Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 379, 380, 381  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 381
perito je teď offline  perito
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.5.2010 , 17:07  Naposledy upravil perito dne 27.7.2010 , 10:16, celkově upraveno 5 krát. Citovat  

Po vzoru kolegů od 6G (Vše o Accord 6G) mě napadlo založit téma jen o Accordech 7G (2003-2008).

Mohli bychom zde soustředit všechny informace o A7G - rady, problémy i povídání a tlachání o Accordech. Může se to pak dobře hodil potencionálním, budoucím majitelům tohoto auta.


Uvidíme jestli se to ujme... Mrk



Seznam aktuálně řešených témat o A7G:

- Jaký olej do motoru 2.4
- Accord - vaše názory a tipy
- Accord 7g type-s obcas trochu pritapi
- Pískání a vibrace Accord 7G
- Zapojení mlhovek Accord VII
- Rada ohledně Accord 2005 - čepy
- Kolísání výkonu u 2,2 CDTI
- Spojka - 202000 km
- Accord 2004 2,2 i-CTDI divný zvuk
- Accord 7G - snížení
- Lambda Accord K24A3
- Lze vyměnit origo autorádio?
- Proč zrovna Tourer
- Palivový filtr Acco 7G
- Problém s elektrikou Acco Tourer 2.4 2004
- CD měnič u Accord 7G
- Nastavení hodin Acco 7g
- Nastavení hodin na formát 12/24h.
- Silnější baterie Acco 7g.

FAQ Acco 7g:

Nízký volnoběh, nebo jeho kolísání:
tudy možná příčina : znečištěná klapka tudy rozebrat a vyčistit, ničím nemazat!
tudy tak male info pro toho, kdo by mel pri teplym startu podobny problem se startovanim jako ja. Tzn. naskoci na 400-500 se zvukem jakoby na 3 valce a pouze za tepla: staci upgradnout v Honde ECU, pravdepodobne se to deje u starsich modelu kolem roku 2003, 2004 (by Myst).
Náplň klimy :
tudy mělo by být : celková nová náplň je 475g (popř. 525g) (by perito)
Vůle ventilů pro motor K24A3 :
tudy V manuálu na TSX 2,4 píšou, Sací 0.21-0.25mm, Výfukové 0.25-0.29mm (by Acxe)
Svíčky pro K24 :
tudy NGKčka do K24A3 jsou IZFR6K-11(by Spoon)
Mlžení světel :
tudy Snad uzitecna informace: Vsem, kterym se mlzi predni svetlomety, maji narok, v ramci svolavaci akce, na nahradu techto svetlometu! Svolavaci akce je uplatnitelna do 6 let od roku vyroby! (by Armik)
tudy Na horní spoj světla se sklem se ale dodatečně montují speciální klipy které zamezí průniku vlhkosti.Stačí pak na dobu nezbytně nutnou demontovat těsnění kolem žárovky v dálkové parabole aby světlo větralo a je po problému. (by doktorhonda)
tudy Svolávačka kvůli mlžení je prý platná pro vin CL9.... a omezená třemi roky nebo 150tkm,auto projde nějakým testem a dle toho se lapmy buď opraví nebo vymění (by Spoon)
Výměna oleje v převodovce :
tudy 100 000km, doporučeno originální olej Honda MTF
Vrzání zadních a pátých dvěří u toureru a ,,spojkového,, válečku :
tudy dveře rozebrat, vyčistit a promazat WéDéčkem (by Tranďák)
tudy pořádně promazat, klidně i preventivně 1x za 3.měsíce (by Alicante)

Nastavení klimatizace:
tudy
Bully napsal:
KLIMATIZACE
Pokud zmacknes "AUTO", tak ti na display sviti "AUTO", mas zapnutou automatickou klimatizaci , kde se vse ridi automaticky, tj. sila proudeni vzduchu, ze kterych trysek, sepnuti vnitrniho okruhu atd.atd. podle teplotnich a slunecnich senzoru (takze to neni tak, ze bez klimy nejedes). V tomhle modu regulujes jenom hodnotu vnitrni teploty a ev. tlacitkem "DUAL" jeji rozdilnou hodnotu pro levou a pravou cast vozu.

Samozrejme muzes prejit do poloautomatickeho modu. Tj. nastavit si sam prislusnymi tlacitky silu proudeni vzduchu, ze kterych trysek ma proudit, sepnuti vnitrniho okruhu, hodnotu vnitrni teploty, DUAL. V tomhle pripade napis "AUTO" na display samozrejme zmizi. Muzes do poloautomatiky vejit i primo stejnymi tlacitky, aniz bys musel byt napred v modu "AUTO". Nebo z rezimu "AUTO" sepnutim "A/C" aby se rozsvitilo "A/C ON".

