Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 144
Jakub Erben je teď offline  Jakub Erben
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2008 , 22:28   Citovat  

Co vy na to? Jak se k tomu stavíte? Nehodlám to tam asi dávat,jen mě zajímají názory.... Výdrž motorů.... Dík
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 955 H+ body: 2 1991 Prelude Si  
drone je teď offline  drone
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 10:18   Citovat  

Zatim jsem zadnou hondu s LPG nepotkal.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2794 H+ body: 0  
kukurelli je teď offline  kukurelli
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 10:54   Citovat  

drone napsal:
Zatim jsem zadnou hondu s LPG nepotkal.
No já taky teda ne,i když ....odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 200 H+ body: 0  
Jakub Erben je teď offline  Jakub Erben
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 10:58   Citovat  

Já jen co jak se chovají a odchází motory...Třeba ve Fiatu Doblo 1.6 16V to mám,najeto na LPG 120 000km,motor má už 186 000km a naprosto v poho... Jezdím veliký dýlky a dostává to pořádnej kopr...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 955 H+ body: 2 1991 Prelude Si  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 16:52   Citovat  

Tahal jsem 3 roky plaťák s autem s Civic Shuttle 4x4 s motorem D16Z5 z CRX ED9 na LPG a žádný problém.
Do novějších motorů od r.v. 2001 doporučuji instalovat přimazávání ventilových sedel. Cca + 3000,- Kč
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
Jakub Erben je teď offline  Jakub Erben
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 16:58   Citovat  

To jsem neslyšel ještě,jak to funguje??? Vždyť z olejem se nic neděje... Jasně že je větší teplota spalování tím pádem trpí ventily,ale o přimazávání jsem nic neslyšel...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 955 H+ body: 2 1991 Prelude Si  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 17:15   Citovat  

nejde o ventily, ale o jejich sedla v hlavě. Od 2001 jsou prý jen z elektrodou zhuštěného hliníku (omlouvám se. ale nejsem odborník) a při provozu na "suchý" plyn hrozí jejich zaklepání a zničení hlavy a event. i celého motoru.
Mazací směs se po kapkách přidává do LPG (1/2 litru na cca 30000 km) a toto odstraňuje.
Jsou to poznatky od LPG/Hondařů z Německa. Od konce ledna budu mít CR-V 2003 na LPG, pak budu mít info z první ruky [web:10771c1c53]http://www.wapos.cz/vysavace-parni-cistice/prestavby-montaz-lpg[/web:10771c1c53]
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
Pepino_Honda je teď offline  Pepino_Honda
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2008 , 20:12   Citovat  

měl jsem lpg v C5G - motor D15B2. Dával jsem ho tam při 120tis km, po cca 100 tis km zjištěno "zamlácené" sedlo 1 ventilu. Problém to dělalo na volnoběh, kdy auto jakoby "plivalo" - nedovíral ten ventil. Tak jsem dal rovnou jinou hlavu a auto jezdilo opět k plné spokojenosti.
Spotřeba 7-10l, jízdní vlastnosti stejné jako na benzin
montáž 18tis Kč - lpg neofiko ( rok 2003 )

nyní ho mám v C6G - motor D15Z6. Dával jsem ho tam na 120tis km, nyní najeto 150tis km. Vše v naprosté pohodě. Zde jsou specifika motoru. Auto "necuká" dle Econo HaHaaa ( kdo má tenhle motor, ví o co se jedná ). Vzhledem k dlouhým kvaltům převodovky rychle dochází dech v nízkých otáčkách v kopcích.
spotřeba opět 7-10l
montáž 22 tis Kč - ofiko - toroid nádrž ( podzim 2007 )

poctivě každých 30tis km chodím a budu chodit na štelování ventilů ( je to u mě každá 2 výměna oleje )
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390 H+ body: 1 2006 Accord Tourer  
Manas je teď offline  Manas
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2008 , 14:16   Citovat  

