Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 84, 85, 86  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 86
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 9:50   Citovat  

Zdravím všechny Honďáky a Hondice Velmi šťastný
Uvažuji o koupi Civica 6G anglánu, 5.dvířko-liftback, nejlépe pofacilift.
Co byste doporučili za motorizaci a jaké má toto auto největší klady a zápory?
Jde mi celkem o ekonomické ježdění a praktičnost v jednom a právě v tom mi přišel tenhle anglán ideální.
Zatím jsem projel dva civici v bazaru, oba s motorem 1.4, jeden 55kw druhej 66kw a musím říct, že rozdíl mezi nima byl celkem velkej, nejvíc mě ale láká 1.5 Vtec 84 kw, těch je ale u nás hodně málo, pak jsem ještě v bazarech narazil na civica s motorem 1.5 66kw Vtec Ble to byla nějaká ušlápnutá verze toho 1.5 84kw???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 416 2004 Accord  
Hellborn je teď online  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 9:54   Citovat  

Tomik napsal:
Zdravím všechny Honďáky a Hondice Velmi šťastný
Uvažuji o koupi Civica 6G anglánu, 5.dvířko-liftback, nejlépe pofacilift.
Co byste doporučili za motorizaci a jaké má toto auto největší klady a zápory?
Jde mi celkem o ekonomické ježdění a praktičnost v jednom a právě v tom mi přišel tenhle anglán ideální.
Zatím jsem projel dva civici v bazaru, oba s motorem 1.4, jeden 55kw druhej 66kw a musím říct, že rozdíl mezi nima byl celkem velkej, nejvíc mě ale láká 1.5 Vtec 84 kw, těch je ale u nás hodně málo, pak jsem ještě v bazarech narazil na civica s motorem 1.5 66kw Vtec Ble to byla nějaká ušlápnutá verze toho 1.5 84kw???


1.5Vtec je motor D16Z3 - dával se do předfaceliftu. 84kW je D15Z8. Konkrétní rozdíly nevím... Se stydím Ale pochybuju,že by to bylo jen v restriktoru sání jako u 1.4 55/66kW...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23278 2016 Civic i-VTEC  
spyda je teď offline  spyda
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 10:53   Citovat  

1.4 55/66kw vs. 1.5 66/84kw

Ve meste rozdil skoro nepoznas (spotreba), pokud budes jezdit dalky, tak urcite 1.5. Moje prvni auto byla 1.4ka , pres leto 7l, zima 8l - 90% mesto. Treba gear tady ma ekonoma a dlouhodobej prumer ma nekde kolem 6l +-( nevim presne ).
V dynamice takovej rozdil nebude(hodne znatelnej), ma sice vetsi vykon ale delsi prevodovku, coz pomaha zase nizsi spotrebe.

Hellborn: 1.5 Vtec D16Z3 Cooo??? Nema to spis bejt D15Z3 Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1208 1997 Civic Vti  
Hellborn je teď online  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 10:59   Citovat  

spyda napsal:
1.4 55/66kw vs. 1.5 66/84kw

Ve meste rozdil skoro nepoznas (spotreba), pokud budes jezdit dalky, tak urcite 1.5. Moje prvni auto byla 1.4ka , pres leto 7l, zima 8l - 90% mesto. Treba gear tady ma ekonoma a dlouhodobej prumer ma nekde kolem 6l +-( nevim presne ).
V dynamice takovej rozdil nebude(hodne znatelnej), ma sice vetsi vykon ale delsi prevodovku, coz pomaha zase nizsi spotrebe.

