Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Poloosy na ACCORD 7g
Fórum: Řízení, podvozek a brzdy
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 3
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 11:44   Citovat  

Takže teď jsem dorazil z dílny,v podstatě příčina jasná, vzhledem k sniženému unavenému podvozku se stávají logicky poloosy delšími a samy se začínají deformovat,vytlučené vnitřní klouby, všechny díly co se lisují na poloosy mají vůle, takže řešení problémů zní, nový podvozek,do té doby nemá smysl dávat poloosy.
Cena komplet poloosy a dodvozek plus job = 66000,- krásná práce to snad ne
Auto jde do garáže a předběžně bude mít delší dobu dovolenou a nahradí ho zlatej dobrej Favorit !
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 277 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
Newtom je teď offline  Newtom
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 12:37   Citovat  

edy napsal:
Takže teď jsem dorazil z dílny,v podstatě příčina jasná, vzhledem k sniženému unavenému podvozku se stávají logicky poloosy delšími a samy se začínají deformovat,vytlučené vnitřní klouby....


Kolik máš najeto? Já najel na sníženém podvozku cca 100tkm a měnil jsem vnitřní klouby z důvodu vibrací (už jsem to tak koupil), které výměnou stejně úplně nezmizely. Co vím tak novému majiteli jedna poloosa praskla v místě, kde je vyvažovací gumový kroužek, pod ním byla poloosa vyrezlá. To bude ostatně problém všech majitelů a někteří doporučují kroužky sundat a zkontrolovat stav a případně pokud není pozdě, ještě poloosu ošetřit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 354 H+ body: 3 2006 Accord Tourer  
MAREKB je teď offline  MAREKB
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 12:43   Citovat  

edy napsal:
Takže teď jsem dorazil z dílny,v podstatě příčina jasná, vzhledem k sniženému unavenému podvozku se stávají logicky poloosy delšími a samy se začínají deformovat,vytlučené vnitřní klouby, všechny díly co se lisují na poloosy mají vůle, takže řešení problémů zní, nový podvozek,do té doby nemá smysl dávat poloosy.
Cena komplet poloosy a dodvozek plus job = 66000,- krásná práce to snad ne
Auto jde do garáže a předběžně bude mít delší dobu dovolenou a nahradí ho zlatej dobrej Favorit !

Nechci byt hnidopich ale ja bych to nevydržel a prodal. Accord neni az tak moc super strela, ktera za tohle stoji. To radeji olitanou e46 kterou das za 30 komplet do top stavu nez cpat takove penize do accorda. Ja vim, jsou chytraci, co reknou, ze jak mas na takove auto, tak mas s tim pocitat. Tohle ale neni premie.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 349 H+ body: 2 2005 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 12:55   Citovat  

MAREKB napsal:
Nechci byt hnidopich ale ja bych to nevydržel a prodal. Accord neni az tak moc super strela, ktera za tohle stoji. To radeji olitanou e46 kterou das za 30 komplet do top stavu nez cpat takove penize do accorda. Ja vim, jsou chytraci, co reknou, ze jak mas na takove auto, tak mas s tim pocitat. Tohle ale neni premie.


Premie to není, bohužel ceny některých dílů tak stojí. I já byl překvapený, že mám výrazně dražší servis, než u předchozí Audi A4, která je vysokou cenou servisu vyhlášená.

Také jsem uvažoval nad prodejem, ale nakonec se ve mě něco zlomilo a já postupně začínám řešit všechny mouchy a jsem odhodlaný si ho ještě pár let nechat. Pokud opět neodejde něco zásadního. Kdyby mi na začátku někdo řekl, kolik během prvních 2 let zahučím do servisu, asi bych ho ani nekupoval Úsměv Ale stalo se, je třeba s tím žít Úsměv Pokud nekupuješ nějakou zachovalou voňavku, tak to riziko je tam vždy. Ideální je koupit auto po velkým servise, do kterého se prokazatelně šíleně vysypal někdo jiný. Je problém ale někoho takového, kdo bude chtít prodat, sehnat...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 13:36   Citovat  

Newtom: nalítáno 230 tis. Právě že ty vybrace jsou známkou toho,že už jsou poloosy na výměnu. Ja právě taky měl před rokem problém,ten se vyřešil výměnou toho vnitřního kloubu a byl klid,ale vlastně ne tak úplně,stále mě přišlo,že se to trochu chvěje. Jak máš už unavené tlumiče a pružiny,tak když auto zatížíš 4 lidma třeba a jedeš na dovolenou,pak se ty poloosy jednoduše narovnání,přejedeš díru a už nemají vůli to pobrat a tak se pomalu rosekaj. Dám sem pak nějaký fotky....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 277 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 13:41   Citovat  

Střelec napsal:
Premie to není, bohužel ceny některých dílů tak stojí. I já byl překvapený, že mám výrazně dražší servis, než u předchozí Audi A4, která je vysokou cenou servisu vyhlášená.

