Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 144
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.10.2010 , 18:34   Citovat  

David.306 napsal:
no to jo,ale co se děje s tim olejem dal,kdyz tady nekdo psal,ze ta nadobka vydrzi na 2000km???

není to olej , co by se s ním dělo? vyletí ven výfukem Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
dejw23 je teď offline  dejw23
0
PříspěvekZaslal: 2.10.2010 , 22:06   Citovat  

Cau, ja jenom tady placnu ze jsem mel tu cest koupit kamaradovi Preludu 2.2 VTi 5G s plynem a ten motor je jak novy! Vzdycky je to jen o tom, jak se clovek ke vsemu chova. A neprislo me to spatny. Kdyz se chce clovek projet, tak si vypne plyn a neni co resit. Jinak to LPG je na aute temer celou jeho historii - cca 9 let a nikde nic neni znat! Chovat se k tomu jak se ma a na LPG pote neni co rict nic spatneho...

A pro lidi co rikaji ze je drahy si poridit LPG, tak mam taky mensi odpoved - vetsina firem ktere se zabyvaji montazi LPG,tak nabizeji splatky bez navyseni a tu danou splatku Vam zaplati samotne tankovani za 14 dni !

Ale kazdopadne pro auto tzv. "vikendovka" viz moje Targa se LPG nehodi. Hoj VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 81 H+ body: 0 1998 CR-X DelSol  
Zemi je teď offline  Zemi
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 20:11   Citovat  

LPG... Uz takhle ty auta zerou prd a jeste LPG do nich... Tak to valím bulvy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3678 H+ body: -1  
FastAndFurious je teď offline  FastAndFurious
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 20:25   Citovat  

Zemi napsal:
LPG... Uz takhle ty auta zerou prd a jeste LPG do nich... Tak to valím bulvy


Tak ono je rozdíl jezdit třeba za 8 nebo za 4, investice se brzy vrátí, tak proč zbytečně vyhazovat za benzín ? Měl jsem LPG v Alfě 2.5 a parádička.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 98 H+ body: 0  
Zemi je teď offline  Zemi
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 20:34   Citovat  

Ja zastavam nazor ze LPG do sportovnejsich aut nepatri... Ale holt doba je zla tak lidi spekulujou... LPG bych pochopil treba u 4-5ti litroveho Medaku, bawora nebo Audi... Ale u tehle malorazek... Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3678 H+ body: -1  
ramiza je teď offline  ramiza
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 20:43   Citovat  

v GTI jsem se vezla a není to špatný je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 250 H+ body: 0 1997 Civic  
FastAndFurious je teď offline  FastAndFurious
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 20:47   Citovat  

Zemi napsal:
Ja zastavam nazor ze LPG do sportovnejsich aut nepatri... Ale holt doba je zla tak lidi spekulujou... LPG bych pochopil treba u 4-5ti litroveho Medaku, bawora nebo Audi... Ale u tehle malorazek... Mrk


Z jakýho důvodu? To je snad individuální věc? Kdo má miliony na benzín ať utrácí, kdo chce ušetřit jezdí za poloviční spotřebu a je jedno jestli mám 1.6 nebo 4.0 přeci. Mimochodem když už jsme na Honda klubu, jel jsem ve VTi se sekvenčním LPG a jelo to naprosto stejně, akorát zkrátka za poloviční spotřebu. To že se chci svéz rychle v rychlejším autě neznamená přeci, že budu utrácet 2x tolik když nemusím Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 98 H+ body: 0  
R3S je teď offline  R3S
Moderátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 22:19   Citovat  

FastAndFurious napsal:
Z jakýho důvodu? To je snad individuální věc? Kdo má miliony na benzín ať utrácí, kdo chce ušetřit jezdí za poloviční spotřebu a je jedno jestli mám 1.6 nebo 4.0 přeci. Mimochodem když už jsme na Honda klubu, jel jsem ve VTi se sekvenčním LPG a jelo to naprosto stejně, akorát zkrátka za poloviční spotřebu. To že se chci svéz rychle v rychlejším autě neznamená přeci, že budu utrácet 2x tolik když nemusím Mrk
Tak todle ti nevěřím taky jsme měli v rodině auto s LPG a není to tak , nehledě na to trauma co dáš tomu motoru...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3335 H+ body: 12 1990 Civic VT  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 22:43   Citovat  

