Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 415, 416, 417  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 417
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.3.2011 , 11:54   Citovat  

CO se týče 5tých dveří s mojí zkušeností, tak v hondě mi říkali že u předface byl problém s kabeláží do pátých dveří a musí se měnit celý svazek (v hondě ustí to umí opravit a je to levné) , dylší problém je ten: Dávejte si pozor na ruční otvírání, jelikož to "madlo" na otvíraní se někdy nevrátí do své polohy a pak právě nefuguje elektrické otvírání kufru. V hondě mi říkal, že se to stává a je to způsobené tím, že ty kluzné plochy kliky (madla) jsou suché a proto to blbne. přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2229 2008 CR-V  
Tonny je teď offline  Tonny
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.3.2011 , 21:34   Citovat  

Zdravím tak jsem si našel v sobotu hodinku a odklopil stropnici, do pojezdu 5tých dveří jsem nastříkal asi půl spreje bílé vyzalíny a zlepšení bylo ale nic moc velkého pak mě napadlo prostříkat panty a hle zlepšení o 50% ale měl jsem pouze jen tu vazelínu tak jestli může někdo zkusit nějaký uvolňovač rzi ať víme kde je zakopaný pes. dnes se otevírali i zavírali celý den bez problémů. ale určitě ten mechanismus vyndám a promažu rozebraný. jinak elekticky i klika fungují bez problémů. H+ je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 113 2005 Accord Tourer  
Tonny je teď offline  Tonny
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.3.2011 , 22:07   Citovat  

Tonny napsal:
teď jsem napsal do německé i české hondy co stojí ten celý mechanismus tak jsem zvědav co řeknou za cenu :twisted: :twisted: pak dám vědět
a foto určitě udělám jen nevím kdy se na to dostanu počítám že to zabere celý víkend a toho času je nějak málo!! Smutný Tak to koukám!


tak mi přišla odpověď z německé Hondy tak ten motor s pojezdem(viz foto) stojí 1007 eur wc to snad ne
takže my co máme předface si musíme poradit sami to mi hlava nebere šuk


motor accord.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
motor accord.JPG, 37.26 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 113 2005 Accord Tourer  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.3.2011 , 21:59   Citovat  

Hondak napsal:
Hosi mam dotaz, nasiel som disky 5x114,myslite,ze to bude vadit,ked to nieje 5x114,3 ? A dalsia vec,je to sirka disku 8J ET45,ci to uz nebude trcat z blatnikov? Pripadne ake je idealna sirka a ET na Accord 7G,aby bol disk zarovno blatnikov? V predu byvaju vacsinou zarovno a vzadu kusocek vnutri,aspon tak mam teraz na Accord 6G.

Viz historie nebo vyhledavani.
Kazdopadne nepujde o to ze by kolo presahovalo ven ale jestli bude skrtat o lem nebo ne. U sedanu 8" siroke kolo s ET45 jde uplne v klidu, Tourer ma vzadu sirsi rozchod a bude to bud limit, nebo to nepujde uz vubec a pri propruzeni mozna zabere plast o lem. Coz je zaroven odpoved i na otazku maximalni sirky a ET (sedan max.8,5x18",17" ET40 ,prip. 8x17",18" ET snad limitne i 35, Tourer max. 8x17,18" ET 50, prip. 7,5x17,18" ET45).
Rozdil roztece 0,3 mm nepoznas, takze nevadi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5895 2007 Civic Type-R  
Ben je teď offline  Ben
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.3.2011 , 22:24   Citovat  

Tonny napsal:
tak mi přišla odpověď z německé Hondy tak ten motor s pojezdem(viz foto) stojí 1007 eur wc to snad ne
takže my co máme předface si musíme poradit sami to mi hlava nebere šuk

