Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 14
Johnie_Walker je teď offline  Johnie_Walker
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.1.2011 , 11:49   Citovat  

Ahoj všem..

zvažuju koupi FR-V pro rodinu a retrívra Úsměv
máte někdo zkušenosti s tímhle autem, popřípadně můžete doporučit nejlepší motor? (zvažuju 1,7)
na co si dát konkrétně pozor u tohoto modelu?


uvítám veškeré postřehy a rady...

díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 370 2004 Civic Type-R  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.1.2011 , 11:55   Citovat  

Co takhle zkusit jednu z uplne zakladnich funkci kazdeho diskuzniho fora- vyhledavani?
tudy FR-V
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5905 2007 Civic Type-R  
Johnie_Walker je teď offline  Johnie_Walker
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.1.2011 , 13:00   Citovat  

zkoušel jsem, nic podobného jsem nenašel
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 370 2004 Civic Type-R  
Brnďa je teď offline  Brnďa
5 háček
PříspěvekZaslal: 29.1.2011 , 13:15   Citovat  

Johnie_Walker napsal:
zkoušel jsem, nic podobného jsem nenašel
me se zda ze se tu rozebiral stream hodne ale fr-v nevim Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8134 1995 Legend  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
PříspěvekZaslal: 29.1.2011 , 15:54   Citovat  

urcite bych vzal radsi 2,0 nez 1,7, spotreba bude stejna, ne-li lepsi!!!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2558 1991 CR-X  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 10:58   Citovat  

Bohužel jsem nenašel vlákno ala "Vše o FR-V", ale možná teď vznikne, když už ho má přeceda Úsměv
O FR-V uvažuju jako o jednom z možných nástupců Ufouna, až mi tento bude těsný, a zajímal by mě rozdíl mezi před a poface verzí.
Vím o rozdílu v motorizacích, kdy 1,8 i-VTEC s faceliftem nahradila 1,7 a 2,0 i-VTEC.
Liší se nějak i ostatní nastavení auta, třeba jako podvozek u Ufa?
Objevili se nějaké nové prvky výbavy?
Z inzerátů vím, že xenony, tempomat, šíbr byly před i po...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 16:28   Citovat  

podvozek je komfortní a krásně tlumí nerovnosti a výtluky, ale když si zvykneš na to, že se do zatáčky auto přeci jen nakloní a jakoby zaklekne, tak se nechá jet velmi svižně (za mne ideální honda/rodinné nastavení) Samozřejmě Odyssey to není HaHaaa
interiér je, podle mne, takový Accord 7,5g prostě lepší než sedma, ale ještě ne osma Úsměv

trochu si řidič musí najít polohu v sedačce, protože je přeci jen víc namáčklý na dveře

jinak pro městský a příměstský "styk" a rodinnou jízdu, bych se vůbec nebál motoru 1.7i-Vtec, do 130-140 km/h to není žádný lenoch, a ani poté to není špatné, jen narůstá vnitřní hluk. Spotřebu se daří držet v průměru i pod 8 litrů
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6821 1977 Civic  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 16:46   Citovat  

Taky ho plánuju v dohledné době pořídit jako rodinné vozítko a náhradu za C7G, zatím jenom slintám Velmi šťastný. 1.7 jsem hnedka zavrhnul. Buď to bude 1.8, nebo 2.0 a zplynovat.

Romane, to chování je u předface a poface stejné?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 2006 FR-V  
SaKaL je teď offline  SaKaL
Moderátor
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 17:55   Citovat  

Začal bych na tudy TipCars , tam je toho docela dost... myslim článků...
"Vedle" na hondaclubu je taky něco o tudy FR-V , a vzhledem k tomu, ře jí sám King vlastní, tak mám pocit, že jsem tam o ní taky něco více někde četl...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3001 1998 CR-X DelSol  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 18:11   Citovat  

Mě Fr-v moc nesedlo , proti Streamu nebo A7G se stejným motorem je pocitově mnohem těžkopádnější. Posaz za volantem těsně u dveří také moc nepotěšil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4003  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 18:26   Citovat  

samozřejmě, že pocitově jede nejvíc nafta
1.8i je výkonově něco mezi 1.7i a 2.0i ale se spotřebou menší než 1.7i
se standart. podvozkem jsem nepoznal mezi před a poface rozdíl
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6821 1977 Civic  
Honda.men je teď offline  Honda.men
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 18:51   Citovat  

