Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 
Zaslat odpověď



  Strana 5 z 5
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.8.2017 , 19:06   Citovat  

Rypicong:
Šulí se dnes všechno, pokud to jen jde. Plasty místo měkčených materiálů, látky, ocel, ochrana... A možná bude jestě hůř.


Jinak k HR-V.
Motor by měl být už pořádně zajetý. Najeto 16.600 km a spotřeba padá. Jízdy na poslední nádrž taková všehochuť; najeto 809 km, dle palubáhu HR-V spotřebovalo 5.5 l/100 km, dle Fuelia 5.7 l/100 km. Spokojenost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 22.8.2017 , 21:53   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Rypicong:
Šulí se dnes všechno, pokud to jen jde. Plasty místo měkčených materiálů, látky, ocel, ochrana... A možná bude jestě hůř.


Jinak k HR-V.
Motor by měl být už pořádně zajetý. Najeto 16.600 km a spotřeba padá. Jízdy na poslední nádrž taková všehochuť; najeto 809 km, dle palubáhu HR-V spotřebovalo 5.5 l/100 km, dle Fuelia 5.7 l/100 km. Spokojenost.


osobne bych se nezlobil ,kdyby konecne automobilky zacali delat blatniky ,dvere a kapoty z plastovch kompozitu ,tvrdy ,lehky a nerezne Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3874 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.8.2017 , 21:58   Citovat  

DOHCVTEC:
Tak díly karoserie z plastu už nějakou dobu dělá i Renault, a to nechceš Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 8:29   Citovat  

Civic má plastová dveře kufru. Teda rám dveří je plechový a do něj je nacvaknutý plastový spodní díl stříknutý v barvě auta. Renaulti plastové blatníky měli už dávno. To není špatná věc, myslím. Je to pružný, takže v případě lehké kolize nehrozí trvalá deformace jako u plechu a bude to asi levější než ten plech.

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
Tak díly karoserie z plastu už nějakou dobu dělá i Renault, a to nechceš Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 9:48   Citovat  

anunaki:
U Civicu mi to uteklo, nevěděl jsem. Narážel jsem spíš na Rencka jako takového. Pominu-li typické problémy Renaultů, počin s plasty samozřejmě kvituji. Ovšem nic se nemá přehánět, viz interiér.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 9:55   Citovat  

Jopeeeno: U HR-V máš ten vnější dveřní díl kufru plechový nebo plastový?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 10:06   Citovat  

anunaki napsal:
Civic má plastová dveře kufru. Teda rám dveří je plechový a do něj je nacvaknutý plastový spodní díl stříknutý v barvě auta. Renaulti plastové blatníky měli už dávno. To není špatná věc, myslím. Je to pružný, takže v případě lehké kolize nehrozí trvalá deformace jako u plechu a bude to asi levější než ten plech.



no jo plat ,ale cely vrata jsou z plechu ,plast je nacvakly pro venkovni vzhled ,akorat to bude rezivet jak se tam dostane voda .. ja pamatuji uz na daewoo leganza ze zadni vrata byly plastovy cely myslim .. tak nemyslel jsem obyc plast na kontajnery Velmi šťastný spis nakej kompozit plastu ,dit uz se to dela ,ale ne na auta .. ve dverich by byla naka hlavni vyztuha i skelet by byl pevnejsi a okolity dily by nemuseli tvorit tolik deformacnich zon myslim.. ono napr hlinik taky neni k zahozeni .. oprava pri bouracce sice draha ,ale kolik krat bora clovek a jak rychle novy auto rezne ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3874 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 10:11   Citovat  

anunaki:
všechno je plech, akorát ten výlisek nad RZ, v němž jsou osvětlovací diody a na kterém je znak H, je plast.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 10:11   Citovat  

Proč myslíš, že to bude rezivět? Co jsem se díval, tak voda, která tam nateče třeba při mytí vapkou zase vyteče fukama. Ten plastový díl má fuky.