Tak mne taky zadní vrata zlobily.Vždy se začaly otevírat,kousek se pootevřely a jako by do něčeho narazily auto zapípalo a zase se zavřely.Dělalo to jen občas.Vypozoroval jsem že když auto stojí zadkem do kopce že to dělá skoro pořád a když opačně tak to nedělá.Včera jsem to v práci odkrytoval a hřeben,pastorek i panty jsem promazal sprejem na řetězy.Trochu se to zlepšilo ale ještě to párkrát odmítlo otevřít.Tak jsem namazal i ty pístnice co tomu mají pomáhat a světe div se je po problému.Pístnice asi časem zatuhly a elektronika si myslela že dveře do něčeho naráží. OK Velmi šťastný


SNC00039.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SNC00039.jpg, 832.67 kB

SNC00036.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SNC00036.jpg, 803.66 kB

SNC00037.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SNC00037.jpg, 778.68 kB

SNC00034.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SNC00034.jpg, 782.19 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 110 2003 Accord Type-S  
Hondak je teď offline  Hondak
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 30.3.2011 , 8:22   Citovat  

Diky za info ohladom tych kolies a este jeden dotaz,sedan ma aku stredovu dieru na naboji? Accord 6G ma 64,1,neviem,ci to zostalo tak aj v 7G.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 221 2017 Civic  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 30.3.2011 , 8:56   Citovat  

Hondak napsal:
Diky za info ohladom tych kolies a este jeden dotaz,sedan ma aku stredovu dieru na naboji? Accord 6G ma 64,1,neviem,ci to zostalo tak aj v 7G.


ano 64,1mm
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1639 2017 Civic  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.4.2011 , 22:21   Citovat  

Tonny napsal:
a co stála ta regenerace klimošky? přátele


Jo sorry to nejdůležitější jsem zapoměl. Regenerace normálně stojí 690,-Kč (já to měl i s cenou kampaně bez papíru a ze známosti za 550,-Kč komplet kouř )
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2229 2008 CR-V  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.4.2011 , 11:29   Citovat  

víte někdo, jak se rozdělávají řidičovi dveře v oblasti repráku? potřebuju se dostat k repráku a ta mřížka vypadá, že se nedá lehce vyháknout, resp. ji nechci poškodit, jak tam budu cpát šroubovák.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.4.2011 , 15:28   Citovat  

1, sraz Rakví
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8943 1996 Civic  
Jirka79 je teď offline  Jirka79
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.4.2011 , 7:06   Citovat  

kody33 napsal:
aj mne sa rozsvietila kontrolka motora, ale s tym rozdielom ze uz pred dvoma tyzdnami. bol som v Honde, nic konkretneho nezistili vyhodilo chybu Catalytic convertor efficiencie treshold below. podla dealera to nie je jednoznacna chyba... odporucal aditivum do benzinu, chybu vymazal, a za dva tyzdne mi opat svieti engine check. nieco som precital na zahranicnych forach moze to byt velmi vela veci, ale asi bude vadny katalyzator. ma niekto podobnu skusenost??poradte prosim!!!


ajajaj přesně tohle jsem měl na avensisu. Svítil mě check engine a vypsalo to "snížená funkčnost katalyzátoru". Doufej že to nebudeš mít páč ti nezbyde pak nic jinýho než koupit novej kat Smutný . Nevím čim to je že to na japoncích takhle odchází, že by "kvalitním" českým benzínem? Protože když naberu v Rakousku nebo Německu tak si nemůžu pomoct ale auto mě jede prostě jinak, líp.