Také jsem uvažoval nad prodejem, ale nakonec se ve mě něco zlomilo a já postupně začínám řešit všechny mouchy a jsem odhodlaný si ho ještě pár let nechat. Pokud opět neodejde něco zásadního. Kdyby mi na začátku někdo řekl, kolik během prvních 2 let zahučím do servisu, asi bych ho ani nekupoval Úsměv Ale stalo se, je třeba s tím žít Úsměv Pokud nekupuješ nějakou zachovalou voňavku, tak to riziko je tam vždy. Ideální je koupit auto po velkým servise, do kterého se prokazatelně šíleně vysypal někdo jiný. Je problém ale někoho takového, kdo bude chtít prodat, sehnat...


asi tak ,kdyz vidim co stoji dily na e39 tak nechapu wtf ty od hondy zato chteji .. jinak polosy na ATR jsou stejne drahy ? kdyz pasujou
.. jinak muj accord ma najeto na sportovnim podvozku asi 60000km a prvni majitel natom mel 19" kola , tak nevim ,mam najeto 138000km a na predni naprave jsem menil zatim jeden silent spodni a par krat jsem resil opravu casti predniho levyho tlumice ,dle mne nasledek extremniho znizeni no .. jinak napravy puvodni ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 13:47   Citovat  

MAREKB: Určitě máš recht,a těch chytrejch je tu hodně.
Ale když už v tom lítáš tak v tom lítáš, osobně si myslím,že bych auto v takovém stavu zle prodával a je to prostě pohodlné velké auto a líbí se mě, krom toho je netknuté bez rzi,plno lidem už tady celkem kvete,do budoucna také jistě investice.Kupoval jsem ho s tím, že je to auto na delší dobu a hold když není na nové ... tak tu jebku prostě nějak dám do kupy
Se všema autama je problém a všechny nás stojek balík!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 277 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
MAREKB je teď offline  MAREKB
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 13:54   Citovat  

edy napsal:
MAREKB: Určitě máš recht,a těch chytrejch je tu hodně.
Ale když už v tom lítáš tak v tom lítáš, osobně si myslím,že bych auto v takovém stavu zle prodával a je to prostě pohodlné velké auto a líbí se mě, krom toho je netknuté bez rzi,plno lidem už tady celkem kvete,do budoucna také jistě investice.Kupoval jsem ho s tím, že je to auto na delší dobu a hold když není na nové ... tak tu jebku prostě nějak dám do kupy
Se všema autama je problém a všechny nás stojek balík!

Ja ho taky kupoval s tim, ze si ho necham co to pujde ale ty ceny jsou brutalni. Od vyfuku po treba prave poloosy. Jiste mam fajne auto ale kupoval jsem si hondu misto bmw, protože jsem chtel jezdit a ne cpat do auta twkove penize. Jo, cpes do kazdeho ale u jinych znacek mas aspon moznost si vybrat od druhovyroby po originalni dily a tady proste koncis na takovych banalitach. Vzdycky jsem rimal vsem takovym tech posmivacum, ze na japonce nesezenu diky, ze je to blbost, ze nejsme 25let zpět ale opak je tak trochu pravdou.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 349 H+ body: 2 2005 Accord  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 14:23   Citovat  

MAREKB napsal:
Ja ho taky kupoval s tim, ze si ho necham co to pujde ale ty ceny jsou brutalni. Od vyfuku po treba prave poloosy. Jiste mam fajne auto ale kupoval jsem si hondu misto bmw, protože jsem chtel jezdit a ne cpat do auta twkove penize. Jo, cpes do kazdeho ale u jinych znacek mas aspon moznost si vybrat od druhovyroby po originalni dily a tady proste koncis na takovych banalitach. Vzdycky jsem rimal vsem takovym tech posmivacum, ze na japonce nesezenu diky, ze je to blbost, ze nejsme 25let zpět ale opak je tak trochu pravdou.



