Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 476, 477, 478  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 477 z 478
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 19:23   Citovat  

[quote="Cirky"]Ahojte borci, chystám sa dať vymeniť zvody na Acco 2008 CTDI, klasika, chcem sa opýtať, či má niekto reálne skúsenosti aj so zliatinovými zvodmi z druhovýroby? menil ich niekto?

podľa objednávacieho čísla 06180 RSR 305 pre náhradný diel sa objavujú často tieto

:arrow: odkaz

dajú sa u nás zohnať za cca 110-130 eur, menil to pred pár rokmi kolega a hovoril že to trebalo dopasovávať ale vo výsledku to fungovalo, má zmysel o tom uvažovať alebo je naozaj nutné ísť iba do origo?[/quote]
ja som kupoval od pana z bazosu co tu par ludi zdielalo odkaz...diery pasovali a dal k tomu tesnenia, matice a stefty ktore sme nakoniec nepouzili...mam ich na aute 2 roky a bezproblemu cena bola okolo 3500kc
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
OneHalf je teď offline  OneHalf
PříspěvekZaslal: 23.1.2021 , 20:39   Citovat  

Zdravím.
Musím vymenit predný a zadný držák motoru na accord cl9 manual ale všade v eschopoch vidím len držáky pro 5 st. automat.
Ty držáky motoru su rovnaké pro manual i automat?
Napr. tu tudy odkaz
Nejaké skusenosti s KAVO parts? FEBI predpokladám že bude OK ale hento KAVO si nejsem jistý.
Dik.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.1.2021 , 11:27   Citovat  

OneHalf napsal:
Zdravím.
Musím vymenit predný a zadný držák motoru na accord cl9 manual ale všade v eschopoch vidím len držáky pro 5 st. automat.
Ty držáky motoru su rovnaké pro manual i automat?
Napr. tu tudy odkaz
Nejaké skusenosti s KAVO parts? FEBI predpokladám že bude OK ale hento KAVO si nejsem jistý.
Dik.


Porovnej si čísla oem u automatu a manuálu na lingshondaparts.com
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1333 1993 Legend  
peterrrpn je teď offline  peterrrpn
PříspěvekZaslal: 26.1.2021 , 13:38   Citovat  

Práve som bol na EK a mal som problém s Lambda sondou pri zvýšených otáčkach.
Má byť v rozmedzí 0,9700-1,0300 nameraná hodnota bola 1,0700 takže je to v pr...
Môže byť reálne zlá lambda? Ide o Accord 2.4 208000km. Ktorá z nich to môže robiť?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 42  
Triumph je teď offline  Triumph
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.1.2021 , 19:05   Citovat  

Dobrý večer vynšuju, přestal mi fungovat větrák topení, když zapnu klimu,větrák se taky ani nehne. Pojistky jsou v pořádku. Neměl někdo stejný problém a radu kam sáhnout nejdřív, ať u toho zbytečně nemrznu několik dnů?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.1.2021 , 21:11   Citovat  

peterrrpn napsal:
Práve som bol na EK a mal som problém s Lambda sondou pri zvýšených otáčkach.
Má byť v rozmedzí 0,9700-1,0300 nameraná hodnota bola 1,0700 takže je to v pr...
Môže byť reálne zlá lambda? Ide o Accord 2.4 208000km. Ktorá z nich to môže robiť?


Spis mas netesnost ve vyfuku.Dostava se tam vic kysliku nez ma a proto na EK meri vyssi hodnotu lambda.Zkus rukou ucpat oba vyfuky,jestli se ve vyfuku zvysi tlak a neutika nejakou dirou.U 2.4 typicky v rozdvojeni zadnich tlumicu,zadni tlumice sezrane sezhora,vlnovec,nebo dira v kolene jeste pred tim vlnovcem v miste toho kryciho plechu.
Smes ridi prvni lambda pred katem.Da se promerit,nebo zkontrolovat diagnostikou.
Prvni zkontroluj vyfuk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1418 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.1.2021 , 21:16   Citovat  

Triumph napsal:
Dobrý večer vynšuju, přestal mi fungovat větrák topení, když zapnu klimu,větrák se taky ani nehne. Pojistky jsou v pořádku. Neměl někdo stejný problém a radu kam sáhnout nejdřív, ať u toho zbytečně nemrznu několik dnů?