Pokud chces klimatizaci vypnout uplne, zmackni "A/C", aby se na display objevilo "A/C OFF". Potom funguje logicky jenom topeni (a ventilatory), ale ne chlazeni. Nastavit si potom muzes sam silu proudeni vzduchu a ze kterych trysek ma jit, ale teplotu muzes otocnym volicem snizit maximalne na hodnotu venkovniho vzduchu. Opetovnym zmacknutim "A/C" nebo "AUTO" klimatizace zase jede.

Klima i ventilatory komplet se pak vypinaji jeste logicky tlacitkem "OFF" a kdo ma model s navigaci s dotykovym displayem, ovlada nektere prvky na nem. Dal se u 2.2i-CTDi jeste spousti v chladnem pocasi kompresor klimatizace pri zapnutem topeni automaticky, jenom se otoci okruh chlazeni- studeny vzduch jde ven a odpadni teplo funguje jako system pridavneho vytapeni interieru (az do ohrati motoru).

Bully napsal:
Ne, zvoral jsem to ja, sedl jsem si nad tim dneska schvalne:
musis (nejenom) pro tuhle funkci podrzet delsi dobu tlacitko "i" (s klicem v kontaktu) a pak uz postupujes podle toho co ti to ukazuje. Muzes si nastavit 2 ruzne rychlosti (po 5 km/h) a pri jejich prekroceni se ozve alarm. Takova funkce k nicemu, uz diky slozitosti jejiho nastavovani. Stejne tak si podle instrukci nastavis volbu km/mile, jazyk menu (EN, FR, DE, ES, IT, PT), automatickou funkci vynulovani udaju o ujete vzdalenosti a prumerne spotrebe u TRIP A po natankovani, muzes si zkalibrovat teplomer palubniho pocitace o 3 stupne nahoru nebo dolu, ruzne automaticke funkce vynulovani casu a vzdalenosti pri otocenim klice do polohy 0, posledni funkce je klasicky reset- vraceni nastaveni techhle funkci do puvodni tovarni polohy.
Hodne stesti a trpelivosti pri zkouseni Velmi šťastný

EDIT: opravdu musis pritom stat se zatazenou rucni brzdou, jak ti tu pise vys "meganak".


Kola a pneu, rozměry
tudy roztec 5x 114,3mm, stredova dira 64,1mm
tudy originalni rozmery:
-kola 6,5x16 ET55, pneu 205/55R16 91W (ctdi)
-kola 7x17 ET55, pneu 225/45R17 91W (ctdi)
u tourera ctdi 225/45R17 94W
tudy priklady rozmeru, ktere by mely fungovat bez potreby upravovat lemy atd. a maji adekvatni obvod:
-kola 7,5x17 ET45, pneu 225/45R17
-kola 7,5x18 ET35 pneu 225/40R18
-kola 8x18 ET40, pneu 225/40R18
Vibrace auta pri akceleraci, ne do volantu ale do celeho auta
tudy pravdepodobne problem s poloosami, zejmena s vnitrnimi klouby poloos. Problem zacina (u ctdi) na 3ku, kde je nejvetsi zatah a tudiz namahani poloos pri rychlostech 80-110kmh, postupne se rozsiruje i na jine rychlostni stupne a rychlosti. Klouby nerepasovat, ale menit za nove origo rovnou. Souvisejici problem muze byt vule ve vnitrni casti poloosy vystupujici z prevodovky na ridicove(?) strane. Take byla menena loziska poloos u prevodovky (zdroj Rom., Kandik)
klepaní od předního (předních) kol
tudy uložení stabilizátoru,horní čep, výfuk (by Newtom, beruska.evuska)
rozvody
tudy Kazdy Acco 7G bez ohledu na motorizaci ma retez (by Bully)
Svolávačky
tudy
1) Tourer do roku výroby 2004 byla svolávací akce a to z důvodu špatného kabelového svazku k elektrickým kufrovým dveřím. Zavada prostě se dveře nedali ani dálkově ani ručně otevřít. Cena nového svazku stojí 14.000,-Kč Jinak elektrikář v Ústí v Hondě to umí opravit sám vyměnou dvou drátků a nějakého relátka.
2) odchází motorky centrálu a nedají se sehnat náhrady a prý ani tu universální nefungujou prý to zkoušely, pouze origo a cena 1700,-kč za motorek
3) 2.2 nafta problém se svody praskají u příruby a není to vidět pouze poté je cítit smrad z výfuku v kabině
4) zatuhnutí zadních brzdových třmenů, stačí pravidelně čistit
5) Olej v převodovce vyměnit nejpozději okolo 120000km poté je špatný a odchází ložiska v převodovce
(by Dutch)
Manuál na Acura TSX
tudy Manuál na TSX tudy odkaz (by Acxe)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 135  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.8.2010 , 0:59   Citovat  

