Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 6
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
PříspěvekZaslal: 27.4.2016 , 16:24   Citovat  

Koukněte... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1601 1999 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.4.2016 , 20:30   Citovat  

piskot napsal:
Koukněte... tudy odkaz

To je jiná je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3511  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.4.2016 , 10:50   Citovat  

Přesně tak, o dost komplexnější test, navíc s lidmi od fochu je to dobrý Slováci a Poláci vesměs ty testy mají kvalitativněji provedené s vyšší vypovídací hodnotou. Docela mě v tomto testu překvapuje téměř stejná spotřeba v dálničním tempu u obou HR-Véček.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.4.2016 , 15:54   Citovat  

Krátká recenze ze Slovenska. V závěru s vytočeným motorem:

tudy odkaz

Recenze z Polska:

tudy odkaz

tudy odkaz

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
interfernet je teď offline  interfernet
PříspěvekZaslal: 28.4.2016 , 18:29   Citovat  

Recenze jsou pěkné, ale než stokrát vidět, radši jednou projet. Vloni jsme projeli HR-V ve výbavě Elegance s 1.5, minulý týden jsem měl možnost se projet v HR-V v nejvyšší výbavě s CVT. Moc pěkné svezení. I když se mi v tom autě některé věci nelíbí, třeba displej palubního počítače působí vedle dotykové obrazovky nějak chudě/divně, tak pořád to je fajn auto. U UFA mě třeba štve velký rejd, otočit se na užší cestě najednou je nemožné. To HR-V na podvozku jazzu se otočí na pětníku. Praktičnost je taky skvělá, přitom to není obluda. A CVT příjemně překvapila.
Doporučuji zajít do nejbližšího salonu a domluvit si zkušební jízdu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 33 2006 Civic i-CTDi  
jenda200 je teď offline  jenda200
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.10.2016 , 15:39   Citovat  

tudy odkaz
Tady docela chválí Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 276 2017 Civic i-VTEC  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.11.2016 , 16:53   Citovat  

jenda200 napsal:
http://www.usporne.info/8002-test-honda-hr-v-15-i-vtec-96-kw-skutecna-spotreba/
Tady docela chválí Úsměv


Co je to platné.
Teď jsem se díval na přímého japonského konkurenta - Mazdu CX3. A světe div se, CX3 se prodalo za říjen 2016 o 250% víc! Zastoupení Honda ČR asi nemá potřebu ukousnout z modní vlny malých SUV co nejvíc. Sebevědomý ceník HR-V a absence reklam v TV mluví za vše. zmatenej
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.12.2016 , 11:10   Citovat  

Tak jsem nedávno dokončil záběh háervéčka, vyměnil olej v motoru a zkusil tomu pořádně šlápnout na krk Velmi šťastný Výsledek není, s ohledem na ten pidimotůrek, zase až tak špatný. Co se týče spotřeby, ta se po ujetí cca 10.000 km, drží na stále přijatelných 6.03 l/100 BA 95 (dle aplikace fuelio).

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
Superbee1971 je teď offline  Superbee1971
PříspěvekZaslal: 8.5.2017 , 15:43   Citovat  

borek stavitel napsal:
Cau mel sem HR-V 1,6vtec 91kw a ten euto 3 plnil, takze zadne eko se neplati.
ja nemel jediny problem s timto autem krome toho, ze jsem menil zadni lemy a zadni kousky prahu.


Zdravim, akutne shanim oba zadni cele blatniky na 3d 1999, na barve asi nezalezi...nejlepe modra
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.6.2017 , 19:55  Naposledy upravil Jopeeeno dne 16.6.2017 , 18:12, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Dnes jsem si byl vyzvednout do háerva autopotahy slovenské firmy MAD. Sice trošku pálka, nicméně fakt pasují dobře. Montáž i podle přiloženého videa místy trošku komplikovaná, ale nakonec se povedlo. S předkem jsem se dnes drbal 3 hodky (lépe se to dělá s vytaženými sedadly).

Edit: fota zadních sedadel. Při montáži se musí vymontovat plasty kolem zámků opěradel a loketka, jinak to je práce v klidu.