Pred tydnem jsem to opravoval na nissanu zhruba ze stejneho roku.Predpokladam(urcite to nevim),ze to u a7g bude podobne.Ze spodu ventilatoru je na chladici tranzistor a na tom chladici je i pajeci termopojistka,byla prerusena a ventilator netocil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1418 1989 Civic  
Triumph je teď offline  Triumph
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.1.2021 , 5:24   Citovat  

Díky, mrknu na to.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7  
Sakallik1 je teď offline  Sakallik1
PříspěvekZaslal: 29.1.2021 , 9:24   Citovat  

čau dal by mě někdo doporučení jakou koupit manžetu na vnitřní kloub poloosy? k24 7g díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 12  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 31.1.2021 , 13:18   Citovat  

Sakallik1 napsal:
čau dal by mě někdo doporučení jakou koupit manžetu na vnitřní kloub poloosy? k24 7g díky.


Bud origo. Nebo druhovyrobu, tam je značka jedno, ale nevydrží co origo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1333 1993 Legend  
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 16:40   Citovat  

hosi..chyba P1065 nizky tlak v paliv.liste..co s tym ???chyba sa da zmazat a auto skoci do nudzo.rezimu ked pritlacim pedal v kopcoch...na rovinkach bezproblemu...dikes
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 17:15   Citovat  

Nezamrzla Ti tam nafta? od kdy Ti to dělá? Jestli zamrzla, tak se vysráží parafín ve filtru a ucpe ho. Nejde s tím dělat nic jiného, než vyměnit filtr. Odvodňuješ filtr pravidelně?

Z manuálu. Ale ty ho evidentně nemáš úplně ucpaný, když to auto jezdí.

citace:

DTC P1065:
Tlak v palivovém rozvodu je nižší než předpokládaný

POZNÁMKA: Před odstraňováním závad si zaznamenejte veškerá statická data a pročtěte si všeobecné informace o odstraňování závad .

1. Než přistoupíte k odstraňování závad Zkontrolujte, zda kód DTC nemohl být způsoben nedostatečnou hladinou paliva.


Je množství paliva nedostatečné?

ANO -
Doplňte palivo, odvzdušněte palivovou soustavu a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 2 .


2. Zkontrolujte ECT v zaznamenaných statických datech.


Mohlo dojít k zamrznutí paliva kvůli nízké teplotě?

ANO -
Zkontrolujte a opravte zamrzlé místo v nízkotlakém palivovém vedení a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 3 .


3. Vypněte zapalování.


4. Zkontrolujte, zda nedochází k prosakování paliva v palivovém rozvodu (u vstřiku, palivové trubky, atd.).


Dochází k prosakování?

ANO -
Opravte prosakování paliva v palivovém rozvodu a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 5 .


5. Odpojte nízkotlakou přívodní palivovou hadici od podávacího palivového čerpadla a zachycujte palivo do nádoby.


6. Zapumpujte 30x ručním palivovou pumpičkou.


Proudí palivo ven?

ANO -
Přejděte na Krok 7 .

NE -
Vyměňte palivový filtr a přejděte na Krok 11 .


7. Pomocí přístroje HDS vymažte kódy DTC.


8. Na přístroji HDS proveďte v INSPECTION MENU zkoušku palivového rozvodu FUEL RAIL PRESSURE TEST.


Je výsledek v pořádku?

ANO -
Náhodná závada, systém je v tuto chvíli v pořádku.■

NE -
Přejděte na Krok 9 .


9. Vypněte zapalování.


10. Vyměňte palivové čerpadlo.


11. Zapněte zapalování do polohy II.


12. Pomocí přístroje HDS resetujte modul ECM.


13. Nastartujte motor.


14. Pomocí přístroje HDS zkontrolujte výskyt dočasných kódů DTC a kódů DTC.


Je signalizován kód DTC P1065?