Nevím, jestli to můžu dát jsem ale podělím se s výměnou kotoučů na Acco.

Vemu to stručně: Ze začátku musím podotknout, že máme stejně vymyšlené brzdy jako Evo X Velmi šťastný mohl jsem porovnat.
1. sundáme třmen 2 šrouby na klíč č. 12
2. vyndáme destičky
3. odmontujeme šrouby co drží uložení destiček klíč č. 14
4. povolíme šroubky co drží kotouč (2ks)
5. vyndáme gumovou záslepku na kotouči a povolíme nastavení ruční brzdy. ( na levé straně - řidič se "nastavovač" nachází dole za pružinkou (koukáte na něj dirkou po zaslepce)na pravé straně je mírně v pravo (tj. není úplně dole Úsměv) , je opravdu malý a spíš uvidíte pružinku a uprostřed ní a za ní se nachází ozubené kolečko. viz obr. 1 malým šroubováčkem tlačením na zoubky nad pružinkou roztahujeme a pod ni stahujeme. Takže několikrát spodní zoubky posuneme až můžeme sundat celý kotouč ručně dolů.
6. po sundání očistíme smirkem pakny a promažeme pohyblivé části ať to funguje a dosedací plochy kotouče.
7. teď když vydíme na ozubené kolečko tak ho pootočíme směrem nahoru až do takového stádia kdy nasuneme kotouč zpět na pakny a přes dírku neposuneme opět šroubováčkem na vrchních zoubkách kolečka do stádia kdy kotouč bude drhnou o pakny. Poté na opět vrátíme kolečko o 1-2 zuby zpět ať jde kotouč volně.
8. přitáhneme kotouč šroubky
9. poté očistíme třmeny drátěným kartáčem a to hlavně dosedací plochy destiček. Na těchto plochách se nachází i plíšky tak ty také vyčistit a to důkladně. Poté vrátíme zpět plíšky a namažeme na nich dosedací plochy destiček (a to měděným sprejem a nebo lekce grafitovou vazelínou)
10.. rozhejbeme uložení třmenu (tj. ty kolíky co jsou zasunuty uvnitř (šroubujete do nich třen klíč č. 12)a chrání je prachovka)vyčistíme a namažeme grafitovou vazelínou.
9. našroubujeme uložení destiček klíčem č. 14 a vrátíme destičky (musí jít volně, pokud ne, tak je máte špatně vyčištěné a nebo jsou to šmejdy destičky a musite je zbrousit)
11. zmáčkněte pístek co je ve třmenu, aby "zajel" dovnitř
12. pote nasuňte na destičky a přišroubujte klíč č. 12
13. Než se nastartuje našlapat pedál brzdy dokud není tvrdý... Chápeš!


Bez názvu.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Bez názvu.jpg, 17.51 kB

IMAG0154.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMAG0154.jpg, 702.32 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2225 2008 CR-V  
Trebor je teď offline  Trebor
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.11.2010 , 19:51   Citovat  

Ben napsal:
Ochcávka ty klasický ledky fakt nepobere a musí se tam dávat ty dražší can bus protože ona to jinak bere jako spálenou žárovku a vypne pro ni napájení Velmi šťastný .Já jsem si dal do Accorda ty klasický LED žárovka T10 5 FLUX bílá a svítí krásně.Mám je v parkovačkách,osvětlení spz i ve dveřích.Do vnitřního osvětlení jsem dal taky ledky a stmívá to v pohodě. Honda není přechytralej koncern Úsměv

Tak uz je tam mam taky Velmi šťastný Akorat couvacku jsem nemenil, jelikoz led zarovka s takovou patici asi neni Smutný
tudy odkaz
- 3x vnitrni osvetleni "LED sufitka (festoon) 36mm(ma cca34mm) 6 SMD bílá", bohuzel tahle "LED sufitka (festoon) 36mm 2 Power LED bílá" by se mi tam libila vic, ale uz se nevesla
- 2x SPZ "LED žárovka T10 5 FLUX bílá"
- 3x predni dvere a kufr "LED žárovka T10 High Power LED 1,5W" - ta sviti hooodne dobre Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 197 2007 Accord  
saly je teď offline  saly
PříspěvekZaslal: 2.11.2010 , 12:20   Citovat  