Může to být také tím že jezdíš krátké vzdálenosti a kat se ti ucpe.Zkus to pořádně zahřát a pak třeba na dálnici tam drž aspoň 5 min 6OOOot.Někdy to pomůže,vypálí se to a vyfoukne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 218  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.4.2011 , 16:51   Citovat  

Dutch napsal:
Dnes se mi rozsvétilo "check engine" a mám otáčky 500 ot/min, měl někdo stejný problém, zítra pojedu do Hondy na diagnostiku (nevíte kolik přibližně stojí?)..... Bueee


Takže jsem byl v Hondě. Znamý to napíchl a jak jsem si myslel vadná lambda sonda. Takže objednána nová a musím říct, že je to pěkná pálka za origo Honda Bueee

No co vím, tak většinou to je lambda. Jinak prý většina chyb motoru ti auto hodí do nouzového režimu a to je myslím, že auto nejede více jak 70km a nejde přes 4tis, ale když je v háji lambda tak sice svítí a auto nejde do nouzového režimu. Jinak další příznak je velká spotřeba. Já ji mám v háji total jelikož za půl nádrže jsem najel 70km a další je divný zápach z výfuku...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2229 2008 CR-V  
C.M.Burns je teď offline  C.M.Burns
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.4.2011 , 11:39   Citovat  

Hondak napsal:
...Treba tam vymenit spojku, lebo uz preklzuje sem tam, tak som ju uz objenal.Inak dieslaci, ako jazdite v meste, ja jazdim 60km/h na tacho a neviem, co je lepsie tam ma zaradene,3 alebo 4, pri 4 toci nejakych 1400ot, ci to nieje uz malo...


100% potvrzuji co napsal tsmart a přidávám další výhody držení i-CTDi v otáčkách cca 2000 za minutu:
1/ 3. rychlostní stupeň je pro obec ideální, protože při snížení rychlosti není potřeba ihned podřazovat,
2/ při nízkých otáčkách se na variabiních lopatkách turba může usazovat nespálený redukovaný uhlík (v nějaké z jeho modifikací) a tím omezovat možnosti lopatek turba pružně reagovat (takže se občas doporučuje turbo profouknout třeba až k omezovači, tj. cca k 5 tisícím otáčkám),
3/ v zimních měsících se motor rychleji zahřeje, což mu bude určitě svědčit více, než dusení v nízkých otáčkách a nízkých teplotách...,
4/ potvrdím, že je dvouhnotnostní setrvačník méně namáhán,
5/ při zmíněných otáčkách je dosahováno maximálního kroutícího momentu, takže by se teoreticky spotřeba neměla zvyšovat, protože je palivo využito efektivněji, tak třebam může i snížit (ale toto je jen dohad, asi to bude stejná spotřeba)...

Jinak k té prokluzující spojce...
Taky mi prokluzovala, ale jen když jsem sešlápnul plynový pedál na zem při využití maximálního kroutícího momentu motoru na 3. nebo vyšší stupeň. Ptal jsem se na to bývalého majitele a ten říkal, že to dělá pouze v teplotách pod 10 °C. Dnes mu musím dát za pravdu. Spojka při vyšších teplotách vůbec neprokluzuje a drží a to mému broučkovi opravdu šlapu na krk.
V servise mi vysvětlili, že to není akutní, pouze díky netěsnosti těsnění trochu penetruje olej z převodovky do spojky a proto to při vyšším přenosu síly proklouzne...
Dle mého dohadu se při vyšších teplotách těsnění roztáhne a zabrání další penetraci oleje...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 134 2005 Accord  
kracken je teď offline  kracken
PříspěvekZaslal: 19.4.2011 , 13:22   Citovat  

crxmann napsal:

Hele asi sem lama, ale nějak nemůžu najít jaký průměr kotoučů Přední-zadní mají být na 2.0. ?


Predne 300 mm, zadne 260 mm.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 21  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.4.2011 , 18:36   Citovat  

tak 280mm ... ted sem to byl měřit!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8943 1996 Civic  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.4.2011 , 21:31   Citovat  

SCHIZI: 3800,-origo lambda v Hondě a 400,-Kč diagnostika. Jinak normálně ta lambda dle katalogu stojí 5000,-Kč bez DPH. Jinak já hlupák jsem nevyfotil tu lambdu protože jsem myslel, že tam bude výrobce Honda, ale je vyrábí to denso takže by se možní ve státech dala sehnat levněji....

