Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
23
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 
Zaslat odpověď



  Strana 154 z 154
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 9:50   Citovat  

dneska jsem ho namontoval (jako výměnu místo Compactu který zavzdušňoval chladicí okruh plynem) na Alfu GT 3.2 177kW.
Tlak jde pod 1Bar až nad 6000ot., což je výkon min. 170kW, Zákazník je vyrozuměn, že na 5000 ot. to bude v benzínu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 16:02   Citovat  

Jiřik napsal:
Vypadá že je poškozený zpětný ventil v multiventilu, tím dlouhým "chrochtáním" - tedy vibracemi. Doporučuji celý MV raději vyměnit. Pokud ho chceš poslat, napiš SZ.

Už jsem to trosku vyřešil, když nenatankuju plnou, tak se problém neobjevuje. Připadá mi, jako by se zasednou plovak v nejvyšší pozici a pak se nádrž tváři ze je plna. Tak tankuju max 30litru a funguje to bezvadně.
Na jaře budu řešit celou sestavu LPG, tak to potěšil s tím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
DavidCap je teď offline  DavidCap
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2020 , 23:56   Citovat  

Jiřik napsal:
Dlouhodobý provoz na LPG ve vysoké zátěži/otáčkách je možný, ale systém musí být v bezvadném stavu. LPG Vstřiky musí dávat do všech kanálů stejně, filtr správnou průchodnost, reduktor dostatečný ohřev.
Dále kat potřebnou průchodnost, bezvadná funkce chlazení, zapalovací soustavy a výf. ventily předepsanou vůli.
To tepelné namáhání motoru je vyšší, to je jasné.
Například je pro takový provoz nevhodný kat umístěný ve svodech, protože se pak celá výf. strana zbytečně zahřívá.
Mám dobré zkušenosti s likvidací katu ve svodech (nahrazní trubkou) a umístěním katu až kousek dál (pod podlahu), nebo využitím pouze hlavního katu v případě více katů za sebou. druhá lambda se pak dá až za hlavní kat, aby nehlásila chybu. Rozhodně kat ve výfuku být musí, ale až dál (kvůli zmíněnému odvodu spalin) a s potřebnou průchodností a odolností (ocelová voština). Mám takhle upravený výfuk na VeCe 3.2 a nebyl problém např. táhnout tunový karavan přes Innsbruck rychlostí běžně kolem 140km/h Úsměv nebo plaťák s Dusterem po dálnici až z Pardubic. Teď jsem si u C55AMG vyřízl katy ve svodech (nahrazeno trubkami) a namontoval ocelové Magnaflow až před střeďáky. Funguje to velmi dobře, zvuk je ale trochu ostřejší. Spotřeba oleje se snížila.


Mam auto z roku 2001 s ,,obalem katu,, hned za svodama. Vlozka se casem rozpadla. Kupovat original kat je u takoveho auta ekonomicka vrazda a davat tam nejaky univerzalni jsem nepotreboval, protoze emisema jsem vzdy nejak prosel. Potrebuji ale, aby motor perfektne fungoval na benzin, abych pak mohl rozumne seridit lpg.

Pri malem az strednim zatizeni dle diag motor bezi v closed loopu, podle prvni regulacni lambdy. Pri vetsim zatizeni pak benzinova ECU zvysi casy vstriku o cca 5ms / napr z 10ms na 15ms. Viz prilohy. To se domnivam ze by mohlo byt prave absenci katalyzatoru, pripadne spatne fungujicimi lambda sondami.(pomala frekvence oscilace)

Z toho co jsem se zatim docetl, tak predpokladam, ze druha kontrolni lambda (pokad tam je kat a funguje jak ma) by nikdy nemela oscilovat podle prvni regulacni lambdy a napetovy vystup-prubeh (u sondy 0.1-1V) by mel byt staly (s malou zmnenou amplitudy) nekde v oblasti lehce bohatsi smesi, tedy rekneme cca 0.6V. No a pokad tam kat neni, tak to bude potrebovat emulaci.

otazka 1) lze z prilozenyho grafu usoudit zda druha kontrolni lambda2 technicky funguje? (plne zahraty motor, bez katu, jizda pouze na benzin, hodnoty cteny z OBD)

otazka 2) je kat opravdu nutnost? jaky pripadne pouzit emulator pro signal druhe kontrolni lambdy? Staci obycejny delic a poslat tam tech 0.6V. Nebo dat diodu do signalniho vodice a za diodu vhodne zvolenej kondik aby napeti bylo mirne rozlazovano kolem tech 0.6V. Nebo pro super funkci je potreba neco chytrejsiho?

otazka 3) jednotka Alex optima Expert - vyrobce uvadi ze lze emulovat probe after catalyst. Neresme ted mereni emisi a zda auto ,,projde/neprojde,, ale zajima me, zda je to ,,vhodne,, reseni pro auta bez katu.