Měnil jsem ostvětlení v spz asi před měsícem a úplně v pohodě nic jsem nepáčil. Je potřeba jen sundat tapec co mate ze spodu na kufru, dále pak jen strčíte ručku a žárovička je v takové plastové kolíbce tu celou kolíbku jsem vzal a vycvaknul jsem ji vyměnil za led a v pohodě zase nacvaknul. Výměna 2 žárovek za led asi na 5 minut Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 61 2004 Accord  
Trebor je teď offline  Trebor
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.11.2010 , 12:43   Citovat  

tsmart napsal:
v manuálu píšou, že to jde rovnou zvenku vyměnit, bez odstrojení tapecu.
Dával jsem na to návod o několik stránek zpátky.
Každopádně je dobré vědět, jak to kdo udělal.

O vikendu jsem patral a vcera jsem to delal = bez sundani toho prouzku tapecu to nejde = to plastovy sklicko neproleze temi otvory-to by se to spis cely ponicilo. Ale kdyz uz clovek vi ja, tak ten tapec jde ven bez problemu-je tam jen nacvaknuty na nekolika cudlech a pak se to jen prohne. Zpatky to pak uz jde uplne bez problemu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 197 2007 Accord  
Acxe je teď offline  Acxe
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.11.2010 , 17:51   Citovat  

Jak seřídit xenony...? Křížovým šroubovákem v otvoru na fotce Úsměv


Schránka01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Schránka01.jpg, 192.47 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 161 2004 Accord Type-S  
Trebor je teď offline  Trebor
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.11.2010 , 20:43   Citovat  

Trebor napsal:

Doktor napsal:
ad světla - nemám xenony, jenom jsem pořídil lepší žárovky a jsem nadmíru spokojen

Trebor napsal:
a jaky si presne poridil? Hod link nebo i dalsi doporucte? Co je tam vlastne presne za typ zarovek v potkavackach a dalkovych. Predpokladam, ze v parkovachach je T10?


pochopil jsem spravne, ze H1 jsou v potkavackach a i v dalkovych a to 55W? A parkovacky jsou T10 5W?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 197 2007 Accord  
AntHraX je teď offline  AntHraX
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2010 , 23:12   Citovat  

Doktor napsal:
hoď pls nějaký zahraniční linky (v aj nebo nj
dik


Myslím, že tyto stránky většina zná Úsměv


http://www.k20a.org/forum/
http://www.tsxclub.com/forums/index.php
http://www.superhonda.com/forum/f46/
http://www.ozhonda.com/forum/forumdisplay.php?86-Accord-Euro

Já hlavně řeším motor, chtěl bych z motoru dostat kolem 250HP, tak řeším co a jak, a jakou cestou se vydat. Hlavní problém je hlavně s lazením ECU Bueee Tak zatím jen čtu, čtu a čtu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 526 2003 Accord Type-S  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 0:47   Citovat  

Doktor napsal:
hoď pls nějaký zahraniční linky (v aj nebo nj
dik

Ja se koukam nejvic na hondapower.de nebo ev. maxrev.de
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.11.2010 , 20:07   Citovat  

Tak jsem se rozhodl, zde napsat moji montáž tažného zařízení na Accorda 03 Tourer (někoho to může zajímat)...
Koukal jsem po internetu, jaké si koupit tažné projel jsem snad všechny výrobce. Základní bylo se rozhodnout:

1)odnímatelné (bajonet) - dražší varianta

2) pevné - levnější


Já jsem si vybral 1. možnost jelikož jsem se setkal s různými auty, které byly s pevným tažným a vždy když jsem lezl do kufru tak buchl do nohy , špinavý kalhoty a hlavě to hyzdí vzhled vozu a zvlášť u Accoda . Po shlédnutí internetu se mi líbila firma Hook jako Český výrobce. Také padla varianta, že si to nechám udělat u firmy a zašel jsem do Origo Autosklo v UL, kde také dokázali objednat tažné od Hooku a řekly mi i s montáží elektriky 12.500,-kč. Což už jsem věděl, že tato varianta nepřichází v úvahu.

