Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 
Zaslat odpověď



  Strana 19 z 19
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 22.6.2020 , 12:45   Citovat  

Ještě jsem sice nenašel cíl stamiho zvolání, ale na cestě jsem objevil tohle.
tudy odkaz
Zajímavé čtení.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2380 1999 Accord  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 22.6.2020 , 18:30   Citovat  

stani-stani napsal:
Hoši, vykašlete se na nějaké omývání ventilů benzínem a R18, a raději zjistěte, zda má/nemá na 100% nový Jazz GPF.
A King by mě napsat, zda mu nevadilo zrcátko ve výhledu, a zda jel také jen na elektromotor. Mrk


Velmi šťastný

Dneska jsem si Crosstara přivezl a protože mi v žaludku od posledně ležel ten jeho podvozek, rovnou jsem ho jel trochu projet ...a budu ho muset trošku rehabilitovat. svatoušek

BTW ten nový infotainment je super. OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.6.2020 , 13:01   Citovat  

tudy odkaz

Slovenský minitest Jazzu e:hev
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.6.2020 , 15:59   Citovat  

A ještě jedna věc: když se zadá v Konfigurátoru Executive nebo Crosstar, tak na té první stránce dole je: Navigační systém HERE
Může prosím někdo zjistit, zda to tak opravdu je?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.6.2020 , 21:27   Citovat  

A ještě detailní pohled na Jazíka od Honda Krzysztof (statika, jízda, funkce)
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.6.2020 , 7:21   Citovat  

Porovnání modelů (hybridní/nehybridní) a cen v Japonsku.

Všechno jsou to "předokolky":


Crosstar e:HEV - 502t. Kč .......... Crosstar - 426t. Kč

Luxe e:HEV - 511t. Kč ............... Luxe - 435t. Kč

Home e:HEV - 455t. Kč .............. Home - 378t. Kč

Basic e:HEV - 439t. Kč ............... Basic - 342t. Kč


Rozdíl v ceně mezi hybridním a nehybridním Fit je tedy v průměru cca 82t. Kč. Nejméně je to u Crosstar (76t. Kč), nejvíce u Basic (97t. Kč).

Dovolím si tvrdit, že takový nehybridní Home (+ určitě je tam možnost tažného), s touto cenou, by šel v Evropě na dračku.
Nebo i ten Basic, vs. např. ve stejné cenové kategorii Škoda Fabia = neporovnatelné... Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 24.6.2020 , 11:03   Citovat  

No jo, zase ty ceny svět x Evropa... Bůhví, proč tady nabízejí jen to, co nabízejí a za takové ceny.
Takové BR-V by nám už dávno stálo před barákem, kdyby...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2380 1999 Accord  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.6.2020 , 14:06   Citovat  

piskot: vem si, kdyby doopravdy Honda prodávala ten nový Jazz Basic nehybrid v ČR za 350t. Kč vč. DPH.
Všechny auta v tomto segmentu by byly okamžitě s prodejem down, a Fabia by se stala neprodejné auto.
A ta cena není až tak vzdálená realitě. Např. Jazz Exexutive se u nás už prodává je o "pár" tisícovek víc, než v Japonsku.

Já prostě Hondu nechápu... Ble

Takovou díru do světa by mohli v Evropě udělat, kdyby tu prodávali Jazz v těch samých provedeních jako v Japonsku. Nebo i ten vzpomínaný BR-V.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 8:32   Citovat  

stani-stani napsal:
Porovnání modelů (hybridní/nehybridní) a cen v Japonsku.


Já tu Hondu chápu. Ani ten "blbý" Jazz e-HEV, což je "nejčistší" model v Evropě, se nevejde do 95g průměru CO2. Natož pak všechny ostatní modely. To je také důvod, proč Honda uspíšila kompletní přechod na elektrifikované modely. Pokud se nepletu, pokuta je 35 euro za každý gram přes limit u každého prodaného auta. Takže doprodávaný Jazz 3G to prodraží cca o 20k, mimochodem jsem počítal, že pokuta prodraží cenu CTR o cca 200 tisíc korun. Auto o 200 nezdražilo, náklady se částečně roznášejí i na ostatní modely (logicky nejvíc na ty nejvíc eko). Prodávat auta a počítat kdo co zaplatí, je chůze v minovém poli.

