Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o civic 8G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 3
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 21:23   Citovat  

Petr 78 napsal:
No jo, ale to není problém motoru, ale "součástky" mezi pedálama a volantem Mrk

Já jezdím za 5,4 - 7 podle PP Mrk

To je možné , ale to využíváš tak 50koní a se zábavnou jízdou to nemá nic společného . Problém motoru je dlouhá převodovka a velmi mě vadila el. ovládaná škrtící klapka KO trochu nestíhá .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3691  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 21:40   Citovat  

Petr88:
jako majitel to samozrejme musis stejne vedet mnohem lip nez ja přátele Ale fura lidi si to casto neuvedomuje a pak se divi. Kazdopadne jeste vic byvaji rozcarovani majitele prave tech 1,2 TSI, prave jak rikas- zere to a jeste moc nejede, kdyz to po tom motoru nekdo obcas chce.

Hopit:
C9G se stejnym motorem ma prevodovku jeste delsi. Odezva na el. plyn byla zlepsena po FL od MY 2009+, pry to pomohlo docela vyrazne. Plati u HB, jak je tomu u sedanu netusim.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5903 2007 Civic Type-R  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:10   Citovat  

hopit napsal:
To je možné , ale to využíváš tak 50koní a se zábavnou jízdou to nemá nic společného . Problém motoru je dlouhá převodovka a velmi mě vadila el. ovládaná škrtící klapka KO trochu nestíhá .


Jo, ta el. škrtící klapka je někdy opravdu opruz. Na tu si ještě stále zvykám. Při klidné nebo ustálené jízdě to ažtak nevadí, ale když si chce člověk užít trošku radosti za volantem tak to ten el. plyn trošku kazí.
Zlatý lanko......
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6799 2006 Civic i-VTEC  
LK8G je teď offline  LK8G
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:15   Citovat  

Petr 78 napsal:
Jo, ta el. škrtící klapka je někdy opravdu opruz. Na tu si ještě stále zvykám. Při klidné nebo ustálené jízdě to ažtak nevadí, ale když si chce člověk užít trošku radosti za volantem tak to ten el. plyn trošku kazí.
Zlatý lanko......



... jo ale to ti přece vůbec nemůže vadit, když jezdíš na spotřebu ty závodníku (sorry ale neudržel jsem se přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 344  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:18   Citovat  

LK8G napsal:
... jo ale to ti přece vůbec nemůže vadit, když jezdíš na spotřebu ty závodníku (sorry ale neudržel jsem se přátele


V poho přátele

Vždyť píšu, že mi to vadí jenom když chci "závodit" Mrk
Ale to je jenom o víkendu, když se jdu pořádně projet.
Cestou do práce (15km) se motor sotva ohřeje, takže tam si moc nezajezdím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6799 2006 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:32   Citovat  

Petr 78 napsal:
Jo, ta el. škrtící klapka je někdy opravdu opruz. Na tu si ještě stále zvykám. Při klidné nebo ustálené jízdě to ažtak nevadí, ale když si chce člověk užít trošku radosti za volantem tak to ten el. plyn trošku kazí.
Zlatý lanko......

Přesně tak je to dobrý
R18 mě ale také mile překvapil, jak dobře snáší přestavbu na LPG Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3691  
petju je teď offline  petju
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:34   Citovat  

Neporadite nekdo ohledne toho audia, pekne prosim?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1038  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:36   Citovat  

Bully napsal:
Taky mivam u vsech aut o tretinu vyssi spotrebu nez udava vyrobce Se stydím
Ja bych spis rekl ze dokaze byt bud vykonny, nebo usporny Velmi šťastný Vyuzivat jeho potencialu a myslet si ze budu jezdit zadarmo moc nejde. I ten vykon spolecne s jeho zminenou jednoduchosti bych moc nevyzdvihoval, je vyrobeny vic pro tu spotrebu- resp. nizsi emise. Ale to nic nemeni na faktu ze je mnohem lepsi jit do podobne rozumne atmosfery, nez do mnohem slozitejsich a poruchovych oturbenych mikromoturku.

Jen aby nebyl v Honda brzy také nějaký přímovstřikový 3válcový turbo nesmysl to snad ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3691  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 22:43  Naposledy upravil Stepa dne 12.1.2013 , 0:27, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

petju napsal:
Neporadite nekdo ohledne toho audia, pekne prosim?

Napiš na C8G forum...budeš mít podstatně větší šanci na úspěšnou radu.

EDIT: sorry, už jsi tam hledal Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3852 2006 FR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.1.2013 , 23:57   Citovat  

petju napsal:
Neporadite nekdo ohledne toho audia, pekne prosim?

