Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 6 z 8
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 20:05   Citovat  

anunaki napsal:
Ona existuje nejaka studie, ze motor mazany olejem 0W-20 vykazuje nadmerne opotrebeni z duvodu nekvalitniho mazani? Protoze ventily tim nizkovizkoznim olejem musi byt chlazeny vyborne. A neprizpusobuji konstrukteri motoru te eko vode nahodou take materialy dilcu motoru?

Jak se mohou chladit ventily olejem Cooo??? Cooo???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3858  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 20:12   Citovat  

Tak je otazka, jestli to bylo opravdu diky oleji nebo tam byla nejaka jina pricina. Hele, kdyby se ty motory takhle s*aly diky tomu oleji, nebyla by to pro Hondu sebevrazda, kdyz dava na motor defacto zaruku 8 let?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 555 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 20:12   Citovat  

hopit:
nech ho, dneska má rýpavou a upsal se Velmi šťastný

Ventily patří k tepelně nejvíce namáhaným součástkám spalovacího motoru či přesněji hlavy válců. A dvojnásob to platí o těch výfukových. Zatímco jejich dřík, který se pohybuje ve vodítku v hlavě válců, je kapalinou proudící v hlavě válců chlazený ještě veskrze dobře, u hlavy ventilu jsou možnosti chlazení dost omezené.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 20:17   Citovat  

anunaki:
Neposoudím, nemám data ze servisní sítě z Honda Europe. Psal se prosinec roku 2016. Kolik těch aut bude k dnešnímu datu? I kdyby "jen desítky", pořád je to na můj vkus moc, a proto bych tomu nechtěl "jít naproti" tzv. řídkým olejem. Nenechám se zviklat ekoblby, budu se držet rad zkušenějších.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 20:31   Citovat  

myslel jsem chlazeni pistu, no. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 555 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 21:20   Citovat  

Noblessáci "očesávají" 4G hybrid Úsměv
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2020 , 22:03   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Noblessáci "očesávají" 4G hybrid Úsměv
tudy odkaz


to by byl konecne poradnej kufr nebyt ty baterie ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4846 2003 Accord Aerodeck  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 6:34   Citovat  

Ohledně té spotřeby, jsem dostal na tom autorevue zajímavou odpověď:

1. Japan WLTP = 3.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 60km/h + 1/3 dialnica 100km/h
2. EU WLTP = 4.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 90km/h + 1/3 dialnica 130km/h
3. Nemcov si nevsimaj, asi to suvisi so starym NEDC


Hmm, tohle mi připadá jako vysoce pravděpodobné.

Takže pokud je u Crosstar udávaná 4,8 l WLTP, reálná bude přes 5 l. A emise 110 g/km. Na tak malé, navíc hybridní auto, je to dost. A je to daleko za proklamovanou onou "vynikající spotřebou". Navíc když jde o nejnovější hybridní technologii.
A pokud tomu bude nasazena "koruna" ve formě přes 700 t. Kč, tak to bude auto jen pro snoby, nebo pro skalní fanoušky Jazzu.

A to nemluvím o celkovém výkonu 109 k / 80 kW. Jak mohli v Japonsku psát oslavné články o tom, že nový Jazz hybrid bude výkonnostně lepší než Jazz Dynamic, nechápu.

Aneb "zázrak" se nekoná...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
porew je teď offline  porew
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 7:26   Citovat  