Accord je na tohle opravdu úplně mimo Tak to valím bulvy a jako ty píšeš,kupoval jsem ho protože jsem počítal s tím že bude fungovat stejně tak dobře jako starý hondy z 90'
Bohužel už nefungujou, kdybych neměl rodinu,na Accorda bych se už dávno vykašlal na zimu koupil Berlingo a na léto civica Mrk
Ale Tourer je relativně bezpečné auto a nemá v sobě ještě úplně takové ty výdobytky moderních aut a tím si mě získal.
Každopádně ho uzdravím a myslím že tohle bude asi poslední moje Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 277 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 15:11   Citovat  

Hele asi to bude prostě smůla... Mám taky tourera, koupil jsem ho když měl najeto 200tis... Od cca. 250tis mám eibach pružiny (tlumiče jsem dával nové jen dopředu a to monroe Velmi šťastný).. Teď má auto najeto 287tis a vše v pohodě.. Jen mi vyskočil již měněnej (nekvalitní) čep, takže ten jsem dal origo, poloosu mi to vytrhlo, tak jsem dal z vrakáče a vše OK...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1892 H+ body: 3 2008 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 16:13   Citovat  

edy napsal:
Accord je na tohle opravdu úplně mimo Tak to valím bulvy a jako ty píšeš,kupoval jsem ho protože jsem počítal s tím že bude fungovat stejně tak dobře jako starý hondy z 90'
Bohužel už nefungujou, kdybych neměl rodinu,na Accorda bych se už dávno vykašlal na zimu koupil Berlingo a na léto civica Mrk
Ale Tourer je relativně bezpečné auto a nemá v sobě ještě úplně takové ty výdobytky moderních aut a tím si mě získal.
Každopádně ho uzdravím a myslím že tohle bude asi poslední moje Honda


Já se slzou v oku vzpomínám na A5G, kterého jsem měl 2 roky a mimo tlumičů (7000) a předních kotoučů a desek nepotřeboval mimo olejů a filtrů nic. Najel jsem za něm 70.000 km a pak jsem ho v pohodě prodal za původní cenu navýšenou o veškerý servis :o Holt to byl dobrý kauf tehdy za tu cenu. A6G už takový držák nebyl a o A7G radši ani nemluvím...

Zpět k tématu - nevím, jestli má ATR shodné i ty poloosy,ale určitě pasují min. ty vnitřní klouby.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 16:16   Citovat  

Střelec napsal:
Zpět k tématu - nevím, jestli má ATR shodné i ty poloosy,ale určitě pasují min. ty vnitřní klouby.


A ty vnitřní klouby na ATR se dělají v druhovýrobě? Nebo ty origo jsou výrazně levnější než na A7G?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1892 H+ body: 3 2008 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 16:43   Citovat  

jakubM napsal:
A ty vnitřní klouby na ATR se dělají v druhovýrobě? Nebo ty origo jsou výrazně levnější než na A7G?


Bohužel netuším - já měl štěstí na to, že se jim tam dva použité z ATR válely na skladě, takže je prohodili a a bylo po problému. Jestli mi po tomhle všem ještě odejde celá poloosa, jako edymu, tak už to hodím někde ze skály. papa 80 do toho padlo a ještě mám seznam s dalšími investicemi za 30... Aneb pomalu zdvojnásobím pořizovací cenu auta během 2 let. Škoda, že mi to už nikdo nikdy nevrátí.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
Martin T. je teď offline  Martin T.
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 16:49   Citovat  

Střelec napsal:

Zpět k tématu - nevím, jestli má ATR shodné i ty poloosy,ale určitě pasují min. ty vnitřní klouby.


Jenom pro jistotu není to náhodou CTR? Tam vím, že pasují....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 184 H+ body: 1  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 17:47   Citovat  

Martin T. napsal:
Jenom pro jistotu není to náhodou CTR? Tam vím, že pasují....


Lukáš říkal ATR, tak nevím...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 18:07   Citovat  

Ja mám na to všetko troška svojský názor. A7G je proste vozidlo, ktoré na serivse niečo stojí. Áno, ceny poloos sú absolútne zlé, ale sú úkony ktoré ma dostali cenou (výmena oleja v Automate, komplet s materiálom 110 euro v Honda Bratislava). Brat s BMW sa pod 500 nedostane, ak sa bavíme o regulérnej a kvalitnej práci.