CRXMANN: No nepsal jsem to jelikož jsem si s těma 280mm nebyl jistej Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2229 2008 CR-V  
Tonny je teď offline  Tonny
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.4.2011 , 22:02   Citovat  

A Honda oj máte někdo zkušenost s brz.destičkama ATE teď jsem je měnil ATE za ATE a nevím co je za označení na destičkách (viz foto) na nových je vyraženo 201FF a na starých (asi origo v servisce není psaná výměna)648FF nevíte jestli to není označení tvrdosti směsi obložení? Díky za info
Tonny přátele


20042011212.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20042011212.jpg, 698.97 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 113 2005 Accord Tourer  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.4.2011 , 10:20   Citovat  

tsmart napsal:
čau, při použití ručky mi zůstává zatuhlá pravá zadní brzda. Prý je špatný brzdový třmen, v něm "uvnitř" něco zatuhlo a nepovoluje to brzdu. rozebrat to prý nejde. Neřešil to někdo z vás náhodou?
Asi mi nezbyde, než měnit celej třmen co? to bude pálka...


Acco 7G jako spouste jinych modelu Honda se pridiraji pistky (ve trmenech kotoucovych brzd) a mely by se pri kazde periodicke kontrole cistit. Nevim kdo ti co rikal, ale pokud mas kotoucovky v poradku a pridira se ti pouze rucka, jde o problem bubnovych brzd (ev. lanovodu k nim).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5895 2007 Civic Type-R  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.4.2011 , 17:23   Citovat  

tsmart napsal:
čau, při použití ručky mi zůstává zatuhlá pravá zadní brzda. Prý je špatný brzdový třmen, v něm "uvnitř" něco zatuhlo a nepovoluje to brzdu. rozebrat to prý nejde. Neřešil to někdo z vás náhodou?
Asi mi nezbyde, než měnit celej třmen co? to bude pálka...


Jinak s tím přidíráním to je v pístkách, že nevrací. Mně pomohlo vše vyčistit a slabou jehlou a injekcí stříknout brzdovku pod prachovku k pístku a pak aby někdo lehce šlápl a pístek výjel a znovu prostříknou až se pístek namaže. Pozor s tím vyjetím pístku to nesmíš přehánět aby ti nevyjel uplně a nevypadl je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2229 2008 CR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.4.2011 , 19:33   Citovat  

C.M.Burns napsal:
Mám problém s původním autorádiem na Accordu 7G. Nechce mi přehrávat vypálené audio CD. Vypaloval jsem to ve standardním hudebním formátu pomocí Windows Media Player nebo i Nerem. To vypálené na CD-RW pomocí WMP mi občas načte občas ne. CD-RW vypálené pomocí Nera nižší rychlostí nefunguje vůbec.

Čistící CD jsem již použil, ale nějak pochybuju, že přehrávač věděl co s ním.
Může být problém v tom, že jsem použil CD-RW?

Má někdo recept jak na to?


Jelikož je CD-RW přepisovací médium, má hůře čitelnou stopu(je potřeba výkonnější laser), díky tomu, že na něj jde znovu zapisovat. Klasická CD-R tímto netrpí, protože se dají vypálit jenom jednou. Takže řešení u Tebe patrně bude použít CD-R.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3713 2006 FR-V  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.4.2011 , 22:04   Citovat  

Rosi napsal:
Ahoj, mam Tourera 2,2 naftu 2005 pred face.,pri vetsim zrychleni se mi zacne auto klepat,nekde sem cetl, ze by to mohli byt homokin.klouby vnitrni,prej to byla slabina techto aut,co si o tom myslite?Nikde u prodejcu dilu jsem tento dil nenasel,jen vnejsi klouby,ze snad se to prodava jako cela soucast a stoji to kolem 12000?
Dekuji za info


jj, to je "klasika" vnitřní klouby poloos KO
nejvíc na to trpí 2.2D pak 2.4i díky většímu krouťáku
Když se to měnilo ještě v záruce, tak celé poloosy, ale orig. by měl jít vyměnit jen vnitřní kloub (klouby)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6797 2014 CR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 26.4.2011 , 9:28   Citovat  

Rosi napsal:
No ja ale nikde na webu nenasel pouze dil: vnitrni homokin.kloub,pouze vnejsi,nevis nahodou?

