Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 15 z 17
marian111 je teď offline  marian111
PříspěvekZaslal: 21.4.2019 , 10:54   Citovat  

2bep: Te 2.0 hybrid v CHR bude tiez zihadlo, ale asi nebude 4-kolka a je mensie ako HRV. Sadnut si do zadu je hotova katastrofa a tie male okna na zadnych dverách. Videl som na YouTube porovnavaci test HRV a CHR a tam HRV prevalcovala CHR. Keby CHR troch zvacsili, bolo by to uplne ine auto.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 21.4.2019 , 11:28   Citovat  

Taky jsem koukal po CX-3 a jak píšeš, je to auto pro single, navíc bez touhy po cestování, či aktivním životě. Technický základ Mazdy 2 tady prostě nejde zamaskovat, je to prcek. Koukal jsem ještě po Vitaře, ale ten interiér plný tenkých a nevzhledných plastů, mě odrovnal. Papírové autíčko. Toyka CHRRR tehdy nebyla v prodeji, ale i kdyby byla, synka bych v kobce vozit nechtěl. Design je ale docela zajímavý a podvozek taky. Tak, nebo tak, HR-V mi z toho vychází pro mé (naše) potřeby nejlépe.

Počítám, že HR-V 3G bude na trhu nejdříve v r. 2022. Vezel pro Evropu tady uvedli v půlce roku 2015, po třech letech FL, než se rozhýbou tak snad v roce 2022. Dříve podle mě ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 21.4.2019 , 11:41   Citovat  

to marian111: Tak tam se dá očekávat, že by u 4x4 mohla Toyota použít na zadek jen elektromotory jako u nové hybridní Ravky. Ale máš recht, že je CH-R stejně jako CX-3 malé. To je tak pro pár či babu na rozvážení dětí po městě, ale ne jako plnohodnotné auto pro 4-člennou rodinu. Tam HR-V jasně vede. Spíš u Toyoty očekávám další SUV, jelikož co se prostornosti týče, mají mezi CH-R a Rav4 hroznou mezeru.

to Jopeeeno: Já bych se nedivil, kdyby to chtěla Honda stihnout dřív, už kvůli novým EU pravidlům od 2022. Mrkni na CXG, přišlo do Evropy 2017 a končit má spolu s fabrikama v Britanii a Turecku v roce 2021. Navíc se HR-V v Evropě zrovna prodejně nedaří a je to dnes nejslabší model i přes nedávny facelift Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2965 2011 Civic i-VTEC  
marian111 je teď offline  marian111
PříspěvekZaslal: 21.4.2019 , 20:01   Citovat  

chalani mate pravdu, HRV vychadza najlepsie rozmerovo aj vnutornym priestorom aj verzia HRV sport M6 vynikajucim vykonom. Ty si videl co je Suzuki vitara a ja som pred 3 rokmi sadol do Renaultu capture. Tie plasty vo vnutry strach a hroza ani za predajcom som nesiel spytat sa na cenu. Teraz neviem ako vyzera a ani ma nezaujima. Nissan Qaskai tiez nic moc. Jednemu majitelovy tohto auta odisiel motor, alebo lepsie motorcek 1.2 a tak automobilka musela namontovat uplne novy motor. Tusim to tiez patri pod Renault.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10  
ma®vays je teď offline  ma®vays
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.5.2019 , 20:21   Citovat  

Dobrý den.
Řeším pracovní auto na statek. Zvažuju kde jakou variantu a napadlo mě řešení, jak zůstat u hondy i s pracovním vozem. Neviděli jste přestavbu tohoto modelu na pracovní? Je to možné?