Hellborn: 1.5 Vtec D16Z3 Cooo??? Nema to spis bejt D15Z3 Se stydím


No jo, překlep... Bueee

Jinak 1.4 jde lépe odspodu, ale ve vyšších je znát větší výkon (to jsem si v praxi ověřil s mou EK3 1.5 a švárovo anglánem 1.4, kdy mě při předjíždění překvapil "nedostatek" výkonu.) Spotřeba 6l u 1.5 odpovídá, pokud výrazně nepřekračuješ rychlosti...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23278 2016 Civic i-VTEC  
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 11:05   Citovat  

Jezdím tak 50:50 město/okresky, dálnice minimum a ta spotřeba té 1.5 VTEC se mi moc líbí.
Zatím co jsem se tak dočetl záporů na toto auto, tak to byla hlavně koroze zadních lemů (předfacelift), ulomené kliky dveří, nefungující první stupně ventilace slábnoucí účinek světlometů.
Jinak kdyby jste někdo o nějakým pěkným anglánu věděli, tak dejte vědět Úsměv
Našel jsem jednu zajímavou nabídku, ale to tel. číslo co tam píše neexistuje a jinej kontakt tam nemá: tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 416 2004 Accord  
spyda je teď offline  spyda
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 11:21   Citovat  

Se ti urcite si pockat na 1.5ku, na spotrebe se ti to brzo vrati OK

Ta ventilace se da opravit asi za cca 500,- , nekde je tu i odkaz, presne jak na to Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1208 1997 Civic Vti  
Klasounek je teď offline  Klasounek
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 11:31   Citovat  

Já teď řešil problém na svém anglánovi předface: měnil jsem vnitřní čep řízení - axiální táhlo. Anglán má závity 14mm/14mm, ale všude se prodává a je k mání jen 14mm/12mm (ač to maj v katalogu určený přesně pro moje auto Úsměv). I Honda v Německu potvrdila, že to nemaj k dispozici. Takže se to zadalo soustružníkovi a ten na to nové táhlo se závitem 12mm udělal jakési pouzdro se závitem 14mm. Nevím jak přesně to udělal, ale když se mi to vrátilo, tak to vypadalo jako origo táhlo / závit 14mm z fabriky. Auto jezdí a zatáčí normálně... Někde jsem tu v diskuzi našel i možnosti nahradit táhlo za táhla určený pro jiné značky aut, ale tam už bylo třeba dělat radikálnější úpravy... Jinak jsem s anglánkem spokojenej - mimo toho, že už se začínaj objevovat puchejřky Smutný Lemy + spodky a rohy dveří.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 344 1998 Civic Aerodeck  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 12:02   Citovat  

Anglán je velmi dobrá volba je to dobrý
Velmi praktický a oproti japoncům i hezký interiér. Pohodlnější podvozek, bohatá výbava, spousta dílů stejných z jiných Civiců, druhovýrobní díly za super ceny.
Jsou to poměrně kvalitní a spolehlivá auta, která při troše péče dokážou najezdit hrozně moc kilometrů bez problémů.
S tou korozí je to jako u všech jiných aut. Majitelovo péče to může velmi ovlivnit. Je to jenom o přístupu k péči o auto....
Nevýhody anglánů jsou: malý "rejd" přední nápravy, korodující brzdové a palivové trubičky na spodku auta, vytržené vnější kliky dveří (to je tak když někdo používá sílu místo mozku), nefungující rychlosti ventilátoru (dá se opravit za pár korun).
Anglán rozhodně netrpí na nějaké neduhy, které by měli odradit od koupi. Pokud se kupuje kus o který bylo náležitě staráno tak bývá v perfektním stavu.
S motory to není jednoduché. Já bych za každou cenu do 1,5 nešel. Ta spotřeba oproti 1,4 66KW není o tolik nižší o kolik je 1,5 dražší. 1,5 má navíc pár bolestí (např. praskající svody) a příliš dlouhé kvalty na tak malý motor budou vyhovovat spíš nějakému důchodci. Pro radost z jízdy to fakt není. Podle mně je lepší volba motor 1,6 85KW.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6799 2006 Civic i-VTEC  
Brnďa je teď offline  Brnďa
5 háček
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 12:09   Citovat  