20170615_154815.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170615_154815.jpg, 785.94 kB

20170615_191548.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170615_191548.jpg, 523.91 kB

20170615_191600.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170615_191600.jpg, 257.32 kB

20170615_191622.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170615_191622.jpg, 251.6 kB

20170615_192718.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170615_192718.jpg, 465.34 kB

20170616_185054.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170616_185054.jpg, 263.43 kB

20170616_185105.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170616_185105.jpg, 499.52 kB

20170616_185040.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170616_185040.jpg, 474.27 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 6:45   Citovat  

Moc hezký, MAD je vyhlášený. je to dobrý Holt za kvalitu se platí. Loni v létě jsem o nich na Civica taky uvažoval, ale pak jsem si řekl, že tak dlouho si ho nenechám, aby se vyplatily.

Jinak jak jsi s HRVem spokojený? Jakou máš těď v létě spotřebu?

Jopeeeno napsal:
Dnes jsem si byl vyzvednout do háerva autopotahy slovenské firmy MAD. Sice trošku pálka, nicméně fakt pasují dobře. Montáž i podle přiloženého videa místy trošku komplikovaná, ale nakonec se povedlo. S předkem jsem se dnes drbal 3 hodky (lépe se to dělá s vytaženými sedadly).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 7:49   Citovat  

anunaki:
Díky. Mě se moc nepozdává originální potah sedadel současných Hond, ta látka nevypadá, že snese to, co kdysi můj Civic Ble Navíc jsem chtěl trochu oživit tu fádní šeď na palubě Velmi šťastný No a když mám v plánu háervo ještě nějakou dobu provozovat, tak co už...

Spotřeba překvapuje. Aktuální nájezd 14.500 km, dlouhodobá spotřeba 6.11 l/100 km, aktuálně 5,6 dle PP, dopočítám až vyjedu nádrž, znovu natankuji a vložím do Fuelia. Zatím PP lže 0,1-0,2 l/100 km.
Na co vlastnit diesela Velmi šťastný Podotýkám, že jezdím převážně trasy 10 km (práce a zpét) a nedusím motor na 1.500 ot./min.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 8:19   Citovat  

offtopic Kdyby někdo toto vozítko sháněl, znamy ma na prodej
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 9:57   Citovat  

Jopeeeno: Jasně. Každopádně vypadají fakt pěkně. Jakou máš verzi a matroš? Na kolik to celé přišlo?

Hele, spotřebu máš na tak krátké vzdálenosti super. Tohle bych s 1.8iVTEC nedal, tam to začne padat až když jedeš dál (20km+). Kolik tak máš, když třeba jedete na výlet (dejme tomu 50km tam a zpět)?


Jopeeeno napsal:
anunaki:
Díky. Mě se moc nepozdává originální potah sedadel současných Hond, ta látka nevypadá, že snese to, co kdysi můj Civic Ble Navíc jsem chtěl trochu oživit tu fádní šeď na palubě Velmi šťastný No a když mám v plánu háervo ještě nějakou dobu provozovat, tak co už...

Spotřeba překvapuje. Aktuální nájezd 14.500 km, dlouhodobá spotřeba 6.11 l/100 km, aktuálně 5,6 dle PP, dopočítám až vyjedu nádrž, znovu natankuji a vložím do Fuelia. Zatím PP lže 0,1-0,2 l/100 km.
Na co vlastnit diesela Velmi šťastný Podotýkám, že jezdím převážně trasy 10 km (práce a zpét) a nedusím motor na 1.500 ot./min.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 10:58   Citovat  

anunaki:
Bral jsem řadu textilní řadu ozn. Classic+autotextil, bočnice autotextil black, prostředek ultimate red, obšití red. Látka se jeví fakt odolně a je docela silně podšitá. Cena standard 4.500 Kč + výšivky Honda 500 Kč. Pálka, no. Tím asi končím s doplňky, už jsem do toho nasypal.. haldu Velmi šťastný
Spotřeba je fakt největší překvapení toho auta, samozřejmě pokud člověk není tupoun. Když jedu dál, vůbec není problém po okreskách v rámci povolených limitů +10 km/h jet i za 5.2. Ovšem, pokud je dálnice a dáš tempomat na 140 km/h, spotřeba vyleze na 7 l. Dálnice bez tempomatu 6.5 l. Smíšený provoz za Prahu a zpét, horní cestou přes Mohelnici rovných 6.0 l. Když se fakt snažíš, dá se to srazit po okreskách i pod 5 l, ale to už je nuda a eco rallye. Všechny údaje jsou odečteny při provozu auta v rozmezí 2.000 - 4.000 ot./min, a ač se to může zdát, auto nepodtáčím, naopak při trasách nad 15 km, vždy alespoň jednou dám red line Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.6.2017 , 18:36   Citovat  