DOHCVTEC napsal:
no jo plat ,ale cely vrata jsou z plechu ,plast je nacvakly pro venkovni vzhled ,akorat to bude rezivet jak se tam dostane voda .. ja pamatuji uz na daewoo leganza ze zadni vrata byly plastovy cely myslim .. tak nemyslel jsem obyc plast na kontajnery Velmi šťastný spis nakej kompozit plastu ,dit uz se to dela ,ale ne na auta .. ve dverich by byla naka hlavni vyztuha i skelet by byl pevnejsi a okolity dily by nemuseli tvorit tolik deformacnich zon myslim.. ono napr hlinik taky neni k zahozeni .. oprava pri bouracce sice draha ,ale kolik krat bora clovek a jak rychle novy auto rezne ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 11:15   Citovat  

Menší riziko koroze by tu bylo. Nejde během jízdy zjistit, jak moc je ten spoj mezi plastem a plechem pevný a odolný vůci vibracím. Teoreticky by se mohli o sebe třít (i když jen mikro) až by se ten plast prodřel na plech. Je to ale fakt jen teorie.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 11:21   Citovat  

To myslím nehrozí, protože co jsem koukal, tak styčné plochy toho plastu jsou podlepeny takovou molitanovou lepicí páskou, asi i kvůli vibracím. Takže ten plech by se odírat neměl.

Jopeeeno napsal:
Menší riziko koroze by tu bylo. Nejde během jízdy zjistit, jak moc je ten spoj mezi plastem a plechem pevný a odolný vůci vibracím. Teoreticky by se mohli o sebe třít (i když jen mikro) až by se ten plast prodřel na plech. Je to ale fakt jen teorie.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 11:27   Citovat  

anunaki:
to doufám, že to Honda potchytila. Protože mnozí mají zkušenost s korozí zadních výklopných dveří u Octávií, kde se rámeček osvětlení RZ přes těsnění dokázal probrousit až na plech a korore byla na světě.
Na druhou stranu, trvá to delší dobu a i kdyby to vychytané nebylo, ta auta (mé určitě) už bude mít někdo jiný Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 12:38   Citovat  

Na druhou stranu u Octavie to je místo, které je tak nějak přímo vystaveno vlivu počasí. Ty styčné plochy dveří kufru u Civicu jsou uvnitř. Každopádně fakt nevím, jestli se tam voda za normalních okolností dostane nebo ne. A popravdě, je mi to celkem jedno.

Jopeeeno napsal:
anunaki:
to doufám, že to Honda potchytila. Protože mnozí mají zkušenost s korozí zadních výklopných dveří u Octávií, kde se rámeček osvětlení RZ přes těsnění dokázal probrousit až na plech a korore byla na světě.
Na druhou stranu, trvá to delší dobu a i kdyby to vychytané nebylo, ta auta (mé určitě) už bude mít někdo jiný Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 12:53   Citovat  

Přesně je to dobrý Jestli někdy něco (možná) vykvete, bude to nejdřív za deset let. Ty máš Tourera předface?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 19:21   Citovat  

hele, vykvetlého Civica vidím málokdy a to musí být fakt letitý. Což se nedá říct o Mazdách 3, 5,... A to nejsou žádný letitý kusy, tak deset let...
Jo, předface.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 19:51   Citovat  

anunaki:
No tak... Neřešim Civica, ale Hondy, myslím to obecně, chápej. Zapolemizoval jsem si, jestli je to co mám na zadku já, nebo Ty je trvalé řešení, nic víc. Není to útok na Civic 9G přátele
Proč se ptám... Jdou Ti rázy od podvozku při přejetí trošku větších nerovností? Včera jsem se svezl po druhé v životě C9G (poprvé to bylo Type R), teď v té větší naftě před FL (najeto 83.000 km) a ten podvozek rázoval jak čert. Jde mi o to, jestli to je tou naftou, nebo nemoc před FL (tak jak kdysi EJ9/EK9)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 22:27   Citovat  

Já jsem to taky myslel obecně, jen starších Civiců vídám víc než třeba Jazzů. Myslím, že Honda na tom je s korozní z Japonců asi nejlíp. Ono ale ani VW žádná sláva, když teda občas vidím ty nahnilé 15+ Golfy, Pola a Pašíky. Tím nemyslím leštěnky parkované v garáži, ale ježděnky parkující před panelákem.