No ten plyn zní moc zajímavě, zajímalo by mě, jak to funguje.Mám zatím doma ještě favorita na plyn,a le to asi bude nebe a dudy. Nebylo by nějaké schéma, jak to finguje u dualpointu a pak u čtyřbodu? Co je v tom za zařízení? Nebo nějaké odkyzy? FotO, Prostě všechno,a ybch zjistil funkci přesnou.Čím je co řízeno a takMoc dík
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 553 H+ body: 0 1995 Civic  
snk. je teď offline  snk.
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2008 , 14:38   Citovat  

jaky jsou ceny Plynu? Akorat me :mravenec:,ze nemuze auto s LPG na mnoha mista dneska...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 964 H+ body: 0  
Pepino_Honda je teď offline  Pepino_Honda
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2008 , 14:49   Citovat  

do C6G jsem dával v září lpg , není to sekvence, ale vylepšený systém nasávanýho systému, který je řízen dle lambda sondy a polohy škrtící klapky.. aspon tak mi to bylo řečeno Úsměv

cena s toroid nádrží , ofiko 22tis
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 390 H+ body: 1 2006 Accord Tourer  
Manas je teď offline  Manas
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2008 , 15:34   Citovat  

Ceny plynu cca 16kč.. A parkovat nemůžeš akorát v podzzemkách. nemůžeš do 2 tunelů v evropě a nesmíš na trajekty.. To ti asi za to pak nestojí dávat si tam plyn, pokud hodně jezdíš na trajektu:-)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 553 H+ body: 0 1995 Civic  
Manas je teď offline  Manas
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 0:00   Citovat  

Já bych potřeboval hodit mou hondicu do plynu. Zajímalo by mě však, co mohu použít za typy LPG systémů. Jak to vůbec funguje. Neměl by někdo foto, dokumentaci, nebo něco podobného, co by mi objasnilo jaké systémy jsou použitelné v d15b2 s dualpointem? Moc dík
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 553 H+ body: 0 1995 Civic  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 7:28   Citovat  

Manas napsal:
Já bych potřeboval hodit mou hondicu do plynu. Zajímalo by mě však, co mohu použít za typy LPG systémů. Jak to vůbec funguje. Neměl by někdo foto, dokumentaci, nebo něco podobného, co by mi objasnilo jaké systémy jsou použitelné v d15b2 s dualpointem? Moc dík


LPG v Civicu 1,5i D15B2 má kamarád. Zeptám se ho, jestli ti můžu poslat jeho číslo.
Já už to mám v CR-V taky (sekvenční vstřikování) a zatím bomba, fakt to jede min. stejně jako na benzin. Spotřebu ještě nevím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 8:23   Citovat  

nez cpat do auta plyn radsi kupte TDi pokud chcete spotrebu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 8:26   Citovat  

kamol napsal:
nez cpat do auta plyn radsi kupte TDi pokud chcete spotrebu.


Myslíš TDi " Soul Of VW" Velmi šťastný Máš s LPG nějakou vlastní zkušenost Cool
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 9:00   Citovat  

Rom. napsal:
Myslíš TDi " Soul Of VW" Velmi šťastný Máš s LPG nějakou vlastní zkušenost Cool


jj myslim TDi.kdyz bych chtel na spotrebu auto koupim tdi.s plynem mam zkusenost od kamose ma to ted v octavce 1.8i.a predtim mel audi coupe stare na plyn.s tou octavkou fakt hruza.spotreba se rovna pri prepoctu jak s dieslem a hure to jede.jeli sme ted dalku a porad sme valily 170 po dalnici a ten plyn si vzal ais tak jak moje vti v prepoctu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 9:02   Citovat  

vem si ze plyn stoji cca 16kc a nafta 31kc.ano je ot jednou tolik min ale to se vyrovna tim ze plynu to sezere 10l a nafty 5l.cca stejna spotreba.a tdi pojede lepe.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 9:32   Citovat  

Ta já se trochu rozepíšu o svých pohnutkách, vezmu to velmi heslovitě.