Dekuji za odpovedi.


diagnostika na benzin pri plne zatezi.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
diagnostika na benzin pri plne zatezi.jpg, 459.24 kB

najeta cista mapa benzinu.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
najeta cista mapa benzinu.jpg, 469.4 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2020 , 11:52   Citovat  

Asi neodpovím na všechno, mám jen pár minut. Nevím k čemu je kupovat origo kat, když zmíněný ocelák s velkou průchodností má lepší výsledky. Doporučuji montáž tak metr od příruby výf. svodů (pokud je místo), kontrolní lambdu až za něj (naletovat svazek). Vím, že jsou jednotky, které mohou blbě fungovat i když druhá (kontrolní) lambda háže nesmysly.
Jinak ta první by měla fungovat a mít vliv tak asi do 2/3 zátěže. V Accordu je širokopásmovka, takže se nejedná o oscilování mezi 0-0,8V, ale takovou uhlazenější křivku v osciloskopu (doufám že nepíšu nesmysl, u aut co byly u mě tam byla vždy širokopásmovka). Píšeš že máš jednotku Optima, ale jsou tady fotky ze starého Magicu 2 G3. Proč?? Ještě- pokud to nějak blbne tak nejezdi se stále připojenou LPG jednotkou na OBD. Taky neresetuj příliš často paměť.
Pocitově to v benzínu dělá něco co nemá??
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2020 , 20:34   Citovat  

tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz

je pravda, že tyto katy potřebují nějaký prostor pro namontování (pod podlahou vozu) a fungují až ohřáté, ale vytváří potřebný minimální protitlak. (Bez nich mi to jelo až nad 5000 ot.) Dobrý bonus- původní katy jsem nechal prodat a dostal jsem zhruba 60% částky zpět, takže to rozhodně není žádná finanční sebevražda.
Jsou kovové, ideální pro LPG a pokud mají méně voštin, pro výkon jen dobře.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
DavidCap je teď offline  DavidCap
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2020 , 20:36   Citovat  

Mam dve stejny auta (ne hondy accordy) se stejnou motorizaci (2.4i 107kW) a dokonce obe i s vymizenym katem. Jsou tam narrowband regulacni lambdy (puvodni, najeto ke 250k km) s vystupem 0-1V.

*V prvnim aute mam starsi magic G3 system - od toho jsem zde prilozil obrazky a aktualne se to snazim vyladit aby fungovalo perfekne na benzin. Do tej doby nejaky ,,finalni,, ladeni lpg nema smysl.
Pocitove to ale v benzinu nefunguje jak ma - vzdy pri plnem seslapnuti plynoveho pedalu, tedy pri prechodu do vetsiho zatizeni (rekneme ze to je od tech cca 2/3 nahoru) prestane fungovat lambda regulace. Jednotka najednou dramaticky zvysi casy vstriku o tech cca 5ms (tak jak to je videt v najete mape na benzo) a cely to jede v open loopu. Motor pak citelne prestane tahnout a zacne i lehce klepat. Lehkym ubranim plynu se to vzpomatuje a zase to skoci do cloosed loopu.

Nejsem si vsak 100% jisty zda to muze byt kvuli tomu ze tam neni kat a kvuli spatnymu vystupu z kontrolni lambdy. Nejdrive zkusim na tu druhou kontrolni lambdu namontit vhodny RC clanek, zde to je hezky popsany: odkaz, aby ECU mela spravne info o tom ze kat neco dela. Kdyz todle nicemu nepomuze tak zkusim vymenit prvni lambdu. Uz nevim cim jinym by to mohlo byt, TPS a MAF sensor mam novy.