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3588  
Ben je teď offline  Ben
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.4.2011 , 9:32   Citovat  

Rosi napsal:
Ahoj, mam Tourera 2,2 naftu 2005 pred face.,pri vetsim zrychleni se mi zacne auto klepat,nekde sem cetl, ze by to mohli byt homokin.klouby vnitrni,prej to byla slabina techto aut,co si o tom myslite?Nikde u prodejcu dilu jsem tento dil nenasel,jen vnejsi klouby,ze snad se to prodava jako cela soucast a stoji to kolem 12000?
Dekuji za info

Já mám 2,4 a měl jsem stejný problém.U mne to byly venkovní homokineťáky a zjistil jsem to tak že jsem je mezi sebou prohodil.Jsou namáhané na opačnou stranu a přestalo to. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 110 2003 Accord Type-S  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.4.2011 , 12:45   Citovat  

tsmart napsal:
čau, při použití ručky mi zůstává zatuhlá pravá zadní brzda. Prý je špatný brzdový třmen, v něm "uvnitř" něco zatuhlo a nepovoluje to brzdu. rozebrat to prý nejde. Neřešil to někdo z vás náhodou?
Asi mi nezbyde, než měnit celej třmen co? to bude pálka...


tsmart napsal:
už se na tom pracuje, tak odpoledne se dozvím výsledek. Prý má strach,aby nepraskla ta prachovka a vůbec se mu do toho nechtělo.
Navíc se tím brzděním ten kotouč natolik přehřál, že bude možná zničenej a destička taky. Vše půl roku starý Smutný kur.a ...


tak prej ten třmen musím měnit, nožní brzda i ručka mi to vždycky neodbrzdí Bueee

máte někdo mechanika v Praze a okolí? Nechci s tím do Jarova, Motor holdingu apod.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.4.2011 , 13:47   Citovat  

tsmart napsal:
čau, při použití ručky mi zůstává zatuhlá pravá zadní brzda. Prý je špatný brzdový třmen, v něm "uvnitř" něco zatuhlo a nepovoluje to brzdu. rozebrat to prý nejde. Neřešil to někdo z vás náhodou?
Asi mi nezbyde, než měnit celej třmen co? to bude pálka...


tsmart napsal:
už se na tom pracuje, tak odpoledne se dozvím výsledek. Prý má strach,aby nepraskla ta prachovka a vůbec se mu do toho nechtělo.
Navíc se tím brzděním ten kotouč natolik přehřál, že bude možná zničenej a destička taky. Vše půl roku starý Smutný kur.a ...


tak už mi to vyměnil, celej třmen. Ten pístek tam byl zatuhlej a už nešel zachránit.
Při výměne kotoučů a destiček mi někdo špatně nasadil těsnící gumu a celou dobu tam lezla špína a voda, zrezlo to a stojí mě to teď xx kč.
Alda je frajer, můžu doporučit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
Newtom je teď offline  Newtom
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.5.2011 , 7:42   Citovat  

Tranďák napsal:
Hoj všeckym , řeším zrovna výměnu vzduch. filtru . Měl jsem tam obyč papírák a zvažaju , jestli tam nedát nějaký jiný - má s tím někdo nějaké zkušenosti ? Výdrž , údržba , zlepšení tahu od spodu , ...atd .
Díky za odpovědi . OK