Mimochodem - současný Jazz bez ev. akcí začíná na 380k a nevšiml jsem si, že by byla Fabia neprodejné auto a konkurence v segmentu určitě není s prodejem down. Lucy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 8:41   Citovat  

Zjišťoval jsem, jak je to se vstřikováním a filtrem. wokurka

Takže Jazz má kombinaci NEPŘÍMÉHO vstřikování a FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC. Rozhovor s technickým školitelem mi pak potvrdil, co jsem tu psal už nedávno - DPF u benziňáků se není vůbec třeba bát, kvůli vyšším teplotám spalin není problém s regenerací. U DI turbomotorů Hondy nebyl doposud ani jediný problém, dokonce snad, pokud jsem to dobře pochopil, auta nemají ani žádný senzor DPF, ty horké spaliny to prostě bez problémů vyplachují, aniž by to potřebovalo nějakou kontrolu.

Konkrétně nepřímovstřikový e-HEV vyprodukuje už z principu tak málo sazí, že tam jsou obavy s problémy s regenerací naprosto liché. kiss me
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 9:10   Citovat  

stani-stani: za ty ceny by to tady určitě nebylo, protože máme DPH 21%, zatímco v JP je "consumption tax" 10%. Ceny na webu Hondy jsou vč. daně. Dále, jak píše King, ani hybrid se nevejde do limitů, takže cena by se dále navyšovala o zelené výpalné. Honda nepotřebuje auta dále zdražovat, naopak potřebuje, aby zákaznící hybridního Jazzu poplatili část flastrů za lidi s auty, které zákazníci chtějí, tedy např. CR-V, HR-V nebo Civic. Nehybridní Jazz by znamenal, že výpalné půjde nahoru a tedy i hybrid bude muset zdražit. Paradoxně by tedy nehybridní Jazz vedl k cenám vyšším, nikoliv nižším (nehybrid by byl sice levnější než hybrid, ale hybrid by stál ještě víc než dnes).

TPMS třeba u Toyoty není důvod k obavám, funguje to a když už ne, stojí to pár kaček. U Rencka to bylo jiné, holt francouzský křáp. Kvůli tomu bych ale nezatracoval celou technologii. BTW EGR měla Honda už dááááávno a není to žádná moderní ekofíčura. S GPF souhlasím, lepší to nemít, ale bohužel, máme gretény a máme GPF (a bude jen a pouze hůř, pokud sleduješ aktuální dění v nové zelené totalitě, která nás co nevidět čeká).


King: kdepak 35 Euro, 95 Euro. Analýzu, co to udělá s cenami aut jsem sem už dával, je na to celý thread. Současně tvrdit, že s GPF "nebyl jediný problém" - ehm, existuje to 2 roky, to není zrovna doba, po které bych v takovéto věci dělal závěry. U ropáků to logicky mělo problémů víc, ale s léty se jen stupňují. Zatím bych rozhodně nejásal, uvidíme za 3-5 let, jak na tom budou Civiky. Souhlasím ale s tím, že u Jazzu bych se toho nebál - ne proto, že by to nebyla zbytečná součástka navíc, ale proto, že nepřímý vstřik toho zas tolik nevyrobí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1655  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 10:10   Citovat  

skyline napsal:
stani-stani: za ty ceny by to tady určitě nebylo......

TPMS třeba u Toyoty není důvod k obavám, funguje to a když už ne, stojí to pár kaček.
Jazz Executive: JPN 511t. Kč vč. DPH, ČR 530t. Kč vč. DPH.
Jak u Toyoty TPMS "není problém" se lze dočíst zde , nebo zde.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 10:42   Citovat  

skyline napsal:
King: kdepak 35 Euro, 95 Euro. Analýzu, co to udělá s cenami aut jsem sem už dával, je na to celý thread. Současně tvrdit, že s GPF "nebyl jediný problém" - ehm, existuje to 2 roky, to není zrovna doba, po které bych v takovéto věci dělal závěry.