Jopeeeno: Tak ta cena fakt není špatná. Molitanový hadr z Tesca to nebude. Tyhle vypadají, že krásně padnou a jestli budou odolné, tak není co řešit.

Četl jsem recenzi na usporne.info a tam měli skutečnou spotřebu ještě pár desetinek pod udávanou komb. spotřebou. Takže nenažraný HR-V rozhodně není. OK

Jak hodnotíš komfort podvozku na špatných cestách? Pokud si dobře vzpomínám, nemáš 18"? Standardní 16" musely být komfortnější, ne? Já teď zpětně poznám rozdíl v komfortu mezi 16" (letní) a 17" (zimní).
Co tě vedlo k tomu, že jsi investoval do větších kol? Lepší jízdní vlastnosti v zatáčkách?



Jopeeeno napsal:
anunaki:
Bral jsem řadu textilní řadu ozn. Classic+autotextil, bočnice autotextil black, prostředek ultimate red, obšití red. Látka se jeví fakt odolně a je docela silně podšitá. Cena standard 4.500 Kč + výšivky Honda 500 Kč. Pálka, no. Tím asi končím s doplňky, už jsem do toho nasypal.. haldu Velmi šťastný
Spotřeba je fakt největší překvapení toho auta, samozřejmě pokud člověk není tupoun. Když jedu dál, vůbec není problém po okreskách v rámci povolených limitů +10 km/h jet i za 5.2. Ovšem, pokud je dálnice a dáš tempomat na 140 km/h, spotřeba vyleze na 7 l. Dálnice bez tempomatu 6.5 l. Smíšený provoz za Prahu a zpét, horní cestou přes Mohelnici rovných 6.0 l. Když se fakt snažíš, dá se to srazit po okreskách i pod 5 l, ale to už je nuda a eco rallye. Všechny údaje jsou odečteny při provozu auta v rozmezí 2.000 - 4.000 ot./min, a ač se to může zdát, auto nepodtáčím, naopak při trasách nad 15 km, vždy alespoň jednou dám red line Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.6.2017 , 19:41   Citovat  

anunaki:
O trvanlivost se právě nebojím, v mém okolí je mají dva lidé a spokojenost maximální, paradoxně i v té eko kůži - ani staford na zadních sedačkách je drápky zatím neponičil. Sedí fakt dobře, proto jsem je chtěl. Zkušenosti s potahy za dvojku mám negativní, nestálobarevné a donekonečna se oddělávající potah pod zadkem. A ta změna v interiéru je o něčem jiném.

Co se týče komfortu na 18", tak si pořád stojím za svým. V nízkých rychlostech, tak do 20 km/h na rozbitých cestách podvozek hlučnější, výš je to v pohodě. Avšak žádné rázy, jen takový tlumený dusot, ono to fakt netříská. Paradoxně běžná jízda mezi 225/45 R18 a 215/60 R16 co se komfortu týče, tak moc rozdílná není. Jde znát, že je to tvrdší, ale nevytřese z Tebe duši. Bavím se o cestách, ne polňačkách. Ostravsko-Karvinsko žádné vyžehlené cesty nemá, a kdyby to byl nekomfort, kola jdou do frcu. Co jde znát je rychlá jízda. Na 16" se HR-V naklání v zatáčkách docela moc, na 18" si dovolím o mnoho víc. A v neposlední řadě tu máme vzhled... Ten je jiná liga a o to šlo, a to nepopírám, taky Velmi šťastný Se stav, vyzkoušej Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
Snajdr.Pavel92 je teď offline  Snajdr.Pavel92
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.6.2017 , 16:34   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Dnes jsem si byl vyzvednout do háerva autopotahy slovenské firmy MAD. Sice trošku pálka, nicméně fakt pasují dobře. Montáž i podle přiloženého videa místy trošku komplikovaná, ale nakonec se povedlo. S předkem jsem se dnes drbal 3 hodky (lépe se to dělá s vytaženými sedadly).