Náklady za pořízení a údržbu LPG nejsou zrovna malé, pak tu máme omezení, kupříkladu vjezd do garáží, zimní zamrzání, dvojnásobné znehodnocování oleje ... zvýšené opotřebení sání, svíček a já nevím čeho ještě ... leda by si s tím hodně, ale jako fakt hodně najezdil .. jakože dlouhé trasy ... pak to možná bude mít smysl ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7481 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
alien44 je teď offline  alien44
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 22:46   Citovat  

FastAndFurious napsal:
Z jakýho důvodu? To je snad individuální věc? Kdo má miliony na benzín ať utrácí, kdo chce ušetřit jezdí za poloviční spotřebu a je jedno jestli mám 1.6 nebo 4.0 přeci. Mimochodem když už jsme na Honda klubu, jel jsem ve VTi se sekvenčním LPG a jelo to naprosto stejně, akorát zkrátka za poloviční spotřebu. To že se chci svéz rychle v rychlejším autě neznamená přeci, že budu utrácet 2x tolik když nemusím Mrk


Já si koupil benzín ale proč bych ho předělával na LPG??? Vím, kolik si to vezme, tak proč bych si ho kupoval. Kdybych chtěl auto na spotřebu, tak si koupím naftu. Na co rvát do auta sekvenční LPG za 30, když mi to tak dlouho jezdit nebude. U novějšího auta dejme tomu, které najezdí hodně km.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1236 H+ body: 0 1999 Legend  
Zemi je teď offline  Zemi
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 23:08   Citovat  

:hehe: je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3678 H+ body: -1  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 23:21   Citovat  

Daver napsal:
Náklady za pořízení a údržbu LPG nejsou zrovna malé, pak tu máme omezení, kupříkladu vjezd do garáží, zimní zamrzání, dvojnásobné znehodnocování oleje ... zvýšené opotřebení sání, svíček a já nevím čeho ještě ... leda by si s tím hodně, ale jako fakt hodně najezdil .. jakože dlouhé trasy ... pak to možná bude mít smysl ..

Jsi trochu mimo s tím olejem , je to přesně naopak Úsměv Při spalování LPG nedochází k degradaci vlastností motorového oleje a rozpouštění a spalování olejového filmu na stěnách válců. Usazeniny ve spalovací komoře se tvoří v daleko menší míře, než je tomu u motorů benzínových. S vjezdem do garáží nemám nejmenší problém , stačí sloupnout nálepku na okně Velmi šťastný . Opotřebení sání je také nesmysl , protože LPG se při použití sekvenčního vstřikování dostává do motoru těsně u hlavy válců a neprochází sáním. Ještě by mě zajímaly ty náklady na údržbu LPG?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2010 , 23:54   Citovat  

hopit napsal:
Jsi trochu mimo s tím olejem , je to přesně naopak Úsměv Při spalování LPG nedochází k degradaci vlastností motorového oleje a rozpouštění a spalování olejového filmu na stěnách válců. Usazeniny ve spalovací komoře se tvoří v daleko menší míře, než je tomu u motorů benzínových. S vjezdem do garáží nemám nejmenší problém , stačí sloupnout nálepku na okně Velmi šťastný . Opotřebení sání je také nesmysl , protože LPG se při použití sekvenčního vstřikování dostává do motoru těsně u hlavy válců a neprochází sáním. Ještě by mě zajímaly ty náklady na údržbu LPG?