Napadlo mě koupit starou třidveřovou verzi. Vyhodit zadní sedačky a za předníma udělat nějakou přepážku. A používat to čistě jen ako pracovní auto na statku. Tam pro pytle granulí či zrní do JZD, tam pro staré pečivo do pekárny. A tak podobně. Myslíte, že je to dobrý nápad? Netuším, jak to bude vypadat na podlaze, když vymontuju zadní sedačky. Jak moc to bude hrbolaté.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 288  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.5.2019 , 21:40   Citovat  

ma®vays napsal:
Dobrý den.
Napadlo mě koupit starou třidveřovou verzi. Vyhodit zadní sedačky a za předníma udělat nějakou přepážku. A používat to čistě jen ako pracovní auto na statku. Tam pro pytle granulí či zrní do JZD, tam pro staré pečivo do pekárny. A tak podobně. Myslíte, že je to dobrý nápad? Netuším, jak to bude vypadat na podlaze, když vymontuju zadní sedačky. Jak moc to bude hrbolaté.

Co místo vymýšlení nesmyslů koupit vlek ? Nápad je tu!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
ma®vays je teď offline  ma®vays
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.5.2019 , 6:12   Citovat  

hopit napsal:
Co místo vymýšlení nesmyslů koupit vlek ? Nápad je tu!

Budu dělat, že sem tenhle pitomý komentář nečetl . . .

A teď k tématu . . . zapomněl jsem napsat to nejdůležitější . . . vozím pro naši chovatelskou organizaci drobná zvířata na výstavy. Takže bych raději měl přepravky v bezpečí auta, než na přívěsném vozíku. A tky mi jde o odpružení, když vezu zvířata přes celou moravu, tak je rozdíl, jestli je vezu v autě, nebo mi poskakují na vozíku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 288  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.5.2019 , 20:24   Citovat  

Video test HR-V Sport od polského "HondaPro Jasona", Krzysztofa Dobrzanskiego. Zatím jsem úplně detailně nezkoumal parametry v letáku Hondy, ale zrychlení z 0-100 km/h u HR-V Sport, je (má být) o 0.5 sekundy lepší, než u Civiku 1.5T? Tak to koukám! I když tohle není úplně alfou omegou, ale... No teda Honda

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
damone je teď offline  damone
PříspěvekZaslal: 9.5.2019 , 18:25   Citovat  

Ahojte vsetci, som tu uplny novacik, v prvom rade Vas chcem vsetkych pozdravit. Som uz takmer rok majitelom HRV cvt 2018, je to moja prva Honda a prvy automat, vela sa tu popisalo o mazde 3. mal som ju takmer styri roky pred HRV, poviem Vam, ze motor skyactiv G120, ktory som mal ja, bol fenomenalny, to auticko bolo tichucke, rychle a zaroven usporne, kedze som chcel crossover a mazda cx-3 je vlastne mazda 2 trosku zdvihnuta, presiel som ku konkurencii a cim dalej, tym viac toho nelutujem, tie hrdzave sedacky v mazde- cista pravda, servis- cista katastrofa ( radsej som chodil do Ostravy, uplne iny pristup /, buchanie v napravach- cista pravda, proste tuzil som po zmene a dufam, ze mi moja HRV vydrzi bez zavad co najdlhsie. Nemam vela postrehov, ale predsa len, je pravda, ze s CVT sa clovek musi naucit nielen zit, ale aj pracovat a po prvej garancke a vymene oleja v motore, auto citelne stichlo, mohlo by este viac, ale hlavne klesla spotreba. Celkom urcite si viem predstavit, ze dalsie moje auto bude Honda HRV hybrid Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.5.2019 , 9:00   Citovat  

ma®vays napsal:
Budu dělat, že sem tenhle pitomý komentář nečetl . . .

A teď k tématu . . . zapomněl jsem napsat to nejdůležitější . . . vozím pro naši chovatelskou organizaci drobná zvířata na výstavy. Takže bych raději měl přepravky v bezpečí auta, než na přívěsném vozíku. A tky mi jde o odpružení, když vezu zvířata přes celou moravu, tak je rozdíl, jestli je vezu v autě, nebo mi poskakují na vozíku.


