Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 11G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 9 z 10
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.9.2022 , 12:01   Citovat  

Nové fotky a pár dalších informací k novému FL5 VTEC

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.9.2022 , 17:40   Citovat  

Něco málo Velmi šťastný na téma dynamiky sourozence Civicu Si - Acury Integra

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
dave.a je teď offline  dave.a
PříspěvekZaslal: 8.9.2022 , 11:38   Citovat  

Procházel jsem veškeré parametry a výbavu nové Hondy Civic e:Hev a nikde jsem nenašel zmínku o My Honda+ a digitálním klíči. Jak je možné, že nové HR-V a Jazz tyto technologie mají a právě představený Civic ne? Stejně tak zde oproti HR-V chybí Hostspot, sklopení zrcátka při zařazeném zpětném chodu, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru....
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 2017 Civic  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 8.9.2022 , 16:34   Citovat  

dave.a: je potřeba se na ta auta dívat v kontextu jejich existence. Civic je celosvětový kompakt a tomu odpovídají i dostupné technologie (v USA je to typicky ještě horší než v EU verzi). Sklopení zrcátka Civic neměl nikdy, to byla záležitost Accordu. Spíš se divím, že to dostalo HR-V. Elektricky ovládané víko kufru je dané jednoduše tím, že je to hatchback (ani nevím, že by to nějaký jiný HB měl, ale třeba už to někdo má, nevím, neřeším, hlavně proto, že to nechci - už jsem to na autě měl).

Moderní blbiny pro mileniály a nerdy jako je digitální klíč nebo hotspot mě nezajímají, takže k tomu se nebudu vyjadřovat Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1924  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.9.2022 , 20:54   Citovat  

Musel jsem si overit, ze bezklicovy vstup je soucasti vsech vybav. V tom pripade v poradku Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 2015 Civic i-DTEC  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 12.9.2022 , 13:24   Citovat  

HR-V zase pro změnu (na rozdíl od Jazze) nemá hlasové ovládání, tj. hledat logiku u Hondy je poněkud obtížné...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.9.2022 , 13:58   Citovat  

Nějaké vlastní postřehy.

Stavil jsem se do FOMI objednat na servis auta a neodmítl nabídku svezení s 11G, verze Sport

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.9.2022 , 14:02   Citovat  

Stavil jsem se do FOMI objednat na servis auta a neodmítl nabídku svezení s 11G, verze Sport.

Sedačky, alespoň pro mou postavu = 178cm a 104kg, lepší, než v 10G. Nemají sice výrazné boční vedení, ale měl jsem pocit, že tam víc zapadnu. A to se mi pak potvrdilo v zatáčkách. O interiéru je zbytečné psát, ten je prostě o třídu výš, než v 10G.

Pár hodin stojící auto, takže po startu na cca 30 sekund naskočil "spalovák". Téměř neslyšně. Vyjíždím z areálu, po 50m první křižovatka. Rozjíždím se do mírného, ale táhlého kopce, už na elektromotor, v cca 80km/h naskočil spalovák, opět téměř neslyšně.

Co mě překvapilo, byl akustický komfort na palubě auta. Tady se nekonal žádný hluk od pneumatik a v normálním tempu není slyšet ani zmiňovaný spalovák.

Podvozek se povedl. V zatáčkách není vyšší hmoznost vůbec znát, komfort je perfektní. Nic jiného jsem ani neočekával.

No a na závěr dynamika. Jak s 10G, tak i s Jazzem, CR-V, HR-V tak i s 11G jsem zkusil test akcelerace z připojovacího pruhu na dálnici, viz video na konci fotogalerie. Testuji tam všechny Hondy. Podotýkám, že nájezd, i zbytek komunikace je v táhlém, prudkém stoupání. I přes tento sklon cesty, hodnotím akceleraci jako velmi dobrou. I cestování ve vysokých rychlostech nebude 11G činit sebemenší potíže. Tohle auto se povedlo.

Teď trochu hořkosti. Kvóta CTR FL5 je opravdu rozebrána (oba kusy) a u zbytku dealerů není situace jiná. Auta jsou "prodána", aniž by byla známa ofiko cena (bude kolem 1.3mio), ale vůbec se tomu nedivím, auto bude klenot.