Tak jako auto do mesta to muze byt ve vysledku opravdu "rychlejsi" a s lepsi spotrebou. Ten litr spotreby navic u EU testu dela evidentne ta vyssi rychlost na dalnici, kde auto nejvic zere kvuli vetsimu odporu vzduchu a zaroven baterka nema kde moc rekuperovat a pomahat, protoze jedes v podstate ustalenou rychlosti. Podobne i na te okrsce (s mensim efektem). Auto s sebou proste taha 100+kg navic defacto zbytecne. Mam starou generaci Jazzu hybrid a je to tam hrozne poznat - na okrskach to zere stejne jak ve meste at se snazim o plynulou jizdu sebevic (brzdy pouzivam opravdu az v nouzi). A na dalnici minimalne o litr vic nez vsude jinde Úsměv
Sice ma novej hybrid papirove min koni a i papirove zrychleni 0-100 kmh je horsi (ale kde se tohle v beznym provozu ve meste projevi? Úsměv ), ale zas porovnej kroutici momenty - Jazz Dynamic 155 Nm, novej hybrid 253 Nm. U tak malyho auta je to sakra rozdil a projevi se prave v rozjezdech a pruznym zrychleni v nizsich rychlostech. S timhle kroutakem muze byt novej jazz na zrychleni 0-50 nebo 0-60kmh opravdu lepsi nez ten Dynamic...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 29 2020 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 7:33   Citovat  

stani-stani:
První informace z prosince byly opravdu nadnesené, co si budeme vykládat. "Zdechlé" to asi nebude, z testů, co jsme tu viděli, to nejede špatně. Jen ta spotřeba...
Ač jsem se zprvu vysmál koncepci Toyoty v novém Yarisu, tak jednak ze systému vydolovali o něco vyšší výkon (114 HP), ale především zvládli lepší ekonomiku provozu, tedy spotřebu paliva, která je oproti Jazzu, citelně nižší. Lepší zrychlení z 0-100 km/h o sekundu, ve prospěch Jazzu, bude asi trochu znát a vysavač efect, který u Jazze není, je taky příjemný bonus.
Suma sumárum, tohle nebude kup na první dobrou. Hodně bude záležet na výsledné ceně, protože jsou na trhu stále auta, která umí jezdit s nepatrně vyšší spotřebou a bez velkých baterek, byť se jedná o mild hybridy. A jsou levnější.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 7:36   Citovat  

porew napsal:
Auto s sebou proste taha 100+kg navic defacto zbytecne. Mam starou generaci Jazzu hybrid a je to tam hrozne poznat - na okrskach to zere stejne jak ve meste

Opravdu tvůj Jazz hybrid žere stejně ve městě jako na okrskách?..
Jakou má tvůj Jazz hmotnost? A jaká je u Jazz Dynamic? U nového Fit e:HEV Home je to 1180 kg.

Jinak ano, krouťák u nového Jazz e:HEV je vynikající, to jediné ano.

-----
Jopeeeno: No, ono nejde jen o nový Yaris hybrid, ale Toyota chystá i něco zcela nového, už za tři týdny se ze Ženevy dozvíme co, navíc tam i bude přestaven nový Jazz pro Evropu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
porew je teď offline  porew
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 7:47   Citovat  

Jj vicemene opravdu ano, mame presne tenhle model => tudy odkaz (akorat nemeckou verzi - nema zvysene dno s rezervnim kolem a misto toho je tam v boku schovana lepici sada, takze kufr je o neco vetsi).
Koukni i na papirovou spotrebu v tabulce pod testem - v podstate je stejna mesto / mimomesto. A i v testu pisou, ze po dalnici leze spotreba brutalne nahoru. Je to opravdu tak. Litani po meste je ted v zime proste kolem 5 litru (kdyz se chovas normalne), okrsky +- stejne. A na dalnici to zere jak prokoplej kybl pořádnej výtlem Kazdopadne jsem zvedavej na leto, jak moc se posune spotreba (auto mame ani ne dva tydny a ma ted zimni gumy, studeny starty na kratky jizdy...).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 29 2020 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 9:23   Citovat  

srovnavat dynamiku se starym jezem proste nejde ,je to uplne jiny koncept motoru a Nm tam budou ,znat ,schvalne za tyden prijede za mnou kamos kterej ma FK2 a uz ma i novyho jeze prej tak uvidime .. ale dle mne to bude uplne neco jineho ,drzet se tabulkoveho z nula na sto je nesmysl , ikdyz to auto bude o neco tezsi jako bezna verze ver ,ze ze pri plne zatezenem aute poznas tech 100Nm navic a hlavne primarni pohon elektromotoru ,zadne kvileni motoru bez efektu ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4846 2003 Accord Aerodeck  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 9:29   Citovat  

porew: hmm... U hybridních Toyot tam rozdíl je, město vs okrsky. A na dálnici žerou samozřejmě víc, ale (alespoň co jsem slyšel), nikdy více jak se stejnou motorizací u nehybridu.