Docela úsměvné to číst Velmi šťastný sorry.
Každopádně doporučuji přejít na jinou značku pro zvířata a JZD co třeba Citroën Berlingo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 376 2003 Accord Tourer  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2019 , 20:34   Citovat  

První závada po tovární záruce auta (po 37 měsících) je na světě Smutný
Dnes jsem dojel do wap boxu a po umytí auta už nenastartoval. Akumulátor k.o. V HR-V 1.5 je z výroby Varta 60Ah, 450A, technologie EFB. Ceny naštěstí nejsou masakrální, slušný akumulátor od 2.500 Kč. Akumulátor zkusím ještě dobít, nabíječku na EFB a AGM baterie mám (CTEK CT5).
Myslím, že jsem si "vychutnal" v praxi ekoteroristické kur.ítko zvané "inteligent charger management", protože není možné, aby u auta, u kterého ze zásady vypínám S/S systém, občas nabíjím, zdechl akumulátor tak brzy. Řízené dobíjení byl čert dlužen Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2019 , 21:20   Citovat  

Jopeeeno napsal:
První závada po tovární záruce auta (po 37 měsících) je na světě Smutný
Dnes jsem dojel do wap boxu a po umytí auta už nenastartoval. Akumulátor k.o. V HR-V 1.5 je z výroby Varta 60Ah, 450A, technologie EFB. Ceny naštěstí nejsou masakrální, slušný akumulátor od 2.500 Kč. Akumulátor zkusím ještě dobít, nabíječku na EFB a AGM baterie mám (CTEK CT5).
Myslím, že jsem si "vychutnal" v praxi ekoteroristické kur.ítko zvané "inteligent charger management", protože není možné, aby u auta, u kterého ze zásady vypínám S/S systém, občas nabíjím, zdechl akumulátor tak brzy. Řízené dobíjení byl čert dlužen Smutný

Také jsem nedávno kupoval novou EFB baterii , původní se dala nabít bez problému , ale stačilo pár kratších jízd a opět selhala Ble S/S vůbec nepoužívám .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2019 , 22:07   Citovat  

hopit:
marné, hezky tenhle problém popsali třeba na auto.cz. Pokud člověk často "nebrzdí motorem" a naopak jezdí svižně, posílá akumulátor do nebe, hnusná doba, holt emise, je to pokroucenější, než jsem myslel Smutný
Nicméně, trochu jsem dnes pátral. Obdobný problém řeší na různých forech, no a třeba na škodováckém to někdo docela slušně popsal. Na mínusovém pòlu je malá krabička, do které vede svazek. Tenhle "nesmysl" má z větší časti na problému podíl. Musím se někde dostat k plánkům a vyčíst, jak to funguje. Škodovkářům se to podařilo obejít. Nechce se mi riskovat a řešit to jen bypassem Ble

Co jsi bral za aku? Vartu už nechci, šly s výdrží obecně dolů. Mechoš mi radí Bosch, zatím jen jedna reklamace za hooooodně dlouhou dobu. Sympatická mi je i Banner(ka) a Duracel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.5.2019 , 22:51  Naposledy upravil hopit dne 11.5.2019 , 22:52, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Jopeeeno napsal:
hopit:
Co jsi bral za aku? Vartu už nechci, šly s výdrží obecně dolů. Mechoš mi radí Bosch, zatím jen jedna reklamace za hooooodně dlouhou dobu. Sympatická mi je i Banner(ka) a Duracel.

Exide. tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.5.2019 , 22:51   Citovat  

Jopeeeno: to teda čučím. Jak často kontroluješ aku měřákem a jak často dobíjíš nabíječkou? Pokud jsi už ani nenastartoval, tak aku musel mít v tu chvíli hluboko pod 12V a to je u EFB hodně špatný. Asi bych začal vybírat nový aku.