Jelikož mám v různých prodejnách slevu následovalo se jich optat, jestli mi dokážou objednat od tohoto výrobce tažné. U všech jsem neuspěl (vždy nejvíce Bosal) až na Autobenex, kde mi řekli částku 7.200,-kč, což jsem také nebyl ochotný dát a proto jsem zkusil variantu jít do Auto anděl, kde má můj dobrej kamarád slevu (díky Pavle). Zde mi nabídli za tažné od Hooku 4.500,- po slevě 3.800,-. Což jsem neváhala a složil zálohu.

Za dva dny mi přišlo tažné (bez elektriky) a já jsem se ihned pustil do montáže. Na první pohled bylo tažné velmi kvalitní a masivní kus železa (cca 1,2cm tloušťka). Po sundání nárazníku auta, která drží na 8 šroubech a dvou plastových cvočků a odpojení parkovacích senzorů byla na zadním čele (kastli) přidělán 4mi šrouby plechová (velmi slabá) "výztuha"-tuto jsem demontoval. Poté jsem musel sundat výfuk a odmontovat tepelné štíty zadních tlumičů co byly ze spodu namontovány na podvozku. Zde se nacházely nosníky ACCA s dírami. Po přiložení 1. části tažného ve tvaru "L" jsem viděl, kam přijde do nosníků do díry strčit trubka (součást tažného) a zde přimontovat. Druhý konce se opíral z druhé strany o nosník, kde jsem se podíval z předu na čelo a zde nacházeli různé zálepky, kdy po sundání dvou byl vidět důlek. kde jsem musel vyvrtat díru a opět trubka a šroub skrz. Toto jsem udělat u na druhé straně . Dále se musel v nosníku zespoda opět vyvrtat přes tažné díra (opět připraven důlek z výroby) a přitáhnout šroubem. Na čele mi tedy jsem tedy již nemohl našroubovat tu plechovou výztuhu, ale to je dno jelikož ta nejmasivnější část tažného je vlastně okopírovaná ta plechová takže místo plechu má teď vzadu traverzu ..Tato se uchytila a když vše sedělo vše jsem rozebral a pořádně natřel barvou kvůli rezivění a znovu složil a dotáhl. Další bylo namontovat na vyznačené místa uchycení bajonetu (koule) a přichycení dalšího bodu tažného na "oko" accorda vše zkontrolovat a smontovat dohromady, kdy jsem musel řezat nárazník, ale pozor pouze spodek lehce zaříznout-není to vůbec vidět, aby si někdo nemyslel, že jsem dělal díru do nárazníku...

Dále přišel problém elektrická zásuvka, měl jsem strach si to dělat sám, že něco pokoním a proto jsem volal známému do Hondy (autocentrum BEK), kdy mi řekl že mi ji namontují. Auto jsem tedy odvezl do hondy ráno v 8 a v 11 bylo hotové. Měl jsem připravené 2000,-, kdy mi známým bylo sděleno 900,-kč i s materiálem (se zásuvkou). Což dle mě je pecka a zde bylo tažné i zkontrolováno technikem, kdy mi řekl, že to je uděláno tak jako by to bylo z Hondy, což mě potěšil.

Poté přišla na řadu část zapsaní do TP, což jsem měl strach jelikož k tažnému dostanete Typový list, kde bylo razítko firmy co to prodala a pak tam musí být razítko firmy co má povolení montovat tažná. Jelikož mám opět známého, který má toto oprávnění za flašku mi razítko dal. Problém je ten že tito lidé mají oprávnění montovat tažná pouze některá a on měl Bosal, což znamená, že jsem musel na STK, pokud bych měl od Bosalu můžu rovnou na Magistrát. Na STK mi zkontrolovali pouze elektriku a vše OK a já šel na magistrát, kde je nutno předložit: Typový list, kontrolu STK, fakturu o koupi tažného a žádost a 50,-Kč. Zde jsem si vyčkal 3 hodiny než na mě přišla řada vše proběhlo bez větších problémů...

