Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 
Zaslat odpověď



  Strana 6 z 6
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.6.2020 , 14:12   Citovat  

zam3k: díky

shaka: díky ale nakonec bych jí stejně nevyužil, protože pro můj výkon by byla zbytečně veliká

94EJ★1: trupmpetky na přechodu komora kanály, odstranění otřepů a ostrých hran. Prostě optimalizace proudění. Honda má poměrně dobrý manifoldy už z výroby, tak nečekej žádný velký zázraky. Na D16 v dobrým stavu bych to viděl tak na + 3hp max.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2881 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2020 , 14:19   Citovat  

Jelikož teď musím nějakou dobu používat CRX jako daily, tak sem se rozhodl, že alespoń provizorně opravím korozi zadního lemu na řidičově straně, aby se to nezačalo zhoršovat. Zároveň sem auto z velký části odstrojil, abych se podíval, jestli někde není něco dalšího, co sem přehlídnul při koupi.

Krom né úplně povedený výměny cca. 10cm zadní části prahu a opravě lemu předního blatníku, má auto origo plechařinu a jedinou další výraznější korozi sem našel asi 2cm na spodní hraně spolujezdcova prahu a cca. 5cm na lemu zadního podběhu. Všechno to jsou pro CRX obvyklý místa a na skoro 30 let starý auto je to celkem OK.

Veškerou korozi sem vybrousil nejvic jak to jen šlo, přestříknul konvertorem rzi, přetmelil, vzal několika vrstvama plniče a zabrousil. Opravený lem sem nalakoval jen rozstřikem do ztracena a né jako celý díl, což by bylo lepší, ale znamenalo by to lakovat třetinu auta a to by s mým zázemím a noob autolakýrnickýma zkušenostma nemuselo dopadnout dobře. Po zabroušení 3000 smirkem pod vodou a rozleštění to vypadá celkem obstojně. Na přímým slunci je sice vidět malinko jiný odstín nový barvy, ale jako oprava na pár let si myslím, že cajk.


lem_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_01.jpg, 369.29 kB

lem_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_02.jpg, 344.34 kB

lem_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_03.jpg, 225.33 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2881 1991 CR-X  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.7.2020 , 11:23   Citovat  

Jo vypadá to dobře je to dobrý
O korozi mi ani nemluv Smutný
Hlavně to chce voskovat, voskovat a zase voskovat. Dutiny samozřejmě. Jinak to bude za chvíli to samé.
Já na to kašlal a teď to horkotěžko zachraňuju Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9966 1990 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0495s ][ Dotazy: 45 (0.0168s) ][ GZIP on - Debug on ]