Co se týká komfortu, tak bych řekl, že to je takový průměr, s ohledem na ty 17". Když přejíždím neostré nerovnosti, třeba vyjetý velký dolík, tak se auto jenom zhoupne. Když to jsou nehluboké nerovnosti, kanály, ne moc hluboké výtluky, tak je slyšet dusot. Když je ale třeba víc zapuštěný kanál, ostrá nerovnost (blbě udělaný žel. přejezd) nebo nedejbože hodně rozbitá okreska, tak jsou rány slyšet a cítit. Zimáky mám 16" a je to lepší, ale tomu autu sluší mnohem víc ty 17". Velmi šťastný Spíš mi vadí hluk odvalujících se kol a pokud si Tourera nechám, tak investuju nějakou tu tisícovku do odhlučnění. Chtěl bych si udělat kapotu, přední podběhy, podlahu vepředu, kufr a podběhy vzadu. To by si myslím taky pomohlo.

Jinak co se týká podvozku a komfortu, překvapil mě názor Kinga v jeho testu Jazze: "Z výše uvedeného myslím vyplývá, že Jazz velmi slušně tlumí nerovnosti, občas si sice bouchne, ale oproti nedávno testovaným HR-V je to hotový mercedes. Ani se nechce věřit, že jde o auto na stejném základu. Totéž platí o hluku při tlumení, Jazz zvládá nerovnosti překonávat mnohem tišeji a kultivovaněji."
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.8.2017 , 6:33   Citovat  

anunaki:
Dík za info. Jinak, do toho odhlučnění se oplatí zainvestovat, nestojí to moc, je to fajn čistá práce a výsledek mile potěší. Navíc Honda má vcelku smysluplně díly seskládané (alespoň HR-V), takže vše jde v pohodě demontovat, aniž by člověk něco dolámal. Dokonce i ten plast kolem stěračů (když jsem tlumil motorovou příčku) šel lehce sundat, kdežto u koncernu tam člověk občas něco naštípne.
Ten Kingův test jsem četl. Už jsme se o tom bavili. Asi mám nějaký upgradovaný kus s modifikovanými tlumici od pana Sachse, ale na komfort podvozku mého HR-V si stěžovat nemůžu, i na 18" je to v pohodě. Když jsme jeli do Čech, místy po docela rozbitých cestách 3. a 4. tříd, neřekl bych, že by to byl nějaký šílený třískot, jak píšeš, jen dusot. Situace se ale změní v okamžiku, když jedu pomalu, tam ty rázy po takovýchto cestách jsou. Neřídil jsem Jazz MY2017, abych ta auta porovnal, ale to se změní až příjde na salon FL Velmi šťastný Taky je možné, že jsem masochista a tvrdší podvozek mi vyhovuje, těžko říct Úsměv
Otázka, zkoušel jsi vytočit motor k omezovači na místě? Testoval jsem upgrade odhlučnění v mém autě a otáčky šly jen k cca 4.000 ot./min a víc ani prd. Že by emise, ochrana motoru? Launch control asi těžko. Nikdy jsem se s tím u obyč auta nesetkal
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.8.2017 , 6:48   Citovat  

A tady něco k té korozi, Honda je na tom podle průzkumu lépe, než Mazda.

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.8.2017 , 20:55   Citovat  

Jopeeeno: díky za odkaz. Smutné prvenství Mazdy mě moc nepřekvapilo. To byly totiž hlavní důvod, proč jsem loni nekoupil Mazdu 3. Druhý důvod byla její nepraktičnost - dlouhé auto atakující délku kombíku a uvnitř prostor nic moc, o kufru ani nemluvě. To auto je dlouhé skoro 4 a půl metru a má kufr 364 litrů. Jazz je prostornější, má 4 metry a má o 10 litrů menší kufr.