*U druheho auta jsem udelal pomerne poctivou GO celeho motoru a chci tam perfektne fungujici lpg system. Misto puvodniho systemu Lovato easy fast (co tam moc dobre pocitove nefungoval, hlavne pri vetsim zatizeni) tak chci namontovat Alex optima expert sadu. Proto to zminuji a ptam se zda jsou s tou emulaci nejake zkusenosti. Ale v Alexu asi nejsou hloupi a vyrobit spravnej prubeh druhe kontrolni lambdy kdyz prvni regulacni funguje spravne tak nebude zadnej problem. Jestli to bude fungovat tak jak predpokladam, tak je to jednoduche elegantni reseni pro presne tydle pripady kdy auto nema/ma poskozeny kat a v dusledku tohu druha kontrolni lambda hazi spatny signal.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2020 , 20:48   Citovat  

DavidCap napsal:
Mam dve stejny auta (ne hondy accordy) se stejnou motorizaci (2.4i 107kW) a dokonce obe i s vymizenym katem. Jsou tam narrowband regulacni lambdy (puvodni, najeto ke 250k km) s vystupem 0-1V.

*V prvnim aute mam starsi magic G3 system - od toho jsem zde prilozil obrazky a aktualne se to snazim vyladit aby fungovalo perfekne na benzin. Do tej doby nejaky ,,finalni,, ladeni lpg nema smysl.
Pocitove to ale v benzinu nefunguje jak ma - vzdy pri plnem seslapnuti plynoveho pedalu, tedy pri prechodu do vetsiho zatizeni (rekneme ze to je od tech cca 2/3 nahoru) prestane fungovat lambda regulace. Jednotka najednou dramaticky zvysi casy vstriku o tech cca 5ms (tak jak to je videt v najete mape na benzo) a cely to jede v open loopu. Motor pak citelne prestane tahnout a zacne i lehce klepat. Lehkym ubranim plynu se to vzpomatuje a zase to skoci do cloosed loopu.
Nejsem si vsak 100% jisty zda to muze byt kvuli tomu ze tam neni kat a kvuli spatnymu vystupu z kontrolni lambdy. Nejdrive zkusim na tu druhou kontrolni lambdu namontit vhodny RC clanek, zde to je hezky popsany: odkaz, aby ECU mela spravne info o tom ze kat neco dela. Kdyz todle nicemu nepomuze tak zkusim vymenit prvni lambdu. Uz nevim cim jinym by to mohlo byt, TPS a MAF sensor mam novy.

*U druheho auta jsem udelal pomerne poctivou GO celeho motoru a chci tam perfektne fungujici lpg system. Misto puvodniho systemu Lovato easy fast (co tam moc dobre pocitove nefungoval, hlavne pri vetsim zatizeni) tak chci namontovat Alex optima expert sadu. Proto to zminuji a ptam se zda jsou s tou emulaci nejake zkusenosti. Ale v Alexu asi nejsou hloupi a vyrobit spravnej prubeh druhe kontrolni lambdy kdyz prvni regulacni funguje spravne tak nebude zadnej problem. Jestli to bude fungovat tak jak predpokladam, tak je to jednoduche elegantni reseni pro presne tydle pripady kdy auto nema/ma poskozeny kat a v dusledku tohu druha kontrolni lambda hazi spatny signal.



V tom případě pak zřejmě není správně nastavená ta pevná tabulka, podle které to jede , když je jednotka v režimu open loopu. Může to být pumpa/vstřiky/regulace tlaku paliva. Na tohle by byla nejlepší LPG jednotka "Europegas Avance", která umožní odlišnou mapu BA a LPG. Alex Optima takhle fungovat nebude, protože mapy sama srovná. S EG si můžeš hrát dle libosti a může to tam zůstat nastavené (např podle lambdy, nebo testů akcelerace, to je jedno)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.10.2020 , 20:06   Citovat  

Mám poslední dobou takový problém. Po natankování plné nádrže mi vypíná LPG. Prostě po pár metrech vypne, zapnu ručně zpět a zas vypne, takhle dokola třeba 10x než se chytne. Včera jsem to takhle zapínal zpět celou cestu po dálnici z Roudnice nad Labem až skoro do Ústí nad Labem. Pak už to jelo. Když jsem jel z kopce s menším zatížením motoru, drželo to, přišel kopeček a vypínalo. Dělá to jen když natankuju. Tankuji vždy do plna...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3737 H+ body: 14 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.10.2020 , 20:24   Citovat  

Kmóďa napsal:
Mám poslední dobou takový problém. Po natankování plné nádrže mi vypíná LPG. Prostě po pár metrech vypne, zapnu ručně zpět a zas vypne, takhle dokola třeba 10x než se chytne. Včera jsem to takhle zapínal zpět celou cestu po dálnici z Roudnice nad Labem až skoro do Ústí nad Labem. Pak už to jelo. Když jsem jel z kopce s menším zatížením motoru, drželo to, přišel kopeček a vypínalo. Dělá to jen když natankuju. Tankuji vždy do plna...