V rodine sme mali 3 A7G, ja mám už posledný, zvyšné dva šli do sveta, ani jedno auto nemá žiadne vážne problémy. Modernejšie autá, zaraďme tam aj A7G, sú však citlivé na servis. Keď vidím, ako servisujú ľudia tieto autá, tak sa proste nečudujem že tie autá nevydržia úplne to čo si každý predstavoval.

Ja stále hovorím jedno, radšej si priplatiť na začiatku za nízke km a držať si to auto vo svojom oku, ako kupovať niečo čo má cez 200 000 km bohvieakým štýlom odjazdené.

Čo sa týka toho podvozka Edy, mna to tiež zaskočilo, sám by som to nečakal. Na druhú stranu, Honda vie prečo ponúka iba Showa podvozok a nie iba struny. Sám som znižoval sedan Eibachom, ale už by som to do auta nedal. Je to proste príliš nebezpečné a občas šli tlmiče nadoraz a to som si istý že podvozok pošle oveĺa rýchlejšie do .....

Troška si proste A7G zastanem, všetky 3 čo sme mali boli z Nemecka, a každé dodnes šlape ako hodinky. Ja už mám posledné, ostatné šli do sveta, ale moja skúsenosť s týmto autom je iba pozitívna.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1943 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
MAREKB je teď offline  MAREKB
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 18:36   Citovat  

markos napsal:
Ja mám na to všetko troška svojský názor. A7G je proste vozidlo, ktoré na serivse niečo stojí. Áno, ceny poloos sú absolútne zlé, ale sú úkony ktoré ma dostali cenou (výmena oleja v Automate, komplet s materiálom 110 euro v Honda Bratislava). Brat s BMW sa pod 500 nedostane, ak sa bavíme o regulérnej a kvalitnej práci.

V rodine sme mali 3 A7G, ja mám už posledný, zvyšné dva šli do sveta, ani jedno auto nemá žiadne vážne problémy. Modernejšie autá, zaraďme tam aj A7G, sú však citlivé na servis. Keď vidím, ako servisujú ľudia tieto autá, tak sa proste nečudujem že tie autá nevydržia úplne to čo si každý predstavoval.

Ja stále hovorím jedno, radšej si priplatiť na začiatku za nízke km a držať si to auto vo svojom oku, ako kupovať niečo čo má cez 200 000 km bohvieakým štýlom odjazdené.

Čo sa týka toho podvozka Edy, mna to tiež zaskočilo, sám by som to nečakal. Na druhú stranu, Honda vie prečo ponúka iba Showa podvozok a nie iba struny. Sám som znižoval sedan Eibachom, ale už by som to do auta nedal. Je to proste príliš nebezpečné a občas šli tlmiče nadoraz a to som si istý že podvozok pošle oveĺa rýchlejšie do .....

Troška si proste A7G zastanem, všetky 3 čo sme mali boli z Nemecka, a každé dodnes šlape ako hodinky. Ja už mám posledné, ostatné šli do sveta, ale moja skúsenosť s týmto autom je iba pozitívna.

Ja si priplatil celkem dost za najezd 103000
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 349 H+ body: 2 2005 Accord  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 18:49   Citovat  

marcos: určitě za to může mnoho aspektů a já nevím jak se k tomu choval předchozí majitel,já když kupoval auto a nejen Accorda,nejdu po stavu km,
(Kdysi jsem vlastnil 5let EE9 naběháno měla 250tis a byl jsem snad 6 majitel,fungovalo vše perfektně,nakonec šla na díly,byla shnilá jezdil jsem ji totiž celoročně....) Tím jsem chtěl říct že KM nejsou důležité,motor tady na klubu dal dělá úsměvy Mrk
ty mě moc nezajímají jako auto celkově především bez rzi,u mého Acca vyhrála historie po prvním majiteli a z nevysoleného Švýcarska ,auto nebylo ošetřené a bylo netknuté rzí,v létě jsem vystříkal, vyvoskoval a mám klid,dále mám původní výfuk a věř nebo ne,je v krásným stavu,to všechno rozhodlo,to že tlumiče budou v háji jsem při tomhle nájezdu počítal,ale do poloos bohužel nevydíš, vždy je to risk kupovat starej vůz,já věřím,že co ho dam do kupy,bude s mojí přehnanou péčí fungovat dost dlouho.
Ale je to na dlouhou trať.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 277 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 19:37   Citovat  

edy: OK Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1943 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
Marián je teď offline  Marián
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2017 , 23:07   Citovat  