Celková cena tažného byla tedy:

Tažné od firmy HOOK s odjimateným bajonetem 3800,-kč
montáž elektrické zásuvky origo Honda 900,-kč
STK tažného 250,-kč
Flaška za razítko 100,-kč
zapís změn v TP 50,-Kč


Celkem 5.100,-kč což z 12.500,-kč jsem ušetřil 7.400,-Kč

Jinak na fotu ta rez není shnilé auto, ale pouze po 7dmi letech je povrchová rez která se lehce dá ošetřit Velmi šťastný
přátele


PA160952.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160952.jpg, 104.8 kB

PA160953.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160953.jpg, 91.16 kB

PA160954.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160954.jpg, 64.42 kB

PA160955.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160955.jpg, 141.05 kB

PA160956.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160956.jpg, 178.97 kB

PA160957.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160957.jpg, 214.63 kB

PA160950.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160950.jpg, 101.4 kB

PA160958.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PA160958.jpg, 101.79 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2225 2008 CR-V  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.11.2010 , 20:29   Citovat  

Ještě tu mám výměnu drážkovaného řemene na Acco 2.4 vtec

Výměna je jednoduchá po otevření kapoty se po levé stráně nachází řemen poháněcí servo, alternátor, kompresor klimatizace, vodní pumpu a vede logicky přes řemenici od kliky. Nachází se zde i napínací kladka, kdy tato nás bude nejvíce zajímat. Na této se nachází uprostřed šroub na klíč č. 14, kdy je nejlepší použít klíč tzv. fajfku, dát na šroub a lehce zabrat směrem dozadu (k autu) , kde hladka se na pružině napne a řemen se povolí. Poté se řemen sundá. Poté nandá nový a znovu se vyhne kladka a nasadí a zkontroluje šroub jestli se nepovolil...

Řemen pro ACCO 2.4 je 7dmi drážkový o délce 1759mm (7pk1759), kdy cena je dle výrobce a stojí okolo 1.000,-kč (cena může být různá) H+


IMAG0179.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMAG0179.jpg, 300.07 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2225 2008 CR-V  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.11.2010 , 15:42   Citovat  

mám problém s VTECem, někdy sepne a někdy ne, neví někdo čím to může být?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.11.2010 , 16:34   Citovat  

AntHraX napsal:
Pokud myslíš to, že v 6ti tisících ti to prostě přestane táhnout, tak to se mi stalo párkrát v létě když bylo fakt vedro. Ale od té doby všechno v pohodě. Toto info bych taky uvítal...


mě to táhne i dál do omezovače, ale není to žádný rozdíl, při sepnutí dřív to bylo citelný, teď se nic nestane.
Docela mě zajímá čím to může být, protože se zdá, že motor jinak je ok i kontrolka zhasína po startu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 8.11.2010 , 18:46   Citovat  

tsmart: od toho je tu dealer hondy. Predpokladam, ze je to ovlivneno nejakym senzorem, ktery dava data ECU a ktery funguje spatne a motor tak nejede na plny vykon (podobny princip, jako omezeni otacek na volnobeh).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1223  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.11.2010 , 14:52   Citovat  

tsmart: projev zavady ale ukazuje spis na tu elektriku - v pripade mechanicke vady bych cekal mnohem vetsi problem (napr. kdyby se spatne otvirala vacka apod.). Navic spatny senzor nerovna se nefunkcni senzor, elektronika proste dostava data chybna a s temi dal pracuje. Zalezi, jak je v pripade konkretniho pripojeni reseno rozsviceni kontrolky engine check. Casto to byva dost jednoduche - jde proud je vse OK, nejde proud - je problem a kontrolka sviti. V tvem pripade bych tedy rekl, ze proud jde, ale nasnimana data jsou spatna nebo spatne zpracovana a proto se problem objevuje jen nekdy, nicmene samotna diagnostika vylozene nefunkcni soucastku nevidi (a polofunkcni nema jak nahlasit). Rozhodne bych doporucil jet do Hondy, protoze kdo vi, jak moc tomu motoru podobne projevy vadi/nevadi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1223  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.11.2010 , 23:22   Citovat  

myst napsal:
... coz se ale v ramci toho kolik mate na Morave a Slezsku Honda servisu asi nevyplati bezninove =D


Cooo??? tudy automobily Honda- mapa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
tsmart je teď offline  tsmart
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.11.2010 , 18:55   Citovat  

další test naftového A7G tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 2003 Accord  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2010 , 21:06   Citovat  

zde slíbené foto k tažnému


PB130010.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130010.JPG, 88.68 kB

PB130011.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130011.JPG, 81.33 kB

PB130012.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130012.JPG, 127.1 kB

PB130013.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130013.JPG, 69.66 kB

PB130014.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130014.JPG, 61.27 kB

PB130015.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
PB130015.JPG, 92.81 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2225 2008 CR-V  
spoon je teď offline  spoon
Moderátor
PříspěvekZaslal: 14.11.2010 , 21:03   Citovat  

