Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
23
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 153 z 154
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2020 , 15:15   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Souhlasím, že K-series zvládá LPg i bez přímazu, ale za 120t s nima je potřeba hnout i když by to jezdilo jen na benzín.


Mám K24A3 se systémem Magic G4,žádné přimazávání,jen přívstřik benzinu nad 5 tisíc otáček,dávka přibližně jako tam jde na volnoběh,na plyn najeto 120 tisíc km,převážně jezdí do 4 tisíc otáček,občas červené pole. Za 6 kontrol ventilů bylo potřeba hnout třeba u 2-3 ventilů o 0,05 mm směrem dolu,protože byla vůle nepatrně větší. Ale nikdy ne menší,což by bylo v případě zaklepávání sedel...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3734 H+ body: 14 2003 Accord  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 16.7.2020 , 17:40   Citovat  

Ahoj, Mám menší problémy s Tankováním plynu. Když odjedu nádrž úplně do prázdná, tak mi potom při cepovani jde LPG strašně pomalu dovnitř, cca 3 litry za 2 minuty. Když ale přerušil cepovani, odjedu na jinou benzínku, tak už normálně docepuji rychlosti cca 30 litru za 2 minuty. Děla mi to od té doby, co mi jedna obsluha, nechala cepovani až když to chrochtají straaasne dlouho. Predtim cca 3 cepovani se mi to nestalo. Mám Accord 7 2,4.
Nevíte co by s tím mohlo být??
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Uroroboros je teď offline  Uroroboros
0
PříspěvekZaslal: 17.7.2020 , 20:00   Citovat  

Zdravím, mám v accordu LPG od LPGtech s přimazáváním. Auto jsem s tímto systémem již koupil a po nějaké době jsem začal pozorovat při přepnutí na plyn cukání, cca 5-6krát to poměrně dost škubne (dělá to při zatížení), poté se srovná a jede normálně. Dělá to pouze při studeném motoru a po automatickém přepnutí (je nastaveno na 40°C). Když LPG manuálně zapnu když je motor ohřátý, tak se chová naprosto normálně. Byl jsem s tím v LPG servisu, kde teda problém nezjistili, vyměnili filtr, trochu upravili hodnoty, jenom říkali, že vstřikovače dávají trochu bohatší směs, ale že jim to nejde doseřídit. Dokážu se k systému připojit (mám bluetooth modul) a sledovat hodnoty online, ale nevyznám se v tom, kde by se dal zjistit problém škubání, máte někdo nějaké rady? Nemám čas teď jezdit zase do servisu a nechávat jim tam auto. Díky za případné rady.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 15 H+ body: 0 1999 Accord  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2020 , 5:53   Citovat  

Nastavil bych přepnutí postupné, kdy se válce nepřepnou všechny hned, ale postupně. A také bych vyčistil trysky. Pak bude přechod na LPG úplně plynulý, neznatelný.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1150 H+ body: 8  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2020 , 18:01   Citovat  

Jakub Světlík napsal:
Ahoj, Mám menší problémy s Tankováním plynu. Když odjedu nádrž úplně do prázdná, tak mi potom při cepovani jde LPG strašně pomalu dovnitř, cca 3 litry za 2 minuty. Když ale přerušil cepovani, odjedu na jinou benzínku, tak už normálně docepuji rychlosti cca 30 litru za 2 minuty. Děla mi to od té doby, co mi jedna obsluha, nechala cepovani až když to chrochtají straaasne dlouho. Predtim cca 3 cepovani se mi to nestalo. Mám Accord 7 2,4.
Nevíte co by s tím mohlo být??


Seš si jistý,že to pomalé tankování nemá nic společného s tou jednou konkrétní pumpou? Teď jsem byl taky na jedné,kde jsem plnou tankoval tak 15 minut. Když to vyjedeš do plna a pojedeš natankovat jinam,taky to leze pomalu? Zdá se mi to jako blbost...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3734 H+ body: 14 2003 Accord  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 18.7.2020 , 23:19   Citovat  

Ahoj, jsem si jistý, už jsem vyzkoušel takhle 2 pumpy. V neděli nebo v pondělí pojedu na 3tí pumpu, tak uvidim.
Tak plnou jsem dřív tankování tak 5 minut, ale tedka za těch 5minut mám tak 5 litru.
Ještě zkusím natankovat bez vyjeli do prázdná, jestli to bude taky dělat.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2020 , 19:08   Citovat  