A co třeba dvoje emise, omezená životnost nádrže a ještě nějakých součástek?
Životnost výfuku při provozu na plyn je taky drasticky menší. Někteří prodejci dokonce nedávají na výfuk záruku pokud auto jezdí na plyn.
A pokud jezdíš do podzemních garáží s autem na plyn..... Tak to valím bulvy
Pokud najezdím ročně kolem 15 000 km tak se mi plyn nevyplatí. Než projezdím v benzínu pořizovací cenu plynu a náklady za provoz tak už to auto dávno nemám.

Každá mince má dvě strany a při provozu na plyn nebo naftu je celková úspora jenom zdánlivá. Ale každý vidí jenom nižší spotřebu paliva a další věci ho nezajímají.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6799 H+ body: -2 2006 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 0:14   Citovat  

Petr 78 napsal:
A co třeba dvoje emise, omezená životnost nádrže a ještě nějakých součástek?
Životnost výfuku při provozu na plyn je taky drasticky menší. Někteří prodejci dokonce nedávají na výfuk záruku pokud auto jezdí na plyn.
A pokud jezdíš do podzemních garáží s autem na plyn..... Tak to valím bulvy
Pokud najezdím ročně kolem 15 000 km tak se mi plyn nevyplatí. Než projezdím v benzínu pořizovací cenu plynu a náklady za provoz tak už to auto dávno nemám.

Každá mince má dvě strany a při provozu na plyn nebo naftu je celková úspora jenom zdánlivá. Ale každý vidí jenom nižší spotřebu paliva a další věci ho nezajímají.

EMISE Benzin: 350,- Kč Benzin + LPG: 400,- Kč , těch 50kč se mi vrátí už za cestu domů z STK Velmi šťastný Výfuk mám na Streamu originál , dřív ho sežere sůl než LPG. Nikde v okolních státech není zákaz pro LPG v podzemních garážích jako u nás , tak nevidím jediný důvod tam nejezdit. Nádrž se musí měnit po 10i letech. Při nájezdu 15tis. km ročně by dělal rozdíl u mého auta 23tis. Kč proti benzínu , nehledě na zhodnocení auta s LPG je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
jagy je teď offline  jagy
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 1:54   Citovat  

FastAndFurious napsal:
Ahoj za kolik se dá pořídit slušnej Sunny GTi a jak jsou na tom ty auta když se dají na LPG? díky.


Zalezi na stavu. Cena 10-50tis. odhadem. Nebo mrkni na Almeru GTi, o neco novejsi a stale kvalita. Ale taky jich moc neni. Kazdopadne LPG je zbytecne. Jezdi to za 7l kombinaci, dalku se se mi (nejen me) podarilo za 6l. Pokud nenajezdis 30tis. km rocne, tak se to nevyplati a auto hodne degradujes...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1467 H+ body: 0  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 9:00   Citovat  

hopit napsal:
Jsi trochu mimo s tím olejem , je to přesně naopak Úsměv Při spalování LPG nedochází k degradaci vlastností motorového oleje a rozpouštění a spalování olejového filmu na stěnách válců. Usazeniny ve spalovací komoře se tvoří v daleko menší míře, než je tomu u motorů benzínových. S vjezdem do garáží nemám nejmenší problém , stačí sloupnout nálepku na okně Velmi šťastný . Opotřebení sání je také nesmysl , protože LPG se při použití sekvenčního vstřikování dostává do motoru těsně u hlavy válců a neprochází sáním. Ještě by mě zajímaly ty náklady na údržbu LPG?


Cituji článek:
citace:
Obecně hlásaná „pravda“ o vlastnostech LPG vůči oleji je pouze polopravdou. Pravdou je to, že LPG ve styku s olejem vytváří výrazně méně karbonu a tak motor provozovaný na LPG bývá uvnitř většinou čistější. Na základě tohoto jevu prodejci zařízení LPG doporučují zcela nesprávně možnost prodloužení kilometrového proběhu do výměny oleje. Skutečnost je taková, že olej ve styku s vyšší produkcí dusíkatých zplodin více „koroduje“, vytváří se zvláštní úsady ve spalovacím prostoru, které mají odlišný charakter proti klasickému karbonu a velmi těžko se odstraňují. Olej rychleji ztrácí čistící a určité mazací vlastnosti a je vhodné zkrátit výměnnou lhůtu o 1/3.