Klasounek napsal:
Já teď řešil problém na svém anglánovi předface: měnil jsem vnitřní čep řízení - axiální táhlo. Anglán má závity 14mm/14mm, ale všude se prodává a je k mání jen 14mm/12mm (ač to maj v katalogu určený přesně pro moje auto Úsměv). I Honda v Německu potvrdila, že to nemaj k dispozici. Takže se to zadalo soustružníkovi a ten na to nové táhlo se závitem 12mm udělal jakési pouzdro se závitem 14mm. Nevím jak přesně to udělal, ale když se mi to vrátilo, tak to vypadalo jako origo táhlo / závit 14mm z fabriky. Auto jezdí a zatáčí normálně... Někde jsem tu v diskuzi našel i možnosti nahradit táhlo za táhla určený pro jiné značky aut, ale tam už bylo třeba dělat radikálnější úpravy... Jinak jsem s anglánkem spokojenej - mimo toho, že už se začínaj objevovat puchejřky Smutný Lemy + spodky a rohy dveří.
jojo fish psal se me zda ze to nahrazoval z jineho auta, jen stacilo trochu zkratit se me zda a jedne strane
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8134 1995 Legend  
Hellborn je teď online  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 12:44   Citovat  

Petr 78 napsal:

Velmi praktický a oproti japoncům i hezký interiér. Podle mně je lepší volba motor 1,6 85KW.


Myslíš s tím dřevem,co většinou je? Nevím přesně,kterou 1.6,ale jednu,co se dávala do angličáka ninja moc nechválil...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23278 2016 Civic i-VTEC  
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 12:47   Citovat  

No co já jsem tak viděl po inzerátech, tak ta 1.6 se do civicu 5dv. dávala s 83kw a 85kw obě bez vtec.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 416 2004 Accord  
Hellborn je teď online  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 12:52   Citovat  

Tomik napsal:
No co já jsem tak viděl po inzerátech, tak ta 1.6 se do civicu 5dv. dávala s 83kw a 85kw obě bez vtec.


Ještě SOHC Vtec s 92kW...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23278 2016 Civic i-VTEC  
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 13:47   Citovat  

Co mě ale trochu vadilo na těchto anglánech, tak byla jedna maličkost a to je je poměrně velký volant s tenkým věncem a aji co se týče vizuální stránky nic moc, zato se mi moc líbí volant z Roveru 200/400, myslíte, že by byl problém ho sehnat a vyměnit? (ale ptám se jen ze zvědavosti, abyste neřekli, že tu řeším volant, když ještě nemám ani auto Úsměv)


f9904be27e2acf448a734e5bba0b32c8.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
f9904be27e2acf448a734e5bba0b32c8.jpg, 49.99 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 416 2004 Accord  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 18:44   Citovat  

Tomik napsal:
Co mě ale trochu vadilo na těchto anglánech, tak byla jedna maličkost a to je je poměrně velký volant s tenkým věncem a aji co se týče vizuální stránky nic moc, zato se mi moc líbí volant z Roveru 200/400, myslíte, že by byl problém ho sehnat a vyměnit? (ale ptám se jen ze zvědavosti, abyste neřekli, že tu řeším volant, když ještě nemám ani auto Úsměv)


Já mám anglána 1,4 66kW r.v.00 a nemůžu si ho vynachválit interiér je opravdu oproti japoncům krásný akorát když udělali předface tak ta šedá palubka a světlé dřevo to bylo to snad ne přesně jak ta fotka toho Roveru. Já mám poface a mám černý interiér a to dřevo takové tmavě červené, že není moc vyřvané. A ten volant bych si teda z toho Roveru nedal je děsný v mojem mám 4 ramenný volant obšitý kůží a řadičku taky. Tenhle z Rovera je takový divoký. Tchánovi jsem koupil 1,5 84kW a když jsem s ním jel tak mi to připadalo hrozně líný oproti 1,4. Tady je fotka sice mobilem jak jsem přijel po nalepení folií. Před tou 1,4 co mám teď jsem měl anglána 1,6 83kW předface a ten hnil katastrofálně, lemy prahy hrůza. Ještě dneska ho mám na zahradě a prodávám ho na díly a tu 1,4 r.v.00 na te není ani kapka rzi. Takže ta antikorozní uprava se hooooooodně zlepšila. Takže anglána poface rozhodně doporučuju, ale teď záleží pro co se rozhodneš jestli 1,4 66kW nebo 1,5 84 kW a nebo ještě 1,8 124kW ,ale ten se velice těžko shání a je celkem drahý