V rychlosti jsem prošel hledáním C8G forum a nic konkrétního k tématu jsem bohužel nenašel.
Matně si vybavuju, že se někde psalo (snad civicinfo), jak přesně formátovat mp3 na CD pro C8G autoradio.
Ale pozvi kolegu na čtvrteční MiniMaxiSraz a budeme to moct na jiných Ufounech. Měl bych tam být já s MY11 a PK81 s MY09.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2013 , 0:04   Citovat  

2bep napsal:
V rychlosti jsem prošel hledáním C8G forum a nic konkrétního k tématu jsem bohužel nenašel.
Matně si vybavuju, že se někde psalo (snad civicinfo), jak přesně formátovat mp3 na CD pro C8G autoradio.
Ale pozvi kolegu na čtvrteční MiniMaxiSraz a budeme to moct na jiných Ufounech. Měl bych tam být já s MY11 a PK81 s MY09.


Mozna jsi nasel uplne stejny dotaz ode me Velmi šťastný , bohuzel taky bez kloudne odpovedi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5903 2007 Civic Type-R  
bleck666 je teď offline  bleck666
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.1.2013 , 20:33   Citovat  

motor co sa montoval do 8g 1.4 vtec,tak patry medzy Dckove motory,podobne co boli v starsich civicoch,alebo je to uplne iny motor?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 124  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.1.2013 , 20:44  Naposledy upravil 2bep dne 25.3.2013 , 14:34, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Pokud se nepletu, tak to bylo následovně:

V C8G poface (od MY09) tam byl motor L13A i-VTEC (1.339L 16V) 100k/6.000ot a 127Nm/4.800Nm. Ten samý motor má teď i C9G.
C8G předface (2006 - 2009) měl motor L13A i-DSI (1.339L 8V) 83k/5.700ot a 119Nm/2.800Nm.

Takže jsou to podle mě novější motory, ale to by měli potvrdit věci znalejší Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
p.dawe je teď offline  p.dawe
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.3.2013 , 23:47   Citovat  

Zdravím Honda ,
chci se optat jestli tu není někdo z Ústeckého kraje kdo má C8G v sedanu,1.8l?
Díky všem je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 434 2006 Civic i-VTEC  
sumy je teď offline  sumy
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.3.2013 , 13:59   Citovat  

2bep napsal:
Pokud se nepletu, tak to bylo následovně:

V C8G poface (od MY09) tam byl motor L13A i-VTEC (1.339L 16V) 100k/6.000ot a 127Nm/4.800Nm. Ten samý motor má teď i C9G.
C8G předface (2006 - 2009) měl motor L13A i-DSI (1.339L 8V) 63k/5.700ot a 119Nm/2.800Nm.

Takže jsou to podle mě novější motory, ale to by měli potvrdit věci znalejší Úsměv

Drobná chybka Hihi 1,4 i-DSI má 61kW, né koní,tech je 83. 61k by bylo fakt málo HaHaaa Navíc má 2 svíce na válec a to se domnívám honda nikdy před tím neměla. Takže je to vlastně taková malá skoro L8 pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 529 2007 Civic  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.3.2013 , 14:07   Citovat  

bleck666 napsal:
motor co sa montoval do 8g 1.4 vtec,tak patry medzy Dckove motory,podobne co boli v starsich civicoch,alebo je to uplne iny motor?


Ten patří mezi L-motory, které začaly v Jazzu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23744 2016 Civic i-VTEC  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.3.2013 , 14:37   Citovat  

to sumy: Díky, opraveno Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
sumy je teď offline  sumy
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.3.2013 , 14:52   Citovat  

2bep napsal:
to sumy: Díky, opraveno Se stydím

Není zač se Se stydím Ono to svádí, když o tom všichni novináři psali jako o líné hajtře HaHaaa
Stejně tu svoji lásku červenou, na Honda lehce podmotorovanou miluju HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 529 2007 Civic  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.7.2018 , 10:55   Citovat  

Zjistil jsem, ze mam na jedne strane prasklou stribrnou krytku kliky. Koukal jsem do katalogu a vypada to, ze ty bidaci prodavaji pouze celou sestavu za nejakych 100+ EUR (nesmysl). Nemel jste nekdo podobny problem a shanel dil?