Dobře, tak ne dvojnásobné, ale třetinové znehodnocování oleje. Se sáním máš pravdu, já měl zkušenosti s karburátorem, tam to bylo špatné .. vjezd do garáží je tvůj problém, že jezdíš bez nálepky raděj nekomentovat a opotřebení motoru je z citace taky patrné, že nemáš pravdu ... kupříkladu ventily trpí jak čert. kouř
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7481 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 9:10   Citovat  

Daver napsal:
Dobře, tak ne dvojnásobné, ale třetinové znehodnocování oleje. Se sáním máš pravdu, já měl zkušenosti s karburátorem, tam to bylo špatné .. vjezd do garáží je tvůj problém, že jezdíš bez nálepky raděj nekomentovat a opotřebení motoru je z citace taky patrné, že nemáš pravdu ... kupříkladu ventily trpí jak čert. kouř


jaké s tím máš osobní zkušenosti ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6800 H+ body: 52  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 9:23   Citovat  

Daver napsal:
Dobře, tak ne dvojnásobné, ale třetinové znehodnocování oleje. Se sáním máš pravdu, já měl zkušenosti s karburátorem, tam to bylo špatné .. vjezd do garáží je tvůj problém, že jezdíš bez nálepky raděj nekomentovat a opotřebení motoru je z citace taky patrné, že nemáš pravdu ... kupříkladu ventily trpí jak čert. kouř

Dej sem odkaz na článek ze kterého cituješ , rád se poučím pokud bude z důvěryhodného zdroje. Můžu sem vložit 10 citací kde je napsán opak o oleji a LPG. Pokud jde o nálepky , auto mám dovezené už přestavěné na LPG a nikdy žádnou nálepku nemělo , je to zase jen náš výmysl jako ty garáže Úsměv . Souhlasím že ventily trpí více než na benzin , ale pokud se seřídí vůle jednou za 20tis. km není nejmenší problém je to dobrý , nebo lze použít přimazávání.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
walkingwad je teď offline  walkingwad
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 10:25   Citovat  

Sory za OT ale osobně si myslím že LPG do Hondy je KO

Měl sem tu možnost jezdit s autem na LPG a přišlo mi že bylo decentně línější (mohl to být subjektivní pocit). Teorie o úspoře je pěkná, ale to je jak si koupit lamborghini a pak si ho nechat uškrtit an 100 koní aby tolik nežralo.. wc Toe jak s E85 a atd..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 541 H+ body: 0 2003 Civic Sport  
FastAndFurious je teď offline  FastAndFurious
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 10:29   Citovat  

Návratnost nákladů za LPG je nějakých cca 20tis km. V rodině jsme měli již 4 auta na LPG a když spočítám ušetřené peníze za palivo jsou to desítky tisíc Mrk Zvláštní je, že neznám člověka který na LPG jezdí že by si stěžoval, naopak ti kteří ho neměli budou stále hledat důvody proč ho nemít aniž by tušili jak moc jsou sami proti sobě. Ale je to každého věc, nikoho tu přemlouvat nehlodám, asi zde všichni máte spoustu peněz na rozhazování přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 98 H+ body: 0  
Zemi je teď offline  Zemi
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 10:57   Citovat  

FastAndFurious napsal:
...asi zde všichni máte spoustu peněz na rozhazování přátele


je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3678 H+ body: -1  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:11   Citovat  

walkingwad napsal:
Sory za OT ale osobně si myslím že LPG do Hondy je KO

Měl sem tu možnost jezdit s autem na LPG a přišlo mi že bylo decentně línější (mohl to být subjektivní pocit). Teorie o úspoře je pěkná, ale to je jak si koupit lamborghini a pak si ho nechat uškrtit an 100 koní aby tolik nežralo.. wc Toe jak s E85 a atd..