ANO -
Pokud je signalizován kód DTC P1065, zkontrolujte, zda nejsou špatné kontakty nebo uvolněné vývody u snímače FRP, sestavy podávacího palivového čerpadla a modulu ECM, a přejděte na Krok 1 . Pokud jsou signalizovány i jiné dočasné kódy DTC nebo kódy DTC, odstraňte závady podle těchto kódů DTC.

NE -
Postup odstraňování závad je dokončen.■

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 18:08   Citovat  

[quote="Stepa"]Nezamrzla Ti tam nafta? od kdy Ti to dělá? Jestli zamrzla, tak se vysráží parafín ve filtru a ucpe ho. Nejde s tím dělat nic jiného, než vyměnit filtr. Odvodňuješ filtr pravidelně?

Z manuálu. Ale ty ho evidentně nemáš úplně ucpaný, když to auto jezdí.

[quote]
DTC P1065:
Tlak v palivovém rozvodu je nižší než předpokládaný

POZNÁMKA: Před odstraňováním závad si zaznamenejte veškerá statická data a pročtěte si všeobecné informace o odstraňování závad .

1. Než přistoupíte k odstraňování závad Zkontrolujte, zda kód DTC nemohl být způsoben nedostatečnou hladinou paliva.


Je množství paliva nedostatečné?

ANO -
Doplňte palivo, odvzdušněte palivovou soustavu a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 2 .


2. Zkontrolujte ECT v zaznamenaných statických datech.


Mohlo dojít k zamrznutí paliva kvůli nízké teplotě?

ANO -
Zkontrolujte a opravte zamrzlé místo v nízkotlakém palivovém vedení a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 3 .


3. Vypněte zapalování.


4. Zkontrolujte, zda nedochází k prosakování paliva v palivovém rozvodu (u vstřiku, palivové trubky, atd.).


Dochází k prosakování?

ANO -
Opravte prosakování paliva v palivovém rozvodu a přejděte na Krok 11 .

NE -
Přejděte na Krok 5 .


5. Odpojte nízkotlakou přívodní palivovou hadici od podávacího palivového čerpadla a zachycujte palivo do nádoby.


6. Zapumpujte 30x ručním palivovou pumpičkou.


Proudí palivo ven?

ANO -
Přejděte na Krok 7 .

NE -
Vyměňte palivový filtr a přejděte na Krok 11 .


7. Pomocí přístroje HDS vymažte kódy DTC.


8. Na přístroji HDS proveďte v INSPECTION MENU zkoušku palivového rozvodu FUEL RAIL PRESSURE TEST.


Je výsledek v pořádku?

ANO -
Náhodná závada, systém je v tuto chvíli v pořádku.■

NE -
Přejděte na Krok 9 .


9. Vypněte zapalování.


10. Vyměňte palivové čerpadlo.


11. Zapněte zapalování do polohy II.


12. Pomocí přístroje HDS resetujte modul ECM.


13. Nastartujte motor.


14. Pomocí přístroje HDS zkontrolujte výskyt dočasných kódů DTC a kódů DTC.


Je signalizován kód DTC P1065?

ANO -
Pokud je signalizován kód DTC P1065, zkontrolujte, zda nejsou špatné kontakty nebo uvolněné vývody u snímače FRP, sestavy podávacího palivového čerpadla a modulu ECM, a přejděte na Krok 1 . Pokud jsou signalizovány i jiné dočasné kódy DTC nebo kódy DTC, odstraňte závady podle těchto kódů DTC.