S počty vyrobených/dodaných aut obecně, to na příští rok nevypadá dobře, takže bych neotálel. Chybí suroviny na výrobu komponentů a odhad je sotva 50% prvoplánované produkce...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
bphot0 je teď offline  bphot0
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.9.2022 , 17:38   Citovat  

Jsem si jist, ze jsi to pred tim poradne zahral Úsměv

Moc diky za motivaci, uz jsem mel pred tydnem slabou chvilku, ze se stavim na Jarove, ale pak jsem to zapudil, ze je jeste cas, jedno auto dvoulete a jedno sestilete.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 177 2015 Civic i-DTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.9.2022 , 18:00   Citovat  

Neboj, testovací okruh začíná po okreskách a až v závěru je dálnice, takže by se na mě pan Atkinson zlobit neměl Velmi šťastný
Moc jsem.od toho auta nečekal, ale na hybrida moc dobré. Pro představu, připojuji se na dálnici v tomto kopci (pod zelenou tabulí). Zde se trápí i CTR Velmi šťastný


Screenshot_20220912-131419_Maps.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20220912-131419_Maps.jpg, 302.36 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.9.2022 , 10:11   Citovat  

Jopeeeno: teda, nestačím se divit - na netu auto vůbec nemají, asi ho mají dobře schované, aby zákazníci nechodili otravovat.

Zní to velmi dobře, mrknu, jestli už ho mají i u nás a kdyžtak se svezu taky, jsem na to moc zvědavej, hlavně jak se jim povedlo vyřešit spalovák. Píšeš, že je to tiché, ale jsou lidi, kterým nevadí ani CR-V a HR-V, takže to beru trochu s rezervou. Snad se to Hondě konečně povedlo vyladit tak, aby se s tím dalo jezdit. Podle fotky z testovací dráhy je vidět, že s HR-V to muselo být utrpení, máme tady podobný kopec na přivaděči a hned v připojovacím pruhu bylo jasné, že hrvo doma nebude...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1924  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.9.2022 , 10:59   Citovat  

skyline:
Bylo to demo, vystavené u vchodu, před zraky příchozích Úsměv
No, nečekal jsem zázraky, ale právě pohon na mě udělal velmi slušný dojem. Jelikož mám na daném "testovacím" okruhu zkušenost jak s Tebou zmiňovaným hybridním CR-V, tak s Jazzem e:hev a s HR-V e:hev, nějaké dojmy mám. CR-V je z nich podle mě nejuřvanější, ale co já vím Úsměv Civic zase logicky nejmíň. Fakt je akustika v pohodě je to dobrý

Postnu Ti tu nějaká srovnání akcelerací z toho připojováku. Natáčel jsem ale jen Civic 1.5 CVT (ve videu z připojováku v čase od 00:40), HR-V e:hev a 11G Sport (video je už výše, ale ať to máš pod sebou).

Civic 1.5T CVT
tudy odkaz

HR-V e:hev
tudy odkaz

Civic 11G Sport
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
Luboun je teď offline  Luboun
PříspěvekZaslal: 14.9.2022 , 15:24   Citovat  

Můžu se zeptat, jak bys porovnal zrychlení ve srovnání s 1,5T v rychlostech do 100km/hod a pak v rychlostech 130+?
Co spotřeba? Na videích to ukazuje rozdíl cca 1 litr/100km, ale nevím zda trasa a podmínky byly shodné?
Nebavili jste se u prodejce o intervalu výměny oleje? Prý je max. 10 kkm, což by u mě při nájezdu 25 kkm za rok znamenalo 3 návštěvy servisu, ale hlavně -3 dny dovolené.. Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 14.9.2022 , 16:44   Citovat  

Luboun:
Můj názor na srovnání dynamiky by nebyl moc objektivní. Neseděl jsem totiž v FK7 1.5T od doby, kdy jsem ho prodal, takže to už budou cca 3 měsíce Smutný
Subjektivně se mi zdá FL2 (11G) "na stovce" malinko rychlejší, což podporují už i data z měření:
tudy odkaz

Ano, jezdím vždy stejný okruh, ale... Spotřebu paliva, uvedenou na BC až tak neřeš. Jsou to předváděčky a já měřiče před jízdou neresetoval. Mám zato, že na to, že to jsou předváděcí auta, kde každý zkouší, co ta auta umí, je výsledek solidní.

Ano. Servisní interval je 10.000km/1rok. Honda si tak nejspíše "chrání" i motor, když jde o "přímovstřikový hybrid" Smutný
Je už k dispozici/ke stažení návod na stránkách Hondy. Olej ex nejpozději po 10.000 km, filtr oleje po 20.000 km.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2436 2020 Civic Type-R  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.9.2022 , 16:24   Citovat  

Max Verstappen ve videoklipu s novým CTR VTEC je to dobrý

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 26.9.2022 , 16:14   Citovat  

Hej, Kingu, oni tě zase předběhli. Svět už nikdy nebude jako dřív... Mrk
P. S. Jinak samá chvála od p. redaktora


C11g_3.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
C11g_3.jpeg, 1.14 MB

C11g_2.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
C11g_2.jpeg, 1.19 MB