Pokud se to potvdrdi, tak zvitezi kutilska cesta, kdyby se dal sehnat jen kus plastu, tak ho koupim... Koukam, ze v tom threadu s obrazkem doporucuji "ebay replacement", tak se podivam.


tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1670 1998 Civic  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.7.2018 , 11:18   Citovat  

Celkem evergreen. Prilepit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.7.2018 , 14:15   Citovat  

Chapu, na ebay jen oem za 3000tis, nebo nejaky carbon tjuning, takze radsi zalepim.

Jsem si zas vybram model po tom co jsem menil kliky na dvou englanech jak na bezicim pasu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1670 1998 Civic  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 16:00   Citovat  

Ahoj,nekdo zkusenosti se sedanem 1,3 hybrid??
Na co si dat pri koupi pozor a jak vlastne ma ten hybridni pohon fungovat?Dekuji.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 1993 Legend  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 16:20   Citovat  

David: King ho měl na test - projeď hondaclub.cz... Snad tam ústrojí popisoval... jinak stejné jako v Insightu a CR-Z - baterky pomůžou akceleraci, na samotnou elektriku to je nemůže.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23744 2016 Civic i-VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 17:58   Citovat  

Hellborn napsal:
David: King ho měl na test - projeď hondaclub.cz... Snad tam ústrojí popisoval... jinak stejné jako v Insightu a CR-Z - baterky pomůžou akceleraci, na samotnou elektriku to je nemůže.


myslim ,ze King mel recenzi bordovyho sedana se 1.6kou ne hybrid Úsměv ale mozna se pletu..

jinak mild hybrid sedan nekdo zde urcite ma, ale jako takhle stara ojetina je dle mne mild hybrid ne moc efektivni ,
kdyz uz 7G sedan ,sel bych urcite do neprustrelne 1.6ky ,preci ty baterky nejsou vecny a pak jsou spis jen zatez nez pomoc..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4702 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 18:10   Citovat  

to DOHCVTEC: Že Ty si vždycky tak neskutečně naskočíš na vidle to mi hlava nebere

Hellborn píše, "King ho měl na test", tzn. že to auto testoval, ne vlastnil Mrk

to David.306: Je tam stejná 1,3 IMA jako dávali do Insightu, takže třeba pomůže -> tudy odkaz nebo pak 8g forum -> tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 19:13   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
myslim ,ze King mel recenzi bordovyho sedana se 1.6kou ne hybrid Úsměv ale mozna se pletu..



To měl (taky jsem to v rámci testování několikrát řídil) a pak tu samou předváděčku pár let vlastnil. Ale to jaksi mluvíš O C7g, nikoli o C8g (ta měla v sedanu 1.8,že? Ne 1.6...). Hihi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23744 2016 Civic i-VTEC  
Rimmer je teď offline  Rimmer
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 20:05   Citovat  

David.306 napsal:
Ahoj,nekdo zkusenosti se sedanem 1,3 hybrid??
Na co si dat pri koupi pozor a jak vlastne ma ten hybridni pohon fungovat?Dekuji.
Já mám Hybrida a pozor si musiš dát jen na to jestly předchozí majitelé měnili pravidelně olej v CVT převodovce po 40tis.km baterie vydrží dost i 400tis.km duležité je aby šla dobít baterie zajízdy do plna , s hybridem jezdim už rok a bez problemu spotřeba v zimě 6L a v letě 5L ale stále se učim stim jezdit, je to návykové .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 201  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 20:18   Citovat  

Hellborn napsal:
To měl (taky jsem to v rámci testování několikrát řídil) a pak tu samou předváděčku pár let vlastnil. Ale to jaksi mluvíš O C7g, nikoli o C8g (ta měla v sedanu 1.8,že? Ne 1.6...). Hihi


aha ja zapomel ,ze King mel i 8G sedana ,mam v halve zarityho 7G sedana jeste na starem foru ,
tak ci onak jety hybrid je natom podobne jako jeta nafta .. vcelku loterie oproti benzinu ..
jinak C8G sedan mel i 1.6 ,dokonce mame zde clena co ji ma doma v poface kastli..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4702 2003 Accord Aerodeck  
Rimmer je teď offline  Rimmer
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 20:21   Citovat  

S lehkou nohou na plynu nebo s tempomatem jede jen na elektřinu!!! do nějakých 50km/h mám vyzkoušené. a jediný civic má 15kw elektromotor , insight a cr-z má 10KW.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 201  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.1.2019 , 20:43   Citovat  

to DOHCVTEC: Si pořád mimo. King vlastnil C7G sedan s D16, který nahradil FR-V s R18. Ale mimo to mu prošla rukama spousta novinářských aut, o kterých psal články Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o civic 8G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1450s ][ Dotazy: 151 (0.0224s) ][ GZIP on - Debug on ]