U ojetého jdi určitě do 2.0 VTEC (u novějšího 1.8i), za mě ideální motor v tomto voze. Ta 1.7 je dost podvyživená na toto auto Úsměv
Jinak jediné co mě trápí, že pokud jsi větší osoba, tak tě bude trápit doslova nalepení na řidičových dveřích...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 160 1986 Ballade  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 19:25   Citovat  

Já bych si určitě vybíral mezi 1,8 nebo 2,0. Naftu nechci a jelikož mám radši víc výkonu než míň, tak o 1,7 ani neuvažuju. O to víc, že bych hledal vybavenější verze Úsměv

Mě jde hlavně o to, zda je tam i jiné rozhodující kriterium mezi 1,8 a 2,0 než jen stáří auta nebo to jsou jinak stejná auta.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 19:28   Citovat  

2bep napsal:
Já bych si určitě vybíral mezi 1,8 nebo 2,0. Naftu nechci a jelikož mám radši víc výkonu než míň, tak o 1,7 ani neuvažuju. O to víc, že bych hledal vybavenější verze Úsměv

Mě jde hlavně o to, zda je tam i jiné rozhodující kriterium mezi 1,8 a 2,0 než jen stáří auta nebo to jsou jinak stejná auta.


stáří a spotřeba
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6821 1977 Civic  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 20:02   Citovat  

Motor jednoznačně K20, nechá se s tím autem opravdu lítat ... já dávám LPG a myslím, že bude vystaráno.

Na co si dát pozor? No spíš napíšu, s čím počítat:

1) utržený přední silentbloky na rameni - klasika u 7G
2) rezavějící zadní vrata (klasické bodové ložiska pod lakem, nechápu proč zrovna tam)
3) stav brzd (je to 1500kg auto, to hold něco požere)
4) tapec na dveřích - na styčných plochách je textil, takže ošoupaný až běda (vostrý loket atd)
5) integrované rádio a výměnný rámeček na montáž jiného neexistuje (vyrobit)

No a to je asi tak z těch specialit FR-V všechno, zbytek je stejný, jako všude jinde ...

Já ho mám týden a jsem z něj odvařený - variabilita vnitřního prostoru, jizdní vlastnosti, zpracování (jak píše Rom., je to spíš úroveň Acco, než Civic) - no a nejvíc samo prostřední sedačka aka big motherfoka loketka Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7534 2002 Civic Type-R  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 20:39   Citovat  

Po pročtení několika článků jsem narazil jen na zprávy o lehkých designových změnách v čelní masce, optice předních i zadních světel a vnějších klikách.
Uvnitř se mělo lehce změnit obložení a tapce (je otázkou zda k lepšímu, viz. Daverův bod 4) - stejné trable má Ufo předface).
Dále mělo dojít k potunění prostředního předního sedadla, resp. jeho funkce "loketní opěrka", měly by tam být navíc nějaké držáky na nápoje pro zadní sedačky.

Davere, s OEM rádiem bývá problém nebo se jen nedá normálně vyměnit za jiné?

Mohl by někdo nahodit hmotnosti 2,0 verze?
1,8 má pohotovostní 1.494kg a maximální 1.975kg.

Kdysi se mi podařilo se "proklikat" ke starším Honda katalogům na honda.cz, zde je FR-V poface:


fr-v.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  fr-v.pdf
 Velikost:  1.04 MB
 Staženo:  3279 krát

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 20:48   Citovat  

Já jsem našel, že 1.8 má pohotovostní 1423kg a 2.0 1447-1457kg podle výbavy (uk stránky). Takže podobný rozdíl asi bude i pro ostatní regiony.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 2006 FR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 21:02   Citovat  

Pak asi ještě záleží na metodice měření pohotovostní hmotnosti. Někdo/někde počítá auto s provozními kapalinami + 75kg na řidiče, jinde to může být bez řidiče.
Tomu by odpovídalo i těch UK 1.423kg vs. CZ 1.494kg o co mi šlo hlavně je hmotností nárůst u 2,0DOHC vs. 1,8 SOHC a vypadá to jen na nějakých cca 30kg. Může sem někdo z majitelů 2,0 hodit údaj z malého TP?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 21:07   Citovat  

Tak český test: tudy odkaz

pohotovostní 1457kg/maximální 1970kg
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 2006 FR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 21:22   Citovat  

Prošel jsem články na auto.cz (viz. link od Štěpy) a našel tam údaje pro 1,8 i 2,0:
1,8 i-VTEC
pohotovstní: 1.419kg (což odpovídá Hondou uváděným 1.494 včetně 75kg řidiče)
maximální: 1.975kg

2,0 i-VTEC
pohotovstní: 1.457kg (tedy 1.532kg včetně 75kg řidiče)
maximální: 1.970kg

Mimo jiné pro naftu:
2,2 i-CTDi
pohotovstní: 1.586kg (tedy 1.661kg včetně 75kg řidiče)
maximální: 2.130kg

Takže, minimálně papírově má 1,8 i výhodu vyšší užitné zátěže Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 21:29   Citovat  

2bep napsal:
Davere, s OEM rádiem bývá problém nebo se jen nedá normálně vyměnit za jiné?