NE -
Postup odstraňování závad je dokončen.■

[/quote][/quote]
Ahoj..dik za tuto info...auto startuje bezproblemov...pri normalnej jazde to nieje poznat akurat ak ide do kopca a pritlacim pedal... :/ filter je tam BOSCH cca 25tis km najazdeno na nom...cez HDS diagnostiku som presiel vsetky testy na palivovy system co ponuka HDS diagnostika a vsetky vporiadku- teple auto podla pokynov diagnostiky...co ma este napadlo je skusit vymenit filter alebo vymenit regulacny ventil mnozstva paliva na cerpadle-poradil svagor co robi v nissanu ze casty problem lepsie nez rovno cerpadlo. dikes
EDIT: chyba sa da bezproblemu smazat a neobjavila sa od posledneho zmazania cca 500km...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
markos je teď offline  markos
4 háčka
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 18:17   Citovat  

Vyhod ten bosch a daj tam origo, uz to tu bolo niekolkokrat, ze sa riesili obdobne problemy a prva vec bola dat tam OEM filter...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2190 2006 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 18:31   Citovat  

Tak chyba se neobjeví, dokud na to nešlápneš a nepoklesne tlak na palivové liště. Na volnoběh tu chybu nevyvoláš Úsměv.

Paliváky už dávám jedině origo, začal bych výměnou filtru. Teď je kampaň, budeš to mít ve slevě.

Pokud to je vysráženým parafínem a není to úplně zacpané, tak to časem může povolit díky protékajícímu palivu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 18:49   Citovat  

[quote="markos"]Vyhod ten bosch a daj tam origo, uz to tu bolo niekolkokrat, ze sa riesili obdobne problemy a prva vec bola dat tam OEM filter...[/quote]
ok...tak skusim skocit do HONDY v Hradci Kral...kedy zacina kampan???
a dikes hosi...!!!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 19:34   Citovat  

Viz AccordCar, servisuju tam: tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 1.2.2021 , 19:35   Citovat  

cico86 napsal:
ok...tak skusim skocit do HONDY v Hradci Kral...kedy zacina kampan???
a dikes hosi...!!!



FB_IMG_1612083253531.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
FB_IMG_1612083253531.jpg, 34.19 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1333 1993 Legend  
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.2.2021 , 10:31   Citovat  

[quote="Stepa"]Tak chyba se neobjeví, dokud na to nešlápneš a nepoklesne tlak na palivové liště. Na volnoběh tu chybu nevyvoláš :).

Paliváky už dávám jedině origo, začal bych výměnou filtru. Teď je kampaň, budeš to mít ve slevě.

Pokud to je vysráženým parafínem a není to úplně zacpané, tak to časem může povolit díky protékajícímu palivu.[/quote]
tak dle HONDY v Hradci Kralove je originalni filtr znacky BOSCH...cena 1050kc...keby ze to viem tak objednam za polovicu... :D
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.2.2021 , 12:34   Citovat  

To že to vyrábí Bosch i v druhovýrobě nemusí nutně znamenat, že to je stejné jako OEM. Ale, co by zase na tom bylo za vědu, že? to mi hlava nebere

Díky za info.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
cico86 je teď offline  cico86
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.2.2021 , 14:08   Citovat  

[quote="Stepa"]To že to vyrábí Bosch i v druhovýrobě nemusí nutně znamenat, že to je stejné jako OEM. Ale, co by zase na tom bylo za vědu, že? :ehh:

Díky za info.[/quote]
hele pohode....ja ani nesom v praci iba mi to vzal kolega a vravi ze ci viem ze to je BOSCH a made in spain...hele nevadi...od vcera uz auto aj tak nejde...hodila sa hlaska P1057 ..objednal som este k tomu aj cidlo na palivovej liste a nakonec aj tak to skonci u palivoveho cerpadla :) posledna draha vec na aute co som este neurobil :D rozvpody, vstreky, servopumpa, poloosy, rozchodil zadne el. dvere, alternator, zvody- to pekelne auto po tejto oprave ide asi z domu :D drahsie nez na manzelku sperky :D :D
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 2004 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.2.2021 , 19:25   Citovat  

Je to zase z FR-V, ale mělo by to sedět:
citace:
DTC P1057:
Přerušený obvod řídicího ventilu tlaku rozvodu paliva

POZNÁMKA: Před odstraňováním závad si zaznamenejte veškerá statická data a pročtěte si všeobecné informace o odstraňování závad .