DOHCVTEC napsal:
...schvalne za tyden prijede za mnou kamos kterej ma FK2 a uz ma i novyho jeze prej tak uvidime ..
Tak to koukám!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 10:17   Citovat  

Tak Jazz 1.3 jezdi realne za 5 litru. Myslim, ze pri klidne jizde okresky mesto s vyloucenim dalnic by se spotreba Jazze e:HEV mohla dostat v pohode hluboko pod 4 litry. Uz se tesim na testy. Co nepotesi je ten olej, porad mi to lezi v hlave. Co se lije do soucasnych Toyotich hybridu, vite nekdo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 555 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 11:10   Citovat  

Ideální auto neexistuje, tak to prostě je. Zatím to vidím tak, že je úplně ZBYTEČNÉ dělat nějaké soudy, dokud se s tím nesvezou novináři, nebudou POV testy, a nebo se s tím nesvezeme my. Kroutící moment tam je, 254 Nm z 0-3000 ot./min bude fajn a ty kilowatty? No, pokud tam nebude EGR, GPF a start stop, jakože snad ne, budiž. Na 95% mých jízd si myslím, že se člověk bude "motat" kolem 3.5 litru. To, že to WLTP zabilo, je podružná věc. Vychladl jsem. Jsem zvědavý, s jakou spotřebou by se "vytasili" jiní výrobci, dle této metodiky.

anunaki:
Toyota má OEM olej "TGMO" a co jsem se dočetl, tak většinu vozového parku pokryjí se SAE 0W20, nebo 5W20.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:05   Citovat  

Jopeeeno: Tak třeba Toyota na svých stránkách udává u Corolly Hatchback 1.8 Hybrid (122 k) e‑CVT
* maximální výkon hybridního pohonu 53kW(72k)
* Maximální točivý moment 163 Nm
* Celkový výkon hybridní soustavy 90kW(122k)
* Emise CO2 76–83 g/km
* Spotřeba 3,3–3,6 l/100km

Jak jsem zjistil, kluci žaponský udávají pěkně potichu v katalogu i ceníku hodnoty spotřeby a CO2 emisí NEDC. HaHaaa Emise CO2 pro WLTP jsem dohledal pro 1.8 hatchback 101 g/km. U základního Jazze udává Honda Europe CO2 WLTP 102 g/km, takže to není zas tak špatné. A ty parametry pohonu, na 1.8 hybrida, se mi nezdají nějaké zázračné. Na tom vysoké točivém momentu je vidět, že Honda chtěla, aby měl Jazz velmi dobré pružné zrychlení.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 555 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:07   Citovat  

Jopeeeno: máš pravdu.

Jinak jsem ještě velmi zvědavý na tu novinku od Toyoty.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:13   Citovat  

Přesně, to jsi trefil. Je to "jen" hra s čísly Úsměv
Už jsem to s pár členy rozebíral. Chvíli mě přepadla myšlenka, že bych si "odskočil" k Toyotě pro novou Corollu, ale ta 1.8 je děs běs. Jako, pokud bych se přesouval jen z jednoho konce Prahy na druhý, budiž, ale jinak, NE. I přes optimalizaci tohoto pohonu s příchodem faceliftu CHRRR, tam prostě ty newtonmetry chybí a vysavač efect tam je stále, i když to trošku lépe utlumili.
Jazz bude oproti té 1.8 raketa.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:16   Citovat  

stani-stani:
Ovládli jsme prvotní rozhořčení, a to je důležité. Reálná zkušenost, je reálná zkušenost. Jak bude vypadat ten nový crossover od Toyoty jsem taky zvědavý. Jen aby měl "důstojný" pohon.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:22   Citovat  