Já jsem koupil Acco 2,4-ku před necelým rokem. Nájezd 190 tisíc km, rok výroby 2003. Poslední serviska v Hondě asi ve 187. Teď mam najeto 201, dělal jsem, musel jsem, zadní brzdy (kotouče a desky ATE), v létě se chystám na výměnu tyček, ale to tak nehoří. Spodek vypadá že už něco zažil, ale zase tak strašný to není, no chtělo by to asi ošetřit. Výfuk už je místama dost orezlej, ale zdá se že tam je ještě dost kovu. Zatim ani náznak nějakého chvění a vibrací, takže osy s klouby asi něco ještě vydrží. Jsem asi čtvrý majitel, ale předešlí majitelé byli majitelky a celkem se staraly v Hondě. Nedělám si iluze, že by spolehlivost byla lepší než v 90´letech, max si myslim že stejná. Ono ty čepy, desky, kotouče, tyčky zas není problém sehnat levně, lepší druhovýrobu. Problém je že OEM výfuk a poloosy vydrží dost a ještě to nebylo potřeba měnit a navcí Acco tu opravdu není rozšířený auto, takže druhovýroba zatím není dostupná vůbec. Ale ty ceny OEM zrovna těhle dílů jsou opravdu jako u prémiovky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 232 H+ body: -1  
scream je teď offline  scream
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 0:08   Citovat  

pokial viem druhovyroba poloos exituje nie jedna a zacina niekde okolo 150E za kus. Vyfuk pri troche stastia by mala byt druhovyroba v 2017... aspon to je info od vyrobcu. Stale sa da zohnat nerez lacnejsie ako prvovyroba.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 353 H+ body: 2  
Tomik je teď offline  Tomik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 8:42   Citovat  

Proste kazdy auto ma neco. Bud to padne na tebe, nebo na nekoho jineho, to tak je. Co jsem mel Galanta 99-03, tak tam byly hodne znamy problemy s korozi (zadni lemy, spodky dveri, celej spodek, hrnce tlumicu...), synchrony prevodovky (skrtani 1-2-3), hydraulickymi zdvihatky (klepani), poddimenzovanym podvozkem (druhovyroby nic nevydrzely, hodne Galantum "upadlo" kolo v dusledku opotrebovanyho cepu a celkove furt neco klepalo a vrzalo Úsměv.
Proste vsude je neco..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 430 H+ body: 1 2004 Accord  
Probos je teď offline  Probos
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 8:53   Citovat  

To mě na koupeným A8G taky pořád něco klepe na předku a dost mi to vadí. Byl jsem u mechanika, ten zjistil ve předu jeden vadný čep. Což částečně problém vyřešilo. Druhý problém byl prý jednotka řízení že už má nějak "vychozený" ten hřeben a proto to na hrbolaté cestě poklepává. To mě po koupi dovádělo k šílenství. Byl to problém prý před FL modelů, že nejsou stavené na naše silnice a dělalo to prý i civicům. Jediná možnost, kromě toho vyměnit jednotku za 70k je to nějak utáhnout. Tak jsem to udělal a problém byl pryč, ale po nějakých najetých KM se mi zdá, že to jde slyšet zase o kapánek víc a asi se to vrátí zpět za nějakou dobu. Když jsem přijel ze servisu, bylo vše cca ok... najel jsem asi 2k zase začalo nějaké křupání / klepání od levého předního kola. Docela se mi to zdá i hlasité. Tak jsem fakt zvědavej, co to bude. Už plánuju jet zase do servisu, ať to mám konečně celé v cajku. Je to sice offtopic, ale chtěl jsem se podělit Úsměv Kupoval jsem accorda za dost penez, dost nalítaný a bral jsem to tak (a bylo mi to i prezentovaný od majitele, že super stav - slovo TOP nepoužil). Je pravda, že podle faktur do toho auta nasypal taky docela dost. Ale na mě prostě zase hodně věcí vyšlo no. Ještěm usím udělat komplet zadní brzdy, i když to má ještě celkem čas. Ale to není zase taková palba.

Ještě otázka - nevíte jak kvalitní jsou tlumiče bilstein? Takové ty základní / modré? Samozřejmě z hlediska funkčnosti ani výdržíe asi nebudou jako oem, ale nejsou to třeba až moc šmejdy? Pohrával jsem si, jestli je nevyndat a nešoupnout tam ty OEM tlumiče od hondy.