Já mám KN a nějaké zlepšení v projevu motoru nepozoruju. Výhoda je nesmrtelnost. Lehce lepší zátah odspodu s výměnou za KN jsem pozoroval jen u Economa.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2006 Accord Tourer  
beruska.evuska je teď offline  beruska.evuska
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2011 , 12:14   Citovat  

beruska.evuska napsal:
Nevíte někdo kde najdu obrázky origo alu kol, který se dali koupit na 7G accorda (R17") ? Díky


Díky, ale takhle sem to nemyslela ... ale to co sem potřebovala už mám... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1425  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.5.2011 , 21:56   Citovat  

Tranďák napsal:
Zdar , jak jsi pořešil ten výkon motoru ?


Vykon motoru som riesil chiptuningom. Moj Acco je 2.2 i-CTDI, povodny vykon bol 103 kW a 340 Nm, po nacipovani je vykon 132 kW a 417 Nm Mrk

Moj povodny Acco 6G nemal chybu, ale po zmene zamestnania som musel najst nieco s nizsou spotrebou. Mesacne najazdenych 4-5 tis. km si ziadalo nieco uspornejsie. 6G ostalo pre manzelku a mne na zabavu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1444 2006 Accord  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.5.2011 , 10:45   Citovat  

Tonny napsal:
a jak to máš se spotřebou po čipování? máš měněný software nebo máš powerbox? a co to stálo? Se stydím je to dobrý přátele


Cipovanie bolo vykonavane iba zmenou softu, spotreba isla malicko dolu, nejakych par deci, avsak ten motor sa teraz neda porovnat s tym, aky vykon bol povodne.
Tiez som zo zaciatku pochyboval o nejakom zvysovani vykonu, myslel som, ze to vsetko pojde na ukor nizssej zivotnosti motora. Vela som si toho precital o tejto teme na nete a tiez som s jednym panom, ktory sa tomuto venuje uz 8 rokov, viedol dlhy rozhovor, kym som sa rozhodol ist do toho. 2.2 i-CTDI motor ma ohromny potencial a je od vyroby velmi poddimenzovany.
Celkovo som stravil v servise asi 2 hodiny. Po predchadzajucem telefonickej dohode som prisiel na stanovenu hodinu, mechanik sa pripojil pocitacom k mojmu Accordu, stiahol si soft a potom ho v pocitaci upravoval. Ziadny cudzi soft, ale uprava mojho vlastneho!
Sedel som pri upravach vedla neho, pracoval a vsetko mi vysvetloval. Asi po hodine sme sli k autu, s tym, ze pred samotnou instalaciou si najskor osobne presiel. Na zaklade toho este spravil par uprav v softveri a az potom ho aplikoval. Nasledne si opat osobne auto presiel. Ked som si ho po prvy krat vyskusal, bolo to uplne nieco ine nez pred tym. Neporovnatelny vykon, tah uz od spodnych otacok, takmer bez turbodiery, skoro okamzita reakcia na plynovy pedal... a to vsetko uprava, ktora nijako neovplyvnuje zivotnost a kvalitu motora. Daju sa robit upravy na ovela vyssi vykon, ale to uz by bolo potrebne menit alebo zosilnovat rozne casti, pocinajuc spojkou...

Vela o teme je mozne najst na tejto adrese tudy odkaz ,vratane cennika, cena pre mna bola specialna Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1444 2006 Accord  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.5.2011 , 21:40   Citovat  

Hellborn napsal:
Dnes mi začlo "něco" vrzat (jakoby se o sebe třely dva díly) v kufru... Se stydím Potkal se s tím někdo - nějaký tip než to začnu rozebírat... Se stydím

Zkus shora zatlacit na to uzamykatelne viko v kufru, obcas si to umi vrznout. Jinak nevim.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5895 2007 Civic Type-R  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 415, 416, 417  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.6674s ][ Dotazy: 154 (1.5267s) ][ GZIP on - Debug on ]