Další poznatek:klíč klidně vyperte kouř
Dneska se ho šikulce podařilo hodit s hadrama do pračky,na 60° zvládnul celej proces.Mokro bylo jen pod obalem,krabička s čudlíkama a tištákem je důkladně chráněna silikonem,tam ani náznak vlhkosti.Pro jistotu všechno vyfénováno a běhá OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3655 2003 Accord Type-S  
Doktor je teď offline  Doktor
2 háčka
PříspěvekZaslal: 30.11.2010 , 0:33   Citovat  

saly napsal:
No když to dám na auto nebo když si to natavím i manuálně tak mi přinde prostě málo o proti jiným autům .-) Jinak tam mam nastaveno 21 skoro celej rok pořád.

Ještě další dotaz nemáte zkušenost zda by pasovala ohrádka z auta accord 2000 na accorda 2004 ??? Mám ji možnost koupit ale nemůžu vyzkoušet prodejce je z ruky trochu.


tak na to pozor, na 99% pasovat nebude, accord je hodne specifickej a nesedi ani ze sedana na tourera, pokud teda nemyslis samotny pricniky, tam je to fuk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 799 2014 Civic i-VTEC  
Acxe je teď offline  Acxe
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.12.2010 , 17:55   Citovat  

spoon napsal:
Dnes jsem přišel na to,že pokud se za jízdy zamknu tlačítkem ve dveřích,tak už po zhasnutí motoru nevystoupim Velmi šťastný
Je to k něčemu dobrý? HaHaaa
Zkoušel jsem knoflík,ovladač v klíči a prd.Jediný co jsem neprubnul je vytáhnout kolík u okna..


Jednou jsem měl podobný problém u spolujezdce - minulí rok v zimě.. hrál jsem si se zamykáním v madle dveří (jelikož se mi do auta pokoušel vměstnat opilí kamarád Úsměv ) a po asi 1km jízdy sme chtěly vystoupit. Já jako řidič v pohodě ale spolujezdcovi to nešlo vůbec nic.. (ani táhlo u okna nereagovalo). Nakonec vylezl přez řidiče.. Ale nejzajímavcější je že asi po hodině kdy jsme se vraceli jsem odemčel auto a jen tak jsem zkusil zatáhout za kliku a hle ono to šlo Tak to koukám! - samo od sebe a předtím sme zkoušeli všechno možný a nic Velmi šťastný
Od té doby na to radši moc nešahám Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 161 2004 Accord Type-S  
spoon je teď offline  spoon
Moderátor
PříspěvekZaslal: 9.12.2010 , 22:54   Citovat  

Hellborn napsal:
No jo, chybka předfacu... Někdy ani oprava nepomůže... Ble

Co 100% pomůže je sundat jednu z těsnících gum kolem patice Velmi šťastný
A k mýmu zamykání:problém bude u mně,dělaj to jen řidičovy dveře,ted jsem to prubnul asi 20x..Ještě že to nepoužívám,takhle to začnu zkoumat až na jaře :hehe:
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3655 2003 Accord Type-S  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.12.2010 , 20:31   Citovat  

Trebor napsal:
po jaky dobe vam to tak zacina ted v teplotach pod nulou topit?

Priklad:
- do prace to mam po Praze 12km
- rano jedu cca 2/3 cesty v kolone, takze motor nejak nemam sanci moc "prohnat", takze cca po pulce cesty citim ovlazeni, ale motor se ohreje a diky tomu to zacne naplno topit az tak po cca 10km Smutný

Vim, ze je to diesel, ale stejne se mi to moc nelibi - tak si to chci jen porovnat s dalsimi s DIESLEM Chápeš!

Zapatrej v historii, uz jsem to tu nejenom ja rikal, ale v zasade: 2,2i-CTDi topi v nizkych teplotach otocenim okruhu klimatizace (nez se ohreje motor), takze vyrabi studeny vysuseny vzduch ktery pousti ven a dovnitr vozu jde "odpadni" teply vzduch. Pro co nejsilnejsi a nejrychlejsi efekt zapni (pochopitelne automatickou) klimatizaci na nejvyssi teplotu a zapni jenom vnitrni okruh cirkulace vzduchu. Tim zacne topit temer okamzite po nastartovani, kolona nekolona přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.12.2010 , 0:21   Citovat  