Tak mám menší pokrok, když nevyčerpám nádrž LPG do prázdna, tak to tancuje normalně. Sice stále nevim co s tím je, ale zatím to asi řešit nebudu, jen nesmím vyčerpat nádrž úplně do nuly.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2020 , 19:40   Citovat  

Třeba ti zůstane viset plovák.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1150 H+ body: 8  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 19.7.2020 , 20:02   Citovat  

Jednoduché řešení ... plovák ven.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 464 H+ body: 1 2012 Civic i-DTEC  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 21.7.2020 , 18:00   Citovat  

Dekuji za rady, mám LPG teprve měsíc, tak jsem z každé věci vystraseny.
Až bude čas, někam to hodím na opravu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
0
PříspěvekZaslal: 21.9.2020 , 16:50   Citovat  

Dokázal byste někdo vysvětlit, proč při jízdě na LPG tak moc slyším klapkat ventily a při jízdě na benzin skoro vůbec? Tedy jde to slyšet hlavně na neutrál, kdy je zbytek ticho... Může to být třeba špatnou směsí? Jsem si říkal, když ventily klapkají, tak by měly klapkat furt stejně, ne? Děkuji za radu. Zítra jdu na seřízení ventilů, tak jsem zvědav, jestli to bude mít výsledek a jaký.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 21.9.2020 , 17:35   Citovat  

Výfukové už budou asi na doraz...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 464 H+ body: 1 2012 Civic i-DTEC  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.9.2020 , 10:29   Citovat  

Matěj Krupař napsal:
Dokázal byste někdo vysvětlit, proč při jízdě na LPG tak moc slyším klapkat ventily a při jízdě na benzin skoro vůbec? Tedy jde to slyšet hlavně na neutrál, kdy je zbytek ticho... Může to být třeba špatnou směsí? Jsem si říkal, když ventily klapkají, tak by měly klapkat furt stejně, ne? Děkuji za radu. Zítra jdu na seřízení ventilů, tak jsem zvědav, jestli to bude mít výsledek a jaký.


A seš si jistý že ti cvakají ventily? To by cvakaly pořád. Kde to slyšíš? Já uvnitř na volnoběh na benzín mam ticho a jak přepnu na plyn, je slyšet takové klapání nebo bublání, divný zvuk jakoby to dělaly vstřiky LPG ale venku jsou tiché. Dělá to už od instalace takže nějakých 140 tisíc km...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3734 H+ body: 14 2003 Accord  
markos je teď offline  markos
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.9.2020 , 11:41   Citovat  

Robia to predsa plynové vstreky, tie cvakajú...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2176 H+ body: 12 2006 Accord Tourer  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
0
PříspěvekZaslal: 22.9.2020 , 13:10   Citovat  

Díky všem za info.

Kmóďa napsal:
A seš si jistý že ti cvakají ventily? To by cvakaly pořád. Kde to slyšíš? Já uvnitř na volnoběh na benzín mam ticho a jak přepnu na plyn, je slyšet takové klapání nebo bublání, divný zvuk jakoby to dělaly vstřiky LPG ale venku jsou tiché. Dělá to už od instalace takže nějakých 140 tisíc km...


Jo, zhruba tak by se to dalo popsat, slyším to vevnitř, takové klapavé bublání se začne ozývat. Ale jsem si skoro jist, že dříve jsem to při přepnutí neslyšel. Možná by ještě pomohlo naladit jednotku.

Honda už je hotová, večer převezmu z autorizáku seřízení ventilů, tak se jich vyptám, jak na tom hlava je.
EDIT: Takže ventily byly všechny dost na těsno. Seřídit ještě bylo kam, ale odhadované další seřizování je 1-4x a následně se bude muset udělat repase hlavy. Na tu jsem se již informoval v Ostravě (RHO, Repase hlav Ostrava), kde mi bylo naceněno na 16 ventilů: Pokud již nelze seřídit ventilové vůle bude asi třeba vyměnit všechny sedla ( cca 400 kus) a všechny ventily ( cca 300 kus).
Tzn u 4 válce 16 ti ventilové hlavy je cena za tuto repasi cca 14500 bez dph.
+ práce na sundání a nasazení hlavy v Hondě nacenili na 10h práce, cca 10 000 Kč s DPH.
Máte někdo zkušenosti s provedením repase hlavy? A nemáte doporučení, u koho si to nechat udělat?