Jezdím s Hondami od roku 1990, tzn. něco málo o nich vím v četně servisu, dílů atd.

Nic jiného než Honda nechci

Nebudu dávat LPG do auta, které mám jen na svezení v létě

Najezdím v jednom autě (CR-V) min. 60t km za rok často s vlekem (jiný model nepřipadá v úvahu) prům. rychlost 100 km/h

Svezl jsem se s C8G 2.2 nafta s chipem 170 koní, v novém CR-V 2.2 nafta bez chipu. Je to dobré, táhne to do kopce bez nutnosti podřazovat ALE nedosahuje to kvalit, kulturnosti, kultivovanosti, zvukového projevu benzínových motorů Honda. Navíc "krátký" otáčkoměr třeba při předjíždění.

Velká citlivost na kvalitu nafty - riziko dražších oprav. Benzin/LPG nemá turbo, ani váhu vzduchu (zdroj problémů) vstřiky mnohonásobně levnější, navíc neodchází

Velký rozdíl v nákupní ceně benzin/nafta u starších aut, 2.2 D je jen u nejnovějších modelů

Při instalaci přimazávání ventilových sedel, pravidelném seřizování vůle ventilů a servisu, je provoz na LPG bezproblémovější, ekonomičtější a ekologičtější než Diesel


Když si dáš LPG třeba do svého VTi, je to pořád VTi se vším všudy a ne ropák, jen jezdíš levněji


PS. Rozdíl ve spotřebě není dvojnásobek. Když ve stejném autě pojedeš za 5 nafty, tak s LPG za 7 , ale to se moc nesvezeš Velmi šťastný Cool
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 9:50   Citovat  

Rom. napsal:
Ta já se trochu rozepíšu o svých pohnutkách, vezmu to velmi heslovitě.

Jezdím s Hondami od roku 1990, tzn. něco málo o nich vím v četně servisu, dílů atd.

Nic jiného než Honda nechci

Nebudu dávat LPG do auta, které mám jen na svezení v létě

Najezdím v jednom autě (CR-V) min. 60t km za rok často s vlekem (jiný model nepřipadá v úvahu) prům. rychlost 100 km/h

Svezl jsem se s C8G 2.2 nafta s chipem 170 koní, v novém CR-V 2.2 nafta bez chipu. Je to dobré, táhne to do kopce bez nutnosti podřazovat ALE nedosahuje to kvalit, kulturnosti, kultivovanosti, zvukového projevu benzínových motorů Honda. Navíc "krátký" otáčkoměr třeba při předjíždění.

Velká citlivost na kvalitu nafty - riziko dražších oprav. Benzin/LPG nemá turbo, ani váhu vzduchu (zdroj problémů) vstřiky mnohonásobně levnější, navíc neodchází

Velký rozdíl v nákupní ceně benzin/nafta u starších aut, 2.2 D je jen u nejnovějších modelů

Při instalaci přimazávání ventilových sedel, pravidelném seřizování vůle ventilů a servisu, je provoz na LPG bezproblémovější, ekonomičtější a ekologičtější než Diesel


Když si dáš LPG třeba do svého VTi, je to pořád VTi se vším všudy a ne ropák, jen jezdíš levněji


PS. Rozdíl ve spotřebě není dvojnásobek. Když ve stejném autě pojedeš za 5 nafty, tak s LPG za 7 , ale to se moc nesvezeš Velmi šťastný Cool




jo dobre beru ze najezdis fest km rocne ja tolik nenajedu.nevim kolik jezdi civic na plyn ale za 7l plynu neverim to musi zrat aspon tak 10l plynu mozna 9l.urcite si do vti nedam plyn to je nesmysl abych do toho cpal plyn.koupil sme si vti s tim jake to je a ne ze mi to zere a chci vti s mensi spotrebou.kdyz bych uvazoval ekonomicteji tak zvolim jiny typ auta atreba diesel.kolik ti zere to CRV plynu?prumer 100km/h to je ideal na spotrebu tak si myslim ze s tim dieslem by se dala vycucnout pekna spotreba.to ze mas kratky otackomer na predjizdeni je fakt ale vem si zase ten dieslacky kroutak a nejaky vykon to prece ma 170koni v dieslu mi prijde celkem solidni.ja sme jenom narazel na to ze s tim lpg o moc neusetris oproti nafte.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Jakub Erben je teď offline  Jakub Erben
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 10:28   Citovat  