Edit: fota zadních sedadel. Při montáži se musí vymontovat plasty kolem zámků opěradel a loketka, jinak to je práce v klidu.


Ahoj, jak jsi řešil tu nášivku loga? Plánuji taky kupovat do civica akorát mě zarazilo že mají psané "Výšivky s logy automobilek dodáváme na požádání automobilky či prodejce"
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 2013 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.6.2017 , 17:11   Citovat  

Snajdr.Pavel92 napsal:
Ahoj, jak jsi řešil tu nášivku loga? Plánuji taky kupovat do civica akorát mě zarazilo že mají psané "Výšivky s logy automobilek dodáváme na požádání automobilky či prodejce"


Ahoj. Obchodník říkal něco ve smyslu ochranné známky a že je to zpoplatněno 250 Kč za sedadlo. Dál jsem jsem to neřešil a objednal i s těmi logy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.6.2017 , 6:43   Citovat  

Jopeeeno:
Díky za nabídku, škoda že jsi tak daleko. Smutný Pokud vím, někdo od Ostravy?

Uvažujeme o změně, stačilo by nám něco menšího, kompaktnějšího s rel. prostorným interiérem a slušným kufrem a to HR-V splňuje. Jenže nevím, zda už nepočkat na facelift s turbomotorem. Velmi šťastný Je to tam.

Pokud tu současnou generaci, tak nevím, jestli by nám nestačil ten Comfort (bez smlouvání za 435.000Kč). Co mě třeba překvapilo, je plato v kufru. U Elegance je klasicky na špagátech a zvedne se, když otevřeš kufr. U Comfortu tam je zasunutý jak pekáč v troubě. pořádnej výtlem Ani jsem si nevšimnul, jestli Comfort má nějaký odkládací prostor pod podlahou. Nevíš náhodou?
Jinak klasika nejsou mlhovky (to mi nějak extra nevadí), není duál klimatizace (stejně máme pořád obě na 21°C), není tam ten systém varování (to asi nepotřebuju?), stěrače s dešťovým senzorem (celkem příjemné, ale dokonalé to u Civicu není, jak je na to HR-V?), volant v kůži (pěkně se drží, škoda), sklápění zrcátek (to používám často, škoda) a kamera (prý jde dodělat nebo senzory).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.6.2017 , 14:43   Citovat  

anunaki:
tak, tak, ostravsko, což más kurde z ruky. Co se týče ceny Comfortu, padá to taky slušně. Ber tak, že mě Eleganci sestřelil s cenou taky pěkně, a fakt se člověk nemusel vůbec snažit, už tenkrát.
Co se týče odkládacího prostoru pod podlážkou, tak tu jsem nikdy u Comfortu neviděl. Jen vycházím z prospektů a mělo by to být, jak píšeš. Plato u Comfortu není, je to spíše taková sítka s drátkem dokola, alespoň tenkrát to tak bylo.
Předkolizní systém jsem zatím potřeboval jen jednou. Jeli jsme na dovču a já čuměl v cizím městě po odbočovacích tabulích. Mezitím frajer předemnou dupl před přechodem na brzu a pouštěl cyklistu. Já to přehlídl, naštěstí Honda zabrzdila sama a včas. Ufff.
Senzory světel a stěračů - bez výhrad. Je to první auto, kde to mám a neměnil bych.
Volant si můžeš za 1.300 nechat očalounit, ne?
Mlhovky jsem ještě nezkoušel. Za to park senzory k nezaplacení a sklápěcí pravý zpěťák při zařazené zpátečce fajn fajn věc. Vidím obrubníky a tak eliminuji riziko podřeného elektronu. Couvací kameru nemám a zatím o ní neuvažuji, senzory zatím fachají bez ztráty kytičky Úsměv
Na Háervo s turbem jsem zvědavý, upřímně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
cport je teď offline  cport
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 7:30   Citovat  

Jopeeeno: ty potahy jsou paradni!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 184  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 15:18   Citovat  

cport napsal:
Jopeeeno: ty potahy jsou paradni!