1. Zapněte zapalování do polohy II.


2. Pomocí přístroje HDS vymažte kódy DTC.


3. Pomocí přístroje HDS zkontrolujte výskyt dočasných kódů DTC a kódů DTC.


Je signalizován kód DTC P1057?

ANO -
Přejděte na Krok 4 .

NE -
Náhodná závada, systém je v tuto chvíli v pořádku. Zkontrolujte, zda nejsou špatné kontakty nebo uvolněné vývody u ventilu regulace tlaku paliva a modulu ECM.■


4. Vypněte zapalování.


5. Odpojte 2P konektor ventilu regulace tlaku paliva.


6. Zapněte zapalování do polohy II.


7. Změřte napětí mezi vývodem č. 2 2P konektoru ventilu regulace tlaku paliva a kostrou.


Je naměřeno napětí baterie?

ANO -
Přejděte na Krok 8 .

NE -
Opravte přerušené vedení mezi hlavním relé 1 PGM-FI a ventilem regulace tlaku paliva; pak přejděte na Krok 15 .









8. Na straně elektromagnetu změřte odpor mezi vývody č. 1 a č. 2 2P konektoru ventilu regulace tlaku paliva.


Je naměřeno cca 3,5 Ω při pokojové teplotě?

ANO -
Přejděte na Krok 9 .

NE -
Přejděte na Krok 13 .


9. Vypněte zapalování a počkejte 1 minutu.


10. Připojte zpět 2P konektor ventilu regulace tlaku paliva.


11. Odpojte (96P) konektor č. 1 modulu ECM.









12. Změřte napětí mezi vývodem č. 1 konektoru č. 1 ECM a kostrou.


Je naměřeno napětí baterie?

ANO -
Přejděte na Krok 19 .

NE -
Opravte přerušené vedení mezi ventilem regulace tlaku paliva a vývodem č. 79 konektoru ECM č. 1 a přejděte na Krok 15 .


13. Vypněte zapalování.


14. Vyměňte palivové čerpadlo.


15. Zapojte znovu všechny konektory.


16. Zapněte zapalování do polohy II.


17. Pomocí přístroje HDS resetujte modul ECM.


18. Pomocí přístroje HDS zkontrolujte výskyt dočasných kódů DTC a kódů DTC.


Jsou signalizovány nějaké dočasné kódy DTC nebo kódy DTC?

ANO -
Pokud je signalizován kód DTC P1057, zkontrolujte, zda nejsou špatné kontakty nebo uvolněné vývody u ventilu regulace tlaku paliva a modulu ECM, a přejděte na Krok 1 . Pokud jsou signalizovány i jiné dočasné kódy DTC nebo kódy DTC, odstraňte závady podle těchto kódů DTC.

NE -
Postup odstraňování závad je dokončen.■


19. Pokud modul ECM nemá nejnovější software, aktualizujte jej, nebo modul ECM zaměňte za dobrý


20. Pomocí přístroje HDS zkontrolujte výskyt dočasných kódů DTC a kódů DTC.


Jsou signalizovány nějaké dočasné kódy DTC nebo kódy DTC?

ANO -
Pokud je signalizován kód DTC P1057, zkontrolujte, zda nejsou špatné kontakty nebo uvolněné vývody u ventilu regulace tlaku paliva a modulu ECM, a přejděte na Krok 1 . Pokud jsou signalizovány i jiné dočasné kódy DTC nebo kódy DTC, odstraňte závady podle těchto kódů DTC.