Crossover? Píšou něco o mini SUV na bázi Yaris.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:28   Citovat  

Jopeeeno: Jsem si jist, že dynamika toho pohonu bude naprosto dostatečná potřebám svižné jízdy, komfort v kabině (nízký hluk, sedačky) a spotřeba slušná. Co mě přece jen štve a vrtá hlavou je ten olej a pak ten kufr. Chce to vidět v reálu, ale to snížení objemu oproti současné generaci Jazzu, bude asi znát. Navíc současná generace měla ještě možnost dát rezervu pod podlahu (nebo jiný věci, když máš opravnou sadu.) Jako znalý problematiky olejů bys překousnul, že tam musíš lít 0W-20?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 555 2014 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:32   Citovat  

Koukám, že tady zase proběhla tradiční "intitial Honda hystery" HaHaaa
Jinak tady je kompletní česká tisková zpráva k novému Jazzu, to auto bude dost nabušené vším možným:

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 12:44   Citovat  

stani-stani:
Je to jen skovíčkaření. Crossover, nebo malé SUV, vycházející z hatche B třídy... De facto je to jedno. Ten toyotí mini SUV, jak píšeš, je primárně postaven jako konkurence třeba Capturu, a ten má do SUV, alespoň podle mě, daleko. Mám HR-V, a to je crossover, vedle SUV ani nestál Úsměv Nazývejme to jak je každému po chuti, ale SUV tato oplastovaná autíčka v mých očích nikdy nebudou (schází rám, pohon AWD) OK

anunaki:
Ale jo, bude to o.k. Pro většinu lidí ano. Vymetač zatáček s potřebou zvýšené kastle, koupí HR-V Sport Úsměv
Podle mě, čísla v kufru zásadně snížil ten baterry pack, jak jsem postoval výš. De facto půlku prohlubně pod mezipodlážkou. A tak máme rázem 40-50 litrů pá, pá.
Co se týče oleje SAE 0W20, to je otázka... Včera jsem nad tím dumal a vyšlo mi následující. Motor L15 (zřejmě evoluce A série, pokud bude nepřímovstřik, nebo řady B, v případě přímého vstřiku, ale tipuji B) není žádný hi tech motor. Takže si myslím, že "nasazení" olejů SAE 0W20 a nižší, je opět jen z důvodu nižších (papírových) emisí. To je rovina 1. Pokud bude výrobce striktně pro Evropu trvat na takového viskózní třídě, nezbývá, než se tím řídit. Ta doba prostě jednou příjde. No a i mezi těmito oleji je dnes značný výběr i se slušnými parametry. Vybral bych ten s nejvyšší výkonnostní třídou, HTHS viskositou a měnil, ostatně jako vždy, co 6.000 km. Uvidíme, co z toho výjde.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
stani-stani je teď offline  stani-stani
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 15:35  Naposledy upravil stani-stani dne 15.2.2020 , 7:15, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Na japonské stránce přibyly nějaké PDF dokumenty: 1, 2, 3, 4.

Tažné zařízení (けん引装置) jsem tam nenašel.
Vyhřívaný volant, loketní opěrka - pouze u Luxe.
Textilie odpuzující vodu - pouze u Ness a Crosstar.
Zadní kapsa u sedadla řidiče - pouze u Luxe.
Vyhřívání předních sedadel - pouze u Luxe.