Loňskou zimu jsem náhodou změřil na Civicu (2014) aku, hned koupil Ctek MXS 5 a udělal refresh. Start/Stop vypínám, ale na krátkých trasách se to evidentně nestačilo dobíjet. Proto jsem pravidelně dobíjel nabíječkou, ale pořád to nebylo ono, napětí samo padalo druhý den ráno k 12.2V. Před letošní zimou jsem udělal druhý refresh a při mrazech občas dobíjel. Napětí se ustálilo na 12.5V, které drží doposud. Ideál je 12.75V, ale to už z toho aku nedostanu. U Clia mě originál aku vydržel 12 let a to jsem se o ni nikdy nestaral, což považuju za zázrak. Koupil jsem pak tenkrát Vartu řady Blue, ale jak drží, to nevím. Úsměv

PS: Když jedu krátší trasu, zapínám vždy potkávačky, jak tady na fóru někdo radil. Mám vypozorováno měřením aku, že to fakt dobíjí. Podle mě u tohoto debilního systému dobíjení by bylo ideální třeba i 2x do měsíce aku dobít externě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 0:04   Citovat  

hopit:
Exide mám, krom zmiňovaných, taky ve screenu (EFB EL604), ta by byla za 1.882 Kč, suverénně nejlevnější.

anunaki:
Už se mi nepozdával start před 14 dny, tak jsem aku dobil, letos podruhé. Dnes jsem normálně nastartoval, ujel cca 3 km na myčku a z myčky nic, takže start s boosterem. Pak jsem ujel dalších 15 km a za 1.5 hodky normálně nastartoval - na brnk. Aku jsem neměřil, měřák mám v práci. V pondělí kouknu. Nicméně to dobiju a uvidím, jak se to bude chovat, ale mám tušení, že už kapacitu neudrží a je k.o. Refresh zkusím taky, prvně. Ekologie v praxi, hm. Booster mám vypůjčený a vozím radši v kufru. Pokud to nebude ani po dobití chytat na brnk (zkusím více startů), není na co čekat, volám kolegovi a beru novou aku. The power of dreams Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 14:02   Citovat  

Jopeeeno: podle toho co pises je ta baterka K.O. Ted je otazka, jestli smula na kus nebo nejaky problem v dobijeni. Myslis, ze to (ne)dobijeni ma takhle fungovat? Co vim, tak u EFB nastava problem, kdyz napeti poklesne delsi dobu pod cca 12.2V.

Jake mas jeste kandidaty na novy aku? Kdyz jsem loni myslel, ze sla baterka do kytek, koukal jsem i po u nas malo zname japonske znacce Yuasa.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 14:59   Citovat  

anunaki:
Zítra to testnu, nechci zatím házet flintu do žita. Ale podle toho, co jsem vyčetl, není to nic neobvyklého. Prostě řídící jednotka "dovolí" dobíjet jen v okamžiku, kdy je to nezbytně nutné. Píšou o tom na auto.cz ve dvou článcích, majitelé i mechanici novějších aut na fórech. I plánky tomu odpovídají. Tedy to, co se jeví jako závada, je ve skutečnosti vlastnost. Do háje s tím. Akumulátor je první věc, co se v autě vysype, zpravidla po 3 létech. No a bambilion elektrických vyfiku.dací, které má v sobě implementováno HR-V, tomu taky moc nepřispívá.
Yuassa není tak úplně neznámá značka. V době, kdy auta zn. Honda byla ještě opravdu japonská, byly z fabriky v autech právě akumulátory této značky (měl jsem ji třeba v Hondě 6G, a nebo taky Jimnym). Teď tam je Varta, no Ble Zvažuji, jestli si nepřiplatit za baterii typu AGM. Uvidím, co bude zítra. Psal jsem kámošovi, od nejž mám ten booster. Pokud bude aku fakt v háji, nechám si od něj nacenit akumulátory a cosi vyberu. Ale Vartu ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 15:45   Citovat  