C11g_1.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
C11g_1.jpeg, 1.02 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 27.9.2022 , 9:03   Citovat  

Konrad: jsem fakt zvědav na spotřebu. Píšou, že to žere "klidně kolem 4.5" a že je super dosažená velká úspora oproti 1.5t, ale pak tam mají průměr za test 5.5. Připomíná mi to příchod C9G 1.6d, který taky "uměl jezdit za 3", ale v reálu je průměr u 5, takže vlastně žádný velký zázrak oproti konkurenci. Jsem ale fakt zvědav na jízdu, byť třeba zmínka o nutnosti pokaždé vypínat lane assist (který mám stabilně vypnutý u obou aut) mě zase nas..la... Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1924  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 27.9.2022 , 11:48   Citovat  

Civic má WLTP o cca půl litru nižší, než HR-V a jelikož se s e:HEV dá za WLTP jezdit celkem snadno (viz. průměr Jazz, HR-v i CRV hybrid na Spritmonitor), tak spotřeba u C11g bude hodně dobrá. Předpokládám, že silnější motor bude mít mírně horší spotřebu ve městě a víc než mírně lepší spotřebu na dálnici. Oproti tomu turbobenzíny dávaj WLTP velmi obtížně, spíš jsou o 0,5-1L vyšší (opět Spritmonitor vzorek u více aut včetně C10g). Tj. vezmu-li C10g WLTP 6,1 (reál +0,5) a C11g Sport WLTP 5L (asi = reál), tak mi vychází rozdíl 1,6L/100km. Je to málo nebo hodně? Procentuálně hodně. Nicméně tohle je teorie a ve finále to bude o konkrétním uživateli a jeho mixu město/okresky/dálnice.

P. S. Dle katalogu C11g na 215/50/17 má WLTP 4,7 vs. 5L na 235/40/18, tj. rozdíl může být i vyšší.

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 27.9.2022 , 11:57   Citovat  

Sky: Ještě ad asistenty jsem i já mírně zklamán. Víc asi z adaptivního tempomatu, který je velmi defenzivní + asistent pro jízdu v kolonách umí zastavit, ale rozjet už bez "ručního" pokynu ne. Proč, když u konkurence to lze...? Nebo to neumím ovládat??? Line ass. mi až tak nevadí, alespoň se zvládnu za jízdy "občerstvit"... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 27.9.2022 , 12:43   Citovat  

Konrad: bude to zajímavé, protože jestli má 10G 1.5t WLTP 6.1 a my jezdíme za 6.28, tak ten rozdíl by skutečně mohl být cca litr a půl. Což je pěkný, ale s ohledem na ceny nesmysl (tj. nikdy se to nezaplatí). Ale to už jsme řešili u HR-V, že člověk potřebuje jiný důvod ke koupi než šetření, které kvůli cenám nedává smysl.

Ad asistenti: zatáčky s ohledem na provoz řežu tak nějak pořád, takže tohle udělátko přímo nesnáším. Naštěstí u hondy i mazdy to lze stabilně vypnout, netuším, který kretén vymyslel, že to odteď nepůjde Smutný Adaptivní tempomat dtto, u mazdy je lepší než u hondy, kde je to místy na přesdržku, také zde již řešeno mockrát. Bohužel teď na tempomat jezdím míň než dřív, protože se s tím prostě nedá, často zrovna tam, kde by se to hodilo (např. zúžení na dálnici). U C10G jsem měl dojem, že se to rozjet samo umí (u verze s CVT pochopitelně). Buď si to pamatuju špatně, nebo to taky bůhvíproč zhoršili.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1924  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.9.2022 , 16:04   Citovat  

Ad spotřeba, musíme si počkat na data na spritmonitoru.
Ale srovnání C10G 1,5T 6MT vs. Corolla 2,0h je cca litr (cca 6,6 vs. 5,4). C11G očekávám lehce nad 5L, když i almara CR-V bez přímého vstřiku má cca 6,7L Úsměv

C10G 1,5T CVT umělo samo v koloně popojíždět, pokud nestálo moc dlouho na jednom místě a C11G by mělo umět v tomto režimu i samo zatáčet. C10G samo zatáčelo až od určitě rychlosti.