DSC07154.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC07154.JPG, 75.47 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 19:16   Citovat  

Říkáš, že 1.5 84kw byla línější než 1.4 66kw? Že by ty převody měly až takovej vliv??
No na výběr jich teda moc není, spíš asi budu vybírat podle stavu, jo a taky výbavy, potřebuju centrál, ele. okna a klimu bych teda chtěl taky Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 416 2004 Accord  
vojt4s je teď offline  vojt4s
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 19:22   Citovat  

lidi, jak nejlíp sundat door panel ze zadních dveří? nechcu to urvat, a z manuálu dvakrát chytrý nejsem. OK

6g VTI
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4184 1993 Civic  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 19:42   Citovat  

Tomik napsal:
Říkáš, že 1.5 84kw byla línější než 1.4 66kw? Že by ty převody měly až takovej vliv??
No na výběr jich teda moc není, spíš asi budu vybírat podle stavu, jo a taky výbavy, potřebuju centrál, ele. okna a klimu bych teda chtěl taky Úsměv


Tyhle auta tohle většinou všechno mají v základu jak se kupovaly nová jen pár vyjímek bylo bez klimy. Asi takhle 1,4 je na rozjezd živější a napráská te 1,5 ,ale na konečnou rychlost 1,5 tu 1,4 předjede. Jak tady bylo psáno ta 1,5 má delší kvalty v převodovce kvůli spotřebě ,ale kdyby jsi dal převodovku z 1,4 tak by to byl dobrej hukot. A další problém je s tou 1,5 jak tady psal Petr78 a to svody. Problém je že tohle auto má lambdu hned nahoře ve svodech a tam to praská a nepomůže ani zavaření. Nové svody stojí snad 21.000 kč ,ale možná kecám ,ale zas nemáš jistotu kdy to praskne znovu a na vrakoviště se taky nedá spoléhat. Jediné levné řešení je dát nerezové svody 4-2-1 nebo 4-1 a kat dát až za motor jak to má 1,4. Tyhle mám já jsou to nějaké no name ,ale účel plní odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 19:51   Citovat  

vojt4s napsal:
lidi, jak nejlíp sundat door panel ze zadních dveří? nechcu to urvat, a z manuálu dvakrát chytrý nejsem. OK

6g VTI


Je tam takový držák na ruku aby jsi mohl zavřít to víko a v něm je šroubek a pak bys to měl už jenom vypáčit,ale myslím si že ještě musíš vypáčit ty boční lišty kolem okna. Tady je to česky


foto.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
foto.jpg, 312.52 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
Toretto je teď offline  Toretto
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 20:05   Citovat  

optimas napsal:
Já mám anglána 1,4 66kW r.v.00 a nemůžu si ho vynachválit interiér je opravdu oproti japoncům krásný akorát když udělali předface tak ta šedá palubka a světlé dřevo to bylo to snad ne přesně jak ta fotka toho Roveru. Já mám poface a mám černý interiér a to dřevo takové tmavě červené, že není moc vyřvané. A ten volant bych si teda z toho Roveru nedal je děsný v mojem mám 4 ramenný volant obšitý kůží a řadičku taky. Tenhle z Rovera je takový divoký. Tchánovi jsem koupil 1,5 84kW a když jsem s ním jel tak mi to připadalo hrozně líný oproti 1,4. Tady je fotka sice mobilem jak jsem přijel po nalepení folií. Před tou 1,4 co mám teď jsem měl anglána 1,6 83kW předface a ten hnil katastrofálně, lemy prahy hrůza. Ještě dneska ho mám na zahradě a prodávám ho na díly a tu 1,4 r.v.00 na te není ani kapka rzi. Takže ta antikorozní uprava se hooooooodně zlepšila. Takže anglána poface rozhodně doporučuju, ale teď záleží pro co se rozhodneš jestli 1,4 66kW nebo 1,5 84 kW a nebo ještě 1,8 124kW ,ale ten se velice těžko shání a je celkem drahý