V Doblu mám sekvenční vstřikování LPG a nyní nový software a přimazávání sedel Je to 1.6 16V 76kw není nejmenší problém,v plynu se dostávám o 2 litry na 100km víc než v benzínu a LPG dokážu koupit hluboko pod 15Kč,takže super. Nový sekvenční vstřikování není cítit na výkonu spíš naopak a krouťák se v menších točkách zvedl.Mohu potvrdit.Denně najezdím cca 180 až 250 km a to i soboty a neděle. Si spočítejte kolik to ušetří. Je fakt že to stálo 32 000 přestavba.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 955 H+ body: 2 1991 Prelude Si  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 10:31   Citovat  

kamol napsal:
jo dobre beru ze najezdis fest km rocne ja tolik nenajedu.nevim kolik jezdi civic na plyn ale za 7l plynu neverim to musi zrat aspon tak 10l plynu mozna 9l.urcite si do vti nedam plyn to je nesmysl abych do toho cpal plyn.koupil sme si vti s tim jake to je a ne ze mi to zere a chci vti s mensi spotrebou.kdyz bych uvazoval ekonomicteji tak zvolim jiny typ auta atreba diesel.kolik ti zere to CRV plynu?prumer 100km/h to je ideal na spotrebu tak si myslim ze s tim dieslem by se dala vycucnout pekna spotreba.to ze mas kratky otackomer na predjizdeni je fakt ale vem si zase ten dieslacky kroutak a nejaky vykon to prece ma 170koni v dieslu mi prijde celkem solidni.ja sme jenom narazel na to ze s tim lpg o moc neusetris oproti nafte.


S tím VTi to byl jen příklad. Když by si s ním chtěl jezdit hodně km tak je to jediný rozumný řešení a uznej, že ho nafta nenahradí Velmi šťastný
Jasně, na spotřebě moc neušetřím LPG/nafta ale hodně při nákupu (a to beru CR-V a ne třeba starší Civic nebo Accord) a potencionálně se vyhnu drahým opravám (turbo, vstřiky, váha vzduchu)
Ono na 1km šetříš desetníky, na celé nádrži max. desítky korun, ale případný servis jsou mínus desítky tisíc Kč (nafta)

Kolik žere CR-V ještě pořádně nevím, klidně to sem za pár dní napíšu. Ale pod 10l (mimo město) plynu jsem jezdil s Civic Shuttle 4x4 r.v. 1989 ještě se starým plynovým systémem (ne vstřikovaným) v roce 1999


PS. nejsem zastáncem LPG ale když chci něco ušetřit v peněžence a zustat u Hondy, tak mi to přijde lepší než nafta
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 10:47   Citovat  

Rom. napsal:
S tím VTi to byl jen příklad. Když by si s ním chtěl jezdit hodně km tak je to jediný rozumný řešení a uznej, že ho nafta nenahradí Velmi šťastný
Jasně, na spotřebě moc neušetřím LPG/nafta ale hodně při nákupu (a to beru CR-V a ne třeba starší Civic nebo Accord) a potencionálně se vyhnu drahým opravám (turbo, vstřiky, váha vzduchu)
Ono na 1km šetříš desetníky, na celé nádrži max. desítky korun, ale případný servis jsou mínus desítky tisíc Kč (nafta)

Kolik žere CR-V ještě pořádně nevím, klidně to sem za pár dní napíšu. Ale pod 10l (mimo město) plynu jsem jezdil s Civic Shuttle 4x4 r.v. 1989 ještě se starým plynovým systémem (ne vstřikovaným) v roce 1999