Btw. Honda FOMI Frýdek-Místek... Volám, kolik za seřízení ventilů? 900 Kč s DPH. Volají, že hotovo. Ptám se za kolik to mám? 1400 Kč s DPH Velmi šťastný Bez těsnění, tak, jak jsme se domluvili. to mi hlava nebere to mi hlava nebere Příště papa Honda sopťa sopťa
EDIT: Tak jsem se asi přeslechl, nakonec 1100 Kč. Takže možná jsem se přeslech i před tím a bylo to 900 Kč bez DPH. Takže omluva Hondě FOMI.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
0
PříspěvekZaslal: 22.9.2020 , 22:01   Citovat  

A to koľko najazdis na aute ze tak často musíš nastavovať ventily?? Respektíve ked píšeš ze vydrzi mozno uz len 1 az 4 krát nastaviť ventily a uz to nepojde viac, to ma koľko už najazdené auto???....ja to tak odhadujem ze auto ktore ma za sebou 300 000km, by malo zvladnut este stale stelovat ventily....ak nie tak je asi niekde chyba??? Na svojom aute som napriklad nastavoval ventily iba dva krát pocas 170 000km a na ďalšom aute som nenastavoval ventily 185 000km! a auto este ide ok a to celú dobu este na lpg a auto ma uz celkovo najazdenych 385000km Úsměv je mi jasné ze ventily by sa mali kontrolovať častejšie ale není čas na to Úsměv ale zas netreba to ani preháňať a taký interval kontrolovať ventily cca každých 60 000km nemôže byť problém pre motor....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 H+ body: 0 2007 Legend  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
0
PříspěvekZaslal: 23.9.2020 , 11:19   Citovat  

Lucaslegend napsal:
A to koľko najazdis na aute ze tak často musíš nastavovať ventily?? Respektíve ked píšeš ze vydrzi mozno uz len 1 az 4 krát nastaviť ventily a uz to nepojde viac, to ma koľko už najazdené auto???....ja to tak odhadujem ze auto ktore ma za sebou 300 000km, by malo zvladnut este stale stelovat ventily....ak nie tak je asi niekde chyba??? Na svojom aute som napriklad nastavoval ventily iba dva krát pocas 170 000km a na ďalšom aute som nenastavoval ventily 185 000km! a auto este ide ok a to celú dobu este na lpg a auto ma uz celkovo najazdenych 385000km Úsměv je mi jasné ze ventily by sa mali kontrolovať častejšie ale není čas na to Úsměv ale zas netreba to ani preháňať a taký interval kontrolovať ventily cca každých 60 000km nemôže byť problém pre motor....


Nemám ponětí, kde je chyba. Teď najeto 254, minulé seřízení ve 239. Ročně najedu tak 30.
Vzhledem k vyjádření Honda servisu, že to bylo všechno těsné, tak kdybych to nechal jet 60 tisíc bez seřízení, tak už by to asi nejelo Tak to koukám!
Kdybyste někdo tušil, kde by mohla být chyba, tak bych byl šťastný... S autem jezdím opatrně, šetřím ho, olej měním co 10, svíčky měním co 20, mám tam přímaz JLM, kontroluju kapání... Jako fakt nevím.

1. Je fakt, že nemám přívstřik benzínu. Asi mám starší Magic, který to neumí, zkusím se poinformovat. Nevíte někdo, co by se muselo vyměnit? Řídící jednotka?

2. Mám jen podtlakový přímaz jednobodově do sání. Uuvažuju, jestli by bylo dobré zainvestovat do elektro přímazu, nebo alespoň vícebodového podtlakového přímazu?

3. Nebo se na upgrade vykašlat a jezdit na střídačku nějakou porci km čistě na benzín? Třeba 300 km lpg, 100 km benzín? Myslíte, že by to nějak ovlivnilo ventily, že by se periodicky pořádně opláchly? Úsměv

Každá rada "drahá" Velmi šťastný

4. Máte někdo zkušenost, kde by se dala koupit jetá celá hlava? Vzhledem k tomu, že K20Z2 je takový "ekonom", tak by teoreticky těch "nudných" hlav z tohoto motoru mohl být někde nadbytek? U nějakých závodníků, kterým se hodí blok? Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
0
PříspěvekZaslal: 23.9.2020 , 12:44   Citovat  

