Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 
Zaslat odpověď



  Strana 30 z 30
pitbuell je teď offline  pitbuell
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.2.2021 , 20:58   Citovat  

U auto matu je fajn to že se o něj nemusím zajímat. padla režim sport a manualní řazení celkem o ničem /rodiny kombík/
Takže něco rekuperovat proč to mužu rovnou řadit.Jenže E jezdci jsou jiná sorta řidiču dle mého okolí.
Cena typuji spíš jakože jazz 500 civic 600 hrv 700 Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 678 2019 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 11:04   Citovat  

stani-stani:
Kdo ví. Možná je to levnější, možná user friendly řešení...

pitbuell:
To vidím jako pozitivum asijských hybridů. Automat.
Tři režimy jízdy, včetně "Sport" bude mít nové HR-V taky Velmi šťastný

Prolezl jsem včera pár japonských stránek. Krom "staré" 1.5 i-VTEC 96kW, se o výkonu dalšího pohonu - e:hev, nic nepíše. Pořád mi vrtá hlavou, že přece nedudou takoví blbouni, aby se opakovala minulost a HR-V by přišlo na evropský trh opět s letargickým motorem.

Na US webech se objevují fámy, že by HR-V mohlo mít i 2.0 e:hev. Ale to mi nepříjde příliš pravděpodobné. Nicméně, ve verzi Sport, by to bylo fajn Honda

Z fotek, odspodu (první-Insight 2021, druhá-HR-V e:hev, třetí-CR-V e:hev, čtrvrtá-Jazz e:hev) je zřejmé, že HR-V má "pod kapotou" pohon z Jazzu. Tak snad si s ním kluci japonští "vyhrají".


Honda-Jazz-Hybrid-Eksteriør-9.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Honda-Jazz-Hybrid-Eksteriør-9.jpg, 661.51 kB

message-editor_1584299387651-1272020hondacr-vhybrid.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
message-editor_1584299387651-1272020hondacr-vhybrid.jpg, 400.39 kB

1607326.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
1607326.jpg, 131.91 kB

2021-Honda-Insight-88-640x427.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2021-Honda-Insight-88-640x427.jpg, 60.9 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 14:05   Citovat  

Jopeeeno: no nazdar. Jestli to bude mít za 150k nahoru proti stávajícímu modelu ještě o 20 koní slabší motor, tak to bude ovšem terno... Jsem fakt zvědav, s čím to sem přivezou. Ona možná ta hláška, cos našel na JP webu, že "výkon už bude v budoucnu zbytečný ukazatel", není tak úplně mimo. Jenže Japonec, co jezdí po Tokiu to má přecejen o něčem jiném než našinec na okresce a dálnici.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1761  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 15:25   Citovat  

skyline:
Souhlas.
No, jak to napsat korektně. Tebou zmiňovaný text a filosofii s tím spojenou, uvedenou na předchozí stránce, musel napsat nějaký pablb, který se snad nikdy "nepodíval" za hranice velkoměsta. Věřím, že pohon Jazzu by se v HR-V dokázal "popasovat" s nástrahami rušných ulic a dokonce by mohl atakovat avizovanou spotřebu 4.1 l/100km. Ty Newtonmetry tam pro tohle prostředí jsou. Jenže jak píšeš, typický evropan se chce "občas podívat" i dál, než na hranici okresu.
3G narostlo téměř do všech stran. Je o 120 mm delší, o 10 mm širší a o 5 mm nižší. Takže fakt doufám, že budou soudní a vybaví tohle auto i něčím důstojnějším, než úsporným pohonem z Jazzu.
Starší brat HR-V, Vezel, uměl i s hybridem docela pelášit, proto doufám, že "chytí za nos".
Už tak je fail, že se v domovině prodává se 4WD a do Evropy se nikdy nepodíval. Vím, typický zákazník crossover segmentu, 4WD zpravidla nepotřebuje, ale kdyby tak uvažovala i Mazda... Doplň si sám Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 16:25   Citovat  

Jopeeeno: no u Jazz e:HEV jsem četl, že se rozmýšleli mezi tlačítkovou předvolbou a tou pákou. Zvítězila prý páka z důvodu "konzervativních". Ale když se podíváš do Jazzu, ty tlačítka by byly jednoznačně estetičtější, přímo by tam do toho interiéru zapadly.
No, třeba se najde nějaká firma, která bude vyrábět a prodávat nějaký kit.

Ohledně pohonu k HR-V e:HEV: to bude fakt zajímavý, co tam vlastně dali. I když u stávajícího HR-V je taky patnáctistovka, ne?
Nevím jaký je váhový rozdíl mezi Jazz a HR-V, ale pokud by měl být HR-V plně obsazen a navíc třeba tažné, tak samozřejmě stávající pohon z Jazzu vzít nelze, to je nepředstavitelné. Jedině 2.0.
Srovnatelná Toyota C-HR má dokonce dvě motorizace.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 17:28   Citovat  

stani-stani:
Mě tam ta páka nijak nevadila. Přecvakáváš jízdní módy, aniž bys musel odlepit zrak od toho, se děje kolem Tebe. Ale souhlasím, že tlačítka vypadají asi lépe a i tam se dá zřejmě vzájemné rozmístění časem naučit.