Překlad Google:

[Standardní vybavení pro všechny typy] ● Multi-informační displej (tok energie * 7 / uplynulý čas / historie spotřeby paliva * 7 / počítadlo ujetých kilometrů / počet kilometrů / průměrná rychlost vozidla / průměrná spotřeba paliva / okamžitá spotřeba paliva / odhadovaná funkce zobrazení cestovní vzdálenosti atd.) ● Honda Smart Systém klíčů (automatická funkce zamykání dveří při vystupování / se 2 klíči) * 8 ● Vypínač napájení * 9 ● Funkce automatického vypnutí světlometu ● Okno s jedním dotykem pro ovládání dveří řidiče (s mechanismem pro zabránění sevření / mechanismus pro odblokování) ● Seřízení výšky sedadla řidiče ● Vysoce výkonný prachový filtr pro PM2,5 ● Teleskopické a naklápěcí řízení ● Elektrický zámek dveří ● Elektrický posilovač řízení ● Jednodotykový směrový signál ● Bzučák pro zapomenutí zhasnout světlo ● Výstražná kontrolka slabého paliva ● Ovládací spínač osvětlení ● Zásuvka příslušenství (DC12V) Li Tepelné COMPUTER da click bet

Standardní vybavení pro všechny typy] ● Přední ventilovaná kotoučová brzda ● Zadní kotoučová brzda ● Přední stabilizátor ● DBW <drive-by-wire> ● Sada pro nouzové propíchnutí (náhradní neúnavná)

FAQ
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 20:30   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Ideální auto neexistuje, tak to prostě je. Zatím to vidím tak, že je úplně ZBYTEČNÉ dělat nějaké soudy, dokud se s tím nesvezou novináři, nebudou POV testy, a nebo se s tím nesvezeme my. Kroutící moment tam je, 254 Nm z 0-3000 ot./min bude fajn a ty kilowatty? No, pokud tam nebude EGR, GPF a start stop, jakože snad ne, budiž. Na 95% mých jízd si myslím, že se člověk bude "motat" kolem 3.5 litru. To, že to WLTP zabilo, je podružná věc. Vychladl jsem. Jsem zvědavý, s jakou spotřebou by se "vytasili" jiní výrobci, dle této metodiky.

anunaki:
Toyota má OEM olej "TGMO" a co jsem se dočetl, tak většinu vozového parku pokryjí se SAE 0W20, nebo 5W20.


dle mne uplne v pohode ,kdyz jsem videl dlouhodoby najezdi naftovych civiku z 9AT 3,7L ,nebo kdyz jsem dokazal jezdit z novym nezajetym CRV za 5,2L tak jazz to zvladne s levou zadni ...

co se tyce dynamiky ,ta tam bude hodne znat ikdyby jazz vazil 1200kg tak primarni pohon elektromotorem musi vbyt jinde kde silnejsi benzinovy motor ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4846 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.2.2020 , 20:46   Citovat  

DOHCVTEC:
Jo, netvrdím, že ne. I mi se např. podařilo s Civikem 10G sedan zajet okruh dálnice/okresky/město za pro mě velmi hezkých 5.6 l/100 km.

Tak tu máme malé představení hlavního konkurenta Jazzu. Cena od 18.000 Euro, připomínám, že Jazz je s Německu od 22.000 Euro.

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 15.2.2020 , 9:13   Citovat  

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
Jo, netvrdím, že ne. I mi se např. podařilo s Civikem 10G sedan zajet okruh dálnice/okresky/město za pro mě velmi hezkých 5.6 l/100 km.

Tak tu máme malé představení hlavního konkurenta Jazzu. Cena od 18.000 Euro, připomínám, že Jazz je s Německu od 22.000 Euro.

tudy odkaz


to ano nemecko rakousko je drazsi o partisic eur a prave tam je problem cen jazz dynamic a nejspis i noveho jazzu ,pac uz se motaj v cenach civiku a tam je to nejvetsi dilema ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4846 2003 Accord Aerodeck  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.2.2020 , 12:49   Citovat  

Všechno, co se dalo o Jazzu 4G zjistit. Lucy Honda

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.2.2020 , 13:20   Citovat  

King:
Šikovná práce Úsměv OK Jsem opravdu zvědaný na tu cenu a co to bude chtít v příměstkém provozu Jazzík konzumovat.

DOHCVTEC:
Dočkej času, až bude Honda elektrifikovat, něco jako současný levný Civic už nebude zřejmě existovat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1726 2016 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1323s ][ Dotazy: 151 (0.0336s) ][ GZIP on - Debug on ]