Připadá ti tvůj 7G sport jako Lambo? Velmi šťastný úspora na LPG není teorie , 5% snížení výkonu a 50% snížení nákladů na 1km za to určitě stojí je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:14   Citovat  

Chlapi jen bych Vás chtěl upozornit, že stáčíte diskuzi jinam. O LPG tato diskuze nebyla!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8945 H+ body: 9 1996 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:19   Citovat  

crxmann napsal:
Chlapi jen bych Vás chtěl upozornit, že stáčíte diskuzi jinam. O LPG tato diskuze nebyla!

Navrhuji přesunout LPG sem Úsměv : tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:22   Citovat  

hopit napsal:
Navrhuji přesunout LPG sem Úsměv : tudy odkaz


návrh přijat za chvilku se do toho pustím kouř Mr. Green
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8945 H+ body: 9 1996 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:40   Citovat  

crxmann napsal:
návrh přijat za chvilku se do toho pustím kouř Mr. Green

je to dobrý přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 12:40   Citovat  

PŘESUNUTO Chápeš!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8945 H+ body: 9 1996 Civic  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 16:58   Citovat  

Petr 78 napsal:
A co třeba dvoje emise, omezená životnost nádrže a ještě nějakých součástek?
Životnost výfuku při provozu na plyn je taky drasticky menší. Někteří prodejci dokonce nedávají na výfuk záruku pokud auto jezdí na plyn.
A pokud jezdíš do podzemních garáží s autem na plyn..... Tak to valím bulvy
Pokud najezdím ročně kolem 15 000 km tak se mi plyn nevyplatí. Než projezdím v benzínu pořizovací cenu plynu a náklady za provoz tak už to auto dávno nemám.

Každá mince má dvě strany a při provozu na plyn nebo naftu je celková úspora jenom zdánlivá. Ale každý vidí jenom nižší spotřebu paliva a další věci ho nezajímají.


pokial mozem par svojich postrehov...
-lpg sa nevyplati tomu kto jazdi kratke trasy... optimum by som tipoval niekde okolo minima 30km na studeny start
-navratnost sa odvija od palivovej spotreby konkretneho auta... pri aute ktore bezne zerie 5/100 to bude 3x viac km ako u auta ktore zerie 15/100 Úsměv osobne by som do VTEC-E lpg urcite nedaval, navratnost a uspora je velmi diskutabilna. mam lpg v AC-C 3.0 aj v CR-V, obidve so spotrebou okolo 12 benalu, na accorde som mal montaz "zaplatenu" po cca 17.000km, na cr-v tiez, aj ked na acco bola zastavba lpg o asi 400 eur drahsia - od cca 18.000km jazdim s presne 47% nakladmi...vo vypoctoch je kalkulovany aj benzin spotrebovany na zohrievanie motora, vymena filtrov, EK za plyn navyse...cena benzinu u nas je 1.26, LPG 0,50 - cili 39,68%
-na obidvoch som kontroloval volu ventilov po 20.000km, bola bez zmeny, tudiz ok
-ad vykon: na cr-v nerozoznatelny rozdiel, na acco je citit o nieco mensi, ale ja som uchylak co jazdi stale tehlu na obidvoch pedaloch a citim 40kg zataze navyse v aute Úsměv
-ad spotreba: je vyssia na lpg, asi liter pri normalnej jazde, 2-3 litre pri palbe
-emisie: accord na LPG mal CO 0,00nic... ostatne hodnoty mal nizsie ako nove 1.4 od VW... cr-v na benzine emiskou nepresla, na lpg s prehladom
-miesto v kufri: na cr-v ani neviem ze nejaka nadrz je...este aj piknik stolik zostal na mieste, na acco mi obcas zavadza rezerva v kufri, ale neriesim
-parkovanie v garazach - sporna to vec... sam na to kaslem, a ked 2x do roka potrebujem ist do podzemky tak tam idem... vacsina novych garazi vsak uz zakaz nema, maju odvetravanie - a okrem toho, vraj je v nasom zakone ze zakaz plati pre stare systemy...pre systemy ktore maju elektronicke bezpecnostne ventili (vsetky sekvencne) mozu do garazi choditi
-zivotnost motora - ehm, tazko povedat, poviem vam po 100-150 tis.km Úsměv ale osobne nevidim dovod, aby sa nieco dialo, a ked uz, pri tych starych kraksnach v ktorych to mam, mi to po 100tkm bude jedno, vymenim motor, alebo zgeneralkujem, alebo kupim ine auto...pre mna je podstatne ze sa vozim v SUV alebo velkom coupe so 150-200 konmi a automatom za smiesnu sumu a nemusim sa trapit v nejakom chrochtaku pripadne 1.0i Úsměv
-a este jedna vec - udrzba - cela moja udrzba spocivala po 20tis.km vo vymene filtrov za 10eur, ktore notabene ani nebolo treba menit, tankujem len agip a omv a filtre boli uplne ciste... pre vlastne uspokojenie si kazdych 10tis.km pripojim notas cez OBD s diagnostikou, kuknem za jazdy jake hodnoty su na lambdach a vybavene. okrem toho, trocha zdatnejsi jedinec si moze ECU od LPG cez kabel a jednoduchy soft ladit sam a verim tomu, ze by to niekto rozumny dokazal naladit tak, aby to jazdilo rovnako, ak nie lepsie ako na benal Mrk