Díky, chlape je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.6.2017 , 10:01   Citovat  

Jopeeeno: To teda mám, což je škoda. Smutný
Jasně s volantem se vždycky něco nechá udělat. Ten předkolizní systém má něco do sebe, už to pár lidem v okolí taky zachránilo ťukanec.
Kameru mám a je to čéče užitečná věc. Tourer je celkem dlouhý a když chci třeba vycouvat z řady šikmo stojících aut, tak hned vidím, jestli se ke mně někdo blíží nebo ne. To z okna nebo ze zrcátek není šance. To samý couvání do řady stojících aut podélně. Někdy je málo místa a tak si můžu dovolit nacouvat na centimetry k autu za mnou, popojet dopředu a srovnat. Jako není to špatný. Každopádně HR-V je kratší a výhled z auta bude asi lepší. Zkušel jsi, od jaké vzdálenosti při couvání už senzory nereagují? Předpokládám, že se při couvávání na překážku mění výška tónu a od jisté vzdálenosti to už piští pořád stejným tónem (až do okamžiku nárazu Velmi šťastný ).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.6.2017 , 11:09   Citovat  

anunaki:
Tak mít Tourera, budu na tom stejně jak Ty, určitě bych u tak dlouhého auta kameru chtěl mít. I u Civicu CXG se mi to hodně líbilo, dokonce i v noci parádní vyobrazení toho, co se dělo za autem, pecka. Tu to zatím ještě nějak nepostrádám, ale veřím, že se na to dá s přehledem zvyknout Velmi šťastný
Parkovací senzory u Háerva zabírají cca od 120 cm, a je to jak píšeš. Zprvu přerušovaný tón, který se s přibližováním k překážce zrychluje až se cca ve 20 cm od překázky zméní na tón nepřerušovaný. O tom kde je překážka, informuje taky display a multicentru (vyobrazeno každé čidlo a podle toho, kde je překázka, tak se u symbolu konkrétního čidla zobrazí přibývající nebo ubývající "čárečky"). Taková ta klasika, zatím funkční Úsměv
Pamatuji si, když jsem poprvé parkoval v práci. Jednalo se o podélné stání, volné bylo poslední parkovací místo v řadě a konec toho místa byl olemovaný vpravo svislou dopravní značkou. Tak jsem tam nacouvával a senzory pi pi pi piiiiiii. Tak vylezu a zjišťuji kolik že mám ještě asi místa, co jsem dělal asi třikrát Velmi šťastný Čumět na to někdo, tak si řekne... Blondýna. Nicméně, je tak jak se vším, vyzkoušíš okoukáš a víš. Takže asi tě h 20 cm od překážky a je plný tón. Dobré je, že to bere i ty svislé značky, které se Ti schovají za C sloupek, dokonce to bere i mého flegmatického a ležícího psa, co má někdy kopr uhnout, když jedu z placu Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
Rypicong je teď offline  Rypicong
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 17:16   Citovat  

zdravím,

Doufám, že jsem se trefil do tématu.
Přemýšlím o koupi nového auta a zaujala mě také Honda HR-V.
Byl jsem se na ní podívat v salóně, exteriér se mi líbí moc, interiér ještě víc, ale narazil jsem na jednu věc, která mě krapet zarazila. Když jsem si zkoušel boční vedení v sedačce a zavrtěl se, boční vedení začalo neuvěřitelně vrzat. Sedl jsem si i do nejvyšší výbavy co má polokožené sedačky a tam to bylo ještě horší. Prostě ten molitan/výplň uvnitř vydávala hodně hlasitý vrzaví zvuk. Prodejce si toho prý nikdy nevšiml. Setkal se s tím někdo někdy ?
Pak mám dotaz, jak jsou na tom motory 1.5. Mají nějaké neduhy ? To samé i auto jako celek, jestli na něco trpí.
Děkuji
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 21:41   Citovat  