Tohle mi dělalo auto, když jsme měl už přicpaný reduktor. Typicky to dělá s reduktorem "Magic compact", ten má dobrý průtok, ale malou teplosměnnou plochu. Plné natankování odpovídá- plníš ho těžší frakcí a vyšší tlak v nádrži může ještě dělat interference kolem ventilu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2020 , 14:14   Citovat  

Otázka asi hlavně na Jiříka přátele

Řeším LPG na KB1 Legendu (V6, 191Kw) Systém Magic G4, vstřiky Valtec T30. Auto přijelo s výpadky zapalování na benzín i na LPG, s tím, že na LPG extremně = každá svíčka jiná, vypálený. Po výměně svíček jede na benzín víceméně v pohodo, ale na LPG vůbec.
Časy vstřiků na volnoběh 2ms (benzín) vs 8ms (lpg), v tahu kolem 4000rpm 11ms (benzín) vs 34 ms (lpg), dále už to hází chybu slitých vstřiků = brutus, co? Velmi šťastný Na LPG to začne fungovat až když to hodně přikrmým přívstřikem benzínu. Nechápu toho, kdo to takhle pustil na silnici to snad ne Auto s tím jezdilo celkem dlouho, takže se trochu bojím o ventily. Nejde dokončit ani autokalibrace. Trysky jsou provrtaný 2.4mm, což je málo bych řekl, kolik by byl ideál? 2,7mm? Nemůžu dohledat nějakou tabulku. Co jsem vypozoroval na svých a na autech s dlouhodobě funkčním LPG vychází čas vstřiku zhruba 1,5 až 1,7 násobek benzínu, lze se toho držet? Dále auto prakticky nepřepíná když dochází LPG a auto nejede už vubec. Je tam nastaven přepínací minimální tlak 0,5b. Což se mi zdá taky dost málo. Když je provozní tlak 1.1 až 1.3 bar tak minimální na automatický přepnutí je ideál kolik? 0,8bar?

Díky je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2653 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2020 , 20:51   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Otázka asi hlavně na Jiříka přátele

Řeším LPG na KB1 Legendu (V6, 191Kw) Systém Magic G4, vstřiky Valtec T30. Auto přijelo s výpadky zapalování na benzín i na LPG, s tím, že na LPG extremně = každá svíčka jiná, vypálený. Po výměně svíček jede na benzín víceméně v pohodo, ale na LPG vůbec.
Časy vstřiků na volnoběh 2ms (benzín) vs 8ms (lpg), v tahu kolem 4000rpm 11ms (benzín) vs 34 ms (lpg), dále už to hází chybu slitých vstřiků = brutus, co? Velmi šťastný Na LPG to začne fungovat až když to hodně přikrmým přívstřikem benzínu. Nechápu toho, kdo to takhle pustil na silnici to snad ne Auto s tím jezdilo celkem dlouho, takže se trochu bojím o ventily. Nejde dokončit ani autokalibrace. Trysky jsou provrtaný 2.4mm, což je málo bych řekl, kolik by byl ideál? 2,7mm? Nemůžu dohledat nějakou tabulku. Co jsem vypozoroval na svých a na autech s dlouhodobě funkčním LPG vychází čas vstřiku zhruba 1,5 až 1,7 násobek benzínu, lze se toho držet? Dále auto prakticky nepřepíná když dochází LPG a auto nejede už vubec. Je tam nastaven přepínací minimální tlak 0,5b. Což se mi zdá taky dost málo. Když je provozní tlak 1.1 až 1.3 bar tak minimální na automatický přepnutí je ideál kolik? 0,8bar?

Díky je to dobrý


Vzhledem k časům lpg na volnoběh ty vstřiky vůbec nestíhají i tak typ T30 na šestiválec nejsou vhodné. Správný koeficient by měl být zhruba 1,2 a postupně se snižovat až k jedné. Jsou potřeba jiné vstřiky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2020 , 0:30   Citovat  

Jiřik napsal:
Vzhledem k časům lpg na volnoběh ty vstřiky vůbec nestíhají i tak typ T30 na šestiválec nejsou vhodné. Správný koeficient by měl být zhruba 1,2 a postupně se snižovat až k jedné. Jsou potřeba jiné vstřiky.