PS: K tomu bych ještě dodal jen to, že se snažím na acco pořád nezanevřit. Na auto jsem dlouho šetřil a taky od něj hodně očekával. Snad se vychytají mouchy a bude to věrné a poslušné auto. Prodávat bych nechtěl Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 597 H+ body: 2  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 12:30   Citovat  

Probos napsal:
To mě na koupeným A8G taky pořád něco klepe na předku a dost mi to vadí. Byl jsem u mechanika, ten zjistil ve předu jeden vadný čep. Což částečně problém vyřešilo. Druhý problém byl prý jednotka řízení že už má nějak "vychozený" ten hřeben a proto to na hrbolaté cestě poklepává. To mě po koupi dovádělo k šílenství. Byl to problém prý před FL modelů, že nejsou stavené na naše silnice a dělalo to prý i civicům. Jediná možnost, kromě toho vyměnit jednotku za 70k je to nějak utáhnout. Tak jsem to udělal a problém byl pryč, ale po nějakých najetých KM se mi zdá, že to jde slyšet zase o kapánek víc a asi se to vrátí zpět za nějakou dobu. Když jsem přijel ze servisu, bylo vše cca ok... najel jsem asi 2k zase začalo nějaké křupání / klepání od levého předního kola. Docela se mi to zdá i hlasité. Tak jsem fakt zvědavej, co to bude. Už plánuju jet zase do servisu, ať to mám konečně celé v cajku. Je to sice offtopic, ale chtěl jsem se podělit Úsměv Kupoval jsem accorda za dost penez, dost nalítaný a bral jsem to tak (a bylo mi to i prezentovaný od majitele, že super stav - slovo TOP nepoužil). Je pravda, že podle faktur do toho auta nasypal taky docela dost. Ale na mě prostě zase hodně věcí vyšlo no. Ještěm usím udělat komplet zadní brzdy, i když to má ještě celkem čas. Ale to není zase taková palba.

Ještě otázka - nevíte jak kvalitní jsou tlumiče bilstein? Takové ty základní / modré? Samozřejmě z hlediska funkčnosti ani výdržíe asi nebudou jako oem, ale nejsou to třeba až moc šmejdy? Pohrával jsem si, jestli je nevyndat a nešoupnout tam ty OEM tlumiče od hondy.

PS: K tomu bych ještě dodal jen to, že se snažím na acco pořád nezanevřit. Na auto jsem dlouho šetřil a taky od něj hodně očekával. Snad se vychytají mouchy a bude to věrné a poslušné auto. Prodávat bych nechtěl Úsměv


Nebudou to uložení stabilizátoru? Také mi to klepe od kol a dle mechanika je to toto.

K Billsteinum - někdy před 9 lety jsem je pořizoval na A5G a aniž bych měnil pružiny, tak byl rozdíl markantní. Auto na nich jelo jako po kolejích a i když jsem auto prodával, 70.000 km po jejich výměně, tak se podvozek choval stále stejně a i dalšího majitele ještě roky sloužil. Takže určitě doporučuji. Já sám jsem u 7G šel do Kayaby a taky dobré, ale někdo tu psal, že se mu už po 40.000 km vysypaly a auto se chová hůře...

Jinak já kupoval auto po prvním majiteli, dovoz Německo se 155.000 km a rozhodně bych se km, ani původem Německo, neřídil. Před koupí nic poznat nebylo, ale do roka a do dne odešel prakticky veškerý spotřebák a i to, co spotřebák není (kompresor klimy, zámek 5. dveří...), investice byly v řádech desetitisíců a stále nejsem hotový. Ve výsledku se celkové investice do servisu a údržby pomalu šplhají ke 100.000 Kč. Na první pohled bylo ale vše OK Smutný Evidentně se mu to podařilo prodat právě včas.

Takže příště ať má auto třeba 300.000 km a je třeba z Česka, ale ať má všechny kritické komponenty povyměňované... OK

Kdo to po mě jednou koupí si bude chrochtat blahem. Přesně to jsem i slyšel ohledně aut od prvního majitele. První to koupil nové a dojezdil (proč by také investoval do servisu, když dal ranec za nové), druhý to po něm dal dohromady (já) a třetí si jen vozil zadek bez problémů a investic. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
Probos je teď offline  Probos
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 12:39   Citovat  

Střelec napsal:
Nebudou to uložení stabilizátoru? Také mi to klepe od kol a dle mechanika je to toto.

