Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 
Zaslat odpověď



  Strana 6 z 6
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.6.2020 , 14:12   Citovat  

zam3k: díky

shaka: díky ale nakonec bych jí stejně nevyužil, protože pro můj výkon by byla zbytečně veliká

94EJ★1: trupmpetky na přechodu komora kanály, odstranění otřepů a ostrých hran. Prostě optimalizace proudění. Honda má poměrně dobrý manifoldy už z výroby, tak nečekej žádný velký zázraky. Na D16 v dobrým stavu bych to viděl tak na + 3hp max.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2020 , 14:19   Citovat  

Jelikož teď musím nějakou dobu používat CRX jako daily, tak sem se rozhodl, že alespoń provizorně opravím korozi zadního lemu na řidičově straně, aby se to nezačalo zhoršovat. Zároveň sem auto z velký části odstrojil, abych se podíval, jestli někde není něco dalšího, co sem přehlídnul při koupi.

Krom né úplně povedený výměny cca. 10cm zadní části prahu a opravě lemu předního blatníku, má auto origo plechařinu a jedinou další výraznější korozi sem našel asi 2cm na spodní hraně spolujezdcova prahu a cca. 5cm na lemu zadního podběhu. Všechno to jsou pro CRX obvyklý místa a na skoro 30 let starý auto je to celkem OK.

Veškerou korozi sem vybrousil nejvic jak to jen šlo, přestříknul konvertorem rzi, přetmelil, vzal několika vrstvama plniče a zabrousil. Opravený lem sem nalakoval jen rozstřikem do ztracena a né jako celý díl, což by bylo lepší, ale znamenalo by to lakovat třetinu auta a to by s mým zázemím a noob autolakýrnickýma zkušenostma nemuselo dopadnout dobře. Po zabroušení 3000 smirkem pod vodou a rozleštění to vypadá celkem obstojně. Na přímým slunci je sice vidět malinko jiný odstín nový barvy, ale jako oprava na pár let si myslím, že cajk.


lem_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_01.jpg, 369.29 kB

lem_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_02.jpg, 344.34 kB

lem_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lem_03.jpg, 225.33 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 6.7.2020 , 11:23   Citovat  

Jo vypadá to dobře je to dobrý
O korozi mi ani nemluv Smutný
Hlavně to chce voskovat, voskovat a zase voskovat. Dutiny samozřejmě. Jinak to bude za chvíli to samé.
Já na to kašlal a teď to horkotěžko zachraňuju Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10006 1990 Civic  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.7.2020 , 23:38   Citovat  

řekl bych, že víc než dobrý Úsměv
jaký používáš konvertor rzi?
Vyplatí se ho použít? Nemám žádné zkušenosti Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4150 1990 CR-X  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.7.2020 , 15:09   Citovat  

Konvertor rzi, to je téma, které mě také zajímá.....
Já vyzkoušel už kde co, ale ve finále je to stejně nejvíc o tom vybrousit maximum koroze pryč a hlavně zamezit tomu, aby se ke korodujícímu místu dál nedostávala vlhkost typicky z druhé strany plechu. Pokud i tam je koroze, tak tam nesmí zůstat, jinak je to práce k ničemu.
Tu třeba ty lemy bývají dost často zevnitř vyplněné tmelem, kde se mezi plech a ten tmel časem nějaká vlhkost dostane a pak už to jede. A dokud se ten tmel nevydloube pryč, tak to je marný boj.
Obecně, u dvacetiletých aut už jsou těžce mrzuté všechny přetmelené spoje, objevují se tam trhlinky, kterými se voda dostává mezi sbodované plechy a už to frčí. Nebo z výroby blbě slícované plechy a tam jak se jednou dostane voda, tak to jede....

Takže pokud se vybrousí koroze z obou stran pryč tak, aby v pórech po korozi nezůstala ani troška vlhkosti, tak pak se to dá přetřít nějakým konvertorem, který poléčí to, co už vybrousit nejde (vyrezlé póry).