Já se omlouvám že vstupuju do diskuse, ale nedávno sem si koupil taky anglána 1,4 a sem velice spokojený.Abych přistoupil k jádru věci.Si psal že máš doma anglána předface na díly na zahradě?Neválí se ti tam někde zadní plato z kufru?Když tak mi napiš SZ s cenou a odkud si?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 21:22   Citovat  

optimas napsal:
Tyhle mám já jsou to nějaké no name ,ale účel plní


ucel ti plnily do te doby nez ti je musim upravovat HaHaaa Úsměv (uz jsou hotove ale sem zitra cely den v praci Smutný )
jinak mam taky anglana ale ja mam 1.8VTi a je to radost s tim jezdit hlavne od tech 5000 nahoru je to nadhera spotreba je kolem 9l/100 ale ja jezdim jenom po meste a jeste kratke trasy
interier je cely cerny a ma polokozene sedacky coz je taky fajn da se v tom i spat a cose tyce delky kufru je stejny jako u aerodecka
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4776 1990 Civic  
spyda je teď offline  spyda
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 21:36   Citovat  

Este bych mozna dodal, ze pokud nelze najit neakej dil, tak Rover ( 200 a 400 myslim ) na hodne dilu totoznejch OK

Add rozdil 1.4 vs 1.5 - pokud psal 50mesto/50mimo tak si myslim, ze na tech delsich vzdalenostech uz bude rozdil v spotrebe znat VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1208 1997 Civic Vti  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 21:48   Citovat  

Hondik napsal:
ucel ti plnily do te doby nez ti je musim upravovat HaHaaa Úsměv (uz jsou hotove ale sem zitra cely den v praci Smutný )


Jo to máš pravdu a už se moc těším až si je tam znovu opět nasadím, protože s těmi origo svody 4-1 je to fakt ve spodním spektru otáček líný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 21:54   Citovat  

optimas napsal:
Tyhle auta tohle většinou všechno mají v základu jak se kupovaly nová jen pár vyjímek bylo bez klimy. Asi takhle 1,4 je na rozjezd živější a napráská te 1,5 ,ale na konečnou rychlost 1,5 tu 1,4 předjede. Jak tady bylo psáno ta 1,5 má delší kvalty v převodovce kvůli spotřebě ,ale kdyby jsi dal převodovku z 1,4 tak by to byl dobrej hukot...


Ono nejde jen o reálnou dynamiku, ale taky o pocit z jízdy a proto jsem tu převodovku přehodil a změna k lepšímu je to dobrý Hlavně mi vadila dlouhá čtyři (na courání po městě 50 km/h - dřív cca 1750 ot., teď cca 1950 ot.) a i na ostatní kvalty vs. rychlost při předpisové jízdě mi vyhovují víc. Spotřeba cca 0,2 L nahoru, ať je to politicky průchozí Velmi šťastný Jinak 1,4 sice vypadá živě, ale hodně brzo umře a to už kolem dálničního limitu...

P.S. to se týká 5D a Aero, s 3D nemám zkušenost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1260 2003 Accord Tourer  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 22:05   Citovat  

Dopis napsal:
Ono nejde jen o reálnou dynamiku, ale taky o pocit z jízdy a proto jsem tu převodovku přehodil a změna k lepšímu je to dobrý Hlavně mi vadila dlouhá čtyři (na courání po městě 50 km/h - dřív cca 1750 ot., teď cca 1950 ot.) a i na ostatní kvalty vs. rychlost při předpisové jízdě mi vyhovují víc. Spotřeba cca 0,2 L nahoru, ať je to politicky průchozí Velmi šťastný Jinak 1,4 sice vypadá živě, ale hodně brzo umře a to už kolem dálničního limitu...