PS. nejsem zastáncem LPG ale když chci něco ušetřit v peněžence a zustat u Hondy, tak mi to přijde lepší než nafta



jj diky za info rad se necham poucit ja jenom cerpam z informaci od kamose ktery mle ted plyn v octavce a jezdil cca za 10l plynu.a jak sme jeli po dalnici spechali sme a proste jak sem pocital spotrebu tak sme byli nekde na 3kc za 1km.cca 16,5l plynu.....jeli sme 170 to sem si rikal jasne jedem 170 ale zase takovy masakr to sem necekal.tak stejne bych zajel se svym vti v benzinu 3kc na 1km.to me akorat zarazilo ze to spapalo hodne moc.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 10:48   Citovat  

ja osobne si nekoupim ani diesla ani lpg me vyhovuje benzin na ot co najezdim.jasne kdybych jezdil jak ty 60000 rocne tak bych uvazoval jinak a koukal bych se po necem jinem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:03   Citovat  

jj taky jsem psal, že do auta co mám na svezení na léto nic takového
myslím, že taky záleží na tom, kdo tam ten plyn dává, jak je to nastavené atd.
Já jsem ve firmě, co mě tam montovali LPG, rovnou říkal, že potřebuju aby to jelo co nejvíc, že za tím tahám vlek atd. Tak hned že mi dají větší průměr trubiček od nádrže k motoru, nastaví to na max. výkon apod.

Jo, mám ještě jednu plynovou zkušenost. Dodge Ram 5.9L V8 (dodávka) jezdil za 16l/100 km benzinu nebo za 20L/100 km plynu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:13   Citovat  

Pěkná kára (dodávka)! OK Koukám,že máš hodně skvostů..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23635 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:19   Citovat  

Hellborn napsal:
Pěkná kára (dodávka)! OK Koukám,že máš hodně skvostů..


Dík Se stydím tenhle už, nevím jestli bohužel nebo buhudík už nemám Cool Ale určitě ho budete, kdo teda jezdí na tunning srazy, potkávat dál.

To bylo takové "mladické" období Amerického stylu života, ale jak pa pokorně jsem zaplul zpět do Japonského přístavu bezpečí s názvem ... Honda no jasně je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:27   Citovat  

Rom. napsal:
Dík Se stydím tenhle už, nevím jestli bohužel nebo buhudík už nemám Cool Ale určitě ho budete, kdo teda jezdí na tunning srazy, potkávat dál.

To bylo takové "mladické" období Amerického stylu života, ale jak pa pokorně jsem zaplul zpět do Japonského přístavu bezpečí s názvem ... Honda no jasně je to dobrý


S mojí poškrábanou (lidi jsou wc ) seriovkou (až na kola a na jaře koncový tlumič výfuku) na tuning nejezdím, možná až bude lak a nějaké ty úpravy (ovšem při mém štěstí se zas něco po.. jako teď ,takže místo posílení motoru o díly z ITR budu nakupovat do domácnosti...) Bueee Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23635 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:44   Citovat  

Hellborn napsal:
S mojí poškrábanou (lidi jsou wc ) seriovkou (až na kola a na jaře koncový tlumič výfuku) na tuning nejezdím, možná až bude lak a nějaké ty úpravy (ovšem při mém štěstí se zas něco po.. jako teď ,takže místo posílení motoru o díly z ITR budu nakupovat do domácnosti...) Bueee Bueee


Inu ... takový je život ... tak alespoň na kukačku Tak to koukám! Velmi šťastný je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6802 H+ body: 52  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2008 , 11:48   Citovat  

Rom. napsal:
Inu ... takový je život ... tak alespoň na kukačku Tak to koukám! Velmi šťastný je to dobrý


Možná někdy... Až bude čas... Úsměv No i se seriovým VTi bych mohl pár tunerů pokořit... Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23635 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2094s ][ Dotazy: 152 (0.0860s) ][ GZIP on - Debug on ]