Ahoj,
tak mi to nedalo a vyzkoušel jsem sedačky, nic mi "při zavrtění se" v sedačce, nevrže. Mám najeto téměř 17.000 km, auto je vyrobeno 4/2016, model Elegance, manuální převodovka. Dlouhodobou spotřebu mám dle aplikací fuelio a spotreba.sk 6.07 l/100 km. Vše funguje, nic nevrže, nebouchá.
Motor 1.5 i-VTEC&VTC (L15B4) je relativní novinka, zatím nejsou informace o nějakých závadách. Je to přímovstřikový agregát, doporučuji přidávat do benzínu aditiva, třeba VIF. Jediný problém vidím v hlučnosti agregátu. Divně "vrčí" od cca 1.800 do 2.500 ot./min a od 4.500 ot./min je docela hlučný. Auto jsem si proto dodatečně vytlumil materiály, které prodává na svých stránkách brněnská car hifi prodejna. Tlumil jsem kapotu, motorovou příčku, podběhy, podlahu vpředu a ještě všechny dveře (docela slušný rozdíl). Moc se mi nelíbila i antikorózní ochrana podvozku, tak jsem provedl nástřik a přitom ješte ošetřil dutiny.
Tyhle dvě věci vidím jako slabinu auta. Pružnost turbomotorů tato 1.5 logicky nedosahuje, ale žádná zdechlina to není, jak píší někteří novináři (0-100 km/h mám pod 10 sec. a maximálku na letních pneu rovných 200 km/hod).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 460 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 22:41   Citovat  

Nemělo náhodou HR-V velký dotykáč na středovém panelu? Protože teď tam vidím tlačítka a otočné voliče:
tudy odkaz

Že by proběhnul v tichosti nějaký malý "předfacelift"? Příští týden mám cestu k dealerovi, tak se ho na to zeptám. Třeba zapracovali i na tom neslavném zvukovém projevu 1.5 iVTEC. Vsadím boty, že importér měl prostřednictvím dealerů k tomuto výtky, minimálně na základě předváděček. Nejsem naivní, že to nikoho z potenciálních zájemců neodradilo. To mi připomíná, že u nového Jazzu 2018 je projev 1.5 iVTEC údajně kultivovanější. Tak kdo ví...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Rypicong je teď offline  Rypicong
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 23:01   Citovat  

to rádio s kolečkama je pro výbavu comfort, dál už je ten dotykáč bez fyz. ovladačů...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
Rypicong je teď offline  Rypicong
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 23:03   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Ahoj,
tak mi to nedalo a vyzkoušel jsem sedačky, nic mi "při zavrtění se" v sedačce, nevrže. Mám najeto téměř 17.000 km, auto je vyrobeno 4/2016, model Elegance, manuální převodovka. Dlouhodobou spotřebu mám dle aplikací fuelio a spotreba.sk 6.07 l/100 km. Vše funguje, nic nevrže, nebouchá.
Motor 1.5 i-VTEC&VTC (L15B4) je relativní novinka, zatím nejsou informace o nějakých závadách. Je to přímovstřikový agregát, doporučuji přidávat do benzínu aditiva, třeba VIF. Jediný problém vidím v hlučnosti agregátu. Divně "vrčí" od cca 1.800 do 2.500 ot./min a od 4.500 ot./min je docela hlučný. Auto jsem si proto dodatečně vytlumil materiály, které prodává na svých stránkách brněnská car hifi prodejna. Tlumil jsem kapotu, motorovou příčku, podběhy, podlahu vpředu a ještě všechny dveře (docela slušný rozdíl). Moc se mi nelíbila i antikorózní ochrana podvozku, tak jsem provedl nástřik a přitom ješte ošetřil dutiny.
Tyhle dvě věci vidím jako slabinu auta. Pružnost turbomotorů tato 1.5 logicky nedosahuje, ale žádná zdechlina to není, jak píší někteří novináři (0-100 km/h mám pod 10 sec. a maximálku na letních pneu rovných 200 km/hod).


toho by jsi si všimnul jak to vrže Úsměv možná je problém u kusů z Mexika, který prodejce měl právě skladem. Nevím. Ve středu budu mít zkušební jízdu, tak uvidím...
Jinak jsi mě moc nepotěšil antikorozní úpravou. Kvůli tomu jsem nekoupil Mazdu 3, protože mi každý doporučoval nastříkat spodek a dutiny. Co bylo ale nejhorší, tak už na saloně byli zrezlé sedačky... Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1285s ][ Dotazy: 154 (0.0209s) ][ GZIP on - Debug on ]