Tak pak tam bylo něco špatně, protože ten aku byl po 14-dnech totálně vybitý. Buď vadný aku z výroby nabo ten Hondí systém dobíjí nějak extrémně málo. Ten aku mohl klidně postupně odrovnat právě ten systém - aku byl po dlouhou dobu nedobitý a tím šla rapidně dolů jeho životnost. Jsi v kontaktu s dalšími majiteli HRV, jak to funguje jim?
Jestli se nepletu, jezdíš vesměs krátké trasy. Zapínáš při těchto trasách manuálně tlumená světla nebo je necháváš na auto?

Tak japonofilům ta značka známá asi bude, to je fakt. Úsměv Já ji mám na seznamu, protože výhledově ten aku budu muset řešit (v únoru 2020 bude 5 let v provozu) a tak už se rozhlížím co je na trhu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2019 , 17:00   Citovat  

Čert ví, co se tam děje, chtělo by to pořádnou diagnostiku a sledovat data online.
Nikoho s předface HR-V neznám, jsem v kontaktu s majitelem FL. Ten má ještě hodně času Velmi šťastný
Jezdím 11 km do práce, škola a obchod jsou cca 4-5 km. No, budu dobíjet častěji Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 9:40   Citovat  

anunaki:
Něco k tomu tématu inteligentního dobíjení

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
gear je teď offline  gear
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 11:08   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Čert ví, co se tam děje, chtělo by to pořádnou diagnostiku a sledovat data online.
Nikoho s předface HR-V neznám, jsem v kontaktu s majitelem FL. Ten má ještě hodně času Velmi šťastný
Jezdím 11 km do práce, škola a obchod jsou cca 4-5 km. No, budu dobíjet častěji Ble


Koukám že nejsme sami, otec má HR-V předface cca 2017/8 a ten samý problém, baterka pořád pod 12,5, udělal si v kabině display kde mu ukazuje realtime dobíjení a altík 70% času neběží... nabíjí každý víkend nabíječkou. Baterka zatím drží, ale je to peklo a moc času jí nedáváme papa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2821  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 12:21   Citovat  

gear:
Díky. Tak to, co píšes, koresponduje s tím, co už bylo psáno, Bohu žel Ble Tohle mě ale pěkně štve. Vím, +- 2.000 Kč jednou za tři roky není zase až tak velká raketa, ale přesto to naštve. No, doufám, že další aku zvládne alespoň ty tři roky.

Aku jsem dobil, ráno nastartoval, dojel do práce, vypl motor, zkusil nastartovat a v pohodě. Ještě jí dám šanci, ale moc ve wow efect nevěřím.

Jinak k výměně aku. Mám ověřeno v Hondě, že baterie typu AGM v HR-V nelze zaměnit za "fabrickou" EFB. Škoda, chtěl jsem si lehce připlatit za aku, která zvládne tento nešvar daleko lépe, než EFB, ale budiž.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 15:18   Citovat  

Aku AMG potřebuje jiné nabíjecí obvody, záměnné to s EFB určitě nebude. I když jsem četl na Civic fóru, že někdo u Tourera 1.6 iDTEC 2014 má AMG aku a jezdí. Úsměv

Já dobíjení řeším tím, že zapínám světla. Hlavně při popojíždění po nákupech, krátkých vzdálenostech, prostě kde je těch startů víc a nic moc se neujede. Nebo by to chtělo do palubní sítě připojovat něco (klimu ani sedačky nemyslím), co zvýší odběr a donutí tak sepnout alternátor.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 16:21   Citovat  

