být cca 2,4 - 2,8 bar

jak je na tom vzduchový filtr?
asi bych začal vyčištěním klapky a celkově sacího manifoldu včetně eacv ventilu (ten můžeš proměřit)
může být přicpaný nějaký obtok
dále bych kouknul na palec rozdělovače, víčko rozdělovače, popř. vyčistil
proměřil kabely ke svíčkám, když už si toto téma načal Velmi šťastný
kouknul na všechny kostry na motoru a celkově konektory popř.prostříkal kontaktolem apod.
zkontroloval veškerý podtlakový hadičky

reset ECU
poté seřídil volnoběh a pozoroval jaké jsou změny Mrk
btw.v nádrži je také filtr Mrk


to jen všeobecně věci, který se dají zkontrolovat relativně bez investic Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2020 , 22:20   Citovat  

Tak svíčky tam jsou taky +/- 4 měsíce (já jsem to auto nedavno dostavěl jsem ho měl komplet do šroubku rozebraný)
Vzducháč mám novej mám tam bigtube a na konci "houbu".
Klapku jsem čistil předvčírem, když jsem měnil to TPSko.
EACV Mohl by jsi mi prosím o tom něco napsat? vubec nevím, kde ho hledat/jak proměřit/k čemu slouží Díky Úsměv Velmi šťastný
Palec je jak novej a výčko rozdělovače je nový.
Jak jsem psal auto je nedavno doskládané, takže všechny kostry jsou precizně udělaný z pořádnýho drátu a motor mám pro jistotu ukostřenej 2x. A co se týče konektorů, to mě taky napadlo a všechno vyčištěný a prostříkaný.
Podtlak hadičky mám všechny zkontrolované ještě předtím než jsem měnil TPS.

Takže jsem nějak usoudil, že buďto bude ten regulátor tlaku, nebo bude přicpaný sítko v nádrži, protože ta nádrž byla dost špinavá a já jí čistil, tak tam něco mohlo zůstat.
Ten EACV bych zkusil až bych dostal nějaký informace Velmi šťastný
A kabely zkusím změřit.
Díky za rady a ještě bych teda poprosil nějaký info o tom EACV Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2020 , 23:27   Citovat  

a to nový tps je dobře nastavený? Velmi šťastný

EACV je ventil za klapkou..velký, podlouhlý...dá se říci, že vyrovnává otáčky motoru např. při zvýšeném odběru el. či prudkém poklesu v el.síti

když odpojíš 2 pin konektor na EACV, tak mezi kontakty přímo na ventilu musíš naměřit 8-15 ohmů
každopádně kdyby byl úplně mrtví, hlásí ecu chybu, tuším, č.14

u tebe bych spíš než tlak na liště viděl problém se vzduchem..když jedeš,tak ok a ve chvíli, kdy sundáš nohu z plynu, zavře se klapka, motor zdechne..při zavřené klapce jde vzduch obtokem -> volnoběh
tou cestou bych šel

baterka jako taková OK?
a co takhle main relay?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 0:39   Citovat  

TPS při plně otevřené klapce dává nějakých 4,56V a při zavřené 0,51V Takže je nastavené správně.
Baterka taky nová.
Zase mi ale přijde divný, kdyby to bylo vzduchem tak po přidání plynu by to cuklo a vzpamatovalo by se to, takhle několikrát prošlápnu plyn a nic a třeba až na 3. pokus se chytne a pak to třeba dalších 10km neudělá vůbec, volnoběh taky drží (nekolísá). Ale prostě když jedu dám nohu z plynu, a pak zase přidám, tak nereaguje a je to jakoby ten motor chcípnul (ne vždycky stane se to tak jednou za 10km, ale ve městě v provozu to docela dokáže vylekat Velmi šťastný )
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 0:57   Citovat  

Hanny napsal:
TPS při plně otevřené klapce dává nějakých 4,56V a při zavřené 0,51V Takže je nastavené správně.
Baterka taky nová.
Zase mi ale přijde divný, kdyby to bylo vzduchem tak po přidání plynu by to cuklo a vzpamatovalo by se to, takhle několikrát prošlápnu plyn a nic a třeba až na 3. pokus se chytne a pak to třeba dalších 10km neudělá vůbec, volnoběh taky drží (nekolísá). Ale prostě když jedu dám nohu z plynu, a pak zase přidám, tak nereaguje a je to jakoby ten motor chcípnul (ne vždycky stane se to tak jednou za 10km, ale ve městě v provozu to docela dokáže vylekat Velmi šťastný )



Velmi šťastný a zkoušel si měřit to TPS při plynulém otevírání? aby si viděl jak pozvolna volty narůstají a obráceně??
to, co popisuješ, fakt asi vzduchem nebude...naprd je, že to dělá nárazově...
kabeláž k TPS apod....není někde prodřený kabel ??
to bude nějaká kravina HaHaaa Velmi šťastný

max. můžeš zkusit jiný podlak ventil na liště a popř. čerpadlo
že by ventil zůstal "viset" při ubrání a přidání plynu?...tzn.že by byl nízký tlak na liště a to co říkáš...nic nic nic a pak by to jelo? Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 1:07   Citovat  