Fuha, cize po 15000km tak moc rozstelovane ventily?...to je veru divné...a lpg je dobre zostelovane??? To domazavanie by som asi neriešil...ja som mal tiež podtlakove domazavanie ktore stalo zahovno , tak som ho po cca 20 000km odstavil a jazdil bez neho mozno 30 000km nez som dal nastavit privstrek benzínu....na druhom aute je elektronicke domazavanie + privstrek benzínu...ale na kazdom je ten privstrek ináč...a treba povedať ze vykon na max sa vyuziva/l na tych autach casto...ale zase treba aj povedať že sú to velkoobjemove motory 3.5 a 4.3, tak su mozno aj odolnejšie....ozaj este k tym sviečkam...tam su obyčajné? Ci iridiove? Ja menim na oboch po 120 000km Úsměv ale iridiove NGK alebo denso ako original, tie su aj predpísané...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 H+ body: 0 2007 Legend  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
0
PříspěvekZaslal: 23.9.2020 , 16:56   Citovat  

Dočetl jsem se tady cca na str.12-16, že seřízení vůle ventilů co 15kkm není u LPG nic divného. Taky, že když je chudší směs, může lpg dělat problém. Já mám směs asi dobrou, lambda nikdy nic nehlásí a vím, že mi kluci nastavovali bohatší směs. Takže tím to asi nebude.

Co se týče přívstřiku, tak já ten motor fakt šetřím a jezdím skoro pořád mezi 2000-3500 otáček, zřídkakdy více vytáčím, ale tak jednou za jízdu ano, při plně teplém motoru, aby se vše otevřelo... Takže dlouhodobá extrémní zátěž někde nad 5000 otáček na lpg motoru nehrozí u mě.

Svíčky mám NGK doporučené na LPG, jedna byla za 400 Kč a asi fungují dobře, neměl jsem s nimi problém... Mohly by škodit? Doporučené jsou cca 4x levnější NGK..

Nevím, fakt nevím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Zdenda9 je teď offline  Zdenda9
0
PříspěvekZaslal: 1.10.2020 , 23:28   Citovat  

Mám na Civicu (1999) úplně jednoduché Tartarini. Přímaz, ani vstřiky benzínu nemám, funguje to naprosto bez problému. Mám ale starší motor, prý je ještě "z tvrdší slitiny", než ty novější. Původní majitel o štelování vůle ventilů ani netušil, já to dělal po něm tak po cca 40tis km. Je to špatně, ale nestalo se zase nic.
Svíčky používám ty levnější NGK, co tam patří standardně. Jede to na ně dobře, jen se víc opalují, protože je tam vyšší teplota.
Jen má zkušenost, držím palce...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 79 H+ body: 0 1999 Civic Aerodeck  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 10.10.2020 , 15:48   Citovat  

Mam na acc 2.4 landi renzo najprv som tam mal privstrek benz ale nebavilo ma to dotankovavanie Benzinu tak som dal vypinanie lpg od 4500 otacok. Tiez mam Info v Mnichove Co maju poliaci autodielnu na prestavba lpg (vraj maju siet lpg autoservis po nemecku a maju velmi dobre recenzie... ) tak automaticky vzdy montuju to vypinanie lpg pri vyssich otackach... Mne to pride i logicke... Odporuca Sa Este pri dlhych jazdach po dialnici pojazdit na Benzin, a Odporuca Sa pouzivat hustejsi olej... Ventily dostelovavam kazdych 25tis km.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2020 , 0:28   Citovat  

Na K24 přes 280tkm na LPG (celkem přes 410tkm), žádný přívstřik benzínu nebo vypínání LPG ve vyšších otáčkách. I v důchodovém věku se bez problémů a rád podívá k červenému poli.

Svíčky standart NGK, výměny byly po 88tkm, 115tkm a aktuální mají 63tkm. Olej 5W40, Mobil Super 3000 X1.

Zlatá Honda K24 meetallll
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1422 H+ body: 3 2003 Accord Tourer  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2020 , 5:48   Citovat  

Wau riadny najazd... Ventily ako casto nastavujes?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 11.10.2020 , 12:21   Citovat  

dudikopf napsal:
Wau riadny najazd... Ventily ako casto nastavujes?


Kontrola každou druhou výměnu oleje, takže co 30tkm. Většinou se musí malinko povolit výfukové.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1422 H+ body: 3 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 9:30   Citovat  

Jakub Světlík napsal:
Ahoj, Mám menší problémy s Tankováním plynu. Když odjedu nádrž úplně do prázdná, tak mi potom při cepovani jde LPG strašně pomalu dovnitř, cca 3 litry za 2 minuty. Když ale přerušil cepovani, odjedu na jinou benzínku, tak už normálně docepuji rychlosti cca 30 litru za 2 minuty. Děla mi to od té doby, co mi jedna obsluha, nechala cepovani až když to chrochtají straaasne dlouho. Predtim cca 3 cepovani se mi to nestalo. Mám Accord 7 2,4.
Nevíte co by s tím mohlo být??