Odkud máš info, že Jazz má nepřímé vyhodnocovaní tlaku pneu? Já vyštrachal ze starého mailu od dealera, že Jazz MY 2016 má TMPS senzory. Smutný Nevím jestli to bylo nějaké dočasné řešení a jak to má teď MY2017... Každopádně pokud má TMPS senzory, tak Jazze nechci. Tenhle systém totiž leze zbytečně do peněz a přidělává starosti. Na technické to musí fungovat, takže jednu sadu kol musíš mít s funkčními senzory. A je otázkou, kdyby došlo k nehodě a nějaký šťoura z poj by zjistil, že jako na potvoru na té druhé sadě nemáš senzory vůbec nebo že jsou nefunkční, mohli by mít teoreticky záminku k neplnění, protože auto defacto nebylo způsobilé k provozu na komunikacích.

Ohledně toho omezovače jsem to nezkoušel. Můžu to zkusit, jestli si vzpomenu. Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 6:20   Citovat  

anunaki:
Není zač. Mazdy, třeba ta 3, takovou "promrhanou" délku údajně proto, jelikož u motorů Skyactive jsou rozměrné periferie, třeba výfukové svody, náročné na prostor. Proto také, když se podíváš na bok auta, má třeba M3 nezvykle dlouhý motorový prostor. Ty motory jsou prostě náročné na zástavbu. Údajně píšu záměrně, mám to z netu, ne od výrobce.
Co se týče TPMS u Jazze, vycházím z HR-V. Jelikož jsou obě auta technicky dost obdobná a HR-V vyhodnocuje defekt z čidel ABS, předpokládám, že Jazz bude na tom stejně.
Jasně, při použití systému TPMS máš starosti navíc, to bez debat. Životnost baterií taky není věčná. Ale u nehody bych byl zrejmě v klidu, nemyslím si, že by někdo zkoumal, zda je tam máš. Navíc po nehodě může vlivem nárazu "svítit plno kontrolek" na přístrojovce, včetně závady TPMS. I když možná se pletu, pitomec se najít může. Musel by ale přibrat soudního znalce.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 7:20   Citovat  

Jopeeeno: Aha, tak to jo. Čumáky má Mazda opravdu hodně protáhlý. Z jistejch úhlů to vypadá vzhledem ke krátké zádi až nepřirozeně.
Jazz: Jasně, byl by to extrém. Od 11/2014 je kontrola tlaku u nových aut povinná. A víš jak to je, když platíš pojišťovně ty, tak je vše v pořádku. A když má pojišťovna platit tobě, tak hledá důvody, aby nemusela. HaHaaa

měření tlaku v pneu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 10:09   Citovat  

anunaki:
zajímavý článek. Docela mě překvapila ta cena, resp. provozní náklady po určitou dobu, to je děs!!! Jestě, že tohle jde mimo mě. Pro naprostou jistotu jestě schválně kouknu do hondaparts, jestli je to fakt s Jazzem odlišné od HR-V.

Edit:
takže co se týče ventilků s TMPS u Jazze, je to dle hondaparts takhle. Jazz 2016+ to má stejně, jak HR-V, tedy bez ventilků, pouze nepřímé měření. Vlezl jsem ještě do nabídky pro Jazz 2010 a tam je ventilek TMPS vyobrazen. Vychází mi z toho fakt, že se Honda vratila u tohoto modelu k ekonomičtějšímu a méně problematickému systému monitoringu (i když ne tolik přesnému). To mi, i Tobě, může být šumák, je to bezesporu příjemnější, a to nejen pro peněženku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 10:59   Citovat  

Jopeeeno: Tak ty náklady budou asi vypočítány hodně pesimisticky. Uvádí se, že prakticky ty baterky vydrží déle než 4-5 let a taky ceny těch snímačů postupně klesají. Ale přesto jsou to další vícenáklady a je to otravné, zvlášť, když je nutné spárování v servisu a nemůžeš si kola přehazovat sám podle libosti.
Pokud Jazz 2016+ má opravdu zase nepřímé měření tlaku, tak by to byla dobrá zpráva. OK

Ještě Libore nevíš něco o tom, že nově homologovaná auta se zážehovým motorem musí mít v budoucnu filtry pevných částic?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 12:38   Citovat  

anunaki:
Tak, tak krom Škody, Hondy a několika málo výrobců, se vším okolo TPMS do servisu (nastěstí mám kamaráda se servisem, co to VDO vlastní), co kdyby někdy....