RASTA napsal:
Velmi šťastný a zkoušel si měřit to TPS při plynulém otevírání? aby si viděl jak pozvolna volty narůstají a obráceně??
to, co popisuješ, fakt asi vzduchem nebude...naprd je, že to dělá nárazově...
kabeláž k TPS apod....není někde prodřený kabel ??
to bude nějaká kravina HaHaaa Velmi šťastný

max. můžeš zkusit jiný podlak ventil na liště a popř. čerpadlo
že by ventil zůstal "viset" při ubrání a přidání plynu?...tzn.že by byl nízký tlak na liště a to co říkáš...nic nic nic a pak by to jelo? Velmi šťastný


Ano, pozvolna narustají volty a pak pomalu klesají. Všechny kabely, kabel po kabelu mám projitý, takže v tom problém nebude, ale na ten main relay kouknu. to je věc na kterou jsem se ani nekoukl, když jsem to dával dohromady. Pak teda vyčistím ten EACV (abych měl klid na duši) a když to bude dělat pořád tak napíchnu soustavu a pojedu se projet a budu sledovat tlak v railu.
Díky za rady, až se něco dozvím dám vědět Úsměv Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 12:06   Citovat  

Hanny napsal:
Ano, pozvolna narustají volty a pak pomalu klesají. Všechny kabely, kabel po kabelu mám projitý, takže v tom problém nebude, ale na ten main relay kouknu. to je věc na kterou jsem se ani nekoukl, když jsem to dával dohromady. Pak teda vyčistím ten EACV (abych měl klid na duši) a když to bude dělat pořád tak napíchnu soustavu a pojedu se projet a budu sledovat tlak v railu.
Díky za rady, až se něco dozvím dám vědět Úsměv Velmi šťastný


ok, tak dej vědět Mrk
a zkus ten eacv proměřit jak sem psal...mezi kontakty přímo na něm má být odpor 8-15 ohmu OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 15:50   Citovat  

Dám, a ještě se zeptám. Mám na hondě startovací panel (prostě na tlačítko) a napadlo mě, že bych palivový čerpadlo prostě spojil na tvrdo přes přepínač, aby prostě tlačilo pořád bez přerušení. Ale moje otázka zní: vadilo by to něčemu? v podstatě bych vyřadil MAIN RELAY (né že by byl špatný, ale prostě mě to tak napadlo) Hledal jsem různě na fóru a nikde jsem se o tom nic nedočetl ani na jiných fórech. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 20.2.2020 , 21:16   Citovat  

čerpadlo po nastartování beží nepřetržitě, takže v klidu Mrk
tak jak to popisuješ to mám cca zapojené u závodničky Úsměv

další věc, kterou můžeš změřit je množství paliva, které čerpadlo dá...odpojíš za regulátorem vratku, strčíš jí do nějaké zachytávací nádoby, proklemuješ u main relay čerpadlo, otočíš klíčkem na 10 s a mělo by vytéct min. 230 ml

kabeláž k čerpadlu je v pořádku? napadlo mě, jestli ti třeba čerpadlo nevynechává...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 23.2.2020 , 14:15   Citovat  

Dobrá, tak jsem se k tomu včera dostal. Řekl jsem si, že vyčistím EACV (ten byl čistý, ale pro jistotu jsem ho vypláchl a proměřil a má kolem 12 ohmů). Ale problém nastal, když jsem seřizoval volnoběh. Zjistil jsem, že ten šroubek na seštelování volnoběhu byl na fest utažený, takže když jsem EACV odpojil, tak po startování okamžitě auto zdechlo (nerozumím tomu jak je možné, že auto volnoběh drželo, sice někdy houpal a držel se na 500 ot./min. ale chcípnul jenom někdy) Tak jsem volnoběh seřídil na 650 +/- 50 bez EACV a se zapojeným drží krásných 800 +/- 50 a už nehoupe. Možná bych viděl, že problém byl v tomhle, protože po projetí mi to neudělalo ani jednou.
Na Main Relay jsem se vyprdnul, protože se mi ještě nestalo, že by čerpadlo po otočení klíčku nenačerpalo.
Takže pokud to ještě udělá, tak se tedy vrhnu cestou tlaku paliva, protože všechno ostatní je v cajku. Díky moc za rady, protože bez vás bych na ten EACV nepřišel. Díky moc Úsměv Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 23.2.2020 , 17:12   Citovat  

je to dobrý super, tomu říkám dobrá zpráva Úsměv
eacv je obtok klapky, který má co dočinění s úpravou volnoběhu...tím, že nebyl seřízený volnoběh ve správném rozmezí, v některých situacích už nedokázal otáčky zvýšit (upravit) natolik, aby motor nezdechl, což se nemuselo stát vždy.
Takže bych řekl, že máš po problému Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2020 , 17:48   Citovat  