P.S. to se týká 5D a Aero, s 3D nemám zkušenost.


Je fak ,že ve 130 na pětku a šlápneš na to tak se tě auto zeptá a "fakt to chceš udělat?" že to fakt nejede. Bohužel je to 1,4 a abys to rozjel tak musíš chtě nechtě podřadit
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
Hondik je teď offline  Hondik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 22:17   Citovat  

optimas napsal:
Je fak ,že ve 130 na pětku a šlápneš na to tak se tě auto zeptá a "fakt to chceš udělat?" že to fakt nejede. Bohužel je to 1,4 a abys to rozjel tak musíš chtě nechtě podřadit


ty tak to delam i na VTi ze musi podradit aby to k necemu bylo protoze kdyz jedu po dalnici tech 130-140 tak sice jedu ve vtecu ale nemam otevrenou druhou klapu a ta se otevre az nekde kolem 6tis takze je to tez zpomalene ale urcite ne tak jako u 1.4ky no
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4776 1990 Civic  
vojt4s je teď offline  vojt4s
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 23:03   Citovat  

optimas napsal:
Je tam takový držák na ruku aby jsi mohl zavřít to víko a v něm je šroubek a pak bys to měl už jenom vypáčit,ale myslím si že ještě musíš vypáčit ty boční lišty kolem okna. Tady je to česky


jo dik, ale já myslel na bočních dveřích.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4184 1993 Civic  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 23:18   Citovat  

vojt4s napsal:
jo dik, ale já myslel na bočních dveřích.

Aha, tak to pardon já to blbě přečet a myslel z 5 vrat. Pokud jsi už někdy sundával z předních tak je to stejný. Jinak v klice na otvírání dveří je šroubek a musíš vyndat tu vnitřní kliku a pak záleží jaké máš stahování oken jestli el. nebo manuál. Jestli manuál tak pod klikou je pojistka a musíš ten tapec zamáčknout a vyndat tu pojistku. a to by mělo být snad vše a potom ze spodu strčit plochý šroubovák mezi tapec a plech a jemně páčit a ono to odskočí. A lepší je když ten šroubovák posuneš tam kde to nejvíce vzdoruje když zapáčíš
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
vojt4s je teď offline  vojt4s
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 23:20   Citovat  

jj mám elektriku, já to zkoušel jemně páčit, ale nechci tu kliku totálně zničit. vůbec bych do toho nehrabal, ale zasekává se mi ten mechanismus a nejde otevírat ze venku...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4184 1993 Civic  
optimas je teď offline  optimas
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.3.2011 , 23:24   Citovat  

Kterou kliku myslíš?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1982 2000 Civic  
VlastaFR je teď offline  VlastaFR
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.3.2011 , 1:13   Citovat  

ja mam to sami! bohuzel sem vsechno promazal - ocistil (breake cleanerem) - promazal - ocistil - promazal, ale mechanismus se stale zasekava. Mam to u zadnich dveri.

Oddelas tapecirung - dva srouby v madle a jeden v klice - PAK KLIKU POSUNES DOPREDU ABY SI DOSTAL PLASTOVE PACICKY OD KLIKY ZE ZDIREK - POKUD TO NEUDELAS TAK PACKY UTRHNES! - potoma chytnes tapecirung zespod z libovolne strany a trhnes - je tam asi 5 cupliku, ktere to cele drzi - NEBOJ SE TRHNOUT- az to budes mit odcvakli, tak tapecirung vysun nahoru, pak pozor jsou tam kabliky a je tam zacvakle i tahlo do klicky, ale nic hroznyho.

PAK te ceka nemele zjisteni :twisted: , ze k zamku se nedostanes... co sem koukal, tak musi ven zadni male sklicko i s plastovym sloupkem v okne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 686 1999 Civic Vti  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 84, 85, 86  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.9542s ][ Dotazy: 154 (0.8339s) ][ GZIP on - Debug on ]