Mohl by někdo nahodit hmotnosti 2,0 verze?


Problém s ním není bych řekl, šlape krásně, ovládání na volantu bla bla bla ... jen prostě neumí MP3 (ale má aux vstup) a já hlavně potřebuju BlueTooth HandsFree, což taky nemá (ale v tom roce ... )

Pohotovostní hmotnost v mém TP je 1518kg.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7534 2002 Civic Type-R  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 21:43   Citovat  

HF se dá vyřešit třeba Parrotem, řady 9100 a 9200 mají USB, jack, iphone nesmysl a 9200 má ještě SD čtečku Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2014 , 22:03   Citovat  

Tak zatím nejlépe vychází asi tuto: tudy odkaz

Ale prostě naprd ... rádio za 2k tohle všechno zmákne a bez kompromisů ...

No uvidíme, třeba se budu nudit a vymyslím něco Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7534 2002 Civic Type-R  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.4.2016 , 9:34   Citovat  

Davere, Dejfe a jiní, co FR-V s K20 a LPG (LandiRenzo)? Kolega uvažuje o tom modrákovi od Rom.a.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3269 2019 Civic VT  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.4.2016 , 10:03   Citovat  

2bep napsal:
Davere, Dejfe a jiní, co FR-V s K20 a LPG (LandiRenzo)? Kolega uvažuje o tom modrákovi od Rom.a.


Znám LPG lovato a landirenzo v K20 (ale CR-V) a funguje to dobře už deseti tisíce km OK Pokud se dodrží základní věci jako správné nalazení, pravidelně měnit filtry, svíčky a !kontrolovat vůle ventilů!, tak nemůže být problém.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2653 2009 Accord Tourer  
Dejf je teď offline  Dejf
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.4.2016 , 22:55   Citovat  

2bep napsal:
Davere, Dejfe a jiní, co FR-V s K20 a LPG (LandiRenzo)? Kolega uvažuje o tom modrákovi od Rom.a.


funguje, jezdí... je to paráda Velmi šťastný jen ať je to systém který je tu někdo schopen napíchnout a případně doladit
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3998 1999 Integra Type-R  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.4.2016 , 7:43   Citovat  

Já mám Stag4 a taky jezdím Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7534 2002 Civic Type-R  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 6:12   Citovat  

Nevím čím to je, ale asi nějaká karma, že mě jako elektrikáře primárně postihují problémy s elektrikou Velmi šťastný. Potkal mě následující problém: tudy odkaz

Relátka od Omronu mají evidentně omezenou životnost. Potom, co jsem je rozdělal jsem zjistil, že se jim rozpadá a opaluje materiál na měděných kontaktech, což způsobí, že blinkry nejdou(v lepším případě) a nebo zůstanou pořád svítit. Oprava je celkem jednoduchá: vyndat ICU a vyměnit relé. Alternativní replacement není a origo omrony jsou za krásných 10 a 20 dolarů, ale nepodařilo se mi to sehnat jinde než v Americe a doprava je 40-50 dolarů. rázem se oprava lehce prodražuje.

Levnější varianta je pořídit relé rozměrově jiné a dodělat redukci.

Měl by o to někdo zájem a přidá se? Potká to určitě každého, to se nebojte Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 2006 FR-V  
gizmi je teď offline  gizmi
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 16:06   Citovat  

Stepa: kde je najdu? Velmi šťastný Překontroluji je to dobrý
Jinak mam K20 s LPG a jen jezdim Úsměv Jednou za 20t nechavam prekontrolovat ventily a jednou za 10t vymena oleje (posledni magic + japan vstriky)


20160409_155159.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20160409_155159.jpg, 1.48 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4482  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 16:35   Citovat  

Nějak nechápu co na tom chceš překontrolovat, ale ICU je zezadu na pojistkovce.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 2006 FR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(101373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1387s ][ Dotazy: 153 (0.0214s) ][ GZIP on - Debug on ]