Takže zase UPDATE. Auto nepřestalo dělat blbosti, už nevím kudy se vydat. Chvilku jede normálně, pak vynechá a auto se jakoby dusí a nejede (jak jsem psal předtím) neraguje na plyn, prostě jako bych brzdil motorem. A když se to stane ve chvíly, kdy sešlápnu spojku, tak to spadne na volnoběh, ale spadne to o hodně níž pod 500 ot/min a někdy to i chcípne a musí se to vzpamatovat samo, protože přidání plynu nepomůže. Fakt nevím za čím se vydat.
Zkusím ještě vyčistit palivák a čerpadlo hodit natvrdo, ale nevím jestli to pomůže pak už nevím co s tím.
Je tam nový palivák s ocelovou vložkou
Nový externí regulátor tlaku (tlak 2,8 bar bez podtlaku)
Nový čerpadlo v nádrži (tak 4 měsíce starý)
Klapka a EACV jsou čisté. EACV odpor 12 ohmu, TPS nové seřízené správně.

Já osobně si myslím, že tam nachvilku zmizne tlak protože to to čerpadlo prostě vypne, ale zajímavé je, že když je auto studený a jede to "na sytič" tak to neudělá. Začne to blbnout až když je auto ohřáté na provozní teplotu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  
CRX accord je teď offline  CRX accord
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.3.2020 , 22:53   Citovat  

Taky jsem se trápil s cukáním,3 měsíce a těch peněz co to hledání stálo.Nakonec jsem odkrytoval víko kabelů ke svíčkám a potmě jsem sledoval po nastartování hru světel na kabelech ke svíčkám.To tam byly asi 4roky najel jsem něco přes 40tis.km.(Byla to zn.Tesla.)Měl jsem doma zásobu kabelů v metráži.Vyrobil jsem si nové(koncovky proletovány).(spotřeboval jsem cca2m40cm kabelu)a je po problémech.Ani rádio není rušeno.Dosud vyměněno:Víko rozdělovače,palec,modul zapal.zapalovací indukční cívka,svíčky,seřízeny vantily,zkontrolován a napnut řemen.Nakonec to byly kabely(tak_řka světlovody).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 50 H+ body: 0 1999 Accord Coupe  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.3.2020 , 23:26   Citovat  

Dneska jsem na to koukal a na většinu důležitých elektro věcí má ecu registr závad.
Chybu ti nehlásí, takže na co se dívat....

Ty kabely ke svíčkám bych také zkusil je to dobrý
Prohlédnout, zda nejsou poškozené a pokud je změříš, mají mít max. 25.000 ohmů

A jinak nevím, kdo radil ten odtrh na svíčkách, ale dle manuálu má být 1,0 - 1,1 mm
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4122 H+ body: 29 1990 CR-X  
Hanny je teď offline  Hanny
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2020 , 21:59   Citovat  

Tak záhada vyřešena, jak psal na začátku Minor, že by hledal závadu v palivu, tak měl pravdu Velmi šťastný I přesto, že je tam nový čerpadlo, tak to dělá čerpadlo. Koupil jsem asi nějakou shitku (sám jsem se divil, že stálo 800) Chvilku jede normálně a pak začne tlak pomalinku klesat a když to začne takhle blbnout, tak na budíku najednou zmizí tlak a když to hodíš na volnoběh, tak se to vzpomatuje, ale tlak líta od 40 PSI až k 20 PSI a porád takhle rafička lítá, takže jsem usoudil, že čerpadlo vynechává. Tak jsem teď zainvestoval a koupil čerpadlo SYTEC s max tlakem 7,2 bar a o hodně větším průtokem při tlaku který potřebuji myslím, že to bylo kolem 180 l/hod. Tak v pondělí vytrhnu nádrž a vyměním čerpadlo. (hodím ho přes vypínač a bude klid) Main Relay, tam ale asi budu muset nechat, aby ECU nehlásilo chybu, že? Velmi šťastný
Časem koupím větší klapku a nechám to seřídit s tlakem paliva, nahodím jinou mapu do ECU a třeba z toho i vyždímu víc kobil Velmi šťastný
Na všechno jsem přišel jenom díky budíku (dost dobrá věc ty přídavný budíky Velmi šťastný)
Kabely jsou proměřeny a jsou v cajku, tak nemá smysl kupovat jiné Velmi šťastný

Tak vám moc děkuji, že jste to tu semnou tak dlouho řešily a neztrácely nade mnou nervy Velmi šťastný aspoň jsem se díky vám dozvěděl pořádně, jak ty hodny vlastně fungujou, kde hledat chyby a jak se v tom pohybovat.
Ještě jednou Díky moc je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 1988 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda CRX 2g D16Z5 Cuká
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1274s ][ Dotazy: 147 (0.0222s) ][ GZIP on - Debug on ]