K Billsteinum - někdy před 9 lety jsem je pořizoval na A5G a aniž bych měnil pružiny, tak byl rozdíl markantní. Auto na nich jelo jako po kolejích a i když jsem auto prodával, 70.000 km po jejich výměně, tak se podvozek choval stále stejně a i dalšího majitele ještě roky sloužil. Takže určitě doporučuji. Já sám jsem u 7G šel do Kayaby a taky dobré, ale někdo tu psal, že se mu už po 40.000 km vysypaly a auto se chová hůře...

Jinak já kupoval auto po prvním majiteli, dovoz Německo se 155.000 km a rozhodně bych se km, ani původem Německo, neřídil. Před koupí nic poznat nebylo, ale do roka a do dne odešel prakticky veškerý spotřebák a i to, co spotřebák není (kompresor klimy, zámek 5. dveří...), investice byly v řádech desetitisíců a stále nejsem hotový. Ve výsledku se celkové investice do servisu a údržby pomalu šplhají ke 100.000 Kč. Na první pohled bylo ale vše OK Smutný Evidentně se mu to podařilo prodat právě včas.

Takže příště ať má auto třeba 300.000 km a je třeba z Česka, ale ať má všechny kritické komponenty povyměňované... OK

Kdo to mě jednou koupí si bude chrochtat blahem. Přesně to jsem i slyšel ohledně aut od prvního majitele. První to koupil nové a dojezdil (proč by také investoval do servisu, když dal ranec za nové), druhý to po něm dal dohromady (já) a třetí si jen vozil zadek bez problémů a investic. Velmi šťastný


Ty stabilizatory nevím. Podle faktur z hondy mám výměnu uložení předního i zadního stabíku za origo + vzpěr předního za neorgio. + nějaký čepy a kontrola to vycházelo na 18k ve 154k. Tak snad se to za nějakých 40k nevysype, ne ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 597 H+ body: 2  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 12:44   Citovat  

Probos napsal:
Ty stabilizatory nevím. Podle faktur z hondy mám výměnu uložení předního i zadního stabíku za origo + vzpěr předního za neorgio. + nějaký čepy a kontrola to vycházelo na 18k ve 154k. Tak snad se to za nějakých 40k nevysype, ne ?


Klidně může. Já řešil stabíky a jejich uložení na zadku hned po koupi a po 55.000 ujetých km tam něco zase KO. České cesty no...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 H+ body: -1 2004 Accord Tourer  
Probos je teď offline  Probos
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2017 , 12:57   Citovat  

Střelec napsal:
Klidně může. Já řešil stabíky a jejich uložení na zadku hned po koupi a po 55.000 ujetých km tam něco zase KO. České cesty no...


Achjo, tak to mě dost štve Úsměv Uvidím co řekne mechoš no...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 597 H+ body: 2  
Mara126 je teď offline  Mara126
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 15:13   Citovat  

Při jakých rychlostech se nejčastěji projevuje problém v poloosách ? Podle toho co tu čtu, tak je to spíš někde kolem 100km/h. Já mám problém v rychlosti do 40km/h, 1500-2000ot. a jen na dvojku v zátahu. Když zařadím trojku v této rychlosti, tak se nic nechvěje. Mám obavu že bude problém spíš v převodovce než na kloubu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85 H+ body: 0  
VenaRD je teď offline  VenaRD
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 16:04   Citovat  

Víceméně náhodou jsem zabrousil do tohoto tématu, celé jsem to pročetl a začínám se solidně bát.
Chápu správně, že poloosy čekaj na českejch silnicích jednou každého majitele A7G někde kolem 250 až 300 tis KM?
Já mám najeto 240 tis a zatím drží, podvozek je OK. Nemám teda snížení, což má asi podstatný vliv.
Jak docílit, aby ještě 2 roky vydžely? Ideální by bylo nejezdit Úsměv A když jezdit, jde asi o to nedávat jim moc kouř což? Výmoly, hrabačky, nemít přehuštěné pneu atp ? Nějaké tipy? Úsměv
V
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  
Mara126 je teď offline  Mara126
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 16:08   Citovat  

Já nemám ani 200 a už mam někde problém.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Poloosy na ACCORD 7g
Fórum: Řízení, podvozek a brzdy
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1459s ][ Dotazy: 153 (0.0197s) ][ GZIP on - Debug on ]