Co se týče filtru pevných částic pro auta spalující benzín (GPF), vím jen obecné informace z internetu. Ale (je) bude to pro nás průs.r, i když bude (je) GPF údajně levnější, než DPF, přesto se máme "na co těšit" Smutný

Benzinové motory povinnost instalace filtru pevných části dožene tři roky po začátku platnosti aktuální Euro 6, tedy v září letošního roku, kfy začne platit norma Euro 6c. Zprvu bude platit jen pro nově homologované modely, o rok později pro všechna nově prodávaná auta.

Jak se k tomu postaví Honda, uvidíme s příchodem nového CR-V v príštím roce.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 12:59   Citovat  

Jopeeeno: Tak nějak přepokládám, že s Honda atmoškou Euro 6 bez k*rvítek jako GPF, TMPS, ... budu moci žít klidně 10 let, když teda nebude něco lepšího. A kdo ví, co bude v roce 2030. Co se nakonec prosadí. Můžou objevit nějaký super akumulátor, hybrid se bude určitě taky zdokonalovat nebo vodík...

Zvědav jsem na ten nový motor od Mazdy. Jen mám obavu, aby to nebylo celý moc složitý. Protože čím je to komplikovanější, tím je větší pravděpodobnost poruchy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.8.2017 , 13:54   Citovat  

anunaki:
A víš co? Pomalu, ale jistě se smiřuji s tím, že bych si dokázal v garáži představit hybridní auto. Za pět, sedm let, proč ne. Jel jsem s novou RAVkou a tak, jak jsem měl k takovéto koncepci odpor, tam mi to nevadilo. Dokonce dynamika na mě nepůsobila zdechle.
I právě proto jsem zvědavý na nové CR-V. Psal jsem o tom už vedle. Spojení 2.0 atmo s elektromotorem může být v novém CR-V zajímavé. Už to nebude ta apetitní atmoška, která s přibývajícimi generacemi tak tak plnila roli základního motoru. A jestli bude pravda, že její výkon bude mít blízko k 200 HP, tak greats, Honda. Dva vcelku slušné pohony, KONEČNĚ nezaostávající za konkurencí...
Motory Skyactive X nebudou žádnou jednoduchou záležitostí. Když jsem se díval na obrázky a řez tímto motorem, jímala mě hrůza. Tohle opravovat, nebo hledat závadu, nechtěl bych. Ale na druhou stranu, musím uznat, že technicky je ten motor majstrštyk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.10.2017 , 14:39   Citovat  

O faceliftu Hondy HR-V, který by měl proběhnout ke konci roku 2018, nejpozději v počátku roku 2019, nejsou zatím dostupné žádné relevantní informace. Asijské weby se zabývají spekulacemi, že motorová paleta HR-V bude rozšířena o jednotku 1.5 T, naopak o motoru 1.0 T není zatím zádná zmíňka.
Příď vozidla bude pravděpodobně přepracována v současném designovém duchu automobilky, naopak tolik diskutovaná záď by měla zůstat beze změn. Až na lehce pozměněné svítilny. K dispozici je zatím jen jeden render FL modelu.
Jak moc budou tyto spekulace blízké realitě, se zřejmě až tak brzy nedozvíme. Nezbývá tedy doufat, že platforma HR-V umožní bez vysokých nákladů, zástavbu silnějšího motoru. Pokud je to ovšem technicky možné. HR-V by si to urcitě zasloužilo Honda


Screenshot_20170521-161418.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20170521-161418.jpg, 252.37 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2016 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(91372 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1214s ][ Dotazy: 146 (0.0249s) ][ GZIP on - Debug on ]