uff, z par postrehov je elaborat, tak nech vam sluzi k uzitku... a este by som jednu vec na zaver... neznasam hlasky typu "kedysi som mal auto na LPG a nikdy viac"...bezte s tym niekam Úsměv zabudnite na predpotopne podtlakove systemy...dnes sa naozaj ziadne problemy s volnobehom, strielanim do sania a pod. nekonaju... a ak tak, problem treba odstranit najprv v benzinovej casti, az potom hanit lpg Mrk ked je dobry samotny motor a elektronika okolo neho, s LPG nemoze byt problem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
kedul11 je teď offline  kedul11
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 17:52   Citovat  

Před dvěma měsíci jsem koupil Accorda z 97 a na plyn. Má najeto 325000 km a mohu říct,že motor běhá vcelku dost dobře.
Chce to správné svíčky,měnit olej. Běžně jezdím 8-9 litrů což mi v přepočtu vychází asi 3.5 litru benzínu. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0 2003 Civic i-CTDi  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2010 , 19:24   Citovat  

Musím se jen smát,jak to tady čtu a vůbec se tomu tady ani nedivím,hlavně těm odpůrcům LPG.To co tady píšou je pořád stejné názory lidí,co nikdy neměli auto na LPG a dělají chytré jak je to na ho....
Já jezdím na LPG od roku 1999 a všechny auta které jsem vystřídal jsem měl předělané na LPG,od favorita ze starým podtlakovým systémem,přes felicii,forda až po nynějším sekvenčním v CRVčku.Za těch 11 let můču jen říct,že nikdy jsem s autama neměl problém a ti z vás,co tady píšou o LPG pozitívně,vydím,že s tím máte zkušenosti a víte o čem píšete.Nemá cenu dále tady něco rozepisovat.Můj názor o těch,co nemůžou o LPG ani slyšet a píšou jen samé negatívní nesmysly bych jen řekl,že pokud člověk umí počítat,tak zjistí,že nejen ušetří náklady na provoz,ale jako ojetinu rychleji prodá,než bez LPG,tak že to i zhodnotí auto,nebo mu to po pár letech vrátí rovnou celou cenu auta.Problém však spočívá,že na to ti lidi nemají,tak raději říkají jak je to na nic a jak to ničí motor atd,než aby přiznaly,že kdyby na to měli,tak si to tam dají.PS:doufám,že jsem vás nekoho tady neurazil.Je to jen můj názor.
Ajajaj to bude ale kritika na mou osobu,co? Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2175s ][ Dotazy: 152 (0.0905s) ][ GZIP on - Debug on ]