Aha, já už jsem to taky někde psal, ale zradila mě paměť. zmatenej

Jistě, za dva roky se nejspíš nic pokakat nestihne, zajímavý byl spíš ten zbytek informace. I když teoreticky - nějaký "cukař", co jezdí s Civicem akorát 2 km do tesca a z5, by filtr mohl klidně odpálit, při tomhle jízdním režimu u dieselu už by to klidně nastat mohlo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 12:57   Citovat  

stani-stani: A co homologace a vlastní dovoz aut z Japonska? To je zadarmo? A co Honda Europe a zastoupení v jednotlivých zemích, ty chtěj taky z něčeho žít, ne? Velmi šťastný Ten rozdíl ceny se mi zdá vzhledem k tomu malý. Navíc nemá EU verze bohatší výbavu? Už přesně nevím, ale není třeba v Japonsku u Jazze loketní opěrka za příplatek a základ až u TOP verze?

Skyline: Dej mě pokoj s TMPS, byť od Toyoty. Kamarád na Aurise kupoval jeden ventilek za tuším 800,-Kč, to ti přijde pár kaček? Navíc ty nové ventilky se musí nějak registrovat nebo co a to taky zadarmo nedělají, to se neboj.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 614 2014 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 15:31   Citovat  

anunaki napsal:
Navíc nemá EU verze bohatší výbavu? Už přesně nevím, ale není třeba v Japonsku u Jazze loketní opěrka za příplatek a základ až u TOP verze?


Jo, to máš taky pravdu, v Japonsku prodávají výrazněji holá auta, tam funguje, jako v Evropě u evropských značek, v daleko větší míře zaškrtávání v katalogu. U press fotek je třeba běžné, že auta vůbec neměla autorádio. Dnes to asi už kvůli infotainmentu nejde, ale očesaná n JDM ta auta prostě jsou.

A jsou i levněji vyrobená, hlavně co se týče odhlučnění a vytlumení. Při 110 na dálnici, kterou všichni dodržují, jim to stačí, navíc k autům přistupují více jako ke spotřebáku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 16:52   Citovat  

stani-stani: a to je jako rozdíl? Pohne se kurz a je to stejné, řešit u auta za půl mega rozdíl v ceně do 5% na tak odlišných trzích jako je ČR a JP (už jen marže s ohledem na počet prodaných aut, ekovýpalné atd.) je nesmysl.

Ad TPMS: nechápu, co ty odkazy mají ukázat - že lidi hledají způsoby, jak to udělat levně a jsou s tím problémy? Já mluvím o tom, že se to kazí relativně málo a jeden stojí pod litr. Nic, co by bylo nějaké zásadní drama.

King: na dálnici je 80 km-h.

anunaki: 800 kč za senzor mi přijde v pohodě, na rencka to stálo snad 3k a bylo to v jednom kuse na nějakém kole rozbité. Naštěstí to byl služební křáp, který jen potvrdil, že francouze prostě NE.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1655  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.6.2020 , 17:15  Naposledy upravil stani-stani dne 26.6.2020 , 8:42, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

skyline: to tys psal "za ty ceny by to tady určitě nebylo..." A já ti na jednom příkladu (obě dvě nejvyšší výbava) ukazuji, že právě naopak, že by ty ceny mohly být podobné. Mrk

Měl bys na tom toyotím foru těm "zoufalcům" poradit, jak jednoduché to je, a proč z toho dělají takový problém, na tolik stránek, když se vlastně o žádný problém nejedná. Mr. Green Mají jezdit od začátku na celoročních, a ne "pitomě" měnit letní a zimní a řešit nějaké ventilky, senzory. Velmi šťastný

Aneb nový článek o TPMS.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 26.6.2020 , 8:32   Citovat  

skyline napsal:
King: na dálnici je 80 km-h.


Na dálnici je 100-120 podle místa, na silnicích je 60. Ale měl jsem pocit, že těch 60 moc vážně neberou a rozběsní se až na 80. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 576  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.6.2020 , 9:10   Citovat  

stani-stani: buď nedokážeš chápat delší texty nebo to nečteš. Nehybridní Jazz by oproti Japonsku byl zatížen ekovýpalným vyšším, než hybrid, tedy jeho cena by byl oproti Japonsku vyšší. Nevím, jak jinak to už napsat.

Co to má co dělat s kvalitou těch ventilků? Mám na autě sadu starou 8 let, čekám, že to brzo odejde a pokud ano, nevidím to jako problém, za ty peníze. Větší problém je nemožnost druhé sady kvůli řídící jednotce (novější auta s tím problém nemají), takže mám na letních klony, které ovšem neumí zobrazit tlak. Přesto nevidím důvod někde fňukat po fórech a pokud někdo nemá 4k na druhou sadu, tak co na to říct.