Ano. Stávanící HR-V má dva benzínové pohony. 1.5i-VTEC 96kW a 155Nm, pak turbobenzín 1.5VT 134kW a 240Nm. U CVT je snížena porce Nm na tuším, že 220.
Jazz e:hev váží mezi 1.250-1.300kg. Předchozí generace vážila mezi 1.120-1.190kg. HR-V 2G váží mezi 1.240-1.390. Kdo ví, jaká bude hmotnost 3G. Kdyby výrazně nenarostlo, dalo by se to vydedukovat váhovým rozdílem mezi Jazzem a Jazzem e:hev. Jenže narostlo to mi hlava nebere
No, kdo ví, co mají vymyšlené...

Jo, vím. Chvilkami pokukuji po Corolle 2.0Hybrid. Svezl jsem se a fajn auto. Jestli budou nové Hondy cenově hodně mimo a cpát tam jen tu 1.5, dokázal bych si Corollu s tímto motorem doma představit. 1.8 ani náhodou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 17:59   Citovat  

Jopeeeno: tak to jsme na tom opačně. Mr. Green
Mě se zdá nová Corolla strašně stísněná, C-HR se mě designově vůbec nelíbí (to už je lepší i stávající HR-V), e:HEV se mě zdá lepší pohon než nejnovější u Toyoty, navíc chtějí za C-HR docela pálku.
Já s Toyotou skončil a nyní spíše pokukuji právě po Hondě. Jak Jazz tak i nový HR-V se mě líbí, škoda že Jazz nemůže mít tažné - jinak by byl už doma, uvidíme co se vyklube u HR-V hlavně tedy cenově. Osobně si tipuji, že nový HR-V bude levnější než současný nový C-HR, a pokud bude v HR-V i solidní pohon který bude mít i na tažné (obě motorizace u nového hybridního C-HR jej mají), pak bude C-HR "neprodejné". I když jak znám některé zaryté toyoťáky, tak to nemusí platit... Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 18:10   Citovat  

ctu tady o dipsutaci ohledne motoru dodavaneho do HR-V .

Sam a jenom za sebe - - - mel jsem moznost vyzkouset atmosferu 1.5 , nyni mam 1.5 Turbo a hodnoceni rozdilu mezi obema - - - nepopsatelne .
Tissi , pro ridice zabavnejsi a vzrusujici , proste je to auto jak ma byt .
Jen s tim "prkenkem " mam trochu problem .............(Android 4.04)

No a domnivam se (pouze jenom ja) , ze nastupujici elektrifikace muze zabit kazdou radost z jizdy .........
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 352 2006 Accord  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 18:39   Citovat  

alvi napsal:


No a domnivam se (pouze jenom ja) , ze nastupujici elektrifikace muze zabit kazdou radost z jizdy .........


Ne ne, radost z jízdy u Jazz e:HEV byla velmi dobrá Mrk (můj osobní názor)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 18:52  Naposledy upravil alvi dne 19.2.2021 , 19:30, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

ja totiz nevim , jak si tam muzu dat "kvalt" jaky ja chci
a nebyt zavisly na skutecnosti , ze mi to tam Japonec (v nejake elektro-euforii) vsechno naprogramoval .
Pro mne je prave ten "klacek" dost dulezity , pocit ze neco muzu ja sam
a bez omezujiich restrikci ............
Ale nevim , jestli jsem Te nyni dost dobre pochopil
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 352 2006 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 19:00   Citovat  

Největší radost bude po letech v servisu Velmi šťastný

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4019  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 19:10   Citovat  

hopit: Nevím jak Honda (ale bude to stejné), ale kdysi jsem o Toyotím hybridním systému četl, že při vývoji vydali stamilióny dolarů a prioritou byla neustále preferována spolehlivost.
No a zřejmě se jim to povedlo, vždyť jezdí Prius taxíky, s nájezdem běžně 300, 400 i 500t. km, bez jakékoli zásadní závady a bez jakékoli závady na hybridním systému. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
pitbuell je teď offline  pitbuell
2 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 19:36   Citovat  

I spalovaky ma tojka celkem fajn.....
Jinak dnes naco koně všude omezení radary za chvíli 110km na dálnici vzajmu ekologie. Pokuty přes gps to rudozelený ráj EU Velmi šťastný kouř pifko
Jinak hezké video srdíčko strojaře pohlazeno.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 678 2019 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 20:14   Citovat  

stani-stani napsal:
hopit: Nevím jak Honda (ale bude to stejné), ale kdysi jsem o Toyotím hybridním systému četl, že při vývoji vydali stamilióny dolarů a prioritou byla neustále preferována spolehlivost.
No a zřejmě se jim to povedlo, vždyť jezdí Prius taxíky, s nájezdem běžně 300, 400 i 500t. km, bez jakékoli zásadní závady a bez jakékoli závady na hybridním systému. Mrk