Nelze než souhlasit. Trysky lze až na 3 mm, aby stíhalo krmit ve vysokých otáčkách. Nicméně pak budeš mít problém,aby nechcípalo na volnoběh. Bude potřeba zvolit rychlejší vstřiky. Někdy ještě pomůže vyměnit na těch Valtek červené 3 ohmové cívky za rychlejší (2 ohm šedé nebo 1 ohm žluté). Ve tvém případě bych však také šel rovnou do jiných...

BTW: Otázka do pléna.. Na co si dát pozor, případně jaké má vychytávky Magic 4G? Čím se liší (uživatelsky, funkce) od Stag 4? Zatím jsem ladil pouze Stag a nyní bych potřeboval na ne H+ Magic (bohatá směs). Stačí si pouze pohrát s mapou LPG (koukal jsem, že s množníkem se na rozdíl od Stagu nehýbe), případně i vypnout autokorekce atp.? Díky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 180 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2020 , 8:40   Citovat  

autokorekce nechat vypnuté vždy, u Stagu i Magicu i EG, protože někdy to funguje, někdy to úplně mapu rozhodí.
U Magic 4 odcházejí MAP senzory, pozor na to, jsou drahé. Taky kabeláž je slabší.Jinak ok.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2020 , 9:13   Citovat  

Mara008 napsal:
Nelze než souhlasit. Trysky lze až na 3 mm, aby stíhalo krmit ve vysokých otáčkách. Nicméně pak budeš mít problém,aby nechcípalo na volnoběh. Bude potřeba zvolit rychlejší vstřiky. Někdy ještě pomůže vyměnit na těch Valtek červené 3 ohmové cívky za rychlejší (2 ohm šedé nebo 1 ohm žluté). Ve tvém případě bych však také šel rovnou do jiných...

BTW: Otázka do pléna.. Na co si dát pozor, případně jaké má vychytávky Magic 4G? Čím se liší (uživatelsky, funkce) od Stag 4? Zatím jsem ladil pouze Stag a nyní bych potřeboval na ne H+ Magic (bohatá směs). Stačí si pouze pohrát s mapou LPG (koukal jsem, že s množníkem se na rozdíl od Stagu nehýbe), případně i vypnout autokorekce atp.? Díky.


Od určitého průtoku Ti nepomůže převrtávání na větší průměr, mám vyzkoušené, že když dáváš trysky nad 2,7mm tak už to moc nepomůže, protože ve vysokých otáčkách (vstřikovač je v podstatě otevřen) je celkový průtok vstřikovačem nedostatečný a směs je chudá. Tomu už nepomůžou ani jiné cívky, ty jen zlepší rychlost odezvy při krátkých časech. Vůbec u šestiválců montovat ty nejlevnější lišty typu T30 nebo Stag/Rail je blbost. Od Valteku jsou mnohem lepší T32 nebo T39. Pozor na vstřiky Magic Jet/Magic FX- jsou malé, rychlé ale dost náchylné na nečistoty v plynu. To samé platí o lištách Matrix, to je bezpístková konstrukce. Kdo by potřeboval kvalitní vstřiky, tak dávám Hana Blue/Hana Gold single výměna i s laděním na počkání, pokud máš jednotku Stag/Magic/Europegas/Lovato/Alex/Tech/Solaris/Elpigas/Tartarini. V případě Landi nebo BRC je to složitější (jiné konektory).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.11.2020 , 0:02   Citovat  

Jaký filtr plynné fáze je ideální? S papírovou, polyesterovou nebo bulpren vložkou? to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1951 H+ body: 3 2008 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.11.2020 , 12:31   Citovat  

Papír už nepoužívám. Pro dobrý průtok je ideální polyester (dávám mu přednost např. u K24) , Bulpren dobře filtruje (dávám jeden na každých zhruba 120kW), odstředivý filtruje nejlíp a nejdéle vydrží, ale má velký odpor , ukrmí spolehlivě nejvíc 110kW
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 557 H+ body: 14  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
23
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(100973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3087s ][ Dotazy: 97 (0.2265s) ][ GZIP on - Debug on ]