NE -
Pokud byl modul ECM aktualizován, je postup odstraňování závad dokončen. Pokud byla provedena záměna modulu ECM za dobrý, původní modul ECM vyměňte

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
durketa je teď offline  durketa
PříspěvekZaslal: 19.2.2021 , 21:49   Citovat  

Ahojte dnes cez den som chcel zapnut klimatizaciu lebo som chcel odrosit rychlo okna a zistil som ze nejde pritom este tyzden dozadu isla vie mi niekto poradit ze co by to mohlo byt a co by som mal pozriet? stlacim klasicky tlacitko AC na panely a nic sa nedeje nejake rady co by to mohli byt? dakujem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
Petr_cze je teď offline  Petr_cze
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.2.2021 , 14:18   Citovat  

Ahoj,
začalo mi v mrazech blbnout stahování okénka u řidiče.
Okno sjede na tlačítko normálně dolů, ale po zmáčknutí tlačítka nahoru vyjede pouze 5 cm a zase samo sjede dolu.
Takhle se to opakovalo asi 5krát, než jsem mu pomohl silou nahoru.
Pop pár dnech jsem se to opět snažil vyzkoušet a problém se opakoval úplně stejně, kdybych mu ručně nepomohl, tak asi samo nevyjede.

Neřešil někdo něco obdobného? Popřípadě na co se mám zaměřit? Výměna celého mechanismu? Motůrku? Snímačů polohy? Popřípadě kde to koupit a jakého výrobce?

THX
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 138 2006 Accord  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 22.2.2021 , 15:19   Citovat  

Ako prvé skús vyčistiť vodiace lišty po okrajoch toho okna.
Tiež som mal rovnaký problém a vyčistenie pomohlo. Okno spustiť do spodnej polohy, styčnú plochu vodiacich líšt s oknom streknúť napr. WD-40 a potom úzkym šrobovákom vyškriabať bordel. Na záver znovu jemne streknúť WD...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1501  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
PříspěvekZaslal: 22.2.2021 , 15:36   Citovat  

Zdravím,

všiml jsem si teď při řízení jakoby se se mnou v zatáčkách auto lehce tahalo o volant a při otáčení volantu jakoby šel po drobných krocích, jako když má otočný volič definované "pozice" (nejde plynule). Fakt jemně a málo, ale chtěl bych předejít nějakému problému. Nevíte, čím by to mohlo být?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63 2007 Accord Tourer  
Blood je teď offline  Blood
PříspěvekZaslal: 22.2.2021 , 15:50   Citovat  

Zdravim, řeším problém s brzdama. Po delším stání (cca 12h+) mám uplně měkký brzdy, ale po jednom, dvou prošlápnutí je to zase OK. Nějaký nápady kde hledat problém?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 15  
Fafos je teď offline  Fafos
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.2.2021 , 19:49   Citovat  

Matěj Krupař napsal:
Zdravím,

všiml jsem si teď při řízení jakoby se se mnou v zatáčkách auto lehce tahalo o volant a při otáčení volantu jakoby šel po drobných krocích, jako když má otočný volič definované "pozice" (nejde plynule). Fakt jemně a málo, ale chtěl bych předejít nějakému problému. Nevíte, čím by to mohlo být?

Zkus zkontrolovat hadici k servu... alespoň u mě se poškozená hadice projevovala úplně stejně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 100  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.2.2021 , 6:03   Citovat  

Blood napsal:
Zdravim, řeším problém s brzdama. Po delším stání (cca 12h+) mám uplně měkký brzdy, ale po jednom, dvou prošlápnutí je to zase OK. Nějaký nápady kde hledat problém?

Pokud neuniká kapalina, tak brzdový válec válec nedrží tlak.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4058 2006 FR-V  
peterrrpn je teď offline  peterrrpn
PříspěvekZaslal: 27.2.2021 , 18:23   Citovat  

Stropné osvetlenie v predu ľavá strana nefunguje. Viete mi niekto poradiť? Žiarovky sú ok vymenil som aj tlačítko aj tak to nejde. Je tam nejaká elektronika na osvetlenie? Pravá strana ide ako dverový kontakt tak aj tlačítko. Ešte ma napadlo či nieje zla poistka ale pochybujem že by to bolo na 2 poistky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 42  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 476, 477, 478  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(101773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.2195s ][ Dotazy: 153 (1.1057s) ][ GZIP on - Debug on ]