Přijde mně to jako zbytečně komplikovaný systém. Je tam klasický motor , baterie , spojka , "převodovka " plná ložisek a čerpadel , elektromotor , generátor .... výkon a užitné vlastnosti auta tomu vůbec neodpovídají.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4019  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 20:25   Citovat  

I já jsem spíše příznivec klasiky - benzínová atmosféra kolem 1.8. Ale musím uznat, že hybrid ve městě má něco do sebe. Ano, je to složité, ale když to není poruchové, je to spolehlivé...

Jinak Jopeeeno by měl asi založit nové vlákno (např. "Vše o HR-V e:HEV").

---------
Aktualizace: takže stejně jako u Jazz bude i čistě benzínová (tedy ne-hybridní) verze (VEZEL G). Počítám asi pouze pro Asii, Ameriku. tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.2.2021 , 8:25   Citovat  

stani-stani:
No, doufám, že na tento scénář nedojde a další auto v garáži bude opět Honda. Civic máme doma teprve rok, takže nás čeká, doufám, ještě dlouhé soužití Úsměv
Jen jsem chtěl říct, že Corolla 2.0Hybrid je docela povedené auto. Líbí se mi design, interiér a pohon. Tedy až na absenci "odřazování". To mi u Toyotích hybridů vadí. Nicméně, na "živočišnost" současného Civiku, Corolla nemá.
Zakládání nového tématu nechám na někom jiném. Auto nevlastním, ale i tak mám za to, že těch, kteří zde budou přispívat s 3G, je/bude, oproti jiným vláknům, minimum. Co se týče HR-V, psalo tu za celou dobu maximálně 5 vlastníků 2G a občas někdo s 1G. A když už, mělo se založit nové vlákno někdy v r. 2015, když se začalo 2G zde prodávat Ble
Být admin a mít moře času, tak bych to asi roztřídil, ale nejsem Velmi šťastný

Jak tu padlo, hybridní systémy jsou už ze svého principu složitější, než konvenční pohony. Z nějakého důvodu se však internetové diskuse neplní informacemi o tom, že by třeba Toyota měla plné servisy pokažených hybridních aut. U Hondy mě štve to, že do hybridů cpou i kazítka jako jsou EGR, přímý vstřik paliva a GPF. Nebýt toho, měl bych k e:hev větší důvěru.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.2.2021 , 8:39   Citovat  

Jopeeeno: ale Jazz e:HEV nemá přímý vstřik, ne?...

OK, jdu nové vlákno založit sám. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.2.2021 , 9:35   Citovat  

stani-stani:
Už jsem to řešil s Kingem. České zastoupení Hondy zřejmě vypustilo nepřesné technické informace...
Koukni na tohle video. Stačí od 6:45. Filip si často dává tu práci a zabředává do technikálií.

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.2.2021 , 18:14   Citovat  

Jopeeeno: trochu jsem zapátral a bohužel je to asi pravda... Smutný Což je tedy u městského auta (za které je nový Jazz vydáván) zásadní nedostatek. Ale nemá náhodou Jazz/Fit (minimálně od 2G) vždy jen přímovstřik?

Ach jo, dnes koupit nové auto aby to byl atmosférický benzíňák bez přímovstřiku, EGR, GPF, přímého TPMS, a v případě automatu s klasickou HDM (popř. u hybridu s e-CVT), a také s tažným, je dnes prakticky vyloučeno... Tak to valím bulvy

Pátral jsem, a narazil jsem jedině na Mitsubishi ASX který by to splňoval, ale až na CVT - i když dle testu prý tady nemá vysavačový efekt, a přímé TPMS.

Jinak omluva za off-topic.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 264  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.2.2021 , 19:48   Citovat  

stani-stani:
Druhou generaci nemám "načtenou", ale v 3. generaci ano. Jsou to motory řady L a tam je přímý vstřik paliva. U konvekčního pohonu, když není majitel osel, bude sloužit dlouho.
Ale to je fuk, narážím na to, že u hybridu bych očekával spíše MPI, ať se nemusí použít GPF. Chápu, že GDI má vyšší účinnost, ale i tak je to za jistých okolností "trápení" navíc.
Je to v tom testu. Honda např. zakomponovala výfukové svody přímo do hlavy válců, ať se brzy prohřejí provozní kapaliny, výrobce doporučuje měnit motorový olej co 5.000 km, když budeš jezdit pouze krátké trasy. Zlobit by to nemuselo.
ASX je veterán, morálně zastaralé auto. To bych doma fakt nechtěl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2287 2019 Civic VT  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(101773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1392s ][ Dotazy: 113 (0.0633s) ][ GZIP on - Debug on ]