Jumbo napsal:
Díky za odpověď, nebyla by nějaká fotka, jak v tom kuféru ten složený vozík vypadá? přátele
Je možnost to vyzkoušet s tímto konkrétním, ale nevím, kdy se k tomu dostaneme. Kamarád má 2004 a přítulkyně sestra má zase ten vozík pro 2 prcky. Jen to chvíli potrvá než se tam s autem dostaneme a vyzkoušíme...
Díííík

Nekde tam je. Taky dvojmistny. Spolecne s bednou pro psa, kocarkem, cestovni detskou postylkou, kufry pro 2 dospele a 1 dite na dovolenou, 2 predni kola od MTB atd. atd. pořádnej výtlem
Myslim ze se ti tam fakt vleze kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.12.2010 , 15:03   Citovat  

tsmart napsal:
může mi někdo prosím potvrdit, jestli hledám správnou žárovku do mlhovky? H1 55W?

Podival jsem se ti do manualu a 12v- 55W (H11) , teda jestli potrebujes do prednich mlhovek. Dozadu patri zarovka 12V 21W. přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.1.2011 , 11:26   Citovat  

Sice nemám zkušenosti s ctdi v acco, ale mám s ním zkušenosti v CRV3G, kde přímo i v manuálu píšou, že stačí otočit ovladač teploty na max a ta klima aut. přitápí, ale záleží na 2 faktorech a to:
1) venkovní teplota nesmí být vyšší jak 5 °C
2) teplota vody motoru nesmí přesáhnout 75°C
Tedy přitápění klimou nefunguje, jeli jedna z těchto podmínek porušena, jinak to dělá vše automaticky, takto to stojí v uživ. příručce. Vycházím z toho, že ten motor 2,2 ctdi je stejný v a7g i crv3G, takže by to mělo fungovat stejně. A teď v zimě to jinak neděláme, než, že dáme teplotu na max a během chvilky to už fouká vlažně Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2241 2002 Civic Type-R  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.1.2011 , 11:34   Citovat  

Trebor napsal:
Jeste bych mel jeden dotaz, na ktery mi vlastne ani poradne neodpovedeli v autorizovanem servisu.

Nevite nekdo, jestli kdyz ridic jede bez zapnutych pasu, tak jestli se automaticky deaktivuje jeho airbag?
Celkem bych to potreboval vedet, jelikoz bych byl nerad, aby mi nekde rozbil usta - 2007 Honda Accord.
Prosim neresit, proc jezdim nekdy bez pasu(mam k tomu svoje duvody a mam to i pisemne povoleny)


Na 99% se bag neodpoji. Honda nikdy nerozlisovala pripoutany vs nepripoutany pasazer, ani jestli na miste spolujezdce nekdo sedi nebo nesedi. Nehoda = vystrelene bagy bez nutnosti pouziti pasu. Jezdit bez pasu v aute s bagama = sebevrazda. Neverim ze by to skoncilo jen rozbitymi usty. Doporucoval bych bag odpojit a misto nej dat odpor, aby zbytek bagu fungoval, ale bag ve volantu ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3103 1998 Civic Aerodeck  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.1.2011 , 16:55   Citovat  

tsmart napsal:
jaká kapalina se lije do serva?Našel jsem nějaké hydraulické oleje,ale nevyznám se v tom.Tuším,že tam je červená kapalina.


červená tam je a lije se kapalina do automatických převodovek ATF III, ale do Acca bych to nedával šel bych do origo Honda, možná je má Rom. a nebo zde je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2225 2008 CR-V  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2011 , 19:22   Citovat  

spoon napsal:
I benzin.Sice v ojetinách převládá aftomat,ale dá se i manual.Fugel jich ted pár má Mrk

Type-S 8G v benzinu je jenom limitovana edice, celkove pry jde o pouhych 900 kusu. 5-stup. automat nebo 6tiqalt.
Jinak Type-S v dieselu ma o neco vyssi maximalni rychlost nez i-CTDi z predchozi 7G, zato horsi akceleraci i dynamiku i pres udajnych 40k navic (ve skutecnosti ma 7G v dieselu cca 150k a 350Nm). Dan za filtr pevnych castic, vyssi hmotnost a horsi aerodynamiku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5890 2007 Civic Type-R  
Matylda je teď offline  Matylda
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.1.2011 , 18:58   Citovat  

Mají svítit tyto tlačítka ve dveřích řidiče?
Myslím podsvícení "značek" ne té diody zaplého vyhřívání.
Dík


zrcátka.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
zrcátka.jpg, 149.96 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 303 2003 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 379, 380, 381  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(91372 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 2.8522s ][ Dotazy: 154 (2.6904s) ][ GZIP on - Debug on ]