Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Rozdil 1.4i a 1.4iS
Fórum: Partneři
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Bart34 je teď offline  Bart34
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 1:37   Citovat  

Muze mi nekdo rict jakej je mezi nimi rozdil? Mam 6G 1.4i, ale prodany mi bylo jako iS, mam 66kw poface, klimu, ABS, vse v el. vcetne vyhrivanych zrcatek.
Ma nekdo povedomost o rozdilech?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 422 1994 Civic  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 1:39   Citovat  

Žádný. Možná je tam jiná ECU a určitě ucpávky v sání (údajně kvůli Německu,kde se platí pojistka podle výkonu).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23819 2016 Civic i-VTEC  
Bindrs je teď offline  Bindrs
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 11:04   Citovat  

jedno má motor d14a3 (55kw) a druhé d14a4 (66kw). Konstrukce motoru se liší, že ten slabší motor má restriktor za škrtící klapkou. ECU je stejná
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63 1997 Civic  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 11:55   Citovat  

Podle Fishe má D14A3 a A4 jiné označení jednotky. Jak dopadlo jeho zkoumání palivových map jsem nenašel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23819 2016 Civic i-VTEC  
Bindrs je teď offline  Bindrs
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 13:40   Citovat  

jestli to má tu ECU fakt jinou, tak si mne moc nepotěšil :/ každopádně týpek, co mi vyndaval ten restriktor tvrdil, že ECU je ve všech c6g hb stejná. Určitě je to auto o dost živější a zdá se mi, že i klesla spotřeba. Trochu mě ale zarazilo, že při nastartování, předtím než se motor zahřeje mám na volnoběh rpm kolem 1500. Říkám si ale taky, že ten motor už má nejlepší léta za sebou a je to v zimě normálka. Jinak jsem zatím žádné problémy spojené s chudou směsí nezaznamenal. Měl bych ty palivové mapy řešit, abych předešel nějakým vážnějším problémům?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63 1997 Civic  
DanTe je teď offline  DanTe
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 13:49   Citovat  

Bindrs - to je úplně normální, dělá to každá stará Honda, že ti po startu vyletí otáčky nahoru a po zahřátí klesnou Mrk Jinak předface mají motory A3 a A4 a poface mají Z1 a Z2 a rozdíl je minimálně v sání, kde je ten restriktor a Fish někde psal, že je i jiná ECU s mapou. A rozdíl už jen po vyndání restriktoru je sakra znatelnej Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5079  
Bindrs je teď offline  Bindrs
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 14:08   Citovat  

těch 11kw na tak lehoučkým autě je znát dost... ale jde mi teď o to, jestli má smysl řešit tu chudou směs z dlouhodobého hlediska i když jsem zatím žádné negativní vlivy nezaznamenal to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63 1997 Civic  
mirage21 je teď offline  mirage21
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 14:23   Citovat  

ECU jsou u D14A3 P3X a D14A4 P3Y, jak je to s mapami netuším. Ale asi buď v klidu, jezdil jsem s tím upraveným sáním s P3X několik let a všechno v pohodě je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 963 1993 Prelude  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2014 , 22:29   Citovat  

už jsem to sem někam psal
všichni, kdo jste si vyndali restriktor ze sání a zvedli výkon buďte v klidu, není třeba měnit, ani upravovat původní řídící jednotku. Někdy je dobré ji resetovat, ale nic víc. ŘJ spolu s lambdou bez problému upraví směs do správného poměru a není třeba se obávat ani chudé, ani bohaté směsy.
Je to informace z Honda Deutschland, kde se takto legálně, jak před úřady, tak s vědomím Honda zvyšuje výkon a i následně přepíše v TP z 55 na 66 kW
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6806 1974 Z600  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Rozdil 1.4i a 1.4iS
Fórum: Partneři
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0663s ][ Dotazy: 67 (0.0147s) ][ GZIP on - Debug on ]