Já zkoušel od Loctitu Rust Killer 7505 - něco jak Herkules s konvertorem rzi. Zaschne pomaleji, takže působí déle, ale nechá vrstvičku, která pak se syntetickými vrstvami má problém. Ale sám o sobě umí na celkem slušnou dobu dobře vybroušené místo ochránit.
Dinitrol Rustoff - epoxidový sprej s konvertorem. Vytvoří epoxidovou vrstvičku, která je tvrdá, ale o to víc je potřeba to dát na opravdu dobře odrezený podklad....
A pak mám takový ten klasický odrezovač v hnědé flašce... nevím jak se jmenuje. A skoro bych řekl, že nakonec nejjistější varianta.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 203  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.7.2020 , 18:18   Citovat  

FastCivic: jj dutiny sem vzal taky voskem je to dobrý Koukal sem na IG, že si to měl celkem slušně chycený.

RASTA, Trunda: popravdě sem vzal co měli zrovna v autolacích dostupný (ranal) a moc sem to neřešil Úsměv Bral sem to spíš tak, že pokud to bude nějak fungovat, tak to bude jedině plus a pokud ne, tak to budu časem stejně opravovat pořádně. Teď mi šlo spíš jen o to, abych zastavil, nebo co nejvíc omezil šíření koroze, abych pak nemusel místo 10 cm lemu měnit podstatně větší kus.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2020 , 15:03   Citovat  

Ten lém som aj ja opravoval na tom istom mieste
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 703 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.7.2020 , 11:07   Citovat  

shaka: jj plechy podběhu a lemu na sebe v tomhle místě nedosedají úplně dobře a jakmile se tam dostane voda, tak je za nějakou dobu vystaráno.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.7.2020 , 12:02   Citovat  

LJay napsal:
mad_zed: prvotní problém je ten, že jednotka v tu chvíli vůbec neví, že došlo k nějaký změně, proto na ní ani nijak neraaguje.


Mám doma B16A2 60mm z targy 92 tuším a ta tu brzdu nemá.Nejak jsem ji neměl odvahu nahodit Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1374 1989 Civic  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.9.2020 , 20:46   Citovat  

Včera jsem na auto nahodil tlumiče Bilstein B8 s H&R pružinama a musím říct, že pro moje použití je to asi nejlepší kombinace, kterou jsem na CRX zatím jezdil.

Konečně se mi taky povedlo vyřešit problém se studenými starty, kdy motor po prvním nastartování běžel cca. 3 vteřiny dost nekultivovaně. Pak se všechno srovnalo a další starty už byly v pohodě. Problém byl v hlavním relé, který už mělo nejspíš opálený kontakty a po prvním sepnutí na nich byl velký přechoďák, který se ale po chvilce průchodu proudu srovnal.


tlumice_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
tlumice_01.jpg, 387.25 kB

tlumice_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
tlumice_02.jpg, 406.46 kB

tlumice_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
tlumice_03.jpg, 345.54 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.9.2020 , 16:47   Citovat  

tak přesně tuto kombinaci (B8+H&R) si teď užívám na C4Géčku Úsměv je to dobrý
Určitě si neprohloupil...jak jsem psal, i na CRX mám B8, sice s Eibachama, ale obě auta jsou teď krásně čitelná a dá se jezdit na hraně a víš, co máš od nich čekat je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4150 1990 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.9.2020 , 11:07   Citovat  

RASTA: za tu chvíli co s tím jezdím mi právě příjde, že je to pěkně vyvážený. Tuhý ale né přehnaně, takže to na nerovnostech neodskakuje, což je problém u spousty sportovních coiloverů v týhle cenový kategorii, kdy na dobrým asfaltu je všechno OK, ale stačí trocha nerovností a podvozek to citelně rozhodí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2885 1991 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0818s ][ Dotazy: 81 (0.0212s) ][ GZIP on - Debug on ]