King: tos slyšel kde? 120 je tam tak na jednom úseku, standard je naopak 80-100.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1655  
devil4 je teď offline  devil4
PříspěvekZaslal: 26.6.2020 , 17:59   Citovat  

skyline napsal:

King: kdepak 35 Euro, 95 Euro. Analýzu, co to udělá s cenami aut jsem sem už dával, je na to celý thread. Současně tvrdit, že s GPF "nebyl jediný problém" - ehm, existuje to 2 roky, to není zrovna doba, po které bych v takovéto věci dělal závěry. U ropáků to logicky mělo problémů víc, ale s léty se jen stupňují. Zatím bych rozhodně nejásal, uvidíme za 3-5 let, jak na tom budou Civiky. Souhlasím ale s tím, že u Jazzu bych se toho nebál - ne proto, že by to nebyla zbytečná součástka navíc, ale proto, že nepřímý vstřik toho zas tolik nevyrobí.

Nedávno som čítal že predaj áut v tomto roku klesne o 25% tudy odkaz ... Keď bude chcieť EÚ podporiť automobilky, v prvom rade by mohla zrušiť tieto pokuty Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 54  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.6.2020 , 20:08   Citovat  

devil4: automobilky EU podporovat nechce. Chce podporovat "zelené" srajdy, to je oč se dnes hraje. V zásadě ekopošuci chtějí zpátky na stromy - nenávidí auta, podpora pouze pro elektro, tedy auta zase pouze pro bohaté. Corona jim nahrála, protože panika z chřipky zavřela ekonomiky a automobilky to těžce postihlo, nemají peníze ani výhled, že je mít budou. Zelená totalita je na dohled. "Záchranný balíček" z brusele má asi 550 miliard Eur, z toho ovšem pouze 50 je skutečně "záchranný balíček", vše ostatní je určeno jen pro správně zelené soudruhy. V médiích se o tom nepíše, aby náhodou lidi nezachvátila panika a drželi hubu, protože až přijdou soudruzi s daněmi za všechno možné, bude pozdě. Máš-li zájem, doporučuji euro.cz, tam je rozhovor s ministrem financí Francie, který si notuje, jak se jim díky covidu podařilo zase udělat nějaký ten pořádný krok kupředu. Občané jsou vyděšení, ideální doba schválit podobná svinstva (eurofederální rozpočet, financovaný z ekopošuckých daní - prozatím). Ale dost offtopic
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1655  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.7.2020 , 20:41   Citovat  

Polský test Jazz e:hev
tudy odkaz
Docela mu naložil:
-vyšší spotřeba paliva,
-aerodynamický hluk,
-tuhý podvozek,
-v horku zápach z materiálů v interiéru,
-hlučný motor v zátěži.

Chválí:
-prostornost,
-pohodlná sedadla,
-dynamika motorů,
-bezkonkurenční infotainment a funkčnost ACP,
-solidní audio.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 4.7.2020 , 10:16   Citovat  

Jopeeeno: jasně, co člověk to jiný názor. Polsky neumím, co se mu nezdá na spotřebě? Aerodynamický hluk se mě nezdál nějak zvláště vysoký, ano je o něco vyšší, ale ne něco, co by extra vadilo. Tužší podvozek se mě naopak líbí, jasně pro ty, kdož upřednostňují velká kola a nízkoprofilové pneu moc vhodný není, ale mě to tak třeba právě vyhovuje, nelibuji si ve velkých kolech, upřednostňuji vyšší profil pneu.
Interiér se mě opravdu zdá takový jednodušší až strohý (zřejmě tomu odpovídají i materiály), ale designově dobře provedený. Asi všechny nové plasty (obzvláště po zahřátí) páchnou, časem je to OK. Kdyby to ale u Jazze přetrvávalo, ano, pak by to byl závažný problém. No, který motor není hlučný v zátěži? Mrk
Mě vadí spíše absence tažného, malý kufr a cena. To jsou dle mého názoru největší mínusy nového Jazz. Jinak je to auto v pohodě.
Infotainment je sice takový bonus, ale není to prioritní věc. Někdy mám dojem, že při hodnocení auta, toto u hodně lidí hraje prim, asi chtějí při jízdě surfovat na netu, hrát si s mobilem, apod. Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1431s ][ Dotazy: 123 (0.0608s) ][ GZIP on - Debug on ]