S tím jak se co zapíná/vypíná bych počkal na reálné zkušenosti majitelů. Novináři v těchto detailech často plavou HaHaaa

to skyline: Každopádně svezení vřele doporučuju, je to moc příjemné a kvalitativně tam člověk cítí skok asi jako přesednutí C8G -> 9G je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3448 2019 Civic VT  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.9.2022 , 10:19   Citovat  

2bep napsal:
Ad spotřeba, musíme si počkat na data na spritmonitoru.
Ale srovnání C10G 1,5T 6MT vs. Corolla 2,0h je cca litr (cca 6,6 vs. 5,4). C11G očekávám lehce nad 5L, když i almara CR-V bez přímého vstřiku má cca 6,7L Úsměv


to skyline: Každopádně svezení vřele doporučuju, je to moc příjemné a kvalitativně tam člověk cítí skok asi jako přesednutí C8G -> 9G je to dobrý


K tej spotrebe...paradoxne toto auto bude špecifické tým, že čím viac bude používané v meste, tým bude nižšia spotreba. Pri nízkych rýchlostiach ide ne elektromotor a pri vyšších rýchlostiach - mimo mesta - ide už na mototor. Pri každom ubratí plynu sa motor deaktivuje a prechádza na elektro pohon. Len budúcnosť ukáže ako sa toto opakované viacnásobné zapínanie a vypínanie motora prejaví na jeho optrebení... Samotný prechod je takmer nepostrehnuteľný, vidieť to iba na displeji, keď sa rozsvieti, alebo zhasne ikonka "EC".
Jazda - na to že to je hybrid, nejde to zle. Pri rozbiehaní vie vyštartovať poriadne vpred, elektormotor má silu, ale pri vyšších rýchlostiach, keď ide už iba motor, oproti 10g 1.5T značne stráca. Podvozok je veľmi kvalitný a brzdy tiež. Technikou je už samozrejme viac dopredu, ako 10g.


Keďže je už len automat (páky pod volantom síce má, ale len na väčšiu rekuperáciu energie), nedá sa pri jazde podraďovať a všetko treba riešiť len brzdou. Ble Na športovú jazdu to nie je Smutný Smutný

Záverom - pohodlné tiché auto nabité technológiami a pre mňa bez emócií...ako výzorom, tak aj jazdou Smutný Smutný Se stydím

Ak by som mal 10g 1.5T nemenil by som.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1504  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.10.2022 , 11:17   Citovat  

Tak jsem si dovolil první český internetový testík Civicu 2.0 i-MMD Se stydím

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
xenon04 je teď offline  xenon04
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 1.10.2022 , 14:05   Citovat  

zarazilo mě, že jsem žádnýho neviděl na EL RZ, přesto, že to je v podstatě elektromobil to mi hlava nebere

koukám, co je potřeba splnit a zakopaný psík bude nejspíš "Limitem je hodnota emisí CO2 do 50 g/km"... škoda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2062 2017 Civic VT  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.10.2022 , 15:03   Citovat  

xenon04 napsal:
zarazilo mě, že jsem žádnýho neviděl na EL RZ, přesto, že to je v podstatě elektromobil to mi hlava nebere

koukám, co je potřeba splnit a zakopaný psík bude nejspíš "Limitem je hodnota emisí CO2 do 50 g/km"... škoda



Jo, na to dosáhnou jen plug-iny.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.10.2022 , 17:44   Citovat  

xenon04: elektromobil to není ani omylem, vždyť to jezdí tak za 5, to je oproti PHEV strašně moc. Když si vezmu ježdění se Civikem, tak být to plug-in, budeme mít spotřebu tak 1 na 100, drtivou většinu jízd by to zvládlo na baterku, na tohle se bohužel e:HEV nechytá.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1924  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 3.10.2022 , 12:16   Citovat  

A přitom předělat e:HEV se silným elektromotorem na PHEV je celkem jednoduchý, je to jen otázka větší baterie a nabíjecí elektroniky. Nicméně by to asi bylo neprodejný vzhledem k tomu, kolik si Honda počítá za ty "minibaterie" v e:HEV.
No a k tomu aktuální/zastropovaný ceny elektřiny, kdy cena za km pak vyjde při EV provozu na 1,50-2,00 CZK pokud budu nabíjet doma ze sítě (bez FVE) a na veřejných nabíječkách ještě víc...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 2022 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.10.2022 , 9:04   Citovat  

Tady je srovnávací test Civicu e:HEV s Corollou Hybrid 2.0: tudy odkaz
Je tam i rozhovor s mechošem, celkem zajímavý. Mít zbytečnejch nějakých 500 tisíc, asi bych ho za Tourera vyměnil. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 769 2014 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.10.2022 , 18:53   Citovat  

Video z továrny Yorii, kde se vyrábí CTR je to dobrý H+

tudy odkaz VTEC Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.11.2022 , 13:47   Citovat  

Čekal jsem, že to Honda napálí víc. Ale ještě nevíme, jak se vycení svatoušek v Evropě... HaHaaa

tudy odkaz

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 718  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 11G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(103374 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.1812s ][ Dotazy: 153 (0.8540s) ][ GZIP on - Debug on ]