Vypadá že je poškozený zpětný ventil v multiventilu, tím dlouhým "chrochtáním" - tedy vibracemi. Doporučuji celý MV raději vyměnit. Pokud ho chceš poslat, napiš SZ.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 552 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 9:43   Citovat  

Uroroboros napsal:
Zdravím, mám v accordu LPG od LPGtech s přimazáváním. Auto jsem s tímto systémem již koupil a po nějaké době jsem začal pozorovat při přepnutí na plyn cukání, cca 5-6krát to poměrně dost škubne (dělá to při zatížení), poté se srovná a jede normálně. Dělá to pouze při studeném motoru a po automatickém přepnutí (je nastaveno na 40°C). Když LPG manuálně zapnu když je motor ohřátý, tak se chová naprosto normálně. Byl jsem s tím v LPG servisu, kde teda problém nezjistili, vyměnili filtr, trochu upravili hodnoty, jenom říkali, že vstřikovače dávají trochu bohatší směs, ale že jim to nejde doseřídit. Dokážu se k systému připojit (mám bluetooth modul) a sledovat hodnoty online, ale nevyznám se v tom, kde by se dal zjistit problém škubání, máte někdo nějaké rady? Nemám čas teď jezdit zase do servisu a nechávat jim tam auto. Díky za případné rady.


Je první lambda 100 % funkční?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 552 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 9:59   Citovat  

Dopis napsal:
Kontrola každou druhou výměnu oleje, takže co 30tkm. Většinou se musí malinko povolit výfukové.

Dost záleží na směsi v těch otáčkách 5000+. Musí být opravdu výkonné vstřiky a dost předimenzovaný reduktor.
Takže je asi jednodušší ten vršek nechat v benzínu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 552 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 10:28   Citovat  

Dlouhodobý provoz na LPG ve vysoké zátěži/otáčkách je možný, ale systém musí být v bezvadném stavu. LPG Vstřiky musí dávat do všech kanálů stejně, filtr správnou průchodnost, reduktor dostatečný ohřev.
Dále kat potřebnou průchodnost, bezvadná funkce chlazení, zapalovací soustavy a výf. ventily předepsanou vůli.
To tepelné namáhání motoru je vyšší, to je jasné.
Například je pro takový provoz nevhodný kat umístěný ve svodech, protože se pak celá výf. strana zbytečně zahřívá.
Mám dobré zkušenosti s likvidací katu ve svodech (nahrazní trubkou) a umístěním katu až kousek dál (pod podlahu), nebo využitím pouze hlavního katu v případě více katů za sebou. druhá lambda se pak dá až za hlavní kat, aby nehlásila chybu. Rozhodně kat ve výfuku být musí, ale až dál (kvůli zmíněnému odvodu spalin) a s potřebnou průchodností a odolností (ocelová voština). Mám takhle upravený výfuk na VeCe 3.2 a nebyl problém např. táhnout tunový karavan přes Innsbruck rychlostí běžně kolem 140km/h Úsměv nebo plaťák s Dusterem po dálnici až z Pardubic. Teď jsem si u C55AMG vyřízl katy ve svodech (nahrazeno trubkami) a namontoval ocelové Magnaflow až před střeďáky. Funguje to velmi dobře, zvuk je ale trochu ostřejší. Spotřeba oleje se snížila.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 552 H+ body: 14  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 10:34   Citovat  

Jiřik napsal:
Dost záleží na směsi v těch otáčkách 5000+. Musí být opravdu výkonné vstřiky a dost předimenzovaný reduktor.
Takže je asi jednodušší ten vršek nechat v benzínu.


A Tomasetto Artic, který jsme dávali na 2.4 nebude poddimenzovaný? Uvádí se do výkonu 110kW, ale jede to normálně zatím Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1957 H+ body: 3 2008 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 10:47   Citovat  

Dřív jsem ho kupoval a uvádělo se 180kW. Je pravda že poslední dobou jsem viděl 110kW, ale podle lambda sond v zátěži opravdu bezpečně stíhá kolem 160kW. Jednoduše to můžeš zjistit- načti si lambdu přes OBD a zkontroluj jestli v plném výkonu nechudne. Nikdy jsem to v této kombinaci ( K24-Artic) nezaznamenal
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 552 H+ body: 14  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
23
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3453s ][ Dotazy: 151 (0.2344s) ][ GZIP on - Debug on ]