anunaki:
Ne, tudy cesta nevede, máš recht, záměnné to není. Takže jsem dnes objednal Exide EL600 EFB. Má vyšší "proud", než fabrická Varta. Namísto 450A, má ta Exide 640A. Cena 1.900 Kč mě taky nepoloží. Žel Bohu neměli nikde skladem, tak objednávka.
Dnes jsem to trochu poměřil. Žel Bohu jsem zapomněl změřit ráno, ale po jízdě měl aku 12.54V, volnoběh dobíjí aku 14.45V. Kolik dává za jízdy netuším, asi koupím nějaké měridlo do zásuvky, ať orientačně vím. Holt, teď budu dobíjet každý víkend Velmi šťastný
Co se týče umělého a trvalého navyšovaní odběru, tak do toho nejdu, zdá se, že přepnutí z automatiky na "svítím stále" by mohlo stačit. Krom Tebe to popisují i jinde. Místo, aby člověk šetřil palivo jízdou na denní svícení, musí svítit "hlavními", to jsme to dopracovali Bueee
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 16:48   Citovat  

Jopeeeno napsal:
anunaki:
Dnes jsem to trochu poměřil. Žel Bohu jsem zapomněl změřit ráno, ale po jízdě měl aku 12.54V, volnoběh dobíjí aku 14.45V. Kolik dává za jízdy netuším, asi koupím nějaké měridlo do zásuvky, ať orientačně vím. Holt, teď budu dobíjet každý víkend Velmi šťastný
Co se týče umělého a trvalého navyšovaní odběru, tak do toho nejdu, zdá se, že přepnutí z automatiky na "svítím stále" by mohlo stačit. Krom Tebe to popisují i jinde. Místo, aby člověk šetřil palivo jízdou na denní svícení, musí svítit "hlavními", to jsme to dopracovali Bueee

Také jsem použil měřidlo do zásuvky , ale raději to nekupuj , budeš naštvaný ještě více Úsměv Při mém stylu jízdy to nedobíjelo téměř nikdy a napětí pak strašně kolísalo Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 17:32   Citovat  

hopit:
Hm, to jsi mě potěšil Velmi šťastný No, tak to radši nechám jen na tom občasném změření před + po jízdě a z toho se odvíjejícího nabíjení (dobíjení) Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.5.2019 , 23:28   Citovat  

Jopeeeno: Na tu zamenu aku EFB za AGM jsi se ptal kde? V lokalnim servise Hondy? Nebo primo u importera? Jak to zduvodnili? Ja jen kdyz si vzpomenu, jaci tam jsou odbornici na provozni naplne a intervaly vymen, tak docela pochybuji, ze rozumi do hloubky aku. Zkusim pisnout pro zajimavost primo vyrobcum aku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.5.2019 , 8:56   Citovat  

anunaki:
Mám to od mechanika z Hondy Fomi. Validitu této informace jsem dál neověřoval. Na netu je o tom prdlajz, pouze jsem pochopil, že se mohou (AGM i EFB) dobíjet obě třeba tím CTEKem CT5, přičemž AGM je určena pro S/S s rekuperací, kdežto AGM pouze pro S/S. Elektrikář nejsem, však víš.
Teď už je to fuk, aku už jsem objednal, skoro dvojka vydána.
Dnes ráno jsem odpojoval nabíječku z aku a naměřil jsem 12.55V, tedy de facto stejnou hodnotu, jak včera, když jsem dojel Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1222 2016 HR-V  
rmack je teď offline  rmack
PříspěvekZaslal: 14.5.2019 , 9:19   Citovat  

Jopeeeno:
Originální AGM 80Ah mi odešla za 4,5 roku. Koupil jsem Duracell a většinou je na ní v klidu málo přes 12V. Tak jsem si říkal, jestli to není nějaký zmetek. Brzdím teď více motorem, dobíjí se většinou 14,7V. Když zapomenu vypnout S/S, tak se i po krátké jízdě motor většinou vypne. Info o stavu baterie podle jejího napětí bude jen informativní. Zřejmě se při vyhodnocování činnosti S/S bere do úvahy vnitřní odpor baterie (kromě dalších vlivů).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1353s ][ Dotazy: 151 (0